M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 października 2012

Za większość działań dla Optimy odpowie Red8

Kruszwica zapowiada mocne wsparcie swojej marki na rynku.

24 października 2012

Nowy podział kompetencji w Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi Digital

Piotr Morkowski został prezesem zarządu agencji, Marek Palak - dyrektorem zarządzającym.

24 października 2012

Nowy zarząd 4Frame

Agencja specjalizująca się w shopper marketingu powołała nowe władze. Marcin Bełza - dotychczasowy prezes i założyciel firmy - będzie rozwijać nowe projekty.

24 października 2012

Platige Image w Sao Paulo

Studio postprodukcyjne Platige Image rozpoczyna współpracę z brazylijskim AD Studio.

24 października 2012

GfK bada przełożenie relacji międzyludzkich na więź z marką

Nowa ilościowa metoda badawcza ma skuteczniej docierać do ukrytych motywacji konsumentów.

24 października 2012

Data Solutions współpracuje z Żubrem

Agencja będzie wspierać sprzedaż i budować lojalność dla marki.

25 października 2012

Rutkowska w zespole G7 Media

Właściciel serwisów Papilot.pl, Boska.pl, Szopcik.pl, Hanter.pl ma nowego head of strategy and development.

25 października 2012

GetPR z markami PM Sport

Agencja trzeci rok kontynuuje współpracę z brandem Rossignol.

25 października 2012

Samsung promuje Galaxy Note II

Ruszyły intensywne działania wspierające sprzedaż urządzenia.

25 października 2012

"Grazia" za miesiąc wejdzie na rynek

Wydawnictwo Bauer wierzy, że produkt będzie na tyle atrakcyjny, że wybroni się mimo kryzysu. Konkurencja czeka na pierwsze numery.

25 października 2012

Xevin inwestuje w Skubacz.pl

Serwis został doinwestowany kwotą 500 tys. zł.

25 października 2012

Vodeon w ofercie Atmediów

Atmedia i Vodeon, nowy serwis VoD Tomasza Raczka, rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. To już 23 witryna w pakiecie @VoD.

25 października 2012

Burda kupuje udziały w Showroomie

Dzięki synergii tytułów Burdy i serwisu wydawca chce oferować klientom usługi digital i e-commerce.

25 października 2012

Bakoma promuje produkty o niskim indeksie glikemicznym

W internecie ruszyła druga odsłona działań dla linii Frutica.

25 października 2012

Zuzanna Rydzyńska przeszła do Agito.pl

Poprzednio pracowała w agencji Multi Communications.

25 października 2012

Bols wybiera miss ambasadorek

Marka zachęca użytkowników Facebooka do wejścia w rolę jurorów konkursu piękności.

25 października 2012

LOT w kampanii rozdaje zniżki

Im więcej osób weźmie udział w akcji, tym większy otrzymają rabat. Maksymalnie może on wynieść 20 proc.

25 października 2012

Ruszyła jesienna kampania Converse

Działania obejmą outdoor, internet i telewizję.

25 października 2012

Marka Huggies zniknie z polskiego rynku

Kimberly-Clark wycofuje się w Europie z rynku pieluch, rozważa sprzedaż w Polsce marki Velvet.

25 października 2012

Maciej Wyszyński szefem grupy roboczej RTB

Managing director Sociomantic Labs ma nową funkcję w IAB Polska.

25 października 2012

Poczta Polska rusza z kampanią reklamową Poczteksu

Komunikacja skierowana jest do firm z sektora e-commerce.

25 października 2012

Motorola zamyka polski oddział

Rok po przejęciu Motoroli Google zadecydowało o zamknięciu m.in. polskiego oddziału firmy. Operatorzy nie są pewni, czy wciąż będą sprzedawać telefony tej marki.

26 października 2012

Vistula reklamuje się w kinach

Spoty reklamowe adresowane są do mężczyzn.

26 października 2012

Targetowanie behawioralne w RTB od AdXchange

ARBOinteractive wprowadziło nowość do swojej oferty.

26 października 2012

Dr Fejs chce realizować projekty dla MŚP

Rozwojem firmy zajmuje się Łukasz Doborzyński.

