Kraj

CB4 zrealizuje projekt reklamowo-promocyjny dla Polocockty

Warszawska agencja CB4 Promocja Sp. z o.o. rozpoczyna realizację działań reklamowo-promocyjnych dla marki Polocockta. Akcja ma na celu budowę wizerunku...

Warszawska agencja CB4 Promocja Sp. z o.o. rozpoczyna realizację działań reklamowo-promocyjnych dla marki Polocockta. Akcja ma na celu budowę wizerunku marki oraz zwiększenie świadomości odbiorców jeszcze mało znanego subrandu Polocitro i Poloorange. W dotarciu do grupy docelowej wykorzystane zostaną stacje telewizyjne, radiowe, billboardy, internet.

Dotychczasowo określona grupa odbiorców została rozszerzona: wiek 16-39, mieszkańcy dużych miast, choć działania koncentrują się głównie na młodzieży 15-25 lat. Kampania będzie systematycznie rozszerzana o dodatkowe kanały komunikacji. Od połowy kwietnia br. w TVP, Polsacie, TV4, TVN Siedem, TVP3 będą emitowane 30-sekundowe filmy reklamowe, a od 30 kwietnia 30-sekundowe spoty radiowe w RMF FM jako stacji prowadzącej, wspieranej 25 rozgłośniami lokalnymi. Akcja filmu reklamowego (reż. Tomasz Konecki) rozgrywa się w kręgielni. W czerwcu br. na ulicach 17 miast (Bydgoszcz, Trójmiasto, aglomeracja śląska, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław, Białystok, Częstochowa, Kielce, Olsztyn, Rzeszów, Toruń, Radom) ruszy kampania billboardowa. Jej zwieńczeniem będzie trwający przeszło miesiąc event pod hasłem “Polocockta Party”. Od lipca br. w 14 nadmorskich miejscowościach (począwszy od Krynicy Morskiej, poprzez Gdańsk, Sopot, Władysławowo, Jastarnię, Jastrzębią Górę, Łebę, Ustkę, Jarosławiec, Mielno, Unieście, Kołobrzeg, Międzyzdroje, skończywszy na Świnoujściu) będą prowadzone działania promocyjne połączone z samplingiem produktów. Po całodziennej akcji na plażach odbywać się będą wieczorne imprezy w klubach muzycznych, sponsorowane przez PPH Zbyszko Zbigniew Bojanowicz – producenta napojów Polocockta, Poloorange, Polocitro.