M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 lipca 2002

Krynica Zdrój kupiła marki soków Frugo i Smakuś

Firma Krynica Zdrój, produkująca wodę mineralną o tej samej nazwie, oficjalnie potwierdziła informację o zakupie od koncernu Alima-Gerber marki soków...

11 lipca 2002

Optimum Media OMD rozpoczął współpracę z siecią hipermarketów Real

Dom mediowy Optimum Media OMD, należący do OMD Poland, rozpoczął współpracę z siecią hipermarketów Real, należącą do grupy Metro AG....

11 lipca 2002

Saatchi & Saatchi z Supernovą i ING Nationale-Nederlanden Life Insurance

Grupa Saatchi & Saatchi (agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, firma public relations The Rowland Company i dom mediowy Zenith Media)...

11 lipca 2002

Finplus rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu reklamowego

Finplus Sp. z o.o. rozstrzygnął przetarg na kreację i obsługę strategiczną marki Galia (karty kredytowe). Wygrały go: Studio Grafiki F/X...

11 lipca 2002

"Gazeta Finansowa" ruszyła z kampanią reklamową

Na początku lipca br. wystartowała zaplanowana na dwa miesiące kampania reklamowa "Gazety Finansowej" Wydawnictwa Ekonomicznego Bachurski MediaCorp. Obejmuje reklamę zewnętrzną...

11 lipca 2002

Atrakcje "Super Expressu" w specjalnym, wakacyjnym wydaniu

Specjalne, wakacyjne wydanie "Super Expressu" ukazuje się na Wybrzeżu, od Świnoujścia po Krynicę Morską. Nakład "nadbałtycki" dziennika w dni powszednie...

11 lipca 2002

Defi Poland przygotowała korporacyjną reklamę świetlną dla Peugeota

Firma Defi Poland przygotowała korporacyjną reklamę świetlną dla marki Peugeot. Reklama francuskiego producenta samochodów od połowy lipca br. pojawi się...

11 lipca 2002

Uzupełnienie

We wczorajszym wydaniu Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" znalazła się wiadomość o nowej kampanii reklamowej Nałęczowianki, zawierająca m.in. informacje...

11 lipca 2002

Sprostowanie

W nawiązaniu do informacji "Multibank promuje lokalnie swoją nową lokatę", opublikowanej we wczorajszym wydaniu Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska",...

11 lipca 2002

Od redakcji

Subtelna różnica: wyrażenie "Niepotwierdzone przez "MiMP" informacje prasowe z ostatniej chwili" oznacza, że nasz zespół redakcyjny odebrał oficjalne informacje prasowe,...

11 lipca 2002

Wiadomości Eurosportnews dostępne na żywo w internecie

Sportowy kanał telewizyjny Eurosport przygotował kolejny produkt informacyjny dla kibiców. Obecnie wiadomości kanału Eurosportnews (w języku angielskim) można odsłuchiwać na...

11 lipca 2002

"Newsweek Polska" ogłosił konkurs fotograficzny Newsreportaż

Ruszyła pierwsza edycja konkursu fotograficznego ogłoszonego przez "Newsweek Polska" pod nazwą Newsreportaż. Konkurs skierowany jest do osób zajmujących się fotografią,...

11 lipca 2002

WZone.pl - niestandardowa strona internetowa firmy Wyborowa SA

Od wczoraj funkcjonuje nowa, niestandardowa strona internetowa spółki Wyborowa SA (poprzednio Polmos Poznań). WZone.pl skierowana jest do ludzi młodych, niezależnych,...

12 lipca 2002

Estimage PR ma nowego klienta

Agencja Estimage PR zaczęła obsługę firmy Lakron Polska. Działania podejmowane przez agencję mają za zadanie budować wizerunek firmy jako wiarygodnego...

12 lipca 2002

Liberalizacja zakazu reklamy alkoholu może nastąpić jesienią br.

Zmiany w ustawie "antyalkoholowej", które mają poszerzyć możliwości reklamowania wyrobów alkoholowych, będą głosowane w parlamencie RP najprawdopodobniej pod koniec br....

12 lipca 2002

Andrzej Schonert, szef marketingu Coty Polska, ma nowe obowiązki

Andrzej Schonert, dyrektor marketingu Coty Polska, zwiększył zakres swoich obowiązków. Oprócz dotychczasowych działań na rzecz marketingu oddziału Coty w Polsce...

12 lipca 2002

Jolanta Kurek nowym dyrektorem reklamy miesięcznika "CKM"

Jolanta Kurek obejmie od połowy lipca stanowisko dyrektora reklamy JMG Magazine Publishing Company, wydawcy magazynu "CKM". Zastąpi na tym stanowisku...

