Kraj

Coke Zero odpicuje z Facebooka

Dodatkowy casting do "Pimp My Ride by Coca-Cola Zero" prowadzony jest w internecie.

Marka Coca-Cola Zero kontynuuje platformę komunikacyjną związaną z programem MTV “Pimp My Ride”. Konsumenci, którym nie udało się zakwalifikować do jednego z ośmiu odcinków pierwszej edycji programu “Pimp My Ride by Coca-Cola Zero”, po raz kolejny będą mogli spróbować swoich sił w castingu i powalczyć o udział w dodatkowym, dziewiątym odcinku programu.

Tym razem casting przeprowadzany jest za pomocą aplikacji konkursowej dostępnej w Facebooku, który jest jednocześnie oficjalnym profilem programu “Pimp My Ride by Coca-Cola Zero”. Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać zdjęcie auta i jego właściciela, a następnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Na propozycje głosują internauci, ostateczną decyzję podejmie jury.

Za przygotowanie aplikacji i fan page odpowiada agencja K2. Dodatkowo akcja ma wsparcie na nośnikach outdoorowych i w kinie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, kreację przygotowała MTV Networks Polska.

Współpraca Coca-Coli Zero i MTV rozpoczęła się w kwietniu br. Coke Zero jest napojem bez cukru adresowanym do mężczyzn. Na polskim rynku marka pojawiła się w 2008 r.