M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 września 2012

Peter Wild & Partners promuje Żywiec Zdrój

Agencja jest odpowiedzialna za konkurs promujący nowe smaki wody mineralnej.

26 września 2012

Olimpia Czarnecka-Bandziak odpowiada w P&G za portfolio marki Wella

Podlega jej region Europy Środkowej.

26 września 2012

Najwięksi reklamodawcy tną wydatki na TV

Nestle, Polkomtel, P&G i Danone redukują wydatki od kilku do kilkudziesięciu procent.

26 września 2012

Coty reklamuje perfumy Lady Gaga

Marketer reklamuje perfumy firmowane nazwiskiem znanej piosenkarki.

26 września 2012

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Żabki

Za drugą odsłonę również odpowiada agencja Heart & Brain.

26 września 2012

Lubella rusza z loterią promocyjną

Za realizację działań dla Mlekołaków odpowiada agencja Hand Made.

26 września 2012

Bosch i Alma we wspólnej kampanii

Do akcji został zaproszony kucharz celebryta Robert Sowa.

26 września 2012

Wunderman powiększa zespół

Do zespołu obsługującego Microsoft dołączyli Karolina Sitkowska i Mateusz Namysłowski.

26 września 2012

Ruszyła nowa strona internetowa Appetity

Za nowy layout strony odpowiada agencja Soul and Mind.

26 września 2012

Tutak-Kordyl odeszła z PepsiCo po wygaśnięciu kontraktu

Jako dyr. generalna kategorii napojów odpowiadała za realizację konkretnych projektów.

26 września 2012

GfK poszerza panel

O 60 proc. wzrośnie liczba gospodarstw w panelu instytutu GfK Polonia.

26 września 2012

Jawo po raz pierwszy z tak silną kampanią w telewizji

Marketer rusza z działaniami w związku z 20-leciem istnienia firmy.

26 września 2012

Hochland z nową platformą komunikacji

Marketer rusza ze wsparciem serów topionych w plastrach.

26 września 2012

TVP będzie współpracować z Atmediami

Atmedia będzie sprzedawać reklamy wideo w serwisach VoD TVP.

26 września 2012

Hoop z jesienną kampanią Jupika

Marketer wspiera swoją dziecięcą markę aktywnościami w internecie.

26 września 2012

Sprostowanie: Maciej Dulski dyr. zarządzającym Markafoni.pl

Menedżer odpowiada za jeden z serwisów Grupy Allegro.

26 września 2012

Lidl realizuje kampanię edukacyjną

Sieć sprzeciwia się sprzedaży alkoholu nieletnim.

26 września 2012

J&J promuje soczewki Acuvue

Poza standardowymi mediami marketer po raz pierwszy na taką skalę wykorzystał DOOH do kampanii marki Acuvue.

26 września 2012

Multimedialny manekin reklamuje w muzeach

Za kreację nowego nośnika reklamowego w Bochni odpowiada AdVenture Multimedialne Muzea.

26 września 2012

OS3 Multimedia wypromuje e-serwis ING Życie

Agencja poszerza współpracę z dotychczasowym klientem.

26 września 2012

Eucerin rozpoczyna kampanię rekomendacji

Działania realizowane są wspólnie z firmą Streetcom.

26 września 2012

Samsung z opcją aystenta medycznego

Marketer wprowadza specjalną aplikację dla Galaxy SIII i Galaxy Note 10.1.

27 września 2012

Groupon z nowymi menedżerami na kierowniczych stanowiskach

Firma ma m.in. nowego business development directora.

27 września 2012

"Newsweek Polska" po ośmiu miesiącach przed "Tele Tygodniem" we wpływach reklamowych

Wszystkie tygodniki opinii zarobiły więcej na reklamie.

27 września 2012

Matt Komorowski szefem sprzedaży w PayPal

Odpowiada za region CEE.

27 września 2012

Karol Sadaj brand managerem Sunbites w PepsiCo

Ostatnio zajmował się marką Lay's.

27 września 2012

Kraft rusza z muzyczną promocją

W konkursie Prince Polo do wygrania słuchawki Scullcandy.

27 września 2012

Wzmocnienia w They.pl

Powiększono skład działu SEM i handlowego.