12 lipca 2002

Kilkunastomiesięczna telewizyjna kampania reklamowa "Przyjaciółki"

Wydawnictwo Edipresse Polska ruszyło z kampanią reklamową kobiecego tygodnika "Przyjaciółka". Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dział marketingowy Edipresse Polska oraz...

12 lipca 2002

Partner HP w podróży - program motywacyjny

Ruszyła druga edycja programu motywacyjnego dla partnerów handlowych Hewlett-Packard Polska, organizowanego przez Polymus BTL (pierwsza miała miejsce rok temu). Program...

12 lipca 2002

Lubella na festiwalu zupy pomidorowej

Lubella SA została sponsorem III Festiwalu Zupy Pomidorowej, który odbędzie się w najbliższy weekend (13-14 lipca) w Rewalu. Organizatorem imprezy...

12 lipca 2002

Od redakcji

Subtelna różnica: wyrażenie "Niepotwierdzone przez "MiMP" informacje prasowe z ostatniej chwili" oznacza, że nasz zespół redakcyjny odebrał oficjalne informacje prasowe,...

12 lipca 2002

Porażka Unilevera

Warszawskie Zakłady Przemysłu Tłuszczowego obroniły w czwartek w NSA swoje prawa do znaku towarowego "masło roślinne MR". Masło roślinne w...

12 lipca 2002

Premiera piosenki "Może się wydawać" w Radiu Zet

Premiera piosenki finalistów "Idola" będzie miała miejsce w piątek, 12.07, na antenie Radia Zet w porannym paśmie "Upalne Dzień Dobry...

12 lipca 2002

eACTIVE zbudowała nowy serwis internetowy dla Maxtora

Serwis www.maxtor.ab.pl został stworzony na zlecenie firmy AB SA, autoryzowanego dystrybutora dysków twardych Maxtor, z myślą o wszystkich użytkownikach tychże...

12 lipca 2002

SMB wydało książkę dotyczącą uregulowań prawnych w internecie

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) wydało książkę "Internet i prawo w praktyce" pióra Xawerego Konarskiego. Autor jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie...

12 lipca 2002

15 proc. reklam w warszawskim Radiu Plus. Nadzieja dla Blue FM

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) sprecyzowała szczegóły koncesji warszawskiego Radia Plus, którą to koncesję w kwietniu br. otrzymała spółka...

12 lipca 2002

Agencja reklamowa Testardo/Bates bezterminowo z Masmiksem

Agencja reklamowa Testardo/Bates podpisała bezterminową umowę na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego Masmiksu, brandu należącego do Raisio Polska Foods. Wysokość budżetu reklamowego...

15 lipca 2002

Polska w dziesiątce największych rynków reklamowych Europy

Polska znalazła się na ósmym miejscu wśród największych rynków reklamowych Europy w raporcie opublikowanym w ostatnim, lipcowym wydaniu magazynu "Ad...

15 lipca 2002

Reklama porównawcza w kampanii samochodu Reanult Laguna

"Inżynierowie firmy Mercedes-Benz ponownie udowodnili, że potrafią tworzyć samochody najwyższej jakości. W ocenie poziomu bezpieczeństwa model klasy C dołączył właśnie...

15 lipca 2002

Reality show "Tenbit.pl Klub Przygód" startuje w TVN Siedem

Telewizja TVN Siedem rozpoczyna nadawanie programu reality show "Tenbit.pl Klub Przygód". Głównym sponsorem programu został Mountain Dew, marka napoju wprowadzonego...

15 lipca 2002

Piotr Najsztub przechodzi z "Vivy!" do "Przekroju"

Piotr Najsztub, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego dwutygodnika "Viva!", wydawanego przez Edipresse Polska, został mianowany dyrektorem kreatywnym "Przekroju". Najsztuba zastąpił Jarosław...

15 lipca 2002

Janusz Basałaj odchodzi z Canal Plus do TVP1

Jacek Okieńczyc jest nowym dyrektorem Canal Plus ds. sportu. Zastąpił na tym stanowisku Janusza Basałaja, który po ośmiu latach odszedł...

15 lipca 2002

Studio produkcyjne Odeon wyodrębnia dział postprodukcji

Studio produkcyjne Odeon zamierza do końca roku wyodrębnić nową spółkę, która zajmie się postprodukcją. Firma otrzyma nazwę Przetwórnia Filmów Reklamowych...

15 lipca 2002

Portal Onet.pl zarobił na mundialu blisko 300 tys. zł

Wpływy reklamowe i sponsoringowe portalu Onet.pl związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej wyniosły 289 tys. zł. Na stronach serwisu...

