M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 grudnia 2018

Wracają marki CPN i Petrochemia Płock

PKN Orlen uruchomi stacje pod historycznymi szyldami w 20. rocznicę połączenia podmiotów.

12 grudnia 2018

Allegro stawia na wyszukiwanie oparte na produkcie

Platforma zmienia sposób prezentacji ofert.

12 grudnia 2018

Maciej Tomczyk i Maja Czechowicz dołączyli do firmy Abstra

Tomczyk będzie nadzorował pracę działu finansów. Czechowicz zasila dział sprzedaży.

12 grudnia 2018

Aleksander Kożuchowski w zespole agencji Kerris

Wcześniej na stanowisku programme plannera w Discovery Polska.

12 grudnia 2018

Daniel Jaroszek podpisuje umowę na reprezentację z Papaya Films

Fotograf kończy współpracę ze studiem Makata.

12 grudnia 2018

Ruszyła kampania "Kolejowe ABC"

Działania promocyjne będą realizowane do 2020 r.

12 grudnia 2018

InPost ma nowych inwestorów oraz umowy z Lidlem i Dino

Sieć chwali się "startupowym" tempem rozwoju.

12 grudnia 2018

Tomas Lauko regionalnym dyr. operacyjnym w Publicis Groupe

Będzie odpowiadać za Europę Północną i Środkową.

12 grudnia 2018

Helios uczci Święto Kina

Sieć kinowa Agory w najbliższy weekend zaprosi na seanse w specjalnej cenie.

12 grudnia 2018

Paclan wzrusza na święta

Wystartowała kampania pod hasłem "Odkryj magię zwykłych rzeczy".

12 grudnia 2018

Badacze Mintela uznali markę Bakoma Senior Active za wyznaczającą trend

Raport "Global Food Drink Trends 2019" zwraca uwagę na grupę 55 plus.

11 grudnia 2018

Burda wprowadza karty podarunkowe z prenumeratą

Na początek są to prenumeraty "National Geographic" i "Burdy".

11 grudnia 2018

Burda chwali się wynikami Focus.pl

Serwis rok od relaunchu notuje 112-proc. wzrost liczby użytkowników i 175-proc. wzrost liczby odsłon.

11 grudnia 2018

W Decathlonie można płacić Blikiem

Interaktywne kioski w sklepach stacjonarnych Decathlon zyskały nową funkcję.

11 grudnia 2018

They.pl rozpoczyna współpracę z marką Crocs

Agencja świadczy zintegrowane działania marketingowe oraz sprzedażowe.

11 grudnia 2018

DDB & Tribal z nową kampanią dla McDonald’s Polska [wideo]

Działania prowadzone są pod hasłem "OK, ale najpierw kawa McCafé".

11 grudnia 2018

Wojciech Kostrzewa po 13 latach odchodzi z ITI

Będzie CEO grupy Billion specjalizującej się w technologii blockchain.

11 grudnia 2018

Paulina Złotnicka kierownikiem ds. mediów w spółce Żywiec Zdrój

Będzie odpowiedzialna za strategie offline i online. Zadba o efektywność kampanii marki Żywiec Zdrój.

11 grudnia 2018

Artegence prowadzi digitalową kampanię Pepsi [wideo]

Akcja jest dopełnieniem trwającej kampanii ATL-owej "W święta znajdź swój smak".

11 grudnia 2018

Gino Rossi złożyło PKO BP ofertę sprzedaży Simple

A firma CCC złożyła wezwanie na akcje Gino Rossi.

11 grudnia 2018

Opus B nagrodzone w konkursie Creativity International Awards

Polska agencja zdobyła cztery nagrody.

11 grudnia 2018

MiniMini+ komunikuje 15. urodziny

Z tej okazji przygotowano specjalne aktywności związane z marką oraz event w kinach.

11 grudnia 2018

Wyborowa uczy dobierać wódkę do jedzenia

Marka z portfolio Pernod Ricard wystartowała z działaniami edukacyjnymi.

10 grudnia 2018

Hasco-Lek promuje Ibum Express [wideo]

Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

10 grudnia 2018

Skoda pokazała swój nowy hatchback

Scala ma być wyposażona w systemy wspomagania kierowcy i funkcjonalności zarezerwowane dotąd dla klasy premium.

10 grudnia 2018

Grupa Energa prowadzi kampanię wizerunkową [wideo]

Spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk.

