M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 stycznia 2019

Rebranding BNP Paribas już w kwietniu

Bank "zmieniającego się świata" szykuje się do zmiany marki.

28 stycznia 2019

Dawid Kaźmierczak awansuje w McCann Worldgroup na stanowisko associate digital directora

Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zintegrowanym zespołem social media & digital oraz za współkształtowanie z działami kreacji i strategii komunikacji w tych obszarach.

28 stycznia 2019

Powstaje Dentsu X

Red8 Events, Posterscope, Unlimited i zespół mediowy Dentsu Aegis Network łączą się i tworzą nową strukturę.

28 stycznia 2019

Syzygy Warsaw stworzyła nowy serwis dla Żabki

Agencja połączyła dwa pierwotnie oddzielne serwisy internetowe: konsumencki i korporacyjny.

28 stycznia 2019

"Zabawa z całą paczką" od marki Star

Konkurs prowadzi agencja Avanti.

28 stycznia 2019

Kampania Brainbox dla Wisły Kraków [wideo]

Agencja odpowiadać też będzie za strategię komunikacji klubu w 2019 r.

28 stycznia 2019

Kampania Audi na nośnikach AMS dynamic backlight

Odwzorowuje rzeczywiste działanie świateł samochodu.

28 stycznia 2019

Facebook angażuje się w lokalne dziennikarstwo

W kolejnych trzech latach Facebook zainwestuje 300 mln dol. w programy informacyjne, współpracę z partnerami i tworzenie treści.

28 stycznia 2019

Julia Nowak i Alek Frydrych w OS3

Nowy team kreatywny w agencji.

28 stycznia 2019

Agora rozpoczęła negocjacje w sprawie nabycia udziałów Eurozetu

Właściciel sieci radiowych Złote Przeboje i Rock Radio chce przeprowadzić transakcję wspólnie ze spółką SFS Ventures.

25 stycznia 2019

Krzysztof Peliwo i Piotr Kubacki awansują w strukturach Converters

Obejmują stanowiska account managerów.

25 stycznia 2019

Konrad Dybka digital coordination managerem w Digital Resolution (Grupa OMD)

Awans w agencji, w której pracuje od maja 2017 r.

25 stycznia 2019

Black Red White zapłaci ponad ćwierć miliona kary za kampanię stworzoną przez Deloitte Digital

Firma meblarska "obiecywała" tańsze meble, ale okazało się, że nie wszystkie. UOKiK uznał, że to oszustwo i ukarał firmę.

25 stycznia 2019

Prowly awansuje trzy specjalistki

Na wyższe stanowiska przechodzą Karolina Rafało, Karolina Zasada i Karolina Jakubik.

25 stycznia 2019

SayHi Agency z relaunchem marki Primo Gusto

Agencja odpowiada za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną oraz całościową egzekucję digtal.

25 stycznia 2019

Marka Mentos Pure Fresh rozpoczyna szeroką kampanię [wideo]

Hasło przewodnie to "Poczuj eksplozję świeżości".

25 stycznia 2019

Aleksandra Gawlas-Wilińska nową dyrektor marketingu w Henkel Polska

Do firmy dołączyła w 2012 r. jako brand manager marki Silan. Teraz pokieruje marketingiem działu laundry & home care.

25 stycznia 2019

MakoLab promuje markę Nivona w social mediach

Agencja przygotowała całą strategię komunikacji na Facebooku wraz z linią kreatywną,

25 stycznia 2019

Wirtualna Polska i BusinessClick ujednolicają system sprzedaży

Klienci zamawiający kampanie performance zrealizują je z jednym zespołem sprzedażowym.

25 stycznia 2019

Santander największym reklamodawcą wśród banków

Największe banki na wyścigi zwiększają budżety reklamowe.

25 stycznia 2019

Mindshare wprowadza podejście strategiczne Planning for Purpose

Purpose to miejsce, gdzie powstają i są realizowane koncepcje, będące odpowiedzią na strategiczne wyzwania, wobec których stają obecnie marki.

25 stycznia 2019

WYJAŚNIENIE: Carat nie walczy o budżet PKN Orlen

Dom mediowy deklaruje, że nie bierze udziału w przetargu mediowym koncernu paliwowego.

25 stycznia 2019

Anna Lewandowska rozwija sieć kawiarni Healthy Store Foods

W tym roku planuje uruchomienie 6 lokali w największych miastach Polski.

25 stycznia 2019

Kierowca rajdowy Jakub Przygoński ambasadorem Vistuli

Jakub Przygoński wystąpił w spocie marki i sesji fotograficznej.

