M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 lutego 1999

Polsat + TVP = monopol?

Czy dwie największe polskie telewizje zostaną ukarane za sprawą amerykańskiej platformy cyfrowej? 22 lutego Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął...

23 lutego 1999

Stanie sieć Struss Studio

Górnośląska firma reklamy zewnętrznej Struss Studio zamierza postawić w aglomeracji katowickiej ok. 100 wolnostojących nośników reklamowych. Będą to prawdopodobnie podświetlane...

23 lutego 1999

NZPT Brzeg podzielił budżet reklamowy

Budżet reklamowy NZPT Brzeg został podzielony pomiędzy DMB&B i Saatchi&Saatchi (Zenith Media). Jak powiedziała Małgorzata Plewako, account zajmujący się tym...

23 lutego 1999

Daewoo Lublin jednak w AP Lintas

Spekulacje na temat reklamowej obsługi Daewoo Lublin trwały od początku roku. Ostatecznie jest to klient Ammirati Puris Lintas, chociaż wcześniej...

24 lutego 1999

Jerzy Kuczkiewicz odchodzi z RTL7

Jerzy Kuczkiewicz zrezygnował z funkcji prezesa RTL7. Kuczkiewicz objął stanowisko wiosną ub.r., po odejściu Piotra Fromowitza. Wcześniej Kuczkiewicz był dyrektorem...

24 lutego 1999

W tym roku Wizja TV z CP DDB

Corporate Profiles DDB będzie w tym roku obsługiwała Wizję TV. Zastąpiła J.Walter Thompson, która wprowadzała w ub.r. tę stację na...

24 lutego 1999

Amber Film przejęła budżet Lotosa

Image Art straciła na rzecz trójmiejskiej agencji Amber Film budżet Lotosa, produkowanego przez Rafinerię Gdańską oleju silnikowego. Rafineria nie ujawniła...

24 lutego 1999

Plakanda zamierza rozszerzyć ofertę

Plakanda Int., zamierza rozszerzyć swoją ofertę o organizację i koordynację kampanii toczących się w tym medium. W tym celu powstała...

24 lutego 1999

Nowy Lyons firmy Tetley w średnim segmencie

Firma Tetley Polska wprowadza na rynek nową markę herbaty Lyons, zaliczaną do średniego segmentu. Lyons ma konkurować głównie z herbatą...

25 lutego 1999

Leo Burnett jest bliska obsługi Zielonej Budki

Dobiega końca trwający przetarg na reklamową obsługę Zielonej Budki. Przystąpiły do niego 4 agencje, m.in. Leo Burnett, Tuba. Wszystko wskazuje...

25 lutego 1999

Polskie hity w muzycznych rozgłośniach to za mało

Trzy lokalne rozgłośnie radiowe kontrolowane przez Agorę SA: sopocki Trefl (49 proc. udziałów Agory), wrocławskie radio Kolor (49 proc.) i...

25 lutego 1999

Rada nadzorcza TVP nominowała szefa TVP Bydgoszcz

Rada nadzorcza TVP 22 lutego nominowała na stanowisko dyrektora ośrodka regionalnego TVP w Bydgoszczy Marka Brodowskiego. Marek Brodowski ma 43...

25 lutego 1999

Cityboard Media inwestuje w sieć tablic typu backlite

Plany inwestycyjne firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media na 99 r. przewidują rozpoczęcie budowy sieci nowych nośników. Będą to tablice typu...

25 lutego 1999

Internet Technologies i Atom połączą siły

Amerykański koncern telekomunikacyjny GTS kupił 24,9 proc. akcji Internet Communications właściciela Internet Technologies , jednego z największych providerów Internetu. GTS...

25 lutego 1999

Rekordowe inwestycje marketingowe Unilevera

Międzynarodowy koncern Unilever przedstawił raport, z którego wynika, że w ub.r. wydatki marketingowe firmy osiągnęły rekordowy poziom 6 mld USD....

26 lutego 1999

Zmiany w kreacji w Grey Warszawa

Prawie w tym samym czasie z Grey Warszawa zdecydowali się odejść 4 dyrektorzy kreatywni: Marek Bimer i Janusz Mazurczak od...

26 lutego 1999

Sąd Arbitrażowy i nowe władze w OFBOR

Przedstawiciele Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku na zgromadzeniu w dniu 23 lutego br. utworzyli Sąd Arbitrażowy i wybrali nowe...

