M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 kwietnia 2019

Nowy dom produkcyjny na rynku - Food and Pro

BiteMe!concept wyodrębniła ze swojej struktury dom produkcyjny, który ma odpowiadać na potrzebę realizacji jakościowych i wielokanałowych produkcji na temat żywności, jedzenia i gastronomii.

5 kwietnia 2019

Karolina Kisły i Krzysztof Żyła dołączają do zespołu Gameset

Oboje pracowali wcześniej w firmie Fantasy Expo.

5 kwietnia 2019

Robert Graczyk redaktorem naczelnym Komputerswiat.pl

Axel Springer zakończył wydawanie serwisu Technologie.Onet.pl, wszystkie treści technologiczne publikowane będą w Komputerswiat.pl.

5 kwietnia 2019

Castorama Polska zwiększyła sprzedaż o 3,4 proc.

Zapowiada redukcję kosztów przy jednoczesnym rozwoju sieci stacjonarnej, e-commerce i zaplecza logistycznego.

5 kwietnia 2019

H2O Creative ponownie reklamuje PwC w międzynarodowej kampanii

Działania prowadzone są pod hasłem "Be a game changer".

5 kwietnia 2019

K2 wspiera Centrum Praw Kobiet

Hasło przewodnie kampanii brzmi: "Żeby móc działać na 100%, potrzebujemy Twojego 1%".

5 kwietnia 2019

Volvo Euroservice z kampanią synchronizującą reklamę TV i online

System analizuje treści emitowane na kanałach telewizyjnych ujętych w harmonogramie emisyjnym kampanii TV i w razie wykrycia zbieżności z wzorcem, kieruje formaty reklamowe online do użytkownika.

4 kwietnia 2019

Carlsberg reklamuje nowy wariant Somersby [wideo]

Telewizyjną kampanię przygotowały: Grey, Kamikaze oraz Initiative.

4 kwietnia 2019

Warexpo z niestandardową kampanią dla Warszawy

Kampania realizowana jest w związku z wejściem w życie nowych zasad segregacji odpadów w stolicy.

4 kwietnia 2019

Lidl rusza z e-sklepem

W ofercie Lidl-sklep.pl znajdą się wyłącznie produkty przemysłowe.

4 kwietnia 2019

Kampania Mus+Jogurt Kubusia [wideo]

Kreację przygotowała agencja Brainbox.

4 kwietnia 2019

Kampania Bebilon 2 promuje nową formułę produktu

Reklamy zrealizowały: Havas Warsaw, MediaCom Warszawa, K2 Precise i VML.

4 kwietnia 2019

Digital Resolution realizuje kampanię gry "Sekiro: Shadows Die Twice"

Akcja została przygotowana wraz z agencją Gameset.

4 kwietnia 2019

Grey Group Poland, The Dumplings i Olga Bołądź dla Rak'n'Rolla [wideo]

Za realizację teledysku odpowiada Shootme Warsaw.

4 kwietnia 2019

Zmiany w kierownictwie "Polityki" i nowa Polityka.pl

Mariusz Janicki został pierwszym zastępcą redaktora naczelnego "Polityki", a Łukasz Lipiński zastępcą redaktora naczelnego "Polityki" ds. wydań cyfrowych.

4 kwietnia 2019

Robert Lewandowski w kampanii rekrutacyjnej DHL

Firma szuka tysiąca pracowników.

4 kwietnia 2019

Up & More z kampanią online dla Polregio

Działania promują serwis rezerwacji biletów Polregio oraz aplikację mobilną.

4 kwietnia 2019

Rynek farmaceutyczny w 2018 r. był wart ponad 34,058 mld zł

Segment OTC miał w ub.r. około 45 proc. udziału wartościowego w całym rynku farmaceutycznym w Polsce (wliczając leki, suplementy diety, artykuły medyczne oraz kosmetyki apteczne).

4 kwietnia 2019

Papaya Films z kampanią dla Trebora [wideo]

Reżyserem filmów jest Andy McLeod, za zdjęcia odpowiada Steven Keith Roach.

4 kwietnia 2019

"Gazeta Wyborcza" ma więcej subskrypcji niż "The New Yorker"

Uplasowała się na 15. miejscu rankingu najchętniej kupowanych cyfrowych wydań opracowanego przez FIPP.

4 kwietnia 2019

Provident z kampanią "Mam plan" [wideo]

Jej autorami są Isobar i OMD.

4 kwietnia 2019

Grzegorz Roszkowski w strategii K2 Precise

Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom.

4 kwietnia 2019

BE Media z nową ofertą nośników reklamowych

Obejmuje łącznie ponad 460 elektromarketów zlokalizowanych w 330 polskich miastach.

