M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła kampania reklamowa tygodnika "Przekrój"

Serwis Dzienny | 31 marca 2003, 00:00

Wydawnictwo Edipresse Polska rozpoczęło kampanię reklamową tygodnika "Przekrój". Działania reklamowe, które rozpoczęły się w ubiegłą środę, potrwają do połowy maja...

Wydawnictwo Edipresse Polska rozpoczęło kampanię reklamową tygodnika "Przekrój". Działania reklamowe, które rozpoczęły się w ubiegłą środę, potrwają do połowy maja br. Prowadzone są w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, TVN24, Polsat, Discovery, Canal Plus), radiu (Radio Zet, RMF FM, PR3), prasie ("Gazeta Wyborcza" - dodatki: "Co jest grane?" i "Gazeta Telewizyjna", "Fluid", "Dlaczego?" oraz tytuły własne Edipresse), w prasie branżowej ("Media i Marketing Polska", "Brief", "Press", "Impact") oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (nośniki typu citylight poster oraz powierzchnie ekspozycyjne na stacjach benzynowych, w punktach sprzedaży Ruchu, Kolportera, EMPiK-u i Inmedio). Budżet kampanii wynosi 9 mln zł. Kreację kampanii przygotował duet kreatywny Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki (w przetargu dotyczącym tej kampanii startowały m.in. agencje reklamowe: Publicis, Corporate Profiles DDB, Brain). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Średni nakład "Przekroju" w 2002 r. (styczeń-wrzesień, dane: ZKDP) wynosił 74 tys. W tym samym czasie średnia sprzedaż magazynu kształtowała się na poziomie 47 tys. Wpływy reklamowe tego tytułu za ub.r. wyniosły 2,8 mln zł. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,