M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 kwietnia 2017

Jakub Sagan jurorem na festiwalu Golden Drum

Creative director z K2 podczas 24. edycji konkursu będzie oceniał prace w części Best Piece.

26 kwietnia 2017

SUV przyszłości od Lexusa [wideo]

Kampanię przygotowały Heads Advertising i PHD Media Direction.

26 kwietnia 2017

Ruszyła akcja #sorayabodychallenge

Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.

26 kwietnia 2017

Tesco poszerza ofertę ubezpieczeń

25 kwietnia sieć wspólnie z Link4 wprowadza ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków wraz z ubezpieczeniem na wypadek powikłań po ukąszeniu kleszcza czy owadów.

26 kwietnia 2017

Eura7 odświeża stronę Verbeny

Nowa odsłona serwisu ma charakter bloga.

26 kwietnia 2017

GfK: dyskonty głównym miejscem zakupów FMCG

Konsumenci deklarują, że głównym źródłem informacji o promocjach są wciąż gazetki, ale na drugim miejscu znalazła się telewizja - wskazuje badanie GfK Shopping Monitor 2017.

26 kwietnia 2017

Akzo Nobel rusza z kampanią dla Dulux EasyCare [wideo]

Spot reklamowy przygotowała londyńska agencja BBH.

26 kwietnia 2017

Redd's w nowych butelkach z nową reklamą

Kompania Piwowarska wspiera swoją markę piw smakowych.

26 kwietnia 2017

IQS: outlety z potencjałem

8 na 10 osób odwiedzających polskie outlety robi w nich zakupy, jednorazowo wydając średnio ponad 240 zł - wynika z raportu Colliers International “Polowanie na okazje. Potencjał centrów wyprzedażowych w Polsce" przygotowanego przez IQS.

26 kwietnia 2017

Magdalena Adamowicz w zespole "Business Gate"

Będzie odpowiadać za rozwój projektu oraz wydarzenia specjalne.

26 kwietnia 2017

Toya poszerza ofertę kanałów HD

A kanały TVN trafią dodatkowo do usługi VoD.

26 kwietnia 2017

Idea Bank z placówką w formie wagonu

Nowy projekt we współpracy z PKP Intercity.

26 kwietnia 2017

GPD dla Lech Lite [wideo]

Marketer zapowiada "lekką rewolucję" na rodzimym rynku piwa.

26 kwietnia 2017

Orange dla miłośników futbolu

Pomarańczowy operator reklamuje ofertę z pakietami HBO i Canal+.

25 kwietnia 2017

Michał Oleksów i Łukasz Ciuchnicki w kreacji Cut The Mustard

Przechodzą z VML Poland.

25 kwietnia 2017

Adam Wiejak i Martin Stankiewicz wzbogacają ofertę TalentMedia

Sieć będzie odpowiadać za obsługę kanałów youtuberów oraz ich profili w mediach społecznościowych.

25 kwietnia 2017

MEC: Mimo nasycenia reklamami serwisy VoD największych nadawców osiągają wysokie viewability

Średnio ok. 7 minut reklam na godzinę pokazują przed oraz w trakcie programów emitowanych online serwisy VoD związane z największymi nadawcami - Ipla, Player.pl i TVP.pl.

25 kwietnia 2017

Unilever wykorzysta w Polsce gry w procesie rekrutacji

Nowy proces posłuży rekrutacji menedżerów w ramach programu Unilever Future Leaders Programme.

25 kwietnia 2017

Nominacje do KTR, czyli kategoria "no limits"

Polska kreatywną potęgą? Tego dowodzi 311 nominacji w tegorocznej edycji konkursu. Branża przyjmuje zakłady czy nagród będzie więcej niż w ub.r., kiedy to prawie każdy uczestnik gali rozdania nagród wychodził z gadżetem. Do przekroczenia jest zeszłoroczny limit 181 rozdanych mieczy i dyplomów.

25 kwietnia 2017

Payback dla biznesu

Firma wprowadza możliwość motywowania pracowników bonusami w postaci punktów Payback.

25 kwietnia 2017

TVP i Canal+ wspólnie wyprodukują nowy serial

Będzie to serial "Erynie", kryminał retro, do którego scenariusz powstaje na podstawie powieści Marka Krajewskiego.

25 kwietnia 2017

Królewskie sponsorem warszawskiej Legii przez kolejne trzy lata

Związek marki z klubem trwa już 13 lat.

