M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 kwietnia 2018

Grzegorz Zasępa naczelnym "Super Expressu"

Sławomir Jastrzębowski odchodzi z firmy.

27 kwietnia 2018

Orange Polska w I kwartale wypracował tylko 8 mln zysku netto

To ponad 4,5 razy mniej niż rok temu.

27 kwietnia 2018

Kolejna edycja akcji "Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży"

Na potrzeby projektu ZPR Media uruchomiło serwis Wiecejzyczliwosci.pl, a w Carrefourze, Kolejach Mazowieckich, prasie i internecie pojawią się grafiki Kseni Potępy.

27 kwietnia 2018

Volvo: w 2025 r. połowę sprzedaży będą stanowiły samochody elektryczne

Od 2019 r. wszystkie modele będą dostępne w wersjach zelektryfikowanych.

27 kwietnia 2018

Dyskonty TXM przygotowały nową kampanię [wideo]

Działania prowadzone są w telewizji, za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.

27 kwietnia 2018

24/7Communication wzmacnia public affairs

Joanna Rutkowska objęła stanowisko public affairs specialist.

27 kwietnia 2018

Ogilvy & Mather wygrywa cztery statuetki na międzynarodowym festiwalu D&AD

Nagrodę odebrała również agencja Walk.

27 kwietnia 2018

Biedronka z ponad 15-proc. wzrostem w I kwartale

W pierwszych trzech miesiącach roku Biedronka notowała obroty na poziomie 2,9 mld euro.

27 kwietnia 2018

Biedronka przedłużyła kontrakt z Reprezentacją Polski

Przez kolejne cztery lata pozostanie oficjalnym sponsorem.

27 kwietnia 2018

TVP z pakietem praw do skoków narciarskich

Nadawca publiczny podpisał umowę sublicencyjną z Eurosportem.

27 kwietnia 2018

Orlen reklamuje nowe paliwa Efecta

Kolejny etap komunikacji koncernu w ramach platformy "Kierunek Orlen".

27 kwietnia 2018

Zbiegniew Boniek w kampanii Tyskiego

Boniek reklamował już Tyskie podczas Euro 2012.

27 kwietnia 2018

Katarzyna Nicewicz w zespole WebTalk

Przez ostatni rok pracowała w HyperCrew na stanowisku client service directora.

27 kwietnia 2018

Kaufland reklamuje udział w programie Payback

Kampanię przygotowały Leo Burnett, Feelmovie i Zenith.

27 kwietnia 2018

Smartfony służą nam głównie do sprawdzania newsów i social mediów

Takie wnioski płyną z raportu "Polska.Jest.Mobi 2018".

27 kwietnia 2018

Polsat uruchomi dwa nowe kanały dla Ligi Mistrzów UEFA

Bez reklam, ale dodatkowo płatne.

27 kwietnia 2018

Live Nation wyda 500 tys. zł na promocję koncertu Guns N' Roses

Zapłaci za to województwo śląskie.

27 kwietnia 2018

Abanana zatrudnia dwie osoby do działu PR

Pracę w agencji zaczynają Bartosz Dziedzic oraz Paweł Moś.

27 kwietnia 2018

IAB AdEx: reklama online była warta w 2017 r. prawie 4 mld zł

Utrzymując tempo rozwojowe, rok 2018 może zakończyć się wynikiem na poziomie przekraczającym 4,3 mld zł.

27 kwietnia 2018

Lidl Polska zmienia strategię komunikacji: "Więcej na radość z życia!"

Kampanię przygotowują GPD, Havas Media i Performance Media.

26 kwietnia 2018

Firma GTV w portfolio Clue PR

Agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu public relations oraz komunikację w mediach społecznościowych.

26 kwietnia 2018

Dorota Mazur CEO Havas Creative Group Poland

Razem z Małgorzatą Węgierek, CEO Havas Media Group, jest odpowiedzialna za projekt Havas Village.

26 kwietnia 2018

Agencja Allegro z grand prix na Baltic Event Awards

Do konkursu zgłoszono ponad 100 projektów z krajów basenu Morza Bałtyckiego.

26 kwietnia 2018

DigitArt i Wavemaker dla "Dworskiego Życia"

Kampania wspiera najnowsze wydanie magazynu Wydawnictwa Bauer, który teraz będzie miesięcznikiem.

26 kwietnia 2018

Carrefour promuje producentów biowarzyw

Firma podpisała kontrakty farmerskie z siedmioma producentami. Partnerzy Carrefoura mogą liczyć na granty dofinansowujące produkcję bio na potrzeby sieci.