27 września 2012

3 x i - motywem przewodnim IV Kongresu Netii

"Integracja, innowacja, inspiracja" to tematy przewodnie czwartego kongresu "Biznes to rozmowy" Netii, który odbędzie się 4 października w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Gościem specjalnym jest Stewart Butterfield, producentem wykonawczym - agencja EMLab.

27 września 2012

Debiutuje odświeżona linia Nivea Hair Care

Nivea Polska wprowadza nową komunikację, produkty i opakowania dla kosmetyków do pielęgnacji włosów.

27 września 2012

Latkowski z-cą naczelnego "Wprost"

Dotychczasowy szef newsroomu internetowego przechodzi na nowe stanowisko w redakcji "Wprost".

27 września 2012

Eniro zatrudnia specjalistę od social mediów

Agnieszka Witerscheim zajmie się m.in. strategią komunikacji firmy w mediach społecznościowych.

27 września 2012

Jacek Jankowski dołączył do NK

Będzie pracował nad rozwojem platformy gier i aplikacji - pojawianiem się nowych gier, ich gatunków i możliwości marketingowych związanych z grami.

27 września 2012

Change Integrated autorem kampanii dla Škoda AutoLab

"Przeżyj bezpieczne dachowanie w Škoda AutoLab!" - pod takim hasłem ruszyła kampania promocyjna pierwszego w Polsce mobilnego centrum bezpieczeństwa Škoda AutoLab.

27 września 2012

"Forbes" testuje dodatek lifestyle'owy

Magazyn biznesowy po raz pierwszy dołączy suplement "Quality Men".

27 września 2012

BAT Polska uprzedza europejskie regulacje?

Producent wprowadza nowe Lucky Strike "bez dodatków"; konkurencja sugeruje, że to próba uprzedzenia obostrzeń planowanych przez Komisję Europejską.

27 września 2012

Konkurenci oskarżają rząd, że sprzyja interesom Philip Morris Polska

BAT, Imperial Tobacco oraz JTI wraz z Business Centre Club oskarżają Ministerstwo Finansów, że nowe stawki akcyzy na papierosy sprzyjają interesom tylko największej na rynku firmy.

27 września 2012

Duże zmiany w Gemius Polska

Joanna Parczyńska została nową zarządzającą, zmieniła się też struktura firmy.

28 września 2012

14. urodziny Empik.com

Jak podaje prezes Empik.com Michał Grom, w ciągu 14 lat istnienia sieć obsłużyła 2,5 miliona klientów, a dowodem sukcesu są rosnące przychody firmy - w pierwszej połowie 2012 roku zwiększone o 75 proc.

28 września 2012

Anna Kostro strategy directorem w FaceAddicted

Menedżerka przeszła z Ogilvy Interactive.

28 września 2012

Walk Creative zrealizuje kampanię dla BOŚ

Walk Creative wygrał konkurs na realizację kampanii reklamowej Banku Ochrony Środowiska. Agencja odpowiada za realizację działań ATL i BTL. Koncepcja kampanii została opracowana wspólnie z zespołem marketingu produktowego BOŚ.

28 września 2012

Gripex promuje się w telewizji

USP Zdrowie wykorzystuje promocyjnie sezon grypowy.

28 września 2012

Internet Media Services dla Cubus

Spółka realizuje kampanię promującą jesienną kolekcję sieci.

28 września 2012

Goodyear rusza z promocją serwisów Premio

Marketer rozpocznie kampanię pod hasłem "Kochasz swoje auto? My również!".

28 września 2012

Awans w OS3 Multimedia

Joanna Dobrowolska została client service directorem.

28 września 2012

"Pierwszy Milion" wchodzi na rynek

Ringier Axel Springer Polska bada rynek magazynów biznesowych. Stawia jednak na właścicieli niedużych firm.

28 września 2012

Reklama napoju Black z Tysonem powinna być emitowana po godz. 20

Rada Reklamy orzekła, że spot TV narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy.

28 września 2012

Trzy awanse w ARBOInteractive

Maria Wnuk, Krzysztof Zych oraz Rafał Jung awansują w strukturach grupy.

28 września 2012

Anna Przybylska reklamuje płatki śniadaniowe

Aktorka została twarzą kampanii płatków Nestle.

28 września 2012

Agora zaczyna redukcje w zespole

Spółka zaczęła redukcję w zespole redakcyjnym. Są one elementem zwolnień grupowych, jakie firma zapowiedziała kilka tygodni temu.