M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Chroń swój biznes" - rusza kampania BSA

Serwis Dzienny | 1 kwietnia 2003, 00:00

Od kwietnia 2003 r. Business Software Alliance (BSA) rozpoczyna intensywne działania zachęcające do uporządkowania stanu oprogramowania w firmie i wdrożenia...

Od kwietnia 2003 r. Business Software Alliance (BSA) rozpoczyna intensywne działania zachęcające do uporządkowania stanu oprogramowania w firmie i wdrożenia zasad zarządzania licencjami.

Celem wiosennej akcji BSA jest rozpowszechnienie wśród przedsiębiorców narzędzi pomocnych przy inwentaryzacji oprogramowania komputerowego we własnym zakresie. Dzięki temu właściciele będą mogli sprawować pełną kontrolę nad programami zainstalowanymi w firmie. W ramach prowadzonych działań BSA będzie bezpośrednio docierać do właścicieli firm. Informacje o akcji promocji narzędzi do audytu będą znajdowały się na polskojęzycznej witrynie www.bsa.org/polska. Do osób zainteresowanych szczegółowymi informacjami zostaną przesłane dodatkowe materiały BSA oraz broszury i narzędzia, za pomocą których we własnym zakresie można dokonać spisu zawartości oprogramowania zainstalowanego w komputerach oraz o zasadach zarządzania oprogramowaniem i licencjami w firmie.

Patronat medialny nad kampanią objęła "Gazeta Prawna". W tytułach Inforu skierowanych do przedsiębiorców ukażą się artykuły poruszające tematy związane z ochroną własności intelektualnej. Ponadto temat ochrony własności intelektualnej będzie omawiany w 60 stacjach radiowych w całej Polsce. W prasie ogólnopolskiej i komputerowej ukażą się reklamy zachęcające do przestrzegania praw autorskich producentów oprogramowania.

W ramach kampanii edukacyjnej BSA odbędą się spotkania z prasą ogólnopolską i regionalną. Podczas spotkań prasowych przedstawiciele BSA będą informowali dziennikarzy o działaniach producentów oprogramowania mających na celu zwiększenie świadomości w zakresie ochrony praw autorskich.

Czytaj więcej na temat: , ,