M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 czerwca 2016

Radio Wawa ogłasza ramówkę na wakacje

Stacja prezentuje nowe propozycje, zapowiada konkursy z nagrodami i zapełnienie ramówki polską muzyką.

29 czerwca 2016

Powstaje J. Walter Thompson Company Poland

Pod jej parasolem ma rozwijać grupę i przyjąć strategię Bussiness Solution Makers.

29 czerwca 2016

Play ponownie testuje usługi telewizyjne

Fioletowy operator po raz drugi robi podejście do usług TV i VoD.

29 czerwca 2016

Rafał Szysz startuje z nową spółką The Profitables

Nowa firma będzie zajmować się analityką danych i pomocą w optymalizacji kampanii prowadzonych głównie w mediach digital.

29 czerwca 2016

Nowy klient Click Community

Agencja zajmie się promocją marki By Dziubeka.

29 czerwca 2016

Cube Group prowadzi kampanię A. Blikle

Startują działania online sieci cukierni i kawiarni.

29 czerwca 2016

Visa z kampanią na wakacje

Do końca września potrwa kampania zachęcająca posiadaczy kart Visa do korzystania z nich za granicą.

29 czerwca 2016

Paweł Stano nowym prezesem LifeTube

Barbara Sołtysińska przechodzi do rady nadzorczej.

29 czerwca 2016

Alior ma zgodę na przejęcie większości banku BPH

Zdaniem urzędu antymonopolowego akwizycja nie zakłóci konkurencji na rynku.

29 czerwca 2016

Onet promuje transmisje z Open'era [wideo]

Kreację przygotowała agencja TBWA.

29 czerwca 2016

Arkadiusz Tomkiewicz w Ogilvy & Mather

Z agencją rozstaje się Sebastian Umiński.

29 czerwca 2016

Brain autorem trailera drugiego sezonu "Paktu" HBO

Agencja stworzyła scenariusz, reżyserował Peter Varsic, a produkcją zajął się Telemark.

29 czerwca 2016

Hellena zadowolona z wyników lokowania

Marka Coliana zadowolona ze współpracy z dotychczasowymi programami telewizyjnymi.

29 czerwca 2016

Prezydent Duda podpisał ustawę o Radzie Mediów Narodowych

Rada zacznie działać we wrześniu.

29 czerwca 2016

Gong autorem kampanii L'Oréal Professionnel

Rusza wsparcie działu produktów profesjonalnych L’Oréal Polska.

28 czerwca 2016

Raiffeisen Polbank rusza z letnią kampanią Wymarzonych Kont Osobistych

Kampania obejmująca telewizję, internet, radio i BTL potrwa 10 tygodni. Przygotowały ją: agencja GPD, studio Bomaye i dom mediowy Starcom.

28 czerwca 2016

Cisowianka na Tour de Pologne

Marka wody mineralnej rozpoczęła współpracę z organizatorami polskiego wyścigu kolarskiego.

28 czerwca 2016

Platforma Senuto dodaje nowe funkcjonalności i zyskuje klientów

Z platformy korzystać będą Wirtualna Polska, K2 Search oraz Pkt.pl.

28 czerwca 2016

Łowicz poszerza portfolio sosów

Marka z portfolio Maspeksu inwestuje w ofertę inspirowaną polskimi smakami.

28 czerwca 2016

Eska startuje z letnią akcją Eska Summer City

W tym roku radiowa ekipa odwiedzi 24 miasta w Polsce.

28 czerwca 2016

Vistula interweniuje po przeróbce jej zdjęcia

"[...] Spółka sprzeciwia się tego typu działaniom i podjęła odpowiednie kroki prawne w przedmiotowej sprawie" - czytamy w oświadczeniu Vistuli.

28 czerwca 2016

OS3 przejmuje H2O Creative

Wartość transakcji pozostaje tajemnicą handlową.

28 czerwca 2016

Maciej Radkiewicz dyrektorem Biura Reklamy TVP

Potwierdziły się nasze informacje o rozstaniu TVP z Waldemarem Gasperem.

28 czerwca 2016

Edipresse Polska zmienia organizację działu digital

Aleksy Uchański, dotychczasowy dyrektor ds. digital, kończy współpracę z wydawnictwem. Członkiem zarządu nadzorującym obszar digital zostaje Izabela Bochenek-Strauss.

28 czerwca 2016

Startuje Eska Ostrzeszów

Eska poszerza zasięg o kolejną stację.

28 czerwca 2016

Mecz Polska - Szwajcaria bez rekordu

Łącznie obejrzało go blisko 12 mln widzów.

