M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 kwietnia 2016

Kinga Pienińska rusza z kampanią OOH

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Easy Media.

29 kwietnia 2016

Burger King wybiera na stałe Open Media

Firmy do tej pory współpracowały na zasadach projektowych.

29 kwietnia 2016

Jubileuszowa edycja Forum IAB

IAB polska organizuje ten event po raz dziesiąty.

29 kwietnia 2016

4F rusza z drugą fazą kampanii [wideo]

Twarzami komunikacji są Stephan Antiga i Adam Kaszewski.

29 kwietnia 2016

Vox FM startuje z drugą edycją "Najszybszego Koncertu Świata"

Stacja radiowa wraca z serią plenerowych eventów w charakterystycznych punktach miasta.

29 kwietnia 2016

Renault partnerem Wawa Design Festiwal

Producent samochodów organizuje pierwszą w historii festiwalu wystawę na temat projektowania samochodów.

29 kwietnia 2016

Hochland w telewizji ponownie z kampanią wspierającą wariant Na Gorąco

Druga odsłona kampanii obejmie wszystkie media.

29 kwietnia 2016

Heads Advertising dla Lexusa [wideo]

Spot to adaptacja europejskiej kampanii, której twarzą jest Jude Law.

29 kwietnia 2016

Carlsberg będzie reklamował nowego Kasztelana Niepasteryzowanego Pszenicznego

Pierwsze na rynku piwo łączące smak pszenicznego i klarowność lagerów.

29 kwietnia 2016

Nowa audycja w Radiu RDC

Startuje audycja dla dzieci "Nela mała reporterka".

29 kwietnia 2016

Grupa 55+ coraz aktywniejsza w sieci

Przedstawiciele agencji Fenomem zaprezentowali wyniki badania "Senior is new teen".

29 kwietnia 2016

Orange Finanse wciąż rośnie

W ciągu I kw. br. z oferty mBanku dla abonentów Orange skorzystało 23 tys. nowych klientów, w ciągu roku przybyło ich 140 tys.

29 kwietnia 2016

Aleksandra Rosiak prowadzącą "Pytanie na śniadanie"

Do zespołu TVP2 dołącza nowa prowadząca Aleksandra Rosiak. Na antenie Dwójki zadebiutuje 30 kwietnia w programie "Pytanie na śniadanie".

29 kwietnia 2016

ScreenLovers: CPP telewizyjne w 70 proc. decyduje o wynikach przetargów

Cena zakupu telewizji w 70 proc. decyduje o wynikach przetargów mediowych, wskazywali przeciętnie szefowie domów mediowych i reklamodawcy w badaniu zrealizowanym przez ScreenLovers.

29 kwietnia 2016

Pierwsza kampania RTB na ekranach Screen Network

Akcja dotyczy salonów marki SsangYong.

29 kwietnia 2016

Nielsen w sprawie oświadczenia TVP

Zdaniem Nielsena oczekiwania TVP dotyczące ujawnienia kodów pocztowych panelistów mogą zagrażać rzetelności prowadzonych badań.

28 kwietnia 2016

Digital Kingdom będzie promować "Sondę 2"

Agencja rozpoczyna współpracę z TVP.

28 kwietnia 2016

Robert Lewandowski będzie reklamował nowe smartfony Huawei

Marketer zaplanował szerokozasięgową kampanię. Zrealizują ją agencja Leomek Hatoda'a, Isobar i Maxus.

28 kwietnia 2016

Saatchi & Saatchi Poland/Interactive Solutions dla Amnesty International UK

Agencje wspierają walkę o prawa człowieka.

28 kwietnia 2016

Kobiety ponownie jako boginie w kampanii Triumpha

Marka ponownie wspiera linię Magic Boost.

28 kwietnia 2016

Gemius i IAB Polska nominowane w Research Awards 2016

Trzy nominacje dla Polski.

28 kwietnia 2016

MEC wprowadza Light Viewer Selektor

Narzędzie ma ma pomóc efektywnie planować kampanie wideo w internecie, wzbogacając targetowanie demograficzne o selektywne docieranie do konsumentów, którzy poświęcają niewiele czasu na oglądanie telewizji.

28 kwietnia 2016

Bayer wybrał Solski Burson-Marsteller

Agencja zajmie się m.in. komunikacją korporacyjną i social mediami.

28 kwietnia 2016

PKS Polonus wprowadza udogodnienia dla pasażerów

Przewoźnik unowocześnia zamówienia biletów online i wprowadza ułatwienia dla podróżujących z dziećmi. Projekt przygotowała agencja Webster-Studio.

28 kwietnia 2016

Nowe osoby w FCB Warsaw

Do działu client service dołączają Marlena Mikina i Katarzyna Kowalczuk.

