M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 października 2012

Nowa osoba w Schulz Brand Friendly

Anna Semeniuk została nowym copywriterem agencji.

17 października 2012

Benecol będzie Optimą

W miejsce poprzedniego brandu producent wprowadza markę Optima i zapowiada silną kampanię.

17 października 2012

Redmobile z aplikacją You-R-You Pernod Ricard Polska

Tablety wspierają realizację programu konsumenckiego.

17 października 2012

Izabela Kochańska w marketingu Raiffeisen Polbank?

Była szefowa komunikacji marketingowej Citi Handlowego, a wcześniej Plusa, prawdopodobnie dołączy do zespołu menedżerskiego powstającego banku.

17 października 2012

Łomża Podkapslowe będzie brand energizerem

Nowy produkt ma ambitne zadania wizerunkowe.

18 października 2012

Kropka Bordo dla Actimela

Agencja odpowiada za strategię i realizację kampanii dla marki.

18 października 2012

Elżbieta Bujak kierownikiem zespołu w Ipsosie

Badaczka pokieruje jednym z czterech zespołów badań jakościowych.

18 października 2012

Orange obniża prognozy ze względu na słabsze wyniki

Operator przyznaje, że oferty "no limits" obniżyły przychody, a rywalizacja jeszcze przybiera na sile.

18 października 2012

Joanna Szpyt przeszła do Interii

Wcześniej związana była z agencją interaktywną Opcom.

18 października 2012

Lowe Group Poland wmocni kompetencje digital

Agencja finalizuje akwizycję agencji interaktywnej.

18 października 2012

Nowi pracownicy Polcast Television

Do działu graficznego i emisji dołączyli Iza Poniatowska i Mateusz Kwiatkowski.

18 października 2012

Kino notuje rekord w III kwartale

New Age Media zaprezentował bardzo dobre dane.

18 października 2012

Baczyńska, Zień oraz Paprocki i Brzozowski projektują dla T-Mobile

Operator podejmuje współpracę ze znanymi polskimi projektantami mody; to pierwszy tego typu projekt w grupie T-Mobile.

18 października 2012

Disney Channel promuje serial "Do dzwonka Cafe"

Działania obejmą media własne i internet. Przewidziano również aktywności niestandardowe.

18 października 2012

Bonduelle rusza z największą w historii kampanią internetową

Netizens Peppermint autorem pierwszej tak szeroko zasięgowej kampanii marki Bonduelle.

18 października 2012

Rusza kampania promocyjna Food Film Festiwal

Za kreację koncepcji promocyjnej odpowiada Think Kong.

18 października 2012

MK Cafe kontynuuje kampanię z baristą

Od ponad roku marka modyfikuje komunikację z motywem mistrza parzenia kawy.

18 października 2012

Michał Borychowski założył Dynasoft.pl

Były szef FireFly Interactive jest właścicielem internet software house.

18 października 2012

Cederroth zwiększy inwestycje w reklamę

W związku z wprowadzeniem nowych marek przyszłoroczne wydatki marketingowe mają być większe niż w tym roku.

18 października 2012

T-Mobile także wprowadza "no limits" w prepaidzie

Trzeci operator wprowadza ofertę identyczną jak dwaj jego konkurenci.

18 października 2012

Mercedes-Benz promuje samochody dostawcze

BBDO Warszawa i MEC przygotowały kampanię dla Mercedesa.

18 października 2012

Mitsubishi promuje nowego Outlandera

Kampanię przygotowały Schulz Brand Friendly i Starcom.

18 października 2012

Małgorzata Kożuchowska będzie promować Aryton

Polska marka odzieżowa wybrała aktorkę na swoją ambasadorkę. Firma chce także nieco odmłodzić wizerunek.

18 października 2012

Digital Wonderland dla MSZ

Nowy serwis internetowy Ministerstwa Spraw Zagranicznych przygotowała agencja Digital Wonderland.

18 października 2012

12 tys. sesji pierwszego wydania "iAM"

Magazyn kobiecy wyłącznie na tablety zaprezentował niektóre dane czytelnictwa.

