Kraj

Granna planuje telewizyjną kampanię reklamową gier dla dzieci

Granna, producent gier edukacyjnych dla dzieci, planuje przeprowadzenie telewizyjnej kampanii reklamowej swoich najnowszych produktów - serii Klub Przedszkolaka. Jak powiedziała...

Granna, producent gier edukacyjnych dla dzieci, planuje przeprowadzenie telewizyjnej kampanii reklamowej swoich najnowszych produktów – serii Klub Przedszkolaka. Jak powiedziała Bożena Michalska, dyrektor ds. promocji w Granna Sp. z o.o., jest to pierwsza telewizyjna kampania tego producenta. “Jej celem jest pokazanie naszych produktów i naszej firmy” – mówi Michalska. Strategię i kreację oraz planowanie i zakup mediów firma przygotowała we własnym zakresie. Spot reklamowy został wykonany przez spółkę Kuchnia Filmowa. Kampania potrwa trzy tygodnie (ruszy 2 kwietnia br.), a spot reklamowy będzie emitowany w TVP1 w paśmie programów dla dzieci. Koszt planowanej kampanii nie został podany. Granna przygotowała również wsparcie sprzedażowe swoich produktów w punktach sprzedaży (standy). We współpracy z firmą Kruger, producentem kakao, przygotowała również grę “Mix Fix. Żyrafa i przyjaciele” promującą jeden z brandów tej firmy. Jak mówi Michalska, dotychczas firma przygotowała reklamowe gry m.in. dla koncernu Danone. (JD)