28 kwietnia 2016

Harnaś ratuje dostawę chmielu

Marka Carlsberga startuje z nową kampanią reklamową.

28 kwietnia 2016

Aliganza ma nowego klienta

Do grona klientów Aliganza Fashion Agency z początkiem kwietnia dołącza Institut Esthederm.

28 kwietnia 2016

Trzecia edycja IAB Camp z youtuberami

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tego wydarzenia.

28 kwietnia 2016

Dystrybutor narzędzi Profix ponownie z kampanią w telewizji

Firma kładzie szczególny nacisk na promocję swojej marki Proline.

28 kwietnia 2016

David Bowie na Żoliborzu namalowany farbami Dulux

Marka z portfolio AkzoNobel potwierdza udział w projekcie.

28 kwietnia 2016

Katarzyna Kolenda-Zaleska nową szefową Fundacji TVN "Nie jesteś sam"

Bożena Walter stała na czele Fundacji przez 15 lat.

28 kwietnia 2016

Ministerstwo Rozwoju wybrało Effective Media

Ministerstwo Rozwoju wybrało Effective Media do realizacji III odsłony kampanii "Prosto do Funduszy".

28 kwietnia 2016

Mariusz Wyglądała dyrektorem ds. rozwoju sprzedaży w biurze reklamy TVN Media

Były dyrektor strategii w Biurze Reklamy TVP objął nowo utworzone stanowisko w TVN.

28 kwietnia 2016

Mitsubishi Outlander promuje się na wiosnę

Kampania realizowana jest pod hasłem "Wiosenne przebudzenie".

28 kwietnia 2016

Arkadiusz Kwaśniewski dyrektorem sprzedaży Gratka.pl

Od początku maja firma będzie miała nowego specjalistę odpowiedzialnego za rozwój oferty handlowej produktu.

27 kwietnia 2016

Krzysztof Świergiel dyrektorem zarządzającym Eleven Sports Network

Będzie odpowiedzialny za rozwój stacji i zwiększenie przychodów.

27 kwietnia 2016

Pasmo dokumentalne znów na antenie TVN7

Nowe propozycje mają wzmocnić poniedziałkowe pasmo wieczorne.

27 kwietnia 2016

SAR i Rada Reklamy chcą poprawy jakości komunikacji leków bez recepty

Na początku poruszane są sprawy związane z komunikacją suplementów diety.

27 kwietnia 2016

T-Mobile wykorzysta Electronic Beats, by odmłodzić i zdynamizować markę

Sponsorowanie festiwali muzycznych i platforma społeczno-kulturalna mają zbliżyć markę do młodych konsumentów.

27 kwietnia 2016

Radosław Tomasik new business managerem Multikino SA

Na stanowisko szefa działu powróciła po urlopie macierzyńskim Magdalena Pieńkowska, pełniący podczas jej nieobecności obowiązki kierownicze Radosław Tomasik objął zaś nowo utworzone stanowisko new business managera.

27 kwietnia 2016

Sfinks zastanawia się nad przejęciem sieci 77 Sushi

Sfinks Polska rozważa możliwość zakupu większości akcji Premium Foods Restaurant.

27 kwietnia 2016

Juliusz Strachota przechodzi do Mint Media

Poprzednio pracował w Isobarze.

27 kwietnia 2016

Frosta z poszerzeniem portfolio

Firma poszerza portfolio mrożonych warzyw.

27 kwietnia 2016

Magda Borucińska zastępcą redaktor naczelnej magazynu "Cosmopolitan"

Redaktor naczelna Wizaz.pl zmienia pracodawcę.

27 kwietnia 2016

Ania Kruk gra o tron

Marka biżuterii wprowadza specjalną kolekcję inspirowaną hitowym serialem.

27 kwietnia 2016

Endorfina Events realizuje serię projektów dla Facebooka

Wspólne działania z Facebookiem to element strategii agencji planującej dalszą ekspansję na rynek zagraniczny.

27 kwietnia 2016

Żywiec podnosi "Ż do kwadratu"

Marka angażuje internautów w nowej aktywacji.

27 kwietnia 2016

Coca-Cola rozpoczyna duży sampling

Marketer chce wzmocnić zwyczaj picia Coli do posiłków.

27 kwietnia 2016

Michał Hucał nowym członkiem zarządu ds. marketingu w Nationale-Nederlanden

Były wiceprezes Aliora zastąpi Jana Zimowicza, który złożył rezygnację.

26 kwietnia 2016

Monika Lech dyrektorem wydawniczym Gazeta.pl

Odpowiada za biznesowy rozwój wydawniczej części portalu, w szczególności za wyniki i rozwój strony głównej Gazeta.pl.