M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 października 2012

Kryzys służy agencjom nastawionym na efekt

Szef Universal McCann mówi, że obecnie jest najwięcej zapytań o rozwiązania nastawione na efekt.

15 października 2012

Pudliszki ruszają z kampanią "Pyszne pierogi - palce lizać!"

Jest to pierwsza kampania promująca nową kategorię pierogów chłodzonych, czyli produktów z krótkim terminem przydatności.

15 października 2012

Nowa kampania Flavamedu Max

Marka leku z portfolio firmy Berlin-Chemie/Menarini rusza z nową kampanią.

15 października 2012

Pierwsza kampania Faringoseptu

Działania mają na celu wzrost świadomości marki z portfolio firmy Ranbaxy.

15 października 2012

Krzysztof Gęsina dołącza do KinAds

Przez ostatnie trzy lata pracował w Kinotece, gdzie m.in. współtworzył i koordynował prace związane z organizacją festiwali filmowych.

15 października 2012

"Metro" przeprosiło Kominka tego samego dnia

Bloger docenił szybkość reakcji redakcji dziennika.

15 października 2012

"Gala" ukaże się w prawie półmilionowym nakładzie

Dwutygodnik będzie dostępny za 99 gr.

15 października 2012

AtomClick i IQ Marketing partnerami konkursu 100 Procent

W ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Centrum Wolontariatu wspierają konkurs 100 Procent - Nagrody Wolontariatu Pracowniczego.

15 października 2012

Maryjane Fahey Design autorem nowej makiety "Party"

Urodzinowe wydanie dwutygodnika w nowym wyglądzie i czterech mutacjach cenowych.

15 października 2012

Maciej Partyka odszedł z Interactive Solutions

Z firmą rozstaje się PR manager.

15 października 2012

Giganci muzyki online w Polsce

Microsoft udostępnił usługę Zune Music Pass. Do Polski ma wejść Spotify.

15 października 2012

Hajdarowicz potwierdza chęć wydawania "Bloomberga"

Prezes Presspubliki chce jeszcze w październiku wypuścić kolejny numer magazynu.

15 października 2012

Debiutuje odświeżony "Przekrój"

Zuzanna Ziomecka i Marcin Prokop autorami koncepcji nowego "Przekroju".

16 października 2012

Fabryka Pomysłów wchodzi do grupy Walk

Agencja specjalizująca się w field i shopper marketingu weszła w skład grupy Walk i zmieniła nazwę na Walk Promotion.

16 października 2012

Za Nudle bilet do kina

Knorr ruszył z promocją swoich produktów w sieciach kin.

16 października 2012

Drosed rusza z kampanią promocyjną

Produkty będą promowane w miejscach sprzedaży i mediach społecznościowych.

16 października 2012

Monika Olejnik dołączyła do TVN

Do zespołu TVN dołączył nowy specjalista ds. zakupów programowych.

16 października 2012

Dawid Litwin w Eura7

Agencja ma kolejnego account managera.

16 października 2012

Serce i Rozum znów kpią z Netii i jej reklam z Kotem

Orange po raz kolejny zatrudnia swoich reklamowych bohaterów do wizerunkowej rywalizacji z konkurentem i jego reklamowym aktorem.

16 października 2012

Play błyskawicznie reaguje na ofertę "no limits" Plusa

Operatorzy znów prześcigają się w ofertach "no limits" - tym razem w prepaidzie.

16 października 2012

Marcin Górecki nowym naczelnym magazynu "Stuff"

Zastąpił na tym stanowisku Marcina Prokopa.

16 października 2012

Kot w reklamach Netii w nowej roli...

Po francuskim amancie przyszedł czas na klimaty jakby rodem z nowojorskiego Harlemu.

16 października 2012

Polsat Sport News będzie dostępny dla reklamodawców

Polsat Media wkrótce rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w Polsat Sport News.

16 października 2012

Batony Ba! na pokładach Eurolotu

Bakalland wychodzi poza tradycyjne kanały dystrybucji.

16 października 2012

Dniówki i tygodniówki w serwisie Se.pl

Ten model emisji reklam jest pochodną produktu Top Reach Brand z portfolio IDMnetu.

16 października 2012

Trio z Wawelu promuje się w telewizji

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki jako propozycja na zimowe wieczory.

