M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 sierpnia 2019

Samsung i Microsoft zacieśnią partnerstwo

Cel: lepsze łączenie smartfonów z komputerami.

9 sierpnia 2019

Coca-Cola i Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z myślą o młodych i wyborze drogi zawodowej

Startuje kampania realizowana pod hasłem #wybieram.

9 sierpnia 2019

Ekstraklasa rozpoczyna współpracę z kanałem Foot Truck

Będą się tam pojawiać filmy przybliżające kibicom kulisy rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.

9 sierpnia 2019

Papaya Films realizuje nową dokumentalną kampanię dla 4F [wideo]

Bohaterką pierwszego z reżyserowanych przez Daniela Jaroszka filmów została ambasadorka marki, mistrzyni i rekordzistka Polski, lekkoatletka Martyna Kotwiła.

9 sierpnia 2019

UPC Polska miało niezły kwartał

Największa w kraju kablówka zwiększyła liczbę klientów.

9 sierpnia 2019

Biznes T‑Mobile w Polsce rośnie

Operatorowi przybywa abonentów.

9 sierpnia 2019

W I poł. br. banki zarobiły ponad 7,5 mld zł

Tyle samo co w ub.r.

9 sierpnia 2019

Bluerank zamknął ub.r. 21,7 mln zł przychodu

Zysk brutto osiągnął wartość 571 tys. zł.

9 sierpnia 2019

Agora będzie promować aplikację Football Live

Plan mediów i całość kampanii zostały przygotowane przez zespół Sport.pl i internetu Agory.

9 sierpnia 2019

Discovery Life w nowej formule

Zmiany zostaną wprowadzone od 22 sierpnia. Ambasadorkami stacji zostały Ewa Drzyzga oraz Agata Młynarska.

9 sierpnia 2019

Rusza kampania reklamowa sieci Sizeer

Kampania będzie prowadzona w regionie CEE.

8 sierpnia 2019

InPost uruchamia usługę z myslą o graczach komputerowych

Za zamawianie paczek uczestnicy dostają bonusy: waluty premium do najpopularniejszych gier, skiny czy vouchery do m.in. Netflixa, Allegro czy Paysafecard.

8 sierpnia 2019

Druga odsłona letniej kampanii Pepsi

Kreacja: BBDO Warszawa, produkcja: Papaya Films, media: Media Direction OMD.

8 sierpnia 2019

Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski członkami jury 26. edycji Golden Drum

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym festiwalu.

8 sierpnia 2019

Karolina Anderson head of studio design w dziale kreacji OS3

To nowe stanowisko w agencji.

8 sierpnia 2019

Damian Borowiec w zespole MullenLowe MediaHub

Objął funkcję senior strategy plannera.

8 sierpnia 2019

Peppermint Powered by Quad wspiera komunikację Vodka Festival

Aktywacja prezentuje wybrane marki wódek i prowadzona jest z wiodącymi producentami tego alkoholu.

8 sierpnia 2019

Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska

Serwis będzie miał nowego naczelnego od lutego przyszłego roku.

8 sierpnia 2019

Volkswagen i pierwsza w Polsce kampania w technologii ScreenX

Zaawansowana technologicznie kampania realizowana jest w warszawskiej Galerii Mokotów - w kinie sieci Cinema City.

8 sierpnia 2019

Group One powołuje spółkę 2GetThere

Będzie się ona specjalizować w eventach i działaniach ambientowych.

8 sierpnia 2019

Seniorzy podróżują więcej i częściej

Agencja Communication Unlimited (CU) i agencja badawczo-strategiczna Atena Research & Consulting zbadały przedstawicieli grupy w wieku 50-70 lat.

8 sierpnia 2019

Sabre Polska rozpoczęło współpracę z Employer Branding Institute

Ma ona przynieść umocnienie marki Sabre jako wartościowego pracodawcy w swoim sektorze.

8 sierpnia 2019

Bartłomiej Major szefem zespołu programowego A+E Networks w Polsce i CEE

A+E Networks Poland poszerza zespół programowy o czterech menedżerów.

7 sierpnia 2019

Tymbark w nowym kartonie

Nowe opakowanie ma być wygodniejsze i bardziej poręczne.

7 sierpnia 2019

Cube Group wypromuje Talentuno w digitalu

Agencja odpowiada za strategię działań online i wprowadzenie nowej marki na polski rynek.

7 sierpnia 2019

Altavia projektuje opakowania napojów energetycznych dla Carrefoura

Produkty są skierowane do kobiet.

