Za większość działań dla Optimy odpowie Red8
Kruszwica zapowiada mocne wsparcie swojej marki na rynku.
Kruszwica zapowiada mocne wsparcie swojej marki na rynku.
Piotr Morkowski został prezesem zarządu agencji, Marek Palak - dyrektorem zarządzającym.
Agencja specjalizująca się w shopper marketingu powołała nowe władze. Marcin Bełza - dotychczasowy prezes i założyciel firmy - będzie rozwijać nowe projekty.
Studio postprodukcyjne Platige Image rozpoczyna współpracę z brazylijskim AD Studio.
Nowa ilościowa metoda badawcza ma skuteczniej docierać do ukrytych motywacji konsumentów.
Agencja będzie wspierać sprzedaż i budować lojalność dla marki.
Właściciel serwisów Papilot.pl, Boska.pl, Szopcik.pl, Hanter.pl ma nowego head of strategy and development.
Agencja trzeci rok kontynuuje współpracę z brandem Rossignol.
Ruszyły intensywne działania wspierające sprzedaż urządzenia.
Wydawnictwo Bauer wierzy, że produkt będzie na tyle atrakcyjny, że wybroni się mimo kryzysu. Konkurencja czeka na pierwsze numery.
Atmedia i Vodeon, nowy serwis VoD Tomasza Raczka, rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. To już 23 witryna w pakiecie @VoD.
Dzięki synergii tytułów Burdy i serwisu wydawca chce oferować klientom usługi digital i e-commerce.
W internecie ruszyła druga odsłona działań dla linii Frutica.
Poprzednio pracowała w agencji Multi Communications.
Marka zachęca użytkowników Facebooka do wejścia w rolę jurorów konkursu piękności.
Im więcej osób weźmie udział w akcji, tym większy otrzymają rabat. Maksymalnie może on wynieść 20 proc.
Działania obejmą outdoor, internet i telewizję.
Kimberly-Clark wycofuje się w Europie z rynku pieluch, rozważa sprzedaż w Polsce marki Velvet.
Managing director Sociomantic Labs ma nową funkcję w IAB Polska.
Komunikacja skierowana jest do firm z sektora e-commerce.
Rok po przejęciu Motoroli Google zadecydowało o zamknięciu m.in. polskiego oddziału firmy. Operatorzy nie są pewni, czy wciąż będą sprzedawać telefony tej marki.
ARBOinteractive wprowadziło nowość do swojej oferty.
Rozwojem firmy zajmuje się Łukasz Doborzyński.
Serwis ma za zadanie ułatwić komunikację pacjentom z lekarzami różnych specjalności.
Działania reklamowe prowadzone są w ogólnopolskich stacjach radiowych i mediach społecznościowych.
Dotychczasowy menedżer ds. sprzedaży przejął także kierownictwo nad strukturami marketingowymi.
Nadawca rusza z projektem emisji spektakli za pośrednictwem internetu. Akcją objęte zostaną wybrane szkoły podstawowe.
Nowa firma ubezpieczeniowa ruszy w przyszłym roku; zainwestuje 150 mln zł.
W związku z przejęciem zapachów grupy Puig dystrybutor na razie współpracuje z dwoma domami mediowymi.
Agencja Lowe GGK odpowiada za kreację kampanii.
Spółki z grupy telekomunikacyjno-mediowej Zygmunta Solorza-Żaka liczą, że inwestycje w technologię mobilnego internetu pozwolą im w dalszym ciągu budować przewagę konkurencyjną.
"Odkryj to właśnie w Tchibo" - tak brzmi hasło kampanii promującej cotygodniowe kolekcje dostępne w sklepach marki i na Tchibo.pl.
Unilever zakończył akcję promocyjną w Facebooku i zapowiada jej kolejną odsłonę.
Z okazji jubileuszu została uruchomiona specjalna aplikacja dla urządzeń mobilnych.
Nowy kierownik będzie odpowiedzialny za pisma kobiece wydawnictwa.
Kreatywny wcześniej związany był m.in. z agencją Grey Group.
Agencja brandingowa ma nowego pracownika.
Marketer pomimo wycofania marki Huggies z rynku i planów sprzedaży marki Velvet nie zmienia struktur.
Kompania Piwowarska ponownie wprowadza na rynek zimową odmianę piwa, która ma pobudzić konsumpcję poza głównym sezonem.
Dom sprzedaży został partnerem handlowym Wirtualnej Polski i AdTotal.
Międzynarodowy nadawca kanałów tematycznych będzie pracować z Grupą TVN.
Grupa Polskapresse wprowadza nowość dla fanów piłki nożnej.
Atmedia prowadzą zaawansowane rozmowy z nowymi nadawcami.