M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 listopada 2012

Hotchili wzmacnia team

Trzy osoby dołączyły do zespołu agencji.

7 listopada 2012

BBC z Polsatem nie tylko reklamowo

Potwierdziły się nasze doniesienia o zmianie brokera reklamowego kanałów BBC. To jeden z elementów współpracy, która obejmuje włączenie stacji do oferty Cyfrowego Polsatu.

7 listopada 2012

Asus reklamuje ultrabooki

Dom mediowy Value Media realizuje kampanię reklamową dla marki Asus.

7 listopada 2012

Egmont wprowadza nowe czasopismo dla chłopców

Wydawnictwo przygotowało dwumiesięcznik "Jake i Piraci z Nibylandii".

7 listopada 2012

Plus reklamuje szybki mobilny internet LTE

Autorem reklamy pt. "Kosz" jest agencja 303.

7 listopada 2012

Kominek rezygnuje ze smartfona w kampanii Discovery Channel

Bloger ma wspierać promocję najnowszej serii Discovery Channel pt. "Jak zmieniliśmy świat".

7 listopada 2012

Na sylwestra ze Stock Polska

Producent wódki funduje sylwestrowe wyjazdy do Londynu, Paryża i Rzymu.

7 listopada 2012

Domino's Pizza usprawnia zamówienia i pracuje nad aplikacją na smartfony

Firma wprowadza ułatwienie komunikacyjne dla klientów i zapowiada kolejne rozwiązania technologiczne.

7 listopada 2012

Cinema City z kampanią na 12-lecie

Działania reklamowe realizują Schulz Brand Friendly i MediaCom.

7 listopada 2012

CzteryCzwarte Brand Design dla marki Łowicz

Agencja zaprojektowała opakowania dla marki premium dżemów Łowicz 100% z owoców.

7 listopada 2012

Fujifilm prowadzi kampanię online

Działania reklamowe zostały podzielone na dwa etapy.

7 listopada 2012

IQFM poszerza kompetencje o shopper marketing

Z projektem wiąże się przyjście nowych osób do agencji.

7 listopada 2012

Golasy T-Mobile niemile widziane w YouTube i Facebooku

A tymczasem telewizje nie widzą problemu i emitują spot w nieocenzurowanej wersji po godz. 20.

7 listopada 2012

Debiutuje Costa by Coffeeheaven

Marka ma połączyć walory dwóch brandów kawowych. Możliwy jest rebranding całej sieci.

7 listopada 2012

H2O Creative dla marki wódek Lubelska

Agencja przygotowała dla marki wódek Lubelska ogólnopolską kampanię BTL-ową pod hasłem "Lubelska - łączy smakiem".

8 listopada 2012

USP Zdrowie rozbudowuje portfolio marki Apap

Na rynku debiutują dwa nowe brandy - Apap Direct i Apap Junior, które będą wspierane kampanią TV.

8 listopada 2012

Kampania chipsów Wiejskie Ziemniaczki w kinach

Spot będzie można zobaczyć we wszystkich kinach Cinema City, IMAX i Helios w całej Polsce.

8 listopada 2012

Rowenta i Sephora razem w promocji

Akcję wspierają Focus Media Group i agencja Comfitura.

8 listopada 2012

Drągowska i Kalisz w marketingu G+J

"Glamour", "Claudia" i "Moje Gotowanie" mają nowych brand managerów.

8 listopada 2012

Colorovo wchodzi w segment elektroniki użytkowej

W ofercie Colorovo pojawi się tablet CityTab.

8 listopada 2012

Według TVN rynek reklamy TV w III kw. zmalał o 7 proc.

Po 9 miesiącach przychody głównej anteny TVN spadły o 12 proc., sytuację ratują tematyki i platforma N.

8 listopada 2012

Monika Gąszcz client service directorem w Grupie andmore

Połączenie działów client service agencji ArtGraph i agencji non standard Brainshake.

8 listopada 2012

Bank Pocztowy przedłuża kampanię telewizyjną "Opłacaj rachunki za darmo"

Reklamy będą pojawiać się w telewizji do końca listopada br.

8 listopada 2012

OS3 Group wkracza na rynek marketingu rekomendacji

Faster & Better, agencja z OS3 Group, uruchomiła narzędzie Brand Experts polegające na marketingu rekomendacji przez liderów opinii.