26 lutego 1999

Powstał nowy miesięcznik ekonomiczny "Pieniądz"

Na nasz rynek wydawniczy wchodzi nowy kapitał. Dwaj biznesmeni polskiego pochodzenia z USA inwestują w założenie firmy Vision Publishing Group...

26 lutego 1999

Arrow stawia sieć tablic nad Bałtykiem

Firma reklamy zewnętrznej Arrow Mobile rozwija sieć stacjonarnych nośników, tzw. balticboardów, w 30 miejscowościach wypoczynkowych nad Bałtykiem. Są to wolnostojące,...

26 lutego 1999

Kampanie 11 PTE wystartowały 16 lutego

Nie wszystkie Powszechne Towarzystwa Emerytalne zdążyły z rejestracją przed 16 lutego - dniem rozpoczęcia kampanii reklamowych. Z 14 PTE, które...

26 lutego 1999

Danuta SA: szykuje pizzę i szuka agencji

Producent makaronów z Malborka, Danuta SA przygotowuje się do wypuszczenia na rynek nowego produktu pizzy. Prowadzone z trzema agencjami rozmowy...

26 lutego 1999

IBM dla małych firm

Nowym porduktem PC z IBM sąĘkomputery PC 300 GL SBS. Najtańsza konfiguracja wyposażona jest w procesor Celeron 333 ma kosztować...

27 lutego 1999

Reklamowe i dystrybucyjne przewinienia PTE

Urząd Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi ukarał już dwa fundusze karą grzywny. 100 tys. zł zapłacił PTE Commercial Union za pismo...

27 lutego 1999

Negocjacje, kto kupi RTL7 trwają

Trwają gorące negocjacje, kto zakupi stację kablowo-satelitarną RTL7. Jej dwóch właścicieli CLT i Universal mają ponoć dwóch, różnych faworytów. CLT...

27 lutego 1999

Polskie Stowarzyszenie Reklamy - nowy twór branżowy

Na polskim rynku reklamowym ukonstytuował się nowy twór - Polskie Stowarzyszenie Reklamy. W jej skład wchodzą przedstawiciele 16 największych polskich...

27 lutego 1999

Telewizje będą znakować ekrany nie wiadomo jeszcze od kiedy

Telewizja Polska, Polsat, TVN, Nasza, C+, TV Niepokalanów, Wizja TV i Polska Telewizja Kablowa podpisały 25.02 porozumienie pn. "Przyjazne media"....

27 lutego 1999

Usługi bankowe WBK w sieci Internetu

Wielkopolski Bank Kredytowy udostępni swoje usługi w sieci Internetu. Początkowo klienci będą mieli tylko wgląd w stan rachunku. Dostęp do...

27 lutego 1999

Wydawnictwo Laborpress poszerza swoją ofertę

Od marca wydawnictwo uruchomi bezpłatny, utrzymujący się z reklam dwutygodnik "Ilustrowany Kurier Warszawski". Pismo lokalne, ograniczone do prawobrzeżnej Warszawy, a...

2 marca 1999

Zaszły znaczne zmiany w biurze reklamy Radia Zet

Spółki wchodzące w skład holdingu EuroZet: Radio Zet, RRM (biuro reklamy Radia Zet), Euromedia (niezależny dom medialny) oraz Studio Zet...

2 marca 1999

MMT Polska chce przejąć większość zamówień

Edyta Leszczyna z MMT Polska zapowiada przejęcie przez jej firmę większości zamówień na dostawy wielkogabarytowych reklam wykonanych z winylu. MMT...

2 marca 1999

Danuta Karłowicz PR managerem w Leo Burnett?

Danuta Karłowicz najprawdopodobniej zajmie się działaniami public relations w ramach agencji reklamowej Leo Burnett. Nie wiadomo jeszcze, czy poprowadzi specjalnie...

2 marca 1999

PAI wznowił wydawanie magazynu "Polska"

Polska Agencja Informacyjna reaktywowała własny miesięcznik "Polska". Pismo nie ukazywało się od 1990 r. Jego celem jest promocja Polski, także...

2 marca 1999

Izabella Scorupco otwiera szwedzką sieć KappAhl

Szwedzka sieć sklepów z odzieżą otwiera swoje stoisko w warszawskim centrum handlowym Klif. Oficjalne otwarcie nastąpi 3 marca, ale dla...

2 marca 1999

Calvin Klein zostawia zakup mediów w Zenith Media

Producent perfum i odzieży - firma Calvin Klein - zaprzeczyła, że zamierza zrezygnować z usług londyńskiego domu mediowego Zenith Media...

