M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 listopada 2012

Zmiany w badaniu KBR nie zrewolucjonizują rynku?

Media plannerzy dość pozytywnie oceniają zmiany w badaniach radiowych.

21 listopada 2012

Ruszy wielka loteria Bakallandu

Marketer wykorzystuje nowatorski sposób wydawania gotówki - za pośrednictwem SMS-ów.

21 listopada 2012

Henkel wprowadza świąteczne zestawy kosmetyków w specjalnych opakowaniach

Marketer przygotował świąteczne zestawy w różnych przedziałach cenowych.

21 listopada 2012

Kampania "Zmieniliśmy nie tylko fasadę"

Agencja Allegro dla Domu Mody Klif, Klifu Gdynia i Wola Parku.

21 listopada 2012

E_misja Interactive 360 dla Herbapolu Lublin

Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) zbudowała serwis dla marki Big Active z portfolio Herbapol Lublin.

21 listopada 2012

Tylko trzy składniki?

Kompania Piwowarska prezentuje nową odsłonę kampanii "Tyskie Klasyczne".

21 listopada 2012

Nutricia rusza z kampanią Bebiko Junior

Havas Worldwide przygotował spot dla mleka w proszku Bebiko Junior.

21 listopada 2012

McDonald's stawia na strategię value

Sieć w Polsce w 2013 r. przygotowuje się do większej ostrożności konsumentów.

21 listopada 2012

Weltbild rezygnuje z papierowego katalogu

Weltbild Polska odchodzi od tradycyjnych form sprzedaży wysyłkowej i koncentruje się na internecie i księgarniach.

21 listopada 2012

Agencja Timgu wchodzi do Polski

Na naszym rynku debiutuje agencja marketingu internetowego założona przez byłych pracowników Google'a.

21 listopada 2012

CEDC poprawia wyniki w Polsce

Rodzimy rynek wódki po trzech kwartałach notuje minimalny wzrost.

21 listopada 2012

Domestos walczy o czystsze toalety

Marka Unilevera angażuje konsumentów w World Toilet Day.

21 listopada 2012

Katarzyna Zadworny dołącza do K2

Na miejsce Jakuba Krawczyka, który od sierpnia pracuje w Ogilvy Interactive, pojawiła się nowa osoba.

21 listopada 2012

Nowy zarząd w Call Center Poland

W skład zarządu spółki weszli Jarosław Szpryngwald oraz Michał Karzel.

21 listopada 2012

Michał Wiśniewski dołączył do Socializera

Jak wynika z naszych ustaleń, w nowej agencji pełni funkcję head of direct sales.

21 listopada 2012

Michał Zychowicz w Mint Media

Ostatnio pracował jako new business manager w Mobilepoint, teraz objął analogiczne stanowisko w agencji interaktywnej.

21 listopada 2012

Dwie nowe osoby w agencji Mobilepoint

Uzupełniono skład w dziale client service oraz dziale sprzedaży aplikacji mobilnych.

21 listopada 2012

Focus Advantage zatrudnia trzy nowe osoby

Zaharan, Nakonieczny i Sarna zasilili działy strategii, designu oraz obsługi klienta agencji Focus Advantage.

21 listopada 2012

Oferta Saturna dostępna w porównywarce Nokaut

Sieć sklepów z RTV i AGD udostępnia swój asortyment w porównywarce cen i uruchamia sprzedaż online.

21 listopada 2012

Kampania Programu Ochrony Kupujących PayU

Za kreację i realizację działań odpowiadają 23Heroes i F25.

22 listopada 2012

ABC Data rozpoczyna współpracę z firmą Comarch

Firma chce odnieść sukces na rynku programów do zabezpieczania danych.

22 listopada 2012

DEMA Promotion Polska przekształcona w SIG Poland

Jedna z największych polskich agencji promocyjnych, istniejąca od 18 lat DEMA Promotion Polska zmieniła nazwę na SIG Poland Sp.z o.o.

22 listopada 2012

Za tydzień debiutuje "Grazia", dzień wcześniej ruszy kampania

W najbliższą środę rusza kampania nowego tytułu Wydawnictwa Bauer.

22 listopada 2012

Doda w reklamie sieci Media Expert [wideo]

Nad kampanią pracowały Ambasada Brand Communications i Starcom.

22 listopada 2012

Adrianna Kajca żegna się z Grupą Żywiec

Dotychczasowy krajowy kierownik ds. rozwoju rynku obejmuje kierownictwo nowej agencji Talk Marketing.