25 stycznia 2019

Wiosna w TVN: 4 nowości, 14 kontynuacji, w TVN7: "Big Brother" i serial codzienny

- Testujemy nową formę dystrybucji kontentu - deklaruje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

24 stycznia 2019

Żabka szuka recepty na zakaz handlu w niedzielę

W planach sklepy zbudowane z kontenerów, bez kasjerów i czynne 24/7.

24 stycznia 2019

Paweł Olszański awansuje w K2

Obejmuje stanowisko head of digital products & services.

24 stycznia 2019

Instytut Badań Outdooru zaprezentował narzędzie do planowania i badania zasięgu kampanii OOH

W pierwszym kwartale 2019 r. instytut planuje cykl szkoleń organizowanych w poszczególnych domach mediowych.

24 stycznia 2019

Smolar z loterią dla InPostu

Akcja potrwa do walentynek.

24 stycznia 2019

GoldenSubmarine rozpoczęła współpracę z Nescafe

Głównie w zakresie komunikacji digitalowej.

24 stycznia 2019

KP mocno inwestuje w reklamę Żubra jeszcze przed sezonem

Loteria "Dwa szybkie Żubry" już po raz czwarty; silne wsparcie reklamą w mediach.

24 stycznia 2019

Up & More z większą obsługą Panek SA

Nowe zadania agencji to działania SEO i SEM, wsparcie w ramach paid social oraz performance marketing.

24 stycznia 2019

Dorota Szelągowska dołącza do Akademii Smaku Boscha

Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów oraz obsługę mediów społecznościowych w ramach projektu odpowiada agencja Insignia.

24 stycznia 2019

Abstra prawie potraja przychody reklamowe w 2018 r.

Producent ma w planach zwiększenie liczby kanałów, tworzenie formatów dla partnerów zewnętrznych oraz uruchomienie kanałów dla marek.

24 stycznia 2019

Tyskie zbudowało bar w windzie

Akcja to część kampanii "Przejdźmy na TY", która zachęca do dbania o bliskie relacje międzyludzkie.

24 stycznia 2019

Shell rozwija koncepcje bistro na stacjach w Polsce

Do 2025 r. połowa przychodów firmy ma generować sprzedaż produktów i usług pozapaliwowych.

24 stycznia 2019

Lewiatan rośnie mimo ustawy ograniczającej handel

W 2018 r. obroty sieci wyniosły 12,5 mld zł.

24 stycznia 2019

Multikino Media wprowadza sezonowy cennik reklam w kinach

Elementem nowej polityki cenowej jest dużo wcześniejsza sprzedaż kampanii przed hitami kinowymi.

23 stycznia 2019

Kolporter: sprzedaż prasy w 2018 r. wzrosła

W przeliczeniu na jeden punkt sieci - o ok. 1 proc.

23 stycznia 2019

Burda odświeża "Glamour"

Nowa makieta ma być lżejsza i bardziej przejrzysta.

23 stycznia 2019

Wspólna akcja marek Bakalland i O Bag - "Chwyć & jedz"

Akcje wspierają działania PR prowadzone przez agencję 38PR & Content Communication.

23 stycznia 2019

Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń pracuje z Made in PR

Agencję wybrano w drodze przetargu.

23 stycznia 2019

Anna Pańczyk CEO Grey London

Jakub Korolczuk na stanowisku creative chairmana Grey Group Poland.

23 stycznia 2019

Artur Kędzierski w On Board Think Kong

Ostatnio w Unimot jako szef komunikacji był odpowiedzialny szczególnie za relacje inwestorskie.

23 stycznia 2019

Understitial Blow Effect w kampanii McDonald’s

Projekt przygotował dom mediowy OMD we współpracy z DDB & Tribal.

23 stycznia 2019

Anna Sienkiewicz communications directorem w Value Media

Przez ostatnie 15 lat pracowała w MediaCom Warszawa.

23 stycznia 2019

Payback z kampanią "Uratuj Punkciaka"

Operator programu lojalnościowego przestrzega przed utratą bonusowych punktów.

23 stycznia 2019

Lotto chwali się, że jest wszędzie

Totalizator Sportowy promuje grę na smartfonach i przez internet.

23 stycznia 2019

Meetrics: Poprawia się widoczność reklam online w Polsce

Nadal plasujemy się jednak poniżej średniej europejskiej.

23 stycznia 2019

Biedronka poszukuje menedżerów

Program ruszy we wrześniu br., ale rekrutacja - już.