M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 września 2012

Mężczyzna oprowadza po świecie Nivei

Marketer uruchamia platformę internetową Mężczyzna Marzeń.

21 września 2012

PTU zmieni się w Gothaer

Firma ubezpieczeniowa przejdzie rebranding.

21 września 2012

Unilever dostosowuje struktury sprzedażowe do rynku

Zmiana nawyków zakupowych wymusiła wprowadzenie zmian w strukturze sprzedażowej.

21 września 2012

Nowa reklama wizerunkowa Banku Millennium

Agencja Change Integrated przygotowała kolejną kampanię reklamową dla Banku Millennium. 30-sekundowy spot reklamowy ma podkreślać najważniejsze, wizerunkowe atrybuty banku, tj. nowoczesność zbudowaną na tradycyjnych wartościach: solidności, kompetencji i zrozumieniu potrzeb klienta.

21 września 2012

Piekarski w zarządzie Sare

Były szef Infor Biznes, wydawcy "Dziennika Gazeta Prawna", poszerzył kompetencje w agencji Sare.

21 września 2012

Eskadra tworzy brand interaktywny

Grupa oficjalnie rozstaje się z Opcomem i otwiera agencję Eskadra Interactive.

21 września 2012

Mercedes-Benz wykorzystuje w kampanii aplikację Shazam

Po uruchomieniu Shazam w czasie emisji spotu użytkownik zostaje przekierowany do specjalnie przygotowanej platformy Mercedesa klasy A.

21 września 2012

Twórca Flickra gościem specjalnym Kongresu Netii

Stewart Butterfield twórca serwisu Flickr będzie gościem specjalnym 4. Kongresu Netii "Biznes to rozmowy". Butterfield to czołowa postać wśród twórców świata Web 2.0, uznany przez magazyn "Time" za jednego z najbardziej wpływowych ludzi na świecie.

21 września 2012

XIII edycja Effie Awards w Polsce

W tym roku do 20 kategorii konkursowych wpłynęło 145 prac zgłoszonych przez 63 agencje komunikacji marketingowej i reklamodawców.

21 września 2012

Rich media w mobilnej ofercie AdTotal

Reklamy można targetować także po operatorze, modelu telefonu czy systemie operacyjnym.

21 września 2012

Adseo partnerem platformy iStore

Marka z Grupy Adweb zajmie się pozycjonowaniem i kampaniami reklamowymi w wyszukiwarkach dla sklepów skupionych w iStore.

21 września 2012

Rusza akcja "Kuchnia 24/7" Winiar i InPostu

Konkurs jest adresowany głównie do blogerów i facebookowiczów.

21 września 2012

Strategiczna współpraca Gillette i YouTube

Marka P&G będzie głównym sponsorem treści piłkarskich w portalu. Trwają starania o materiały wideo z polskiej ligi.

21 września 2012

Xaxis udostępnia narzędzie zintegrowane z Facebook Exchange

Pakiet Xaxis Social Analytics Suite umożliwia reklamodawcom zakup odsłon w serwisie Facebook, a tym samym pozwala koordynować zakup reklam w tym serwisie z pozostałymi wydatkami na reklamę w mediach cyfrowych.

21 września 2012

Nowe formaty reklamowe w ofercie mobilnej AdTotal

Formaty rich media będą dostępne w aplikacjach i serwisach mobilnych WP.

21 września 2012

Sony chce rozwijać telewizję hybrydową TVP

Sony będzie jedynym partnerem TVP z branży RTV w tym projekcie.

21 września 2012

Ze 180heartbeats do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.

21 września 2012

Niezgoda i Suchecki porozumieli się z Grey Group

Paweł Niezgoda i Grzegorz Suchecki zdecydowali się zbyć swoje udziały w Grey Group Polska na rzecz WPP.

21 września 2012

Uzupełnienie: Samsung z promocją dla studentów

Za kreację akcji odpowiada Pompidou.

21 września 2012

Nielsen chce badać TV na komputerach i tabletach

Za miesiąc mają ruszyć testy techniczne pomiaru widowni telewizji w komputerach i na tabletach; wciąż nierozwiązana pozostaje jednak kwestia finansowania.

24 września 2012

Ad i Media tworzy grupę mediowo-kreatywną

Nawiązuje współpracę z Creativestudio.

24 września 2012

Marcin Kuś na nowym stanowisku w Eurozecie

Został menedżerem ds. sprzedaży RRM.

24 września 2012

Spadają wpływy dzienników i telewizji

Wzrost przychodów z reklam notują radio, magazyny, kino i OOH - wynika z danych Kantar Media.

24 września 2012

Z Hasbro do Coca-Coli

Jarosław Lis odpowiada za business unit modern trade w Coca-Cola HBC.

24 września 2012

Wpływy reklamowe Trójki i Radia Zet rosną szybciej niż cały rynek reklamy radiowej

Wysoką dynamikę wpływów z reklam ma również radiowa Jedynka.

