M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 czerwca 2019

Vizeum i Labcon wspierają 20-lecie Sephory

Ogólnopolska kampania potrwa cały czerwiec.

4 czerwca 2019

"Herosi innowacyjności" - konkurs dla klientów Eurocashu

W skierowanym do właścicieli lokalnych sklepów detalicznych 54 laureatów otrzymać ma nagrody o łącznej wartości 1 mln zł.

4 czerwca 2019

Dominik Łabuzek na czele kreacji w Heads Advertising

Wcześniej pracował m.in. w G7, Y&R, Euro RSCG i McCann Worldgroup.

4 czerwca 2019

"Kuchnia" z wydaniem specjalnym

Czerwcowo-lipcowy numer z dodatkiem wesprze kampania.

4 czerwca 2019

Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce

Nielsen Digital Ad Ratings zapewnia niezależny pomiar kampanii internetowych w YouTube.

4 czerwca 2019

Carrefour z nową odsłoną kampanii Act For Food

W roli głównej w kampanii pod hasłem "BIO na zdrowie" występuje Wojciech Mecwaldowski.

4 czerwca 2019

Domodi.pl na Prowly

Platforma publikować chce m.in. modowe, biznesowe i e-commerce'owe komentarze dotyczące zakupów oraz preferencji konsumentów.

4 czerwca 2019

Comedy Central w nowej oprawie graficznej

Równocześnie startuje kampania promocyjna stacji na 25-lecie serialu "Przyjaciele" - "Przyjaciele od A do Z" przygotowana przez dział marketingu VIMN oraz Starcom.

4 czerwca 2019

Jacek Chodziński programmatic sales managerem w RASP

Będzie odpowiedzialny m.in. za koordynację sprzedaży Private Market Place.

4 czerwca 2019

Rusza letnia kampania Axa Partners

Kreacje reklamowe przygotowała czeska agencja Creative Brand.

4 czerwca 2019

Krzysztof Iwiński dołączył do Walk Creative

Wcześniej pracował w Ogilvy.

4 czerwca 2019

Mytaxi przekształca się we Free Now

Rebranding to wynik ogłoszonego w lutym br. joint venture Daimlera i BMW.

4 czerwca 2019

Paweł Szaniawski w zarządach spółek radiowych Grupy ZPR Media

Do zarządu spółki Radia Eska SA dołącza także Marcin Gębala, który będzie odpowiadał za finanse spółki.

4 czerwca 2019

Grzegorz Ksepko p.o. prezesa spółki Energa

Od wielu lat pełni on funkcję wiceprezesa spółki.

4 czerwca 2019

Fuzetea z kampanią nowych smaków herbaty mrożonej

Za realizację kampanii odpowiadają MediaCom Warszawa, Publicis, Fortis, LiquidThread oraz Hill + Knowlton Strategies.

4 czerwca 2019

A4Frame przekształca się w Twożywo

Firma zmienia przy okazji identyfikację wizualną.

4 czerwca 2019

Plej autorem "video-inspiracji" marki Piątnica

Filmy umieszczono w serwisie MojeGotowanie.pl

4 czerwca 2019

Anna Ciołkowska CFO w Wirtualna Polska Media

Zastąpi Iwonę Groszek, która przestała pełnić tę funkcję w październiku 2018 r.

4 czerwca 2019

Kampania Grześków - "Latem nie pływają w czekoladzie"

Kampania autorstwa Initiative, Pure Play i Kolterman Media Communications.

4 czerwca 2019

Prace McCann Worldgroup w finale Polish Graphic Design Awards

To ":DobryZnak od Mastercard" oraz raport roczny przygotowany dla globalnego top managementu Mastercard.

3 czerwca 2019

Ruszyło nowe centrum dystrybucyjne Frisco.pl

Placówka jest wysoko zautomatyzowana.

3 czerwca 2019

Wavemaker VideoTrack: rośnie SVoD i trend współdzielenia kont

Subskrypcje nie zagrażają reklamie.

3 czerwca 2019

Huawei reklamuje model P30 lite [wideo]

W key visualu kampanii pojawia się też ambasador marki - Robert Lewandowski.

3 czerwca 2019

RECMA: GroupM liderem w raporcie "Trend-Graphs by Group"

Ocena jakościowa powstaje w oparciu o 18 kryteriów.

3 czerwca 2019

Mindshare: 78% pełnoletnich internautów w Polsce bierze udział w konkursach online

Najaktywniejsi konkursowicze, biorący udział w konkursach codziennie, stanowili ok. 7% pełnoletnich internautów.

