M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 lutego 2018

Lidl wydał nową książkę

Tym razem promuje zdrową kuchnię.

21 lutego 2018

Awans w biurze reklamy Multikino Media

Ewa Długołęcka awansowała na stanowisko senior sales managera.

21 lutego 2018

Soki marki DrWitt polecają się w zamian za suplementy

Maspex startuje z kampanią soków rodzinnych.

21 lutego 2018

"Możesz wszystko, ale nie musisz" - nowa kampania PKO BP

Konta dla młodych reklamuje Maciej Musiał. Kampania wykorzystuje media online.

21 lutego 2018

Tesco przekaże 1,125 mln zł na cele społeczne

Ruszyła czwarta edycja programu "Decydujesz, pomagamy".

21 lutego 2018

Pyszne.pl celebruje Dni Pizzy [wideo]

Wyprodukowany w Polsce spot prezentowany będzie w pięciu krajach europejskich.

21 lutego 2018

InPost przejmuje pracowników Delty Kurier

Spółka zaproponowała pracę kurierom upadłej konkurencyjnej firmy.

21 lutego 2018

"Przyjaciółka" świętuje 70-lecie tytułu

Jubileuszowy numer ma trzy różne okładki. Wspierany jest kampanią.

21 lutego 2018

Wójcik i Malinowska dołączają do LifeTube

Sieć inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe.

21 lutego 2018

Pięć nowych osób w Big Picture

Trzy osoby objęły stanowiska PR consultantów.

21 lutego 2018

Ambra w II poł. ub.r. urosła o 5,9 proc.

Według Nielsena rynek wina w Polsce wzrósł w 2017 r. o 6 proc.

21 lutego 2018

Odświeżona oferta Red Bull Mobile wsparta kampanią

Marka z nowymi twarzami reklamowymi.

21 lutego 2018

Data Tribe - nowa firma strategiczno-badawcza

Założycielem Data Tribe jest Marek Tobota.

21 lutego 2018

Startuje serwis kulinarny Cookingbox.pl

Jego wsparciem zajmuje się agencja Face It!

20 lutego 2018

Marka Fyrklӧvern świętuje wiek niepodległości

Marka wprowadza na rynek specjalny porcelanowy serwis okolicznościowy.

20 lutego 2018

Sebastian Dąbski nowym dyrektorem marketingu Orlenu

To awans wewnętrzny w strukturze koncernu.

20 lutego 2018

Millennium stawia na minioddziały

Pierwsza placówka w nowym formacie w Galerii Krakowskiej.

20 lutego 2018

Maspex finalizuje duże inwestycje

Firma z Wadowic finalizuje transakcje o łącznej wartości 500 mln zł.

20 lutego 2018

Powstał serwis TuPrawnik.pl

Start-up ma na celu ułatwienie komunikacji między klientami a prawnikami.

20 lutego 2018

Mikołaj Zglenicki dołączył do zarządu MediaComu Warszawa

Przez ostatnie sześć lat pracował w Maxusie.

20 lutego 2018

Unique Ad z nowymi wydawcami

Pięć nowych serwisów w ofercie.

20 lutego 2018

Publicis rozpoczyna kampanię Loxon Max [wideo]

Produkcją spotów TV zajęło się studio produkcyjne Ilmatic.

20 lutego 2018

Nowa identyfikacja Odry

Wraz z rebrandingiem marki Grupa Otmuchów wprowadza nową platformę komunikacji "Najlepiej razem".

20 lutego 2018

Shake Hands obsłuży markę Vetrex

Agencja zajmie się obsługą mediów społecznościowych marketera.

20 lutego 2018

NC+ w 2017 r. zwiększyła liczbę abonentów i przychody

Druga po Cyfrowym Polsacie platforma satelitarna ubiegły rok może zaliczyć do udanych.

20 lutego 2018

Polski Reprise międzynarodowym hubem Lego

Warszawski oddział agencji będzie hubem firmy Lego w zakresie obsługi searchowej oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube.

