Kraj

House of Prince rozwija rodzinę marek Dark

Firma tytoniowa House of Prince wprowadziła na rynek mentolowe wersje papierosów Dark. Marka ta została stworzona przez Studio DM Design...

Firma tytoniowa House of Prince wprowadziła na rynek mentolowe wersje papierosów Dark. Marka ta została stworzona przez Studio DM Design Group (koncepcja brandu, nazwa i projekt graficzny) w Polsce pod koniec ub.r., jej premiera odbyła się bez kampanii mediowej. Również premiera trzech mentolowych odmian papierosów Dark (wersja podstawowa, lights i super lights) odbyła się bez wsparcia reklamowego. Papierosy pozycjonowane są w grupie tanich, krajowych marek king size. “Zdecydowaliśmy się wprowadzić Dark po promocyjnej, bardzo niskiej, jak na papierosy tej klasy, cenie” – mówi Katarzyna Zakrzewska, brand manager marek lokalnych House of Prince. Ich cena w grudniu ub.r. wynosiła 2,65 zł obecnie to 3,6 zł, ale wciąż jest niższa od niektórych, porównywalnych pod względem jakości, konkurentów: Jan III Sobieski, Mars czy krajowych marek Philip Morris. (JS)