Kraj

Telbank SA rozpoczął wizerunkowo-produktową kampanię reklamową

Telbank SA rozpoczął wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Firma ta zajmuje się dostarczaniem usług transmisji danych głównie dla banków i instytucji finansowych....

Telbank SA rozpoczął wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Firma ta zajmuje się dostarczaniem usług transmisji danych głównie dla banków i instytucji finansowych. Kampanię przygotowała agencja reklamowa AT Advertising & Media. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Kampania będzie przebiegać przede wszystkim w prasie: “Polityka”, “Bank”, “Gazeta Bankowa”, “Bank i Finansista” oraz w tytułach telekomunikacyjnej prasy branżowej. Jak powiedziała Marzena Kwaczeniuk-Gerke z zespołu promocji i informacji Telbanku SA, prawdopodobnie do mediaplanu włączone zostanie również warszawskie Radio PiN 102 fm. Planowaniem i zakupem mediów Telbank SA zajmuje się we własnym zakresie. Grupą docelową działań reklamowych Telbanku SA jest personel zarządzający działami IT (osoby w wieku 35-50 lat) w bankach i instytucjach finansowych. Kampania potrwa do końca maja br. “Termin trwania kampanii jest związany z dwoma ważnymi wydarzeniami w branży telekomunikacyjnej i bankowej, które odbywają się w tym czasie: Światowym Dniem Telekomunikacji oraz walnym zgromadzeniem Związku Banków Polskich” – powiedziała Kwaczniuk-Gerke. Agencja Advertising & Media, która stworzyła layouty prasowe dla Telbanku, przygotowała również komplet drukowanych materiałów promocyjno-informacyjnych dla tego klienta. Wśród aktualnych klientów agencji AT Adverising & Media są między innymi firmy: Nestle Polska (korporacyjne foldery reklamowe, rekrutacyjne), “Gazeta Wyborcza” (kampania autopromocyjna we wszystkich dodatkach “Gazety Wyborczej”), Schneider Electric (promocja dla dystrybutorów) oraz Muzeum Historii Żydów Polskich. (PR)