10 grudnia 2018

Omni Marketing Global udziałowcem Garp Integrated

Garp Integrated jest agencją komunikacji strategicznej i kreatywnej działającą m.in. w obszarze shopper marketingu.

10 grudnia 2018

Magna: W 2019 r. polski rynek reklamowy będzie wart 11,2 mld zł

Rynek reklamowy w przyszłym roku wzrośnie o 5,4 proc.

10 grudnia 2018

Katarzyna Grzywaczewska dyrektorem marketingu programu Payback

Była szefowa komunikacji T-Mobile będzie zarządzać marketingowo największym multipartnerskim programem lojalnościowym w kraju.

10 grudnia 2018

Agencja Allegro z kampanią warszawskiego zoo [wideo]

Agencja odpowiadała za wybór media miksu do kampanii i planowanie części mediów OOH i całości kampanii digitalowej.

10 grudnia 2018

McDonald's dla dorosłych dzieci

DDB & Tribal przygotowała świąteczną kampanię wizerunkową marki.

10 grudnia 2018

Veneo ma nowego klienta

Agencja Veneo objęła kompleksową opiekę marketingową nad producentem luksusowych toreb skórzanych, firmą Adam Baron.

10 grudnia 2018

Tymbark z akcją na święta

Startują działania pod hasłem "Ty to masz gest!".

10 grudnia 2018

Kazar stawia na perfumy

Linię À L’infini marka wspiera tylko w e-commerce i poprzez wysyłkę kreatywną.

7 grudnia 2018

Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce

Według badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".

7 grudnia 2018

Maciej Jerzak przechodzi z Booking.com do SalesTube

Obejmuje stanowisko marketing intelligence directora.

7 grudnia 2018

Volvo ma w Polsce nowego szefa sprzedaży

Paweł Kaczmarek awansował na dyrektora sprzedaży Volvo Car Poland.

7 grudnia 2018

Kantar TNS: w tym roku na świąteczne prezenty wydamy po 594 zł

Najwięcej wydatków Polacy przeznaczą na dzieci.

7 grudnia 2018

Ruszyła kampania społeczna "#Zaparkuj telefon i jedź"

Działania przygotowały FCB Bridge2Fun i Starcom.

7 grudnia 2018

Estée Lauder Companies testuje w Krakowie nowy koncept

W Galerii Krakowskiej firma uruchomiła pierwszy na świecie multibrandowy salon oferujący w jednym miejscu marki Clinique, Estée Lauder, La Mer i Origins.

7 grudnia 2018

Frisco.pl z akcją pomocy potrzebującym

Akcja "Kupując, pomagasz" ruszyła 30 lipca i potrwa do 21 grudnia.

7 grudnia 2018

Karolina Nowosielska PR managerem SKM SAR

Przez ostatnie lata związana była z Havas PR Warsaw.

7 grudnia 2018

Dr. Oetker zachęca do szczypty egzotyki w święta

Marka wprowadza linię nowości pod subbrandem "Ze świata natury".

7 grudnia 2018

Nickelodeon Polska wypuszcza kolekcję ubrań

We współpracy z marką streetwearową PLNY Lala stacja przygotowała serię dresów i akcesoriów ze SpongeBobem. Projekt realizowała CPLG.

7 grudnia 2018

UPC umożliwi pobieranie treści VoD na smartfony i tablety

Posiadacze dekoderów Horizon będą je mogli oglądać później nawet bez internetu.

7 grudnia 2018

TV Puls z programem branded content - "Najlepsza kuchnia!"

Partnerami programu są Zepter i Prymat.

7 grudnia 2018

RECMA: 90 proc. przetargów mediowych w USA kończyło się zmianą agencji

Dotyczy to przetargów, których budżet przekraczał 50 mln dol.

7 grudnia 2018

Świąteczny Stół Pajacyka po raz siódmy

Dziś właściciele lokali gastronomicznych z całej Polski przekażą 10 proc. dziennego obrotu na rzecz programu dożywiania dzieci PAH.

6 grudnia 2018

K2 wprowadza na rynek Bols Onyx

K2 kontynuuje współpracę z marką Bols po wprowadzeniu poprzednich wariantów.

6 grudnia 2018

#PayMeEqual - kampania społeczna od Pracowni_EB

Ruszyła multimediowa akcja społeczna zwracająca uwagę na problem tzw. luki płacowej, do której przyłączyły się m.in. Lidl Polska, PepsiCo Polska i PMI Polska.