28 czerwca 2016

Media zazwyczaj neutralnie o zawodzie telemarktera

Media specjalistyczne i branżowe są przychylniejsze telemarketerom niż źródła ogólnoinformacyjne czy blogi - wynika z analizy medialnej branży call center i telemarketingu, przygotowanej przez Press Service Monitoring Mediów na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

28 czerwca 2016

PBS: e-sklepy to opłacalny biznes

87 proc. właścicieli e-sklepu w Polsce ocenia jego prowadzenie jako opłacalne, a co drugi zapytany traktuje swój e-biznes jako jedyne źródło dochodu. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez PBS na zlecenie Eniro Polska.

28 czerwca 2016

Catvertiser za pomocą bota będzie pomagał zarządzać kampaniami na tej platformie

Bot został uruchomiony w Messengerze.

28 czerwca 2016

SMG Polska: Polsat ma szanse na rekordowe przychody z Euro 2016

Estymowane łączne przychody Polsatu za fazę grupową i pierwsze mecze 1/8 Euro 2016 to 23 mln zł - więcej niż pierwotnie zakładano.

27 czerwca 2016

Anna Zubrzycka nową prezes spółki Paymax

Tomasz Sowiński pozostaje w zarządzie jako wiceprezes.

27 czerwca 2016

Partner of Promotion na czele rankingu ZFPR

Zestawienie przygotowano na podstawie wskaźnika fee income.

27 czerwca 2016

Waldemar Gasper, dyrektor Biura Reklamy TVP, zawieszony

Nieoficjalnie wiadomo, że nie wróci już na stanowisko szefa biura. Prezes TVP Jacek Kurski odwołał Gaspera z powodu różnicy zdań na temat polityki TVP wobec firmy Nielsen - wynika z naszych informacji.

27 czerwca 2016

Carrefour Polska został oficjalnym partnerem Tour de Pologne

Zaangażowanie Carrefoura wpisuje się w strategię firmy, która zakłada promocję zdrowia i aktywnego stylu życia.

27 czerwca 2016

Gemius: Polski e-konsument to najczęściej osoba młoda, z dużego miasta, z wyższym wykształceniem

Raport "E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska" pokazuje, że polski e-konsument jest coraz bardziej atrakcyjny dla marketerów.

27 czerwca 2016

PBI i Gemius zaczynają wdrożenie pomiaru aplikacji mobilnych

Aktualnie badanie pokazuje wyłącznie wyniki dotyczące korzystania na urządzeniach mobilnych ze stron WWW.

27 czerwca 2016

YouTube rusza z Brand Partner Program Certification

To kurs online, w ramach którego agencje znajdą wskazówki i narzędzia przydatne do projektowania efektywnych kampanii wideo.

27 czerwca 2016

Rusza kampania Męskiego Grania 2016 [wideo]

Działania realizują: Ogilvy & Mather, Opus Film, Syzygy Warsaw, Live, Gong, Just, Roots PR i SMG MediaVest.

27 czerwca 2016

Magdalena Wyrzykowska została head of production w EmLabie

Wcześniej związana m.in. z Plej czy Endorfina Events.

27 czerwca 2016

Karolina Gorczyca ambasadorką marki 4F

Aktorka zaangażuje się w promocję polskiego brandu.

27 czerwca 2016

Jurek Owsiak z nową audycją w Antyradiu

W każdy poniedziałek o 20 w stacji będzie można usłyszeć audycję Jurka Owsiaka "Zaraz będzie ciemno".

27 czerwca 2016

Marka Leon startuje z kampanią

Hortex inwestuje w soki dla dzieci.

27 czerwca 2016

Nowa audycja na antenie radiowej Trójki

Tomasz Rożek odpowie na "Pytania z kosmosu".

27 czerwca 2016

T-Mobile oferuje występ w swojej reklamie

To nagroda dla trzech zwycięzców wakacyjnego konkursu.

27 czerwca 2016

Wojciech Modest Amaro reklamuje Playa

Fioletowy operator tym razem sięga po znanego kucharza - restauratora.

24 czerwca 2016

Grupa Topex wspiera reklamowo markę Neo [wideo]

W sumie zaplanowano emisję ok. 2,5 tys. spotów.

24 czerwca 2016

Lubię To Agencją Interaktywną Roku, Albedo Agencją Marketingu Zintegrowanego Roku wg "MMP"

Wczoraj na uroczystej gali nagrody otrzymały najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego, poznaliśmy też zwycięzców konkursu Golden Arrow.

24 czerwca 2016

Agnieszka Wojtyniak senior copywriterem w Opcomie

Awans w agencji.

24 czerwca 2016

Strategiczne partnerstwo Deloitte Digital i Salesforce.com

Od teraz 30-osobowa grupa pracowników w Warszawie i Pradze doradza klientom również w obszarze CRM.

24 czerwca 2016

SMG: przychód netto Polsatu z reklam wokół meczu Polska - Ukraina wyniósł 3,3 mln zł

To najwyższy wynik spośród wszystkich dotychczasowych transmisji UEFA Euro 2016.