18 października 2012

Makłowicz skacze z mostu - Tesco rusza z kampanią

PZL, Czart, Codemedia, MediaCom i prawdopodobnie Lemon Sky są zaangażowane w nowy projekt marketingowy tej sieci.

18 października 2012

Groupon chce zadowolić klientów

Serwis wprowadza wiele ulepszeń.

19 października 2012

WP wprowadza model rozliczeń CPV

Model CPV w portalu nawiązuje do oferty TrueView, znanej reklamodawcom z YouTube/Google Adwords.

19 października 2012

SiroScan przejmuje zapachy Euro Fragrance

Dystrybutor marek zapachowych m.in. P&G powiększył portfolio o brandy Prada i Paco Rabanne.

19 października 2012

Ponad 6,5 mln widzów obejrzało zmagania reprezentacji

Stacje zaprezentowały wyniki oglądalności spotkania eliminacji mistrzostw świata.

19 października 2012

Żywiec w nowej odsłonie w listopadzie

W przyszłym miesiącu wystartuje nowa platforma komunikacyjna sztandarowej marki Grupy Żywiec.

19 października 2012

IGoogle zniknie za rok

Zbliża się koniec spersonalizowanej strony startowej Google.

19 października 2012

T-Mobile nie ma nic do ukrycia - w reklamie operatora aktorzy występują nago

Pełną wersję spotu będzie można obejrzeć w telewizji tylko po godz. 20.

19 października 2012

Krzysztof Waligórski na czele strategii IS i Saatchi & Saatchi Digital

W dziale strategii pojawiły się też dwie nowe osoby, Jakub Sudomir i Krzysztof Wierzbicki.

19 października 2012

Tomasz Brycki szefem zespołu ds. strategii portfela i planowania KP

Kolejna reorganizacja w marketingu Kompanii Piwowarskiej.

19 października 2012

Real promuje niskie ceny

Celem kampanii jest zaproszenie do skorzystania z ofert cenowych dziennych i tygodniowych.

19 października 2012

Desery bez pieczenia do Winiar

Marka rozszerza portfolio linii Pomysł na...

19 października 2012

Presspublica staje się wydawcą "Bloomberg Businessweeka"

Wydawca podpisał umowę na wydawanie pisma.

19 października 2012

OS3 Group pozyskała inwestora strategicznego

Fundusz inwestycyjny WS Investments wesprze spółkę interaktywną.

19 października 2012

Ofeminin rozpoczyna kampanię wizerunkową

Serwis z portfolio Ringier Axel Springer rozpoczyna długofalowe działania promocyjne.

19 października 2012

Mood Media współpracuje z marką Carpisa

Specjaliści od marketingu sensorycznego dostarczą nie tylko nagrania muzyczne, ale także całe systemy nagłośnieniowe do polskich sklepów włoskiego brandu.

19 października 2012

Milka częstuje czekoladą

Za rozległe działania samplingowe odpowiada GMP Advertising.

19 października 2012

Kleber rusza z kampanią w społecznościach

Motyw przewodni działań zaplanowanych dla marki na październik i listopad 2012 r. to bezpieczne podróżowanie samochodem z psem.

19 października 2012

Havas Worldwide Warsaw wspiera otwarcie sklepu

Pierwszy Maxi Zoo w Polsce.

19 października 2012

Tetra Pak kontynuuje działania ze Streetcomem

Agencja rozpoczęła kampanię rekomendacji.

19 października 2012

Nowa segmentacja Personicx

Acxiom Polska przygotował nową wersję swojego sztandarowego produktu.

19 października 2012

Dr.Oetker stawia na ciepłe desery

Marketer w listopadzie poszerzy portfolio Słodkiej Chwili o budynie o smaku pralin.

19 października 2012

Carat wzmacnia strategię i new business

W strukturach domu mediowego powołano nowych menedżerów.

22 października 2012

Duże wsparcie reklamowe marki Książęce

Każdy z wariantów piwa Kompanii Piwowarskiej będzie promowany odrębnym spotem.

22 października 2012

Bank BPH z Facebooka wychodzi na mury

Swoją akcję z social media bank postanowił rozszerzyć także w realu.