7 sierpnia 2019

UOKiK skontroluje ceny Polsatu dla mniejszych kablówek

Urząd wszczął postępowanie.

7 sierpnia 2019

Bosch poszukuje ambasadorów suszarek

Startuje konkurs konsumencki.

7 sierpnia 2019

Pula nagród 27 tys. zł w polskim turnieju "Fortnite" zorganizowanym przez Orange

Dostawca internetu chce wykorzystać popularność gry.

7 sierpnia 2019

Uzupełnienie: Działania Lidla i NCEŻ wspiera kampania

Wielokanałowe działania realizuje agencja GPD.

7 sierpnia 2019

Tomasz Danielewicz został dyrektorem kreatywnym w Bluecloud Interactive

Będzie odpowiadał za dwudziestoosobowy dział kreacji, raportując bezpośrednio do zarządu.

7 sierpnia 2019

Justyna Gościńska dyrektor marketingu 4F

Przeszła z Monster Energy.

7 sierpnia 2019

Agora zaprasza powstańców do kina

W sieci kin Helios wystartowała akcja "Bilet dla Powstańca".

6 sierpnia 2019

Empik stawia na mniejsze formaty

Sieć zdecydowała, że sklepy stacjonarne o powierzchni handlowej do 150 mkw. będą pojawiać się w miejscowościach poniżej 25 tys. mieszkańców.

6 sierpnia 2019

Lidl we współpracy z NCEŻ chce zadbać o zdrowie Polaków

Sieć chce zadbać o zdrowie, kondycję i linię Polaków - rozpoczyna działania edukacyjne i podejmuje zobowiązanie konsekwentnej redukcji cukru i soli w produktach z portfolio marek własnych.

6 sierpnia 2019

Agata Cieślar zakłada Iterators Digital

Będzie to część ekosystemu Iterators, software-house’u z biurami w Warszawie i Krakowie założonego w 2015 r. przez Jacka Głodka i Łukasza Sowę.

6 sierpnia 2019

K2 wprowadza Mountain Dew do social mediów

Agencja jest odpowiedzialna za strategię i ideę kreatywną launchu oraz produkcję kontentu.

6 sierpnia 2019

Peppermint z konkursem dla marki Grant's

Akcja jest komunikowana poprzez hashtag #PoTrzykrocDoskonaly.

6 sierpnia 2019

Żywiec z nowym wariantem

Wprowadzeniu produktu będzie towarzyszyć kampania digital oraz w punktach sprzedaży.

6 sierpnia 2019

Business Consulting promuje mistrzostwa świata seniorów w badmintonie w Katowicach

Największe wydarzenie badmintonowe na świecie odbywa się w katowickim Spodku od 4 do 11 sierpnia.

6 sierpnia 2019

Marcin Rychlik i Ewa Juszczuk teamem kreatywnym w Scholz & Friends Warszawa

Razem zdobywali doświadczenie m.in. w GPD Agency, Deloitte Digital i Grey Group Poland.

6 sierpnia 2019

Wawel z pompą wkracza do Cinema City w Europie

Słodycze krakowskiej firmy będą dostępne w kinach w sześciu krajach w Europie.

6 sierpnia 2019

Knorr zbadał, dlaczego Polacy nadużywają soli

Polacy wiedzą, że nadmiar soli szkodzi, ale nie wiedzą, jak ją ograniczyć albo wyeliminować z potraw.

6 sierpnia 2019

Tok FM startuje z kampanią

Stacja promuje swój kontent i zachęca do korzystania z aplikacji.

5 sierpnia 2019

Coca-Cola wprowadza na rynek nowy energetyk

Nowy napój ma smak flagowego napoju z portfolio giganta.

5 sierpnia 2019

Play jako pierwszy będzie sprzedawał smartfony 5G produkcji Hauwei

Choć przetarg na sieć nowej generacji dopiero w przyszłym roku.

5 sierpnia 2019

Samsung w kooperacji z Google

Posiadacze smartfonów koreańskiej marki otrzymają YouTube Premium bezpłatnie na 2-4 miesiące.

5 sierpnia 2019

Snapchat wprowadza nowe rozwiązanie reklamowe - Instant Create

Jest ono już dostępne dla wszystkich reklamodawców.

5 sierpnia 2019

Avon deklaruje poparcie dla prokobiecej inicjatywy ONZ

Avon Worldwide oraz wszystkie spółki Avon w Polsce podpisały Women’s Empowerment Principles.

5 sierpnia 2019

Zmiany w Tesco pociągną za sobą grupowe zwolnienia

Pracę ma stracić ponad 2 tys. pracowników sieci.