M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 października 2018

Agnieszka Siuzdak dyrektorem pionu Gazeta.pl

Odpowiada za zarządzanie Gazeta.pl, wynik finansowy oraz biznesowy rozwój portalu.

26 października 2018

"Gazeta Wyborcza" i Tok FM w pakiecie

Wspólną ofertę cyfrową promuje kampania pod hasłem "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja" prowadzona w serwisach Agory oraz mediach społecznościowych.

26 października 2018

TalentMedia i Gameset nawiązały strategiczne partnerstwo

Kanały YouTube twórców współpracujących z Gameset zostaną zrzeszone w TalentMedia i staną się częścią oferty sieci.

26 października 2018

Dobre wyniki Orange Polska

Rośnie baza klientów komórkowych i internetu światłowodowego, a z nią zyski.

26 października 2018

Play oferuje wszystkie usługi komórkowe przez mobilną aplikację

Poprzez Play Next użytkownicy mogą zamówić numer i załatwić całą obsługę oraz płatności.

26 października 2018

Radio Eska uruchamia profil medialny na TikTok

To pierwsze polskie medium, które uruchomiło swoją usługę na platformie dla młodych.

26 października 2018

Nivea reklamuje markę Bambino [wideo]

W spocie reklamowym występuje Michalina Grzesiak, autorka bloga "Krystyno, nie denerwuj matki", wraz z mężem i dziećmi.

26 października 2018

Patryk Mirosławski COO stacji Eleven Sports

Dotychczas pełnił rolę szefa redakcji i komentatora.

26 października 2018

Tesco Polska wdraża FoodCloud

Specjalna aplikacja monitoruje i ułatwia zarządzanie procesem przekazywania nadwyżek żywności.

26 października 2018

Jacek Nowak new business directorem w Film Produkcji

Przez ostatnie 18 lat był związany z TVN Media.

26 października 2018

Sizeer rusza z zimowym wsparciem reklamowym

Kreacje zostały przygotowane przez Papaya Films i zespół Sizeer.

26 października 2018

Testa Communications dla Pasaży Tesco

Współpraca pomiędzy firmami obejmuje stworzenie strategii i koncepcji kreatywnej działań.

26 października 2018

Jurajska.pl stawia na edukację i kontent wideo

Agencja reklamowa Upside przygotowała projekt strony internetowej producenta wody Jurajska, która wzmacnia wizerunek produktu i podkreśla zmiany w komunikacji marki.

26 października 2018

Pracownia_EB dla Pomorskiego

W kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej firmy działające w województwie pomorskim i Agencja Rozwoju Pomorza zachęcają specjalistów z innych regionów do przeprowadzki.

25 października 2018

Poradnikzdrowie.pl rozpoczął kampanię wizerunkową

ZPR Media realizuje kampanię własnymi siłami.

25 października 2018

Anna Mrożewska z Coca-Coli do lubelskiego Herbapolu

Będzie pełnić funkcję dyrektor marketingu. Jednocześnie stanowisko dyrektora handlowego objął Paweł Głowniak.

25 października 2018

Lato dla Żywca nieco lepsze niż przed rokiem

Przychody i zyski w kluczowym dla branży piwowarskiej okresie w górę.

25 października 2018

Orlen testuje stacje drive-thru

Stacje te oferują tankowanie i zakupy bez wysiadania z auta.

25 października 2018

Paczkomaty przy Lidlach

Do końca br. liczba automatów InPostu ma wzrosnąć z 4 do 4,5 tys.

25 października 2018

Samsung promuje piekarniki z linii Dual Cook Flex

Równolegle marketer organizuje promocję na urządzenia do zabudowy.

25 października 2018

Wzmocnienie w biurze reklamy Kukbuka

Do zespołu dołącza Anna Pocenta.

25 października 2018

Nanovo partnerem technologicznym Eobuwie.pl

W ramach współpracy specjaliści z Nanovo zajmują się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań cyfrowej komunikacji w stacjonarnych sklepach należących do Eobuwie.pl.

25 października 2018

Codemedia prowadzi kampanię marki Isla [wideo]

Kampania opiera się na 15-sekundowych spotach oraz billboardach sponsorskich.

25 października 2018

Costa Coffee uruchamia nowy program lojalnościowy

Dedykowana platforma lojalnościowa analizuje transakcje realizowane w placówkach sieci.

25 października 2018

Hash.fm będzie dalej pracować dla IKEA Polska

Agencja tworzy komunikację z influencerami.