20 lutego 2018

Nescafe Azera Americano rusza z nową kampanią

Komunikacja zaplanowana jest na Facebooku, Instagramie, platformach VoD.

20 lutego 2018

Engave rozpoczyna współpracę z ContentHouse

Klienta pozyskano w wyniku bezpośrednich rozmów biznesowych.

20 lutego 2018

Arkadiusz Barański dołącza do zespołu Walk Digital

Agencja wzmacnia kompetencje technologiczne.

20 lutego 2018

InTarget zajmie się przetwarzaniem danych

Należąca do ZPR Media spółka Accorp tworzy nową markę, pod którą oferować będzie usługi z zakresu przetwarzania i zarządzania danymi.

20 lutego 2018

Spot "A kuku!" od Deloitte Digital dla BRW

Za planowanie i zakup mediów przy nowej odsłonie kampanii Black Red White - "Dziękujemy, że tworzysz dom" - odpowiada Havas Media.

20 lutego 2018

Wydanie specjalne "Dobrych Rad"

"1000 Najlepszych Rad" promowane jest w kanałach digitalowych Burdy.

20 lutego 2018

Ruszył serwis Noclegi.interia.pl

Interia wzmacnia ofertę współpracą z Nocleg.pl.

19 lutego 2018

Iza Grzybowska w Papaya Films

Studio poszerza kompetencje o produkcję sesji zdjęciowych.

19 lutego 2018

Krosno chce wrócić na markowe podium

Za kreację kampanii i nową strategię komunikacji odpowiada Fastline Advertising, agencja należąca do GreyWolf Group.

19 lutego 2018

Manhattan znika z polskiego rynku

Coty Polska stawia na markę Rimmel i jej nową komunikację.

19 lutego 2018

Olimpijska kampania Visy z udziałem Kamila Stocha [wideo]

Kampania jest częścią szerszych działań sponsoringowych Visy związanych z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Pjongczang.

19 lutego 2018

Hellena odchudza Oranżadę

Na rynek trafia Oranżada Helleny w wersji fit.

19 lutego 2018

Renata Wiśniewska objęła stanowisko chief operations officera w Platige Image SA

Odpowiedzialna jest za rewitalizację i zarządzanie kluczowymi procesami.

19 lutego 2018

Robert Redeleanu nowym CEO UPC Polska

Zastąpi na tym stanowisku Fransa-Willema de Kloeta, który odchodzi z firmy z końcem marca br.

19 lutego 2018

Pluszaki z polskiej zagrody w Polomarkecie

Autorem nowej kampanii lojalnościowej sieci jest TCC, kreator m.in. "Gangu Świeżaków".

19 lutego 2018

Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r.

Dane pochodzą z narzędzia AdReport, będącego częścią spółki Ströer Digital Media.

19 lutego 2018

"Woman's Health" przeszło relaunch

Z okazji zmian Motor-Presse obniżył cenę wydania.

19 lutego 2018

Dwie części "Atlasu chmur i pogody" z "Gazetą Wyborczą"

Wydania wspiera kampania zorganizowana przez "Gazetę" przy udziale Bardzo i Blue449

19 lutego 2018

Magdalena Brejnak-Kowalska nowym account directorem w VML

Przed przyjściem do VML pracowała jako new business director w Walk. Ma 18 lat doświadczenia w branży.

19 lutego 2018

Barbara Jagoda communications managerem w Imagine

Powrót do branży interaktywnej.

19 lutego 2018

Wojciech Buczak dyrektorem działu sprzedaży Volvo Car Poland

Przez 23 lata był związany z Nestle Polska.

16 lutego 2018

K2 z konkursem dla Żubrówki

W działania angażują się influencerzy - Alkopoligamia.com i Globstory.

16 lutego 2018

Zuzanna Kochańska na pokładzie TalentMedia

Będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę Grupy Maspex.

16 lutego 2018

UPC kolejny rok traciło abonentów

Ale ci, którzy pozostali, kupowali więcej usług - dzięki temu przychody operatora wzrosły o ok. 2,2 proc.