M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 czerwca 2018

Totalizator Sportowy ogłasza przetarg na badania marketingowe

Umowy na 2 lata, z opcją przedłużenia.

29 czerwca 2018

Zespół agencji HyperCrew powiększył się o pięć nowych osób

Magdalena Karłowicz objęła stanowisko account directora i prowadzi działania dla PepsiCo i BSH.

29 czerwca 2018

Najpopularniejszym serwisem VoD wśród polskich internautów jest cda.pl, za nim Player i Ipla

Mindshare Polska zbadał konsumpcję wideo online na tle telewizji.

29 czerwca 2018

Kampania społeczna Stroer Media dla UNICEF Polska

Kampania promuje dwie inicjatywy prowadzone przez UNICEF Polska - "Dla każdego dziecka" oraz "Więcej niż dzień".

29 czerwca 2018

"Na pamięć" od "Wyborczej"

Specjalny numer magazynu "Gazety Wyborczej" przygotowany został wspólnie z firmą Mollers.

29 czerwca 2018

Radio Wawa w Kielcach

Redakcję radia nadającego na 104,6 FM tworzą Dariusz Skrzyniarz i Piotr Rogoziński.

29 czerwca 2018

UOKiK: Polmlek Grudziądz zapłaci 1,5 mln zł kary

Sąd Apelacyjny wydał wyrok w ciągnącej się od 2013 r. sprawie wprowadzania konsumentów w błąd poprzez fałszowanie masła.

29 czerwca 2018

Stars pracuje dla Perły

Zakres współpracy obejmuje usługi doradcze i audyt mediowy.

29 czerwca 2018

Pierwszy Saturn zmienia szyld na MediaMarkt

Sieć przystąpiła do rebrandingu, zapowiada też rozwój organiczny sieci.

29 czerwca 2018

Chilizet z Chałup

Radio co drugą letnią sobotę nadawać będzie z Półwyspu Helskiego, gdzie organizuje cykl koncertów Chillizet Live Sessions.

29 czerwca 2018

Paweł Wojtak art & studio directorem w dziale kreacji OS3

Ponownie tworzy team partnerski z Radkiem Dudzicem, creative directorem.

29 czerwca 2018

Pernod Ricard wspiera nowość - Absolut Lime

Adaptacją na polski rynek komunikacji i grafiki zajęła się agencja IQ Marketing.

29 czerwca 2018

Brand New Heaven z "Kuchennymi pojedynkami" w Netto

Sieć wystartowała z kolejną odsłoną kampanii "TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach".

29 czerwca 2018

Allegro i długo nic...

Wynika raportu "E-commerce w Polsce"

29 czerwca 2018

6 mln Polaków korzysta już z bankowości mobilnej

Według danych ZBP liczba korzystających z bankowości internetowej przekroczyła już natomiast 16 mln.

29 czerwca 2018

Zbigniew Gajewski prezesem i dyrektorem generalnym Rady Reklamy

Organizacja ma nowy zarząd.

28 czerwca 2018

24/7 Communications przedłuża kontrakt z holenderską ambasadą

Kontrakt obejmuje realizację kampanii edukacyjno-informacyjnej dla osób poszukujących pracy w Holandii.

28 czerwca 2018

Kampania Slavy i VML dla Lay’s w 33 krajach

Rosyjska agencja przygotowała koncept i kampanię ATL, a polska - digital.

28 czerwca 2018

Marcin Dobek w zespole Gemiusa

Objął stanowisko business development managera EMEA.

28 czerwca 2018

TVN inwestuje w jesienną ramówkę

Stacja kręci dwa oryginalne serialne: 6-odcinkową "Pułapkę" i 8-odcinkowy "Pod powierzchnią".

28 czerwca 2018

Monika Błaszczak PR & business development managerem w PR Calling

Odpowiada za rozwój oferty oraz tworzenie strategii dla obecnych i przyszłych klientów agencji.

28 czerwca 2018

Kary dla Żabek za handel w niedozwolone niedziele

Inspektorzy pracy podali pod wątpliwość "pocztowość" placówek.

28 czerwca 2018

Grzegorz Sulich head of technology w BBDO Warszawa

BBDO global e-commerce hub inwestuje w technologię.

28 czerwca 2018

Rusza Cateringoo - platforma online z cateringiem biznesowym

Obsługuje klientów Warszawy i Krakowa, wkrótce również Trójmiasta.

28 czerwca 2018

Kaufland najlepiej ocenianym przez klientów hipermarketem.

W kategorii sklepów o powierzchni supermarketowej najlepszą opinię ma Lidl.