15 lipca 2002

Baza haseł reklamowych w ofercie Expert Monitora

Expert Monitor uruchomił nowy serwis - Bazę Haseł Reklamowych. Daje on możliwość sprawdzenia użytych haseł reklamowych, by wykluczyć np. ewentualne,...

15 lipca 2002

Od redakcji

Subtelna różnica: wyrażenie "Niepotwierdzone przez "MiMP" informacje prasowe z ostatniej chwili" oznacza, że nasz zespół redakcyjny odebrał oficjalne informacje prasowe,...

15 lipca 2002

Spór o muzykę w reklamie Cekolu z "Tigerem"

Jak podała "Gazeta Wyborcza", firmy fonograficzne Warner i BMG zarzucają agencji reklamowej Pegasus Advertising bezprawne wykorzystanie w reklamówce z udziałem...

15 lipca 2002

TVP i MDR podpiszą umowę w sprawie projektu internetowego

Jak podała "Gazeta Wyborcza", Telewizja Polska i niemiecki nadawca publiczny Mitteldeutscher Rundfunk (MDR) podpiszą dzisiaj w Krakowie umowę w sprawie...

15 lipca 2002

12 tys. podpisów pod petycją w sprawie Twojego Radia Wałbrzych

Już 12 tys. mieszkańców Wałbrzycha podpisało petycję o niezamykanie Twojego Radia Wałbrzych, należącego do grupy radiowej Agora SA. Petycja zostanie...

15 lipca 2002

D'Arcy stworzyła dwie nowe kampanie dla Ery

Trwa kampania promująca roaming w sieci Era, która związana jest z uruchomieniem pełnego roamingu głosowego także w Tak-Taku - systemie...

15 lipca 2002

"Zdrowe jest pyszne" - kampania Mleka Acidofilnego

Agencja Amberfilm z Gdańska prowadzi intensywną kampanię reklamową dla Mleka Acidofilnego Spółdzielni Mleczarskiej "Maćkowy" pod hasłem "Zdrowe jest pyszne". Kampania...

15 lipca 2002

"Moto...kod" - ruszyła kampania reklamowa telefonów Motoroli

W lipcu br. rozpoczęła się kampania reklamowa telefonów Motoroli. Strategia obejmuje dwa cele: poprzez promocję telefonu V70 - budowanie świadomości...

16 lipca 2002

Grupa D'Arcy tworzy w Polsce strukturę pod nazwą ARC

Grupa D'Arcy tworzy strukturę pod nazwą ARC, która będzie się zajmować udostępnianiem marketingowych baz danych, promocjami, sponsoringiem, organizacją eventów, marketingiem...

16 lipca 2002

Koncern Coca-Cola Poland Services intensyfikuje działania promocyjne

Koncern Coca-Cola Poland Services Ltd. rozpoczął działania marketingowe dla swoich brandów Coca-Cola, Fanta, Sprite oraz Coca-Cola Light. W ciągu najbliższych...

16 lipca 2002

Edipresse Polska promuje książkę o papieżu Janie Pawle II

Zbliżająca się sierpniowa pielgrzymka Jana Pawła II do Polski stała się dla wydawnictwa Edipresse Polska okazją do przygotowania książki o...

16 lipca 2002

PepsiCo wspiera sprzedaż Mirindy o smaku truskawowym

Firma Pepsi-Cola General Bottlers Poland (polski oddział koncernu PepsiCo) rozpoczęła kampanię reklamową nowego produktu - napoju gazowanego Mirinda o smaku...

16 lipca 2002

Panorama Polska zmienia nazwę na Eniro Polska

Panorama Polska, właściciel marki Panorama Firm, zmienia nazwę na Eniro Polska. Jest to nazwa pochodząca od szwedzkiej grupy Eniro, która...

16 lipca 2002

Od redakcji

Subtelna różnica: wyrażenie "Niepotwierdzone przez "MiMP" informacje prasowe z ostatniej chwili" oznacza, że nasz zespół redakcyjny odebrał oficjalne informacje prasowe,...

16 lipca 2002

RMF FM odkrywa jedną z największych afer ostatnich lat

Reporterzy RMF FM - Marek Balawajder i Tomasz Maszczyk - wpadli na trop prawdopodobnie największej w ostatnich latach afery kryminalnej...

16 lipca 2002

D'Arcy przygotowała kampanię dla WFF

Agencja reklamowa D'Arcy przygotowała kreację do nowej kampanii WWF - Światowego Funduszu na Rzecz Przyrody, jednej z największych światowych niezależnych...