26 października 2012

Onet uruchamia serwis eLekarze.pl

Serwis ma za zadanie ułatwić komunikację pacjentom z lekarzami różnych specjalności.

26 października 2012

Sezonowa oferta KFC z kampanią

Działania reklamowe prowadzone są w ogólnopolskich stacjach radiowych i mediach społecznościowych.

26 października 2012

Ciemiński zarządza marketingiem w Vectrze

Dotychczasowy menedżer ds. sprzedaży przejął także kierownictwo nad strukturami marketingowymi.

26 października 2012

Teatr TVP przez internet

Nadawca rusza z projektem emisji spektakli za pośrednictwem internetu. Akcją objęte zostaną wybrane szkoły podstawowe.

26 października 2012

Celma zmienia oblicze

Rebranding polskiej marki narzędzi.

26 października 2012

Starcom, Brain i Havas wprowadzą markę Prudential do Polski

Nowa firma ubezpieczeniowa ruszy w przyszłym roku; zainwestuje 150 mln zł.

26 października 2012

MPG i MediaCom pracują dla SiroScana

W związku z przejęciem zapachów grupy Puig dystrybutor na razie współpracuje z dwoma domami mediowymi.

26 października 2012

Luksusowa podkreśla, że jest z ziemniaków

Agencja Lowe GGK odpowiada za kreację kampanii.

26 października 2012

Plus i Cyfrowy Polsat będą reklamowali szybki internet LTE 150

Spółki z grupy telekomunikacyjno-mediowej Zygmunta Solorza-Żaka liczą, że inwestycje w technologię mobilnego internetu pozwolą im w dalszym ciągu budować przewagę konkurencyjną.

26 października 2012

Tchibo promuje swoją oferę sklepów

"Odkryj to właśnie w Tchibo" - tak brzmi hasło kampanii promującej cotygodniowe kolekcje dostępne w sklepach marki i na Tchibo.pl.

26 października 2012

Hellmann's zapowiada kolejne promocyjne działania

Unilever zakończył akcję promocyjną w Facebooku i zapowiada jej kolejną odsłonę.

26 października 2012

RMF Classic świętuje 9. urodziny

Z okazji jubileuszu została uruchomiona specjalna aplikacja dla urządzeń mobilnych.

26 października 2012

Waleńko dołączyła do BR Bauera

Nowy kierownik będzie odpowiedzialny za pisma kobiece wydawnictwa.

26 października 2012

Frugo wita jesień lodami

FoodCare poszerza portfolio marki o "aksamitne" lody.

26 października 2012

Bartłomiej Dziedzic w Eura7

Agencja ma kolejnego web developera.

26 października 2012

Jacek Czapnik przeszedł do Tribal DDB

Kreatywny wcześniej związany był m.in. z agencją Grey Group.

26 października 2012

Małgorzata Maciaszek dołączyła do Delikatessen

Agencja brandingowa ma nowego pracownika.

26 października 2012

Kimberly-Clark na razie nie przewiduje zwolnień

Marketer pomimo wycofania marki Huggies z rynku i planów sprzedaży marki Velvet nie zmienia struktur.

29 października 2012

Liquid napędza Mercedes-Benz

Rusza kampania napędu 4Matic.

29 października 2012

Wraca Żubr Ciemnozłoty

Kompania Piwowarska ponownie wprowadza na rynek zimową odmianę piwa, która ma pobudzić konsumpcję poza głównym sezonem.

29 października 2012

Atmedia współpracują z Wirtualną Polską

Dom sprzedaży został partnerem handlowym Wirtualnej Polski i AdTotal.

29 października 2012

IFABC wybiera zarząd

Iwona Szczęsna pozostaje na stanowisku.

29 października 2012

Viacom rozpoczyna współpracę z Premium TV

Międzynarodowy nadawca kanałów tematycznych będzie pracować z Grupą TVN.

29 października 2012

Aplikacja Ekstraklasa.net na Windows 8

Grupa Polskapresse wprowadza nowość dla fanów piłki nożnej.

29 października 2012

Atmedia aktywizują działania nowobiznesowe

Atmedia prowadzą zaawansowane rozmowy z nowymi nadawcami.