24 września 2012

Program Dobry Plan w ramach kampanii Kruk SA

Program jest częścią kampanii marketingowej prowadzonej w prasie, radiu i TV w okresie od połowy września do początku grudnia 2012.

24 września 2012

Starcom powołuje nowych media directorów

W domu mediowym powstały dwa nowe stanowiska. Objęli je wieloletni pracownicy firmy.

24 września 2012

Wp.pl promuje mobilną wersję portalu

Kampania realizowana w trzech obszarach: offline, online i mobile.

24 września 2012

NetSales wprowadza ofertę RTB

Korzystając z oferty, klienci mogą być rozliczania w modelach CPM, CPC i CPA.

24 września 2012

Orange będzie reklamował nowe taryfy

Operator komórkowy zmodyfikował ofertę dla klientów indywidualnych; kampania ruszy za tydzień.

24 września 2012

USP Zdrowie reorganizuje struktury marketingowe

W dziale marketingu wydzielony zostaje marketing OTC oraz nowa jednostka organizacyjna - marketing food suplements. W marketingu OTC zwiększają się zakresy obowiązków brand managerów oraz group category managerów - nazwy tych stanowisk ulegają zmianie na marketing manager.

24 września 2012

James Bond znów wspiera markę Sony

Producent elektroniki po raz kolejny korzysta z siły filmowych opowieści o agencie 007 brytyjskiego wywiadu.

24 września 2012

Facebook AdExchange na platformie Quantum Codemedia

FBX to 18. dostawca powierzchni dla platformy Quantum, a jej łączny potencjał emisyjny osiągnął już 14 mld odsłon miesięcznie.

24 września 2012

BizAd z wyłącznością agencyjną i sieciową na reprezentację witryn Grupy Wolters Kluwer

Dotychczas współpraca między wydawnictwem a spółką IDMnet opierała się na zasadach brokerskich.

24 września 2012

Polsatowskie seriale przed premierą za darmo dostępne w Ipli

Z kolei przedpremierowe odcinki seriali TVP można w Ipli oglądać za 19,90 zł miesięcznie.

24 września 2012

Sprostowanie: Mead Johnson Nutricion nie należy do J&J

To niezależna spółka farmaceutyczna.

24 września 2012

G+J Polska wprowadza nowy podział w BR

Wydawnictwo rezygnuje z zespołów klientów bezpośrednich i agencyjnych na rzecz platform tematycznych.

25 września 2012

Aflofarm wycofuje się z RMF-u

Marketer prawdopodobnie całkiem rezygnuje z reklamy radiowej.

25 września 2012

Arla Foods zmienia markę Lurpak

Po kilkumiesięcznej przerwie wraca ze wsparciem reklamowym produktu.

25 września 2012

Walmark promuje Urinal Intensive [wideo]

Najnowsza kampania po raz pierwszy skupia się wyłącznie na najmocniejszym preparacie linii Urinal - Intensiv.

25 września 2012

Sławomir Jurasz dołączył do zespołu Platige Image

Jurasz będzie odpowiedzialny za organizację międzynarodowych serwisów zdjęciowych do projektów, które będą postprodukowane w ramach studia.

25 września 2012

Havas Worldwide zastępuje Euro RSCG

Holding Havas poinformował, że w ramach globalnych działań rebrandingowych mających na celu podkreślenie prostszej struktury oraz ujednoliconej kultury korporacyjnej zmienia nazwę sieci Euro RSCG Worldwide na Havas Worldwide

25 września 2012

Anna Tutak-Kordyl nie jest już dyr. generalnym napojów w PepsiCo

Jej obowiązki przejął Juan Ignacio Amat.

25 września 2012

OMD ruszyło z kampanią RTB w Facebook AdExchange

Dom mediowy rozpoczął emisję kampanii testowych, aby sprawdzić, jak ten model zakupowy funkcjonuje na naszym rynku.

25 września 2012

Canal+ promuje "Misję Afganistan"

Stacja rozpoczyna kampanię swojego autorskiego serialu wojennego.

25 września 2012

PKO BP zaprasza na "Wirtualny bieg"

W ciągu ośmiu dni trwania konkursu fani będą odpowiadać na pytania związane z historią Polski oraz bieganiem.

25 września 2012

Edipresse promuje modowe wydanie "Flesza"

Magazyn świętuje swoje pierwsze urodziny. Najnowsze wydanie zyska wsparcie reklamowe.

25 września 2012

Browary Lubelskie wprowadzają nową markę piwa Browar Parowy Vetter

Nazwa nawiązuje do historii browaru, ale piwo trafi do dystrybucji ogólnopolskiej.

25 września 2012

Rakowiecki przestaje kierować "Filmem"

W związku z negocjacjami inwestycyjnymi dotyczącymi magazynu z redakcją rozstaje się Jacek Rakowiecki.

25 września 2012

"Bloomberg Businessweek" nie wypracował wyników

Wydawca potwierdza zamknięcie magazynu.