3 czerwca 2019

Marki Frisco.pl, BeRaw i BeDiet.pl ze wspólnym konkursem

Akcję wspiera kampania OOH i radiowa oraz działania w kanałach social media Ewy Chodakowskiej i e-sklepu.

3 czerwca 2019

Bank Millennium kupił Euro Bank za 1833 mln zł

Po zakończeniu kolejnych etapów połączenia powstanie jedna instytucja pod marką Bank Millennium.

3 czerwca 2019

Sephora świętuje 20 lat w Polsce

Jubileusz potrwać ma 20 dni, obejmie specjalną ofertę oraz serię wydarzeń dla klientów.

3 czerwca 2019

Mastercard: Polacy chętnie słuchają muzyki, podcastów i audiobooków

Według nowego badania Mastercard Sound Index zajmuje im to średnio 2 godziny i 32 minuty dziennie, czyli 39 dni rocznie. Rosną też wydatki na rozrywkę audio.

3 czerwca 2019

Umowa sprzedaży Piotra i Pawła podpisana

Spółka Wasz Sklep Spar przejęła większościowe udziały w sieci Piotr i Paweł od TFI Capital Partners.

3 czerwca 2019

Nowa kampania "Gazety Wyborczej"

Przy pracach nad nią działy marketingu i strategii online "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl wsparły SzutSzut Studio i Spark Foundry.

3 czerwca 2019

Przestrzeń from Facebook podsumowuje rok działalności i ogłasza program szkoleniowy

Program “Facebook Pomaga w Rozwoju" zostanie uruchomiony we współpracy z Pracuj.pl, "Harvard Business Review" oraz Mamopracuj.pl.

3 czerwca 2019

The Heart i Publicis ogłosiły powstanie Fundacji K.I.D.S. [wideo]

Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali to pierwsza taka fundacja, której celem jest rewitalizacja infrastruktury szpitali i doskonalenie procesów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii.

3 czerwca 2019

Tauron chce stworzyć aplikację

Koncern w tym celu zaangażował się w program GovTech.

3 czerwca 2019

Blik, imoje, SPOS i Igor Zacharjasz laureatami nagród Cashless 2019

Zwycięzcy odebrali statuetki 30 maja w Warszawie podczas gali Cashless Fintech Evening 2019.

31 maja 2019

Marta Święcicka w Kerris Group

Nowa communication manager w agencji.

31 maja 2019

Time grozi RASP sądem

Chodzi o artykuł opublikowany na nesweek.pl.

31 maja 2019

Warka rusza z loterią i jej promocją [wideo]

Loterię promuje reklama telewizyjna z udziałem samego Ronaldinho.

31 maja 2019

"Logo" z audiobookiem i nową akcją specjalną

Numer wesprze promocja w mediach Agory.

31 maja 2019

UOKiK nakłada 40 mln zł kary na Polkomtela

Urząd dopatrzył się nieprawidłowości w aktywowaniu dodatkowych usług klientom.

31 maja 2019

CU opracuje strategię komunikacji marki Ingrid Cosmetics

Współpracę nawiązano bez przetargu.

31 maja 2019

Global Shopper Marketing eventowo z Powerade

Agencja odpowiadać będzie również za aktywacje, ich implementację oraz realizację podczas eventów.

31 maja 2019

Devil Energy ponownie w KER

KER: Komisja Etyki Reklamy nie jest organem właściwym do oceny zgodności z przepisami prawa.

31 maja 2019

Cumulus autorem konceptu nowej marki - Rajski Ogród

Projekt zrealizowano na potrzeby firmy Bury - dostawcy owoców i warzyw lokalnych i egzotycznych.

31 maja 2019

Bartosz Wdowiak w agencji V&P

Na stanowisku account managera.

31 maja 2019

KFC wprowadza ofertę "4 Smaki Świata"

Działania reklamowe koordynuje McCann Worldgroup.

31 maja 2019

Wolt - nowy gracz na wrocławskim rynku food delivery

Wolt działa już w pięciu miastach w Polsce.

31 maja 2019

Sfera Group odpowiada za komunikację dla Sawex Foods

Sawex Foods specjalizuje się w produktach z segmentu zdrowej żywności.

31 maja 2019

MediaFarm: smartfony są już w 96% polskich gospodarstw z dziećmi

Ze smartfonów korzysta już 73% dzieci w wieku 3-12 lat. Spada popularność telewizji, dzieci znacznie więcej czasu przeznaczają w sumie na gaming i wideo w sieci - wynika z badania zrealizowanego przez Zymetrię na zlecenie MediaFarm.

30 maja 2019

Najnowszy "Forbes" z książką

Czerwcowy numer wychodzi z "Private banking po polsku. Zarabiaj jak najbogatsi", książką autorstwa redaktora naczelnego magazynu.