3 marca 1999

Zielona Budka oddaje Leo Burnett swój ATL i dzieli BTL

Rozstrzygnięto przetarg Zielonej Budki na obsługę ATL. Budżet ten trafił do Leo Burnett. Jak powiedział Marek Ryfka, brand manager w...

3 marca 1999

Mammut-Board poszerza sieć nośników

Firma reklamy zewnętrznej Mammut-Board (wspólny projekt Świętokrzyskiej Agencji Reklamowej z Kielc oraz firmy Ketelaars Promotion z Warszawy) rozpoczęła sprzedaż swojej...

3 marca 1999

Nadawcy liczą na prezydenta

Dziś późnym popołudniem Sejm ma znowelizować ustawę o radiofonii i telewizji. Grupa komercyjnych nadawców radiowych i telewizyjnych nie zgadza się...

3 marca 1999

Annex sprzedaje cygara Swedish Match

Koncern tytoniowy Swedish Match planuje sprzedać w br. 10 milionów cygar w Polsce. Ryszard Michajłow, dyrektor marketingu firmy Annex (wyłacznego...

3 marca 1999

"Art&Business" podsumował 10 lat

Magazyn o rynku sztuki "Art&Business" po raz dziewiąty wydał "Polski Rocznik Aukcyjny". Tegoroczna edycja jest szczególna. Obejmuje ostatnich dziesięć lat...

3 marca 1999

Zielona Budka oddaje Leo Burnett swój ATL i dzieli BTL

Rozstrzygnięto przetarg Zielonej Budki na obsługę ATL. Budżet ten trafił do Leo Burnett. Jak powiedział Marek Ryfka, brand manager w...

3 marca 1999

Mammut-Board poszerza sieć nośników

Firma reklamy zewnętrznej Mammut-Board (wspólny projekt Świętokrzyskiej Agencji Reklamowej z Kielc oraz firmy Ketelaars Promotion z Warszawy) rozpoczęła sprzedaż swojej...

3 marca 1999

Nadawcy liczą na prezydenta

Dziś późnym popołudniem Sejm ma znowelizować ustawę o radiofonii i telewizji. Grupa komercyjnych nadawców radiowych i telewizyjnych nie zgadza się...

3 marca 1999

Annex sprzedaje cygara Swedish Match

Koncern tytoniowy Swedish Match planuje sprzedać w br. 10 milionów cygar w Polsce. Ryszard Michajłow, dyrektor marketingu firmy Annex (wyłacznego...

3 marca 1999

"Art&Business" podsumował 10 lat

Magazyn o rynku sztuki "Art&Business" po raz dziewiąty wydał "Polski Rocznik Aukcyjny". Tegoroczna edycja jest szczególna. Obejmuje ostatnich dziesięć lat...

4 marca 1999

Stephen Mangham pożegna Polskę

Stephen Mangham, dyrektor generalny Saatchi & Saatchi, opuści wkrótce Polskę. Od najbliższego poniedziałku jego oficjalnym następcą jest Brytyjczyk Charlie Samson....

4 marca 1999

MediaCom wygrywa dwa przetargi

Dom mediowy MediaCom wygrał ostatnio przetargi na planowanie i zakup mediów dla PBK Życie (ubezpieczenia) oraz dla Agory SA (Wysokie...

4 marca 1999

Zmiana w kreacji w Leo Burnett; Hoffman wyjeżdża

Po dwóch latach pracy opuści warszawski oddział Leo Burnett jego dyrektor kreatywny - Jonathan Hoffman. Jego następcami, na równorzędnych stanowiskach,...

4 marca 1999

Nowe ubezpieczenie z Nationale-Nederlanden

1 marca Nationale-Nederlanden Polska wprowadziło nowy produkt - Indywidualne Ubezpieczenie Emerytalne. Rozszerza ono propozycję NN w ramach III filaru (towarzystwo...

4 marca 1999

Magazyn turystyczny "Podróże" stawia na informacje

Magazyn turystyczny "Podróże" wydawany przez ZPR staje się pismem bardziej informacyjnym. Odchodzi od tzw. tematów marzeniowych. Chce być użyteczny dla...

4 marca 1999

Fuzja AMS SA i Mercurius Int na razie została zawieszona

Zapowiadana na połowę lutego br. fuzja dwóch największych firm reklamy zewnętrznej w Polsce, AMS SA i Mercurius Int., nie doszła...