22 listopada 2012

Allegro sponsoruje posty użytkowników Facebooka

Takie działania nie są dostępne ze standardowego panelu reklamowego FB.

22 listopada 2012

Biedronka będzie miała kolejny magazyn

Wkrótce w sieci Biedronka pojawi się nowy kulinarny magazyn przygotowywany przez P&P.

22 listopada 2012

WWF ratuje rysie z TBWA

"Ratujmy rysie, niech ciągle zostawiają ślady życia" - ruszyła kampania WWF Polska przygotowana przez TBWA.

22 listopada 2012

LG inwestuje w sprzedaż telewizorów przed Gwiazdką

Wicelider rynku chce zwiększyć sprzedaż w kluczowym sezonie roku - do większych telewizorów jako gratisy dodaje smartfony.

22 listopada 2012

Polskie warzywa i owoce w wydaniu agencji Five Media

Five Media z budżetem mediowym nowej kampanii Dawtony.

22 listopada 2012

Kredyt Bank zwróci za zakupy RTV i AGD

Do końca stycznia swoim prestiżowym klientom bank zwróci 3 proc. wydatków na zakupy sprzętu RTV i AGD. Nawet do 750 zł, ale na to mogą liczyć tylko najzamożniejsi.

22 listopada 2012

Nowy serwis na rynku eventowym

Eventool.pl ma być serwisem stanowiącym platformę komunikacji pomiędzy planującymi wydarzenie a firmami, które je realizują.

22 listopada 2012

TBWA dla Vichy

Akcja promocyjna obejmie emisję spotów i szeroki sampling.

22 listopada 2012

Alior Bank chce pozyskać 700 mln zł na rozwój

Stworzony 4 lata temu bank obsługujący 1,4 mln klientów sprzedaje akcje w publicznej ofercie.

22 listopada 2012

Nescafe Espresso prezentuje eleganckie opakowanie kawy

Dla swojego relaunchu Nestle zapowiada wsparcie w telewizji.

22 listopada 2012

Małgorzata Majewska client service directorem w MSL Warsaw

Wcześniej odpowiadała m.in. za stworzenie działu praktyki konsumenckiej.

22 listopada 2012

Maspex promuje zdrowe śniadania poprzez grę

Za kreację gry dla marki Tymbark odpowiada agencja Interactive Solutions.

22 listopada 2012

Click House rozwija kompetencje strategiczne

W agencji pojawił się Rafał Szmitrowski, który wcześniej związany był z domem mediowym Vizeum.

22 listopada 2012

Ruszyła ogólnopolska akcja informacyjna adresowana do kobiet

"Alcosfery - picie w biznesklasie" to ogólnopolska akcja angażująca różne kanały medialne.

22 listopada 2012

Adam Małysz ponownie w kampanii Teekanne

Były skoczek narciarski pojawia się w reklamie tego brandu od 2010 r.

22 listopada 2012

Interactive Solutions twórcą kampanii Almette

Klient powierzył agencji kampanię bez rozpisywania przetargu.

23 listopada 2012

Reader’s Digest pod kierownictwem Piotra Wierzbowskiego

Za wszystkie wydawnictwa Reader’s Digest odpowiedzialna będzie jedna osoba.

23 listopada 2012

Sephora niebawem ruszy z kampanią w mediach

Sieć perfumerii stawia na makijaż karnawałowy.

23 listopada 2012

Lancôme promuje dwa zapachy

Lancôme we współpracy z TBWA.

23 listopada 2012

Telewizja Polsat wprowadza nowy kanał kulinarny

Z kolei Cyfrowy Polsat wzbogaca ofertę o 20 nowych kanałów - BBC, Viasatu oraz Universala.

23 listopada 2012

Andrzej Pągowski autorem logo RDC

Polskie Radio RDC zaprezentowało nowe logo.

23 listopada 2012

Akcja świąteczna RMF FM i Wawelu

Radio i producent słodyczy rozdadzą słuchaczom choinki i łakocie do dekoracji, akcja wesprze również domy dziecka.

23 listopada 2012

Stroer wprowadza narzędzie do pomiaru efektywności

Firma chce podkreślić zasadność wykorzystania outdooru w wizerunkowych kampaniach reklamowych.

23 listopada 2012

Ostryga obsługuję markę Twister Dance

Jest to kolejny brand Hasbro Polska w portfolio agencji.

23 listopada 2012

Kompania Piwowarska: pomimo wzrostu sprzedaży spada rentowność

Chociaż największy w kraju producent piwa w minionych sześciu miesiącach sprzedał o 10 proc. napoju więcej, to jednak jego zyskowność spadła.