4 kwietnia 2019

Piotr Żarczyński i Tomasz Wiśniewski w Przestrzeni

Team przechodzi z VMLY&R.

4 kwietnia 2019

Marzena Suchan nową dyrektor serwisów informacyjnych Interii

Ewelina Karpińska-Morek została jej zastępczynią.

4 kwietnia 2019

Asystent Google pomoże klientom FlixBusa i Pyszne.pl

To pierwsze wdrożenie voice commerce w Polsce.

4 kwietnia 2019

Orange kpi z reklam UPC [wideo]

Pomarańczowy operator parodiuje "kosmiczne" prędkości internetu konkurenta.

4 kwietnia 2019

Eurobank reklamuje pożyczki online [wideo]

W tym segmencie coraz bardziej zaciera się granica pomiędzy bankami a firmami pożyczkowymi.

3 kwietnia 2019

Max Premium Burgers planuje ekspansję w Polsce

W najbliższym czasie otworzy restauracje w Poznaniu i Krakowie.

3 kwietnia 2019

Samsung promuje zakup urządzeń QuickDrive z premią pieniężną

Klienci otrzymają zwrot 700 zł przy zakupie pralek i pralkosuszarek QuickDrive.

3 kwietnia 2019

Bosch promuje odkurzacze i roboty kuchenne

Przy obu akcjach współpracuje z: ACR Media House, TStudio i OMD.

3 kwietnia 2019

"Makłowicz poleca" wina w Biedronce

Do asortymentu sieci wchodzi kolekcja trunku selekcjonowana przez Roberta Makłowicza.

3 kwietnia 2019

"Pismo" na EmpikGo i Spotify

Dla abonentów aplikacji dostępne są teksty z najnowszego wydania oraz archiwalnych numerów.

3 kwietnia 2019

OS3 z kampanią dla Kasi

Działania reklamowe przebiegają pod hasłem "Wielka moc pomagania".

3 kwietnia 2019

Lidl Plus - ruszyła aplikacja dyskontera

Użytkownicy mogą zagrać w wirtualną zdrapkę oraz liczyć na rabaty i kupony promocyjne.

3 kwietnia 2019

Pierwsza kampania DDB dla T-Mobile

"To nonsens, że tylko nowi mają lepiej"; kampania rozpoczyna się 45-sekundowym spotem wizerunkowym.

3 kwietnia 2019

Artur Żmijewski reklamuje lody Koral

Nowy ambasador marki.

3 kwietnia 2019

Dobre perspektywy dla zamówień jedzenia online

Rynek ten rośnie w Polsce w tempie 40-50 proc. rocznie - wynika z najnowszego raportu PizzaPortal.pl.

3 kwietnia 2019

WP partnerem medialnym ligi żużlowej

Do tej pory wyłączność miała tu NC+.

3 kwietnia 2019

Kampania cukrów smakowych Delecty

Działania reklamowe realizuje agencja Opus B.

3 kwietnia 2019

Wspólna akcja marek Bakalland i Bartek

Bakalland promuje batony Ba! Kids.

3 kwietnia 2019

Igor Przespolewski na czele działu marketingu Multikina

Zastąpił Edytę Pawłowicz-Ziurkowską.

3 kwietnia 2019

Hand Made kontynuuje współpracę z marką William Peel

Agencja ponownie poprowadzi działania marki na Facebooku, jak również na stronie konkursowej www.peelthebeat.pl, gdzie zajmuje się obsługą promocji.

3 kwietnia 2019

Green Caffè Nero wprowadza nową aplikację lojalnościową

Aplikacja działa na systemach iQS i Android.

3 kwietnia 2019

Carat, Dentsu X i Isobar realizują kampanię z loterię dla Arla Apetina

Marka Arla dołączyła do klientów Dentsu X i Isobar w tym miesiącu.

3 kwietnia 2019

IKEA z kampanią na rzecz klimatu

Projekt jest emanacją globalnej strategii firmy.

3 kwietnia 2019

KFC wprowadza nowe burgery

Nowość wsparta została kampanią TV autorstwa McCann Worldgroup.

3 kwietnia 2019

Innogy go! - system wynajmu aut elektrycznych na minuty rusza w Warszawie

W pełni elektryczny carsharing jest pierwszym takim systemem w Warszawie, największym w Polsce oraz jednym z największych w Europie.

3 kwietnia 2019

"Niebieska linia przeciw przemocy" w Rossmannie

Pracownice Rossmanna zrobią sobie niebieski makijaż na znak solidarności z ofiarami przemocy domowej, a Rossmann wesprze Niebieską Linię finansowo i rzeczowo.

3 kwietnia 2019

"Forbes Women" rusza w Polsce

Za wprowadzenie marki na polski rynek odpowiada Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza segmentu premium w Ringier Axel Springer Polska.