26 kwietnia 2018

Wspólna promocja Plusa i Cinema City

W zamian za doładowanie konta co najmniej 40 zł pół tysiąca użytkowników otrzyma bilety do kina.

26 kwietnia 2018

"Avanti Fit & Beauty" już w kioskach

Wydanie specjalne miesięcznika "Avanti" Agora wspiera kampanią w radiu, prasie, internecie i kinach.

26 kwietnia 2018

Quizeirro - nowa aplikacja Interii

Nowy tryb "turnieje" pozwala na rywalizację z innymi graczami.

26 kwietnia 2018

Alergo Max i Stop Alergii z nową komunikacją

Kreacje przygotowała agencja Bluecloud, za planowanie i zakup kampanii digital odpowiada agencja LVL Up Media.

26 kwietnia 2018

Izabela Albrychiewicz będzie liderem Wavemakera w hubie CEE

Region obejmuje Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, rynki bałtyckie oraz Bałkany.

26 kwietnia 2018

Plush reklamuje ofertę abonamentową

Operator promuje usługę z dodatkowym pakietem danych na oglądanie YouTube.

26 kwietnia 2018

Change Serviceplan z kampanią samochodów Mini [wideo]

Za produkcję odpowiedzialna była firma Media Ready - nowo powstała spółka należąca do Group One.

26 kwietnia 2018

Kompania Piwowarska powraca do reklamowania Prażubra

Producent ponownie szerzej wspiera markę wprowadzoną w 2016 r.

26 kwietnia 2018

Walk z nominacją w D&AD

Od 1999 roku agencje z Polski zostały nagrodzone na tym festiwalu pięć razy.

26 kwietnia 2018

Marcin Wiśniewski i Mariusz Małecki w Directors

Agencja wzmacnia dział kreacji.

26 kwietnia 2018

RTV Euro AGD otwiera w ramach swoich struktur nową sieć reklamową

Osobą prowadzącą projekt jest Agnieszka Lach, menedżer ds. rozwoju kanałów reklamowych.

26 kwietnia 2018

Vision Express z kampanią od Walk [wideo]

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

25 kwietnia 2018

Katarzyna Antoniszewska w kierownictwie Hill+Knowlton Strategies

Objęła stanowisko dyrektora ds. projektów strategicznych.

25 kwietnia 2018

Mateusz Kołakowski dołącza do zespołu The Dust

Wcześniej pracował m.in. w Madman Theory Games.

25 kwietnia 2018

Bebiko z kampanią o zaufaniu i bezpieczeństwie

Nutricia startuje z ogólnopolską kampanią i powołuje się na zaufanie wśród mam.

25 kwietnia 2018

Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą

Nowym produktem będzie m.in. retargeting, dzięki któremu osoby, które widziały dany spot na ekranie DOOH, zobaczą go drugi raz lub jego kontynuację na swoim smartfonie.

25 kwietnia 2018

LoveBrands Relations obsługuje Algeco Polska

Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną oraz komunikację usług oferowanych przez Algeco Polska.

25 kwietnia 2018

"Murator" ma nowe logo

Wspólna winieta wieńczyć ma proces konsolidacji wszystkich projektów Muratora.

25 kwietnia 2018

ContentHouse kontynuuje współpracę z Hand-Prod

Agencja odpowiada za stworzenie portalu Zdrowy Diabetyk.

25 kwietnia 2018

Paulina Wojczyńska awansuje w e-Izbie

Z branżą digital i eventami branżowymi związana jest od dziewięciu lat. Obejmuje stanowisko project directora.

25 kwietnia 2018

Harnaś rusza z kampanią piłkarską

Komunikacja obejmie m.in spot "Orły Harnasia" oraz projekty we współpracy z Tomaszem Hajto.

25 kwietnia 2018

TVP uruchamia własny serwis SVoD

W ten sposób TVP chce promować płacenie abonamentu RTV, ale będzie też dostęp płatny - za 9,99 zł na miesiąc.

25 kwietnia 2018

Hyundai na mundial

Kreację i mediaplan kampanii przygotował dom mediowy Havas Media.

25 kwietnia 2018

Spar Polska z 1,17 mld zł obrotów w 2017 r.

Firma zapowiada dalszy rozwój sieci i pracę nad optymalizacja sprzedaży, m.in. poprzez wykorzystanie potencjału marek własnych.

25 kwietnia 2018

Unique One z loterią dla Nestle

Agencja w ramach wygranego przetargu organizuje loterię, w której można wygrać trzy wycieczki na Bali.