M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 czerwca 2017

NC+ kupiła prawa telewizyjne do siatkarskiej Ligii Mistrzów CEV

Nadawca nabył licencję na wyłączność do 2020 r.

29 czerwca 2017

Arona - pierwszy kompaktowy crossover Seata

W Polsce pojawi się w IV kwartale br.

29 czerwca 2017

SM Mlekpol ma gest

Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa w ramach konkursu konsumenckiego rozda nagrody o łącznej wartości ponad 150 tys. zł.

29 czerwca 2017

Ryszard Kryus dyrektorem działu eksportu firmy Politan

Właściciel marek Gosia, Amigo i Helios ma nowego szefa działu eksportu.

29 czerwca 2017

Havas Engage ponownie dla Nestlé

Działania dla jednej z marek prowadzone są podczas festiwali muzycznych w Polsce.

29 czerwca 2017

Agencja DDS Poland wzmacnia zespół

Agencja z Trójmiasta zatrudnia Annę Kamińską, Alicję Woźniak i Macieja Pokrywczyńskiego.

29 czerwca 2017

Cloud Technologies rozpoczyna współpracę z GfK

Firmy będą wspólnie pracować nad projektami poprawiającymi efektywność targetowania kampanii.

29 czerwca 2017

Platige Image i REDS dołączają do konsorcjum Polski E-Bus

Studio będzie odpowiedzialne m.in. za rozwiązania w zakresie designu, zaangażowania kompetencji kreatywnych w proces projektowy oraz storytelling.

29 czerwca 2017

Bioderma promuje nowe produkty z ochroną przeciwsłoneczną

Realizację akcji promocyjnych koordynuje Codemedia.

29 czerwca 2017

Samsung zaprasza do lotu w kosmos [wideo]

Kampania, której pomysłodawcą jest VML, składa się z dwóch elementów: aplikacji VR The Missed Spaceflight oraz filmu dokumentalnego poświęconego generałowi Tadeuszowi Kuziorze.

29 czerwca 2017

W. Kruk wybrał agencję Performics

Do tej pory firmy współpracowały projektowo.

29 czerwca 2017

WP uruchamia wewnętrzną agencję contentmarketingową

WP Brand Studio pokieruje Łukasz Szymański.

29 czerwca 2017

Coca-Cola przygotowała serial dla nastolatków "Storyline"

Serial będzie dostępny m.in. w aplikacji Coca-Cola WOAH oraz na YouTube. Premiera pierwszego odcinka obędzie się dzisiaj.

29 czerwca 2017

Carrefour zachęca do sąsiedzkiej pomocy

Sieć wystartowała z akcją "SąSiatki".

29 czerwca 2017

Innogy i 180heartbeats + Jung v. Matt rozświetliły "Wianki nad Wisłą"

Warszawa hucznie świętowała najkrótszą noc w roku.

29 czerwca 2017

Awans Marka Gargały w strukturach Publicis Communications

W pierwszej fazie do jego zadań należeć będzie m.in. zbudowanie hubu produkcyjnego w ramach sieci Prodigious należącej do Grupy.

29 czerwca 2017

"MMP" docenione za jakość merytoryczną przez domy mediowe w badaniu Screenlovers

Media branżowe oceniało ponad 200 pracowników agencji mediowych.

28 czerwca 2017

Partner of Promotion największą agencją PR wg rankingu "fee income" ZFPR

W badaniu wzięło udział 19 agencji, o dwie mniej niż w ub.r.

28 czerwca 2017

Karolina Topczyńska account directorem Imago Public Relations

Z firmą po 15 latach żegna się Michał Sobiło, business development director.

28 czerwca 2017

Ströer rezygnuje z członkostwa w IGRZ

Według Andrzeja Magdziaka, prezesa Grupy Ströer w Polsce, Izba nie spełniła w należyty sposób pokładanych w niej oczekiwań.

28 czerwca 2017

Kolejna odsłona kampanii Euroloan od Scholz & Friends Warszawa

Kampania prowadzona jest w telewizji i internecie.

28 czerwca 2017

Faster & Better obsłuży markę Krakus w zakresie influencer marketingu

Agencja pracuje z tym brandem od 2016 r.

28 czerwca 2017

National Geographic dla Ministerstwa Rozwoju

Cykl minidokumentów o innowacyjnych polskich firmach.

28 czerwca 2017

Przejęcie K2 coraz bliższe?

Wczoraj agencja poinformowała o przedłużeniu negocjacji z inwestorem branżowym "na wyłączność" do końca sierpnia br.