25 kwietnia 2017

Nowa kampania marki Bebiko Junior

Za przygotowanie działań odpowiada Hi.advertising.

25 kwietnia 2017

Dobry początek roku dla Seata

W pierwszych trzech miesiącach br. Polacy kupili o 25 proc. więcej aut tej marki niż przed rokiem.

25 kwietnia 2017

Mars Petcare wprowadza markę Perfect Fit

Debiut produktów tej linii wesprze kampania.

25 kwietnia 2017

Grandes Kochonos z nową komunikacją dla Semilac [wideo]

Ambasadorką marki została Margaret.

25 kwietnia 2017

Wystartowała kampania #KenwoodChallenge z Katarzyną Wolską [wideo]

Została zrealizowana przez Grandes Kochonos Digital.

24 kwietnia 2017

Opus B i Arena Media dla Fit & Easy

Rusza kampania sponsoringowa marki.

24 kwietnia 2017

J.A. Baczewski wchodzi w segment whisky

Marka odwołuje się do historii przedwojennej destylarni we Lwowie.

24 kwietnia 2017

Bank Pocztowy reklamuje szeroko ofertę kredytową

Za projekt reklamowy odpowiadają: Ambasada i Effective Media.

24 kwietnia 2017

Biedronka rośnie

Największa sieć handlowa pozytywnie odczuwa wpływ "500+".

24 kwietnia 2017

Publicis ruszył z kampanią marki Morliny [wideo]

Produkcją spotów zajęło się studio animacji Human Ark.

24 kwietnia 2017

Joanna Adamowska odpowiada za new business w Opcomie

Poprzednie cztery lata związana była z Insignią.

24 kwietnia 2017

Szymon Ostrowski w Deutsche Banku

Były dziennikarz ekonomiczny wzmacnia siły prasowe banku.

24 kwietnia 2017

Erkan Soya dyr. zarządzającym w Criteo

Do jego obowiązków należy także zarządzanie polskim rynkiem.

24 kwietnia 2017

Partner od Promotion zadba o PR Oshee

Nowy klient agencji.

24 kwietnia 2017

Maciej Dzianachowski odszedł z Publicis Media Exchange

Ostatnio pełnił tam funkcję non TV investment directora.

24 kwietnia 2017

Mariola Popielarz na czele nowego działu w Green Parrot

Agencja tworzy dział multichannel.

24 kwietnia 2017

Edipresse zamyka magazyn "Vita"

Treści zdrowotne przenosi do miesięcznika "Be Active. Dietetyka&Fitness".

24 kwietnia 2017

First Line Polska przygotowała loterię promocyjną dla marki Nobiles

Agencja wygrała przetarg na akcję z okazji 120-lecia marki.

21 kwietnia 2017

Jakub Barzak digital business directorem w Young & Rubicam

Wcześniej związany był m.in. z agencjami IndaHash, Cheil Poland i Saatchi & Saatchi.

21 kwietnia 2017

Szwedzka liga żużlowa na wyłączność w Eleven Sports

Pierwsze transmisje już w maju.

21 kwietnia 2017

"Gazeta Wyborcza" rozpoczyna współpracę z ARTE

Współpraca dotyczy dystrybucji treści wideo.

21 kwietnia 2017

Communication Unlimited dla Super-Pharm Polska

Kampania w TV, kinach, internecie, prasie, na outdoorze i POS-ach.

21 kwietnia 2017

Łukasz Kołdys zastępcą dyrektora działu badań MEC

Wieloletni menedżer agencji awansował w strukturach MEC.

21 kwietnia 2017

Relaunch Hoop Coli

Hoop Polska inwestuje we wsparcie marketingowe swojej flagowej marki.

21 kwietnia 2017

CCC już startuje z letnim wsparciem reklamowym [wideo]

Letnia komunikacja CCC razem z wiosennymi działaniami stanowi najdłuższą i najsilniejszą kampanię w historii marki.

21 kwietnia 2017

Carrefour prezentuje "uniform, który dba" [wideo]

To eksperyment zrealizowany we współpracy z Saatchi & Saatchi IS.

21 kwietnia 2017

Syngenta Polska nowym klientem SalesTube

Agencja zajmie się działaniami komunikacyjnymi i sprzedażowymi w digitalu.

21 kwietnia 2017

Magdalena Chęcińska wzmacnia K2 Media

Będzie senior communications & business managerem.