M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 sierpnia 2017

Nagie gwiazdy na okładce "Women’s Health"

Magazyn namówił do odważnych sesji foto Grażynę Wolszczak, Odetę Moro i Annę Wendzikowską. Według badań przytaczanych przez wydawcę Polki są jednymi z najbardziej zakompleksionych kobiet na świecie.

21 sierpnia 2017

Cityboard Media komentuje wyrok WSA

W związku z unieważnieniem w całości łódzkiej ustawy krajobrazowej przez Wojewódzki Sąd Administracyjny (WSA) zarząd firmy Cityboard Media wskazuje w swoim oświadczeniu na istotny - jego zdaniem - aspekt zagadnienia.

21 sierpnia 2017

Credit Agricole też reklamuje pożyczki przed początkiem roku szkolnego

Kampania "My nie owijamy w bawełnę" potrwa do końca września.

21 sierpnia 2017

Onet-RASP i NC+ tworzą nowy serwis sportowy

Serwisy sportowe Onet-RASP odwiedza miesięcznie 5,8 mln użytkowników.

21 sierpnia 2017

Praca.pl rusza z kampanią wizerunkową

Chce się pokazywać jako wiarygodny portal z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.

21 sierpnia 2017

GroupM łączy dane o oglądalności Nielsena i zakupach od GfK

Klientom oddano do dyspozycji nowe narzędzie mające podnieść efektywność planowania i zakupu reklam. W Polsce to debiutancki projekt o tym charakterze.

21 sierpnia 2017

Anna Karczmarek w LiquidThread

Zespół agencji wzbogacił się o kolejnego strategy plannera, pozyskanego z K2.

21 sierpnia 2017

"Pod wspólnym niebem" - nowy serial komediowy w TVP2 od września

Występują m.in.: Anna Samusionek, Piotr Szwedes i Marek Bukowski.

21 sierpnia 2017

K2 dla Decathlonu

Agencja przygotowała dla sieci sklepów sportowych kampanię telewizyjną.

21 sierpnia 2017

Tedi - sieć niemieckich dyskontów - chce wejść do Polski

Kolejna sieć niemieckich dyskontów planuje ekspansję w Polsce.

18 sierpnia 2017

Dentsu Aegis Network Polska poszerza dział marketingu i PR

Do zespołu dołączyli Martyna Adamska i Rafał Kałęcki.

18 sierpnia 2017

Isobar tworzy międzynarodowy zespół do obsługi e-commerce

Isobar Commerce ma obsługiwać klientów na rynkach EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk.

18 sierpnia 2017

Piotr Nowicki w dziale strategii Albedo Marketing

Przeszedł z V&P.

18 sierpnia 2017

Paweł Franke awansuje w K2 Media na head of brand communication

Z agencją związany jest od 2016 r.

18 sierpnia 2017

MullenLowe MediaHub: z płatnej TV rezygnuje mniej niż 10 proc. odbiorców

Główne powody rezygnacji to: przekonanie, że "nie jest warta swojej ceny", oraz internet, zaspokajający w wystarczającej mierze potrzeby widzów.

18 sierpnia 2017

Oświadczenie IAA Polska ws. reklam Tigera, PGE i Telewizji Republika

Stowarzyszenie Reklamy zaniepokojone "niefrasobliwością" marketerów i firm reklamowych.

18 sierpnia 2017

Leroy Merlin z nową kampanią z serii "Bohater domu" [wideo]

Projekt reklamowy autorstwa m.in.: Engine, Dynamo, Starcomu i Mets.

18 sierpnia 2017

50 zł na kolejne zakupy w Makro - od Visy

Organizacja płatnicza i sieć hurtowni w kolejnej wspólnej promocji wspartej kampanią.

18 sierpnia 2017

Endorfina Events dla H&M w Rumunii i na Węgrzech

Agencja zrealizowała strefy marki podczas festiwali muzycznych w Rumunii i na Węgrzech.

18 sierpnia 2017

Chillizet z koncertem na Dworcu Głównym w Krakowie

Pierwsza tego typu aktywność rozgłośni.

18 sierpnia 2017

Konkurs Polomarketu i PZPN

Do wygrania album i naklejki z piłkarzami narodowej reprezentacji.

18 sierpnia 2017

Spar z konkursem na 21. urodziny

Z okazji kolejnych urodzin operator sieci Spar przygotował konkurs z nagrodami, który potrwa do 1 października br.

18 sierpnia 2017

FaceIt! pracuje dla Modern Expo

Agencja będzie odpowiedzialna za media relations i organizację eventów.

17 sierpnia 2017

MEC: SVOD odmienia obyczaje europejskich młodych widzów, w Polsce TV wciąż stabilna

Widać wyraźny związek między popularnością serwisów na życzenie z oryginalnymi produkcjami własnymi a czasem oglądania telewizji. Na rynkach, które podbiły serwisy SVOD, telewizja jest w odwrocie w młodych grupach wiekowych, pokazuje analiza MEC.