28 czerwca 2017

Eddy Vermeir nowym zarządzającym głównego dystrybutora Apple w Polsce

Jego poprzednik będzie rozwijał restauracje McDonald’s w Estonii, Grecji, na Łotwie, Litwie, Malcie i w Rumunii.

28 czerwca 2017

BGŻ BNP przeorganizowuje marketing

Nowy departament strategii marki, awanse i roszady personalne.

28 czerwca 2017

Kubuś Waterrr w nowych szatach graficznych

Maspex odświeża opakowania wody wprowadzonej z myślą o najmłodszych i poszerza portfolio o warianty z wizerunkiem bohaterów filmów.

28 czerwca 2017

Żywiec poszerza portfolio

Piwny marketer wprowadza na rynek Żywiec Amerykańskie Pszeniczne.

28 czerwca 2017

Profi poszerza portfolio zup

Linia "Moje odkrycie" wzbogacona o dwa nowe smaki.

28 czerwca 2017

Żabka promuje swoją ofertę w kinach

Sieć sklepów Żabka wystartowała z wakacyjną kampanią kinową promującą specjalną ofertę familijną.

28 czerwca 2017

WebTalk z kampanią na YouTube dla nowej Kii Rio

Agencja odpowiada za stworzenie kontekstowych formatów pre-roll.

28 czerwca 2017

Na stacjach benzynowych największym zainteresowaniem cieszą się kawa i hot dogi

Polscy kierowcy najczęściej wybierają podczas przerwy w podróży ciepłe napoje i wytrawne przekąski.

28 czerwca 2017

Rafał Sałak awansuje w Prowly

Obejmuje stanowisko head of communication.

28 czerwca 2017

Cut The Mustard z kampanią dla wody mineralnej Id’Eau

Agencja przygotowała aktywację #30DNIDOIDEAU.

28 czerwca 2017

Jakub Cieśluk nowym head of client service w Artegence

Poprzednio związany był z agencją Kalicińscy.com.

27 czerwca 2017

Profi gra w kółko i krzyżyk

Startuje letnia kampania reklamowa marki.

27 czerwca 2017

"Auta 3" na czele box office w miniony weekend

Animacja Piksara z dobrym wynikiem frekwencyjnym w weekend otwarcia, w sumie w poprzedni weekend sprzedało się 578 289 biletów.

27 czerwca 2017

Real Madrid TV HD wycofuje się z polskiego rynku

Nadawca nie podaje powodów.

27 czerwca 2017

RMF Classic wprowadza wakacyjną ramówkę

Poszerzona zostanie oferta literacka i muzyczna.

27 czerwca 2017

Eska startuje z akcją specjalną Eska Summer City

To siódma edycja projektu marketingowego powstającego we współpracy z marką Mentos i domem mediowym PHD OMD.

27 czerwca 2017

200 tys. klientów już "kocha" Orange

Sukcesem sprzedażowym oferty prezes telekomu pochwalił się na TT.

27 czerwca 2017

Ruszyła kampania Stanu Nielimitowanego Play

Na początek reklamy z Jakubem Błaszczykowskim i Arkadiuszem Jakubikiem.

27 czerwca 2017

Z kosmetyków kolorowych Polki najczęściej wybierają tusz

Wyniki badania firmy PMR pokazują, że Polki stawiają na klasyczny makijaż - w pierwszej trójce najczęściej kupowanych kosmetyków są tusze do rzęs, podkłady i szminki.

27 czerwca 2017

Magdalena Kopka-Wojciechowska odpowiada za sprzedaż, produkty i marketing Totalizatora

Przeszła z BZ WBK, gdzie była menedżerem odpowiedzialnym za strategię marki i badania marketingowe.

27 czerwca 2017

Bank Millennium reklamuje mobilną bankowość na lato

Wakacyjną kampanię przygotowały dla banku agencje: Change Serviceplan i Isobar Poland oraz dom mediowy Initiative.

27 czerwca 2017

Krzysztof Andrzejczak na czele Saatchi & Saatchi IS

Zastąpi Piotra Morkowskiego, który pożegnał się z grupą.

27 czerwca 2017

PMR: do 2022 r. rynek OTC będzie wart 19 mld zł

Średnia dynamika wzrostu to 6 proc.

27 czerwca 2017

Dacia sponsorem tegorocznego "Lata z Radiem"

Konkursy i animacje mają promować markę wśród widzów i słuchaczy.

27 czerwca 2017

Stanley Black & Decker rusza z kampanią na czterech rynkach

Za koordynację działań odpowiada UM.

27 czerwca 2017

Evree wychodzi do ludzi z akcją promocyjną

Marka kosmetyczna promuje nową linię za pomocą social mediów i przy udziale hostess i hostów.