8 listopada 2012

Michał Kostrzewa w zespole Onetu

New business development director Onetu wcześniej pracował jako szef marketingu na region CEE w Microsoft Advertising and Online.

8 listopada 2012

Firma Pawła Milcarza została partnerem grupy doradczej Integration

GreenAlley podpisało umowę o współpracy z grupą Integration - dostawcą w dziedzinie zarządzania zwrotem z inwestycji marketingowych (ROMI).

8 listopada 2012

Technologia zbliżeniowa NFC w kampanii Red Bulla

Red Bull wykorzystał NFC (near field communication) na nośnikach OOH.

8 listopada 2012

Kit Kat Peanut Butter powraca na rynek

Nestle ogłasza powrót czekoladowej przekąski.

8 listopada 2012

Mlekpol rusza z nową kampanią w mediach

Działania reklamowe obejmują telewizję i mają wzmocnić świadomość marki Łaciate.

8 listopada 2012

Wystartuje kampania rekomendacji dla Nestle Purina One

Działania mają dotrzeć do 2,5 tys. ambasadorów.

8 listopada 2012

Edyta Zadka w Dobra Communications

Agencja ma nowego account managera.

8 listopada 2012

Nivea promuje linię Visage

Kampanię przygotowała agencja DraftFCB + AdFabrika.

8 listopada 2012

Andrzej Piskorek przeszedł z Media Direction OMD do Starlinka

Starlink ma nowego senior media plannera.

8 listopada 2012

Zmiany w managemencie Brand Support

Tomasz Zawistowski został nowym szefem działu client service.

8 listopada 2012

Zbigniew Boniek powołuje nową strukturę w PZPN

Dyrektorem departamentu ds. kontaktów z mediami został Janusz Basałaj.

8 listopada 2012

"Lech Tribute" najlepszą kampanią reklamową na Mixx Awards

Związek Pracodawców Branży Internetowej "IAB Polska" nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online podczas uroczystej gali Mixx Awards 2012.

9 listopada 2012

Ruszyła kampania Oral-B Triumph 5000, równolegle promuje się Blend-a-med

Działania marki P&G skupiają się na telewizji i kanałach internetowych.

9 listopada 2012

4Fun Media osiąnął ponad 5 mln zł zysku

Grupa wygenerowała 35-proc. wzrost przychodów po III kwartałach br.

9 listopada 2012

T-Mobile powiększa bazę klientów, ale notuje niższe przychody

W minionym kwartale PTC powiększyła bazę klientów o ponad pół miliona. To efekt rocznej ważności kont w prepaid.

9 listopada 2012

Katarzyna Buczek nie współpracuje już z Ustronianką

Obowiązki menedżera ds. PR przejął Konrad Wiktor, kierownik działu marketingu firmy.

9 listopada 2012

London International Awards rozdane

Nagrodzone prace z Polski zostały zrealizowana przez Platige Image oraz agencję DDB Warszawa.

9 listopada 2012

Joanna Bychawska przeszła do Ogilvy Interactive

Poprzednio związana była z agencją 180heartbeats + Jung von Matt.

9 listopada 2012

MacGyver w kampanii Mercedesa

Kampanię przygotowały agencje BBDO Warszawa i MEC.

9 listopada 2012

Katarzyna Pakosińska ponownie w podwójnej roli dla UPC Polska

Artystka kabaretowa i jej reklamowe alter ego znów reklamują ofertę największej sieci kablowej.

9 listopada 2012

Nowe formaty w ARBOnetwork

Sieć wprowadza formy Slider i Sitekick, bazujące na kreacji flashowej.

9 listopada 2012

Costa Coffee będzie współpracować z Kraftem

W polskich sklepach pojawią się kapsułki z marką sieci przeznaczone do systemu Tassimo.

9 listopada 2012

Hellmann's kontynuuje promocję w Facebooku

W kolejnej odsłonie działań brand hero jest teściowa.

9 listopada 2012

Original Source poszerza portfolio

Marka odświeżyła też stronę internetową i zapowiada działania w internecie.

9 listopada 2012

Szulecki odchodzi, Havas rekrutuje

Dyrektor kreatywny po 6 latach pracy rozstaje się z agencją.

9 listopada 2012

WP silniej wchodzi w e-wydania

Użytkownicy aplikacji Cyfrowe Książki mogą dzięki niej mieć stały dostęp do e-booków czy e-prasy.