28 czerwca 2018

Program lojalnościowy dla M1 od Millennium Goodie

Wdrożenie programu wspierają eventy w centrach handlowych M1.

28 czerwca 2018

Polsat ma koncesje na trzy nowe kanały

Rodzinny, poradnikowy i o grach komputerowych.

28 czerwca 2018

RMF chwali się największą tegoroczną letnią trasą koncertową

Do tej pory koncerty zgromadziły już kilkadziesiąt tysięcy osób, a będzie ich 10.

28 czerwca 2018

180heartbeats + Jung von Matt rozwija dział eventów

Agencja zamierza zatrudnić nowe osoby.

28 czerwca 2018

"Gazeta Wyborcza" z nowym szefem redakcji lokalnych i zmianami w zespole sprzedaży

Nowym szefem redakcji lokalnych "Gazety Wyborczej" będzie Mikołaj Chrzan, dyrektorem rozwoju i sprzedaży produktu Robert Staśkiewicz, a dyrektorem sprzedaży regionalnej Marek Wilk.

28 czerwca 2018

Marcin Pałażej prezesem firmy Duka International

Ma pomóc firmie w realizacji ekspansji międzynarodowej i rozwoju e-commerce.

28 czerwca 2018

Telewizja Polska prowadzi kampanię wizerunkową "Bądźmy razem"

Kampanię przygotowało Biuro Programowe, Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy TVP i agencja Wavemaker.

28 czerwca 2018

IAA Global zabiera głos w sprawie konfliktu TVP - Nielsen

List w tej sprawie otrzymały m.in. władze TVP, Nielsena, członkowie KRRiT oraz Rady Mediów Narodowych.

27 czerwca 2018

Škoda reklamuje się hasłem "Wszystko, co ważne"

Szeroka kampania wizerunkowa i sprzedażowa autorstwa Isobaru i PHD.

27 czerwca 2018

Intemarché otwiera stacje dla samochodów elektrycznych

Obecnie sieć nie planuje wprowadzenia opłat za ładowanie.

27 czerwca 2018

MediaCom dla nowej pasty Oral-B

Wprowadzenie na rynek Oral-B Professional Pro-Odbudowa Dziąseł i Szkliwa wspiera przygotowana przez P&G kampania w TV, internecie i prasie.

27 czerwca 2018

Mariusz Mika odpowiada za new business w Newspoint

Dotychczas pracował w Eniro Polska, Netsprint i Datarino Group.

27 czerwca 2018

Sarantis po raz siódmy partnerem akcji "Czyste Tatry"

Producent artykułów gospodarstwa domowego pod marką Jan Niezbędny angażuje się w nią od 2012 r.

27 czerwca 2018

Transfery.info w ofercie Stroer Digital Media

Umowa ma charakter wyłączności sieciowej.

27 czerwca 2018

Karol Wilczko dyrektorem zarządzającym Szkla.com

Wcześniej współtworzył notowaną na giełdzie porównywarkę finansową Comperia.pl.

27 czerwca 2018

Hochland wprowadza i będzie reklamował serki Almette Mini

Kampanię realizują GPD i Value Media.

27 czerwca 2018

"Niezbędnik Współczesny" zastępuje "Niezbędnik Inteligenta"

Polityka zwiększa częstotliwość wydawania magazynu i zmienia jego formułę, kierując się nowym hasłem okładkowym - "Wielkie tematy, najważniejsze pytania".

27 czerwca 2018

Mea Group w Klubie Agencji Eventowych SAR

Przystąpienie agencji do KAE to kolejny krok w ramach integracji środowiska agencji eventowych.

27 czerwca 2018

Shoper: prawie połowa sklepów e-commerce działa w trzech województwach

Na Mazowszu więcej sklepów niż w ośmiu województwach z najsłabiej rozwiniętym e-commerce.

27 czerwca 2018

Altavia bada jakość relacji pomiędzy sklepami i ich klientami

Wprowadza badanie "Barometr. Jak i gdzie kupują Polacy?".

27 czerwca 2018

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

27 czerwca 2018

Agencja Kerris pracuje dla marki rowerów Romet

Agencja przygotowała koncepcję nowego intro na stronę www.romet.pl.

27 czerwca 2018

Unilever promuje zielone herbaty Lipton, dania instant i sosy sałatkowe Knorr

Kampanie mediowe obsługuje Mindshare, a kreację Advalue.

27 czerwca 2018

LG reklamuje "inteligentne" telewizory

Kolejny producent elektroniki zachwala "sztuczną inteligencję" swoich produktów.

27 czerwca 2018

TVP: mecze mundialu ogląda online ok. 5 mln internautów

Witryna Sport.tvp.pl notuje rekordy odwiedzin.