16 października 2012

Tajemnicze kody od Orange na meczu Polska - Anglia

Sponsor narodowej drużyny postanowił wykorzystać dzisiejszy piłkarski szlagier do akcji marketingowej.

16 października 2012

DDB Warszawa wyodrębnia DDC Media

Ze struktur agencji została wydzielona firma specjalizująca się w obsłudze kampanii w internecie.

16 października 2012

Schulz Brand Friendly dla marki Serenada

Ruszyła kampania Spomleku promująca sery.

16 października 2012

Tesco wygrywa z Lidlem proces o reklamę porównawczą

Porównywanie cen przez sieci handlowe jest dozwolone - orzekł Sąd Apelacyjny w Krakowie, oddalając w całości powództwo sieci Lidl przeciw Tesco.

16 października 2012

Radio Tok FM rusza z kampanią

Za kreację komunikacji odpowiada BrandStorm ICOM.

16 października 2012

Rusza kolejna część kampanii na temat cyfryzacji

Na kilka tygodni przed pierwszym wyłączeniem nadawania analogowego rusza kolejny etap kampanii naziemnej telewizji cyfrowej.

16 października 2012

Muszkieterowie w kampanii społecznej "Sekrety życia"

Sieć supermarketów to główny partner handlowy kampanii, której sponsorem jest firma Mokate.

16 października 2012

Dwa nowe teamy kreatywne w Interactive Solutions

Do agencji dołączyły cztery nowe osoby: Piotr Fuk, Paweł Czartoryski, Marta Frączek i Paweł Jaskólski.

16 października 2012

Stars powiększa zespół

Firma konsultingowa zatrudniła Michała Czarneckiego, dotychczas związanego z Viacomem.

16 października 2012

Największa w historii kampania Herbapolu Lublin

Lubelski producent chce unowocześnić i odmłodzić markę, zachowując jednocześnie związki z tradycją; na reklamy wyda ok. 5 mln zł.

17 października 2012

Infinity Group dla Nikona

Agencja prowadzi działania w edukacyjnym serwisie klienta i pracuje nad jego nową wersją.

17 października 2012

Brother rusza z kampanią

Osią działań reklamowych jest prasa i internet.

17 października 2012

Burger King we wspólnej promocji z Coca-Colą

Akcji towarzyszy kampania w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych.

17 października 2012

Havas Worldwide Warsaw dla XTB

Agencja przygotowała dwa spoty reklamowe promujące kampanię "Ryzykować trzeba umieć" prowadzoną przez dom maklerski X-Trade Brokers.

17 października 2012

Tesco rusza z kampanią produktów pozaspożywczych

Działania reklamowe mają charakter sprzedażowy.

17 października 2012

Ruszy kampania Windows 8

Premiera systemu to najważniejszy projekt marketingowy Microsoftu w br.

17 października 2012

Więcej rabatów i zniżek z aplikacją Blue Pocket

W aplikacji można również przechowywać w formie elektronicznej bilety wstępu i karty członkowskie.

17 października 2012

Dr Irena Eris jedyną polską marką w Comite Colbert

Producent kosmetyków dołączył do grona najbardziej luksusowych marek europejskich.

17 października 2012

Jak zrobić dobry spot

Książka o reklamie i reżyserii filmu reklamowego trafi na półki księgarń.

17 października 2012

The Walt Disney Company uruchamia profile w social mediach

Projekt działa pod wspólną nazwą "Filmowy świat Disneya".

17 października 2012

Under Twenty ma najlepszą w historii pozycję w segmencie

Marka Dr Ireny Eris znalazła się na drugiej pozycji w kategorii pielęgnacji młodej cery.

17 października 2012

Tomasz Kanton kierownikiem ds. planowania strategicznego Kompanii Piwowarskiej

Firma szuka nowego kierownika ds. PR marek.

17 października 2012

Nowy podział obowiązków w Starcom MediaVest Group

Jacek Celiński został dyrektorem wykonawczym w agencji Next. Wcześniej w Starcomie kierował zespołem obsługującym Coca-Cola Poland Services, teraz zajmie się tym Sebastian Szade.

17 października 2012

Grupa Allegro przejmuje Wykop

Do tej pory głównym udziałowcem Wykopu pozostawała spółka Garvest.