Kraj

Pudliszki wspierają BTL-owo nowy ketchup do pizzy

Firma Pudliszki należąca do koncernu Heinz wprowadza na rynek nowy produkt - ketchup do pizzy. Launch tego produktu będzie wsparty...

Firma Pudliszki należąca do koncernu Heinz wprowadza na rynek nowy produkt – ketchup do pizzy. Launch tego produktu będzie wsparty działaniami BTL-owymi – od połowy kwietnia br. będą prowadzone degustacje nowego ketchupu w sieciach pizzerii zlokalizowanych w hipermarketach w największych miastach Polski – opakowania ketchupu do pizzy będą wystawione na stolikach w pizzeriach do dyspozycji klientów. Dodatkowo do końca kwietnia prowadzone będzie wsparcie materiałami POS w punktach sprzedaży, w hipermarketach i w sklepach detalicznych na terenie całego kraju. Działania BTL-owe dla nowego produktu przygotował dział marketingu Pudliszek we własnym zakresie. W portfolio produktów pod marką Pudliszki znajdują się: ketchupy, koncentraty pomidorowe, przecier i sok pomidorowy, pomidory w puszkach, warzywa w puszkach, mieszanki warzywne, dania gotowe, sosy do mięs i makaronu, musztardy. (MB)