Informacje o wydawcy

VFP Communications prowadzi działalność wydawniczą i jest dostawcą informacji online oraz organizatorem konferencji i konkursów branżowych.

Głównymi tytułami są "Handel" - miesięcznik branży FMCG, "Media & Marketing Polska" - dostarczający wiadomości z obszaru mediów, marketingu i reklamy, oraz "Food Service" - skierowany do branży HoReCa.

Wokół każdego z tytułów powstała szeroka platforma komunikacji, łącząca wydania drukowane z aktualizowanymi na bieżąco informacjami online.

Newsy z branży mediów, marketingu i reklamy zamieszczane są w "MMP24". "MMP Magazyn Online" to elektroniczna forma "Media & Marketing Polska". Branża FMCG otrzymuje zestaw rzetelnych artykułów redagowanych przez doświadczonych dziennikarzy w serwisie "HandelExtra".

W organizowanych konkursach branżowych, np. "Konkursie Kreacji w Reklamie Kreatura" i w Konkursie Marketingu Bezpośredniego "Golden Arrow", nagradzani są twórcy najlepszych projektów kreatywnych i przedsięwzięć marketingowych.

Konkurs Korona Handlu honoruje tych, którzy w znaczący sposób przyczynili się do rozwoju rynku handlowego w Polsce. Najlepiej sprzedające się produkty FMCG wyłaniane są w konkursie Hit Handlu.

Poprzez program "Wyposaż mój sklep" redakcja "Handlu" umożliwia tradycyjnym detalistom zmianę wystroju i wyposażenia całego sklepu.

Wyniki konkursów ogłaszane są na uroczystych wieczornych galach.

VFP publikuje także Raporty Specjalne ("Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", "Biura Reklamy", "Agencje Interaktywne", "Wydawcy", "Nadawcy" i wiele innych) i branżową bazę danych, rocznik "Almanach Mediów i Reklamy", który jest dostępny również online.