17 sierpnia 2017

PKO BP reklamuje pożyczki przed początkiem roku szkolnego

Kampanię, która potrwa do końca września, przygotowały: Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media.

17 sierpnia 2017

Ströer tworzy zespół do sprzedaży reklam w warszawskim metrze

Kieruje nim Tatiana Stelmachów.

17 sierpnia 2017

W sierpniu Polacy ruszają na e-zakupy

Według analizy RTB House Polska liczba kliknięć na reklamy w porównaniu np. z czerwcem br. rośnie o ponad połowę.

17 sierpnia 2017

Promocja Królewskiego Niefiltrowanego - "Zgarniaj klawe fanty"

Projekt autorstwa Just, TWIN.digital Collective i Mediavestu.

17 sierpnia 2017

Katarzyna Jędrachowicz nowym PR managerem agencji OS3

Była szefową promocji Lechii Gdańsk.

17 sierpnia 2017

Provident reklamuje pożyczki przed początkiem roku szkolnego

Kampanię, która potrwa do połowy września br., przygotowały Isobar i OMD.

17 sierpnia 2017

Radio Zet z nowym logo

Projekt przygotowało studio UVMW.

17 sierpnia 2017

Rusza kampania Desperadosa [wideo]

Reklamy w TV i internecie, za projekt reklamowy odpowiadają: K2, Papaya i Mediavest.

17 sierpnia 2017

Kampania i loteria KFC

Z okazji 60-lecia sztandarowej pozycji menu sieć restauracji rusza z kampanią reklamową i loterią konsumencką.

17 sierpnia 2017

Mikołaj Nowak dyrektorem marketingu Fokus TV i Nowa TV

Przeszedł z TVN-u.

17 sierpnia 2017

Vobis z nowym logo

Na 25-lecie sieć sklepów ze sprzętem IT i RTV przechodzi rebranding.

17 sierpnia 2017

Nowa kampania SmartDomu

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak tym razem podróżują po Polsce kamperem.

17 sierpnia 2017

Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu CCC

Marka Kmiecika zastępuje Zofia Korecka-Rejczak, ale Kmiecik pozostaje w strukturach CCC, firma tworzy również własny dział komunikacji i PR.

16 sierpnia 2017

Wojciech Małysz dyrektorem zarządzającym EmLabu

Wcześniej pracował w agencji Live.

16 sierpnia 2017

Katarzyna Kamińska odchodzi z Havas Poland

Grupa przejdzie reorganizację struktury zarządczej.

16 sierpnia 2017

Piotr Należyty dyrektorem marketingu Runmageddonu

Od lat związany jest z marketingiem sportowym.

16 sierpnia 2017

Jan Cieślar odchodzi z Grey Group

Zakłada studio gier The Failcores.

16 sierpnia 2017

Wyrok WSA w Łodzi po myśli branży OOH

Kolejna niezgodna z prawem uchwała krajobrazowa.

16 sierpnia 2017

Poprawa wyniku operacyjnego grupy Agora w II kwartale 2017 r.

Wynik grupy na poziomie EBITDA wzrósł o 37,1 proc., do 31,4 mln zł, a zysk operacyjny EBIT wyniósł 6,7 mln zł.

16 sierpnia 2017

Jordan promuje szczoteczki do zębów wśród dzieci

Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.

16 sierpnia 2017

RECMA: GroupM na czele zestawienia Qualitative Evaluation 2017

Tylko jeden punkt dzieli GroupM i Publicis Media.

16 sierpnia 2017

Henkel notuje rekordową sprzedaż

Producent Persilu, Silana i Pura osiągnął w II kwartale 2017 r. rekordowy poziom sprzedaży - 5,1 mld euro. Rekordowe było też całe półrocze - po raz pierwszy sześciomiesięczna sprzedaż przekroczyła 10 mld euro.

16 sierpnia 2017

Piotr Nowicki kolejnym strategiem w Albedo Marketing

Wcześniej związany był z agencją V&P.

16 sierpnia 2017

Kolporter z większą ofertą dystrybucyjną

W pierwszym półroczu br. oferta dystrybucyjna Kolportera wzbogaciła się o blisko 140 nowych tytułów - tygodników, dwutygodników, miesięczników, roczników, wydawnictw jednorazowych i okazjonalnych.

11 sierpnia 2017

Facebook chce zwalczać reklamy wprowadzające w błąd

Reklamodawcy, którzy zostaną zidentyfikowani jako stosujący mechanizm "maskowania", będą usuwani z platformy.

11 sierpnia 2017

Małgorzata Kamińska w dziale publishing & innovations agencji Cube Group

Wcześniej związana z Awin i WP.