25 października 2018

Penetracja smartfonów w Polsce wynosi prawie 90 proc.

IAB Polska prezentuje wnioski w raporcie "Mobile 2018".

25 października 2018

Badanie Havas: Polacy kupują znacznie uważniej niż kiedyś

Polacy starają się kupować produkty o lepszej jakości i wytrzymałości, poddawać je recyklingowi, a także naprawiać zepsute przedmioty, zamiast kupować nowe.

25 października 2018

Nowa odsłona e-serialu marki Ballantine's

Serial powstał przy współpracy z MullenLowe Warsaw.

25 października 2018

Agnieszka Anielska awansuje w Grupie Bauer Media

Jako wiceprezes OCP ds. strategii i rozwoju będzie poszukiwać możliwości wzrostu poprzez rozwój organiczny i akwizycje oraz partnerstwa.

25 października 2018

Łukasz Urbański business development directorem w Polsat Media

To nowe stanowisko w strukturze firmy.

25 października 2018

Carat i Performance Media dla Putki

Inspiracją do stworzenia komunikacji była 100-letnia historia działalności firmy.

24 października 2018

Bakalland organizuje Jesienny Festiwal Wypieków

Pod tą nazwą wystartowała loteria promocyjna Bakallandu i marki Delecta.

24 października 2018

Plej poszerza dział kreacji

Agata Żyźniewska i Wojciech Portnicki dołączają do działu kreacji Plej, zarządzanego przez Barta Białego.

24 października 2018

Reprise wprowadza DXA - narzędzie do audytu kampanii digital

Będzie ono również dostępne na naszym rynku.

24 października 2018

Gazeta.pl stawia na jakościowe wideo

Serwis wprowadza nowe formaty, w tym wideo wywiady w porannym paśmie "Dzień na żywo".

24 października 2018

Piotr i Paweł zapowiada kampanię jeszcze przed świętami

Najpierw chce zakończyć negocjacje z dwoma inwestorami, którzy mieliby przejąć kolejne lokalizacje po sklepach Piotra i Pawła. Sieć chce się pozbyć jeszcze niemal 40 sklepów.

24 października 2018

Ruszyła IKEA w Blue City - pierwszy sklep sieci według nowego konceptu

Pierwszy sklep w centrum miasta zbudowano według nowego konceptu.

24 października 2018

Anna Lipińska pokieruje zespołem plannerskim w Booost

Raportuje do Łucji Gdali, managing partnera spółki.

24 października 2018

Roche Diabetes Care Polska promuje nowy glukometr

Za strategię, kreację i produkcję kampanii oraz materiały wsparcia sprzedaży odpowiada agencja Asap & Asap Communication.

24 października 2018

Synergic realizuje kampanię promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie

W kampanii wykorzystywano takie nośniki jak: autobusy miejskie, kolej SKM oraz paczkomaty.

24 października 2018

Z Playa odchodzi media manager

Marek Zaborowski pracował w Playu 10 lat.

24 października 2018

Lucyna Koba po 20 latach rozstaje się z MullenLowe MediaHub

Jej ostatnie stanowisko head of client success na razie nie będzie obsadzone.

24 października 2018

Polacy bez nagród w Google Premier Partner Awards 2018

Mieliśmy 18 nominacji.

24 października 2018

Link4 zachęca do przejścia

Kasia Moś i The Chance ponownie śpiewają dla ubezpieczyciela.

24 października 2018

Kaufland gotuje w internecie

Akcję z udziałem zwyciężczyni MasterChefa realizuje agencja Kamikaze.

24 października 2018

Armin Kurasz w gronie twórców reprezentowanych przez Nest Warsaw

Jest twórcą wiralowego wideo z udziałem Magdy Gessler, które promowało nowy sezon serialu "Orange is The New Black" produkcji Netflix.

24 października 2018

GUS: internet jest już w ponad 84 proc. domów

Regularnie korzysta z niego 77,5 proc. Polaków.

24 października 2018

Bold, Centuria i Magexo łączą siły pod marką Strix

Nowy podmiot oferuje usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej.

24 października 2018

Premiera Huawei Mate20 Pro w nowej kampanii DDB&tribal

Film, podobnie jak pierwsza faza kampanii przygotowanej na rynki CEE, jest utrzymany w formie listu od AI do ludzkości.

24 października 2018

Kevin Murphy tworzy opakowania z plastiku z oceanów

Kolejna marka kosmetyczna stawia na ekologię.