M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 listopada 2012

Kurczak Zagrodowy spaceruje po billboardach

Firma Drosed zorganizowała promocję dla swojego produktu w przestrzeni miejskiej.

28 listopada 2012

Maspex tłumaczy, skąd się biorą soki

Pojawiła się nowa gra dla konsumentów Kubusia.

28 listopada 2012

Pizza Hut wspiera Cheesy Bites

Nowość w menu komunikowana jest w TV i na materiałach POS.

28 listopada 2012

Odachowska dołączyła do Viacomu

Nadawca ma nowego szefa komunikacji.

28 listopada 2012

KMH Media Group przejmuje "GT"

Wraz z przejęciem wydawca wprowadzi zmiany w magazynie motoryzacyjnym.

28 listopada 2012

AmRest powraca na rynek amerykański

Operator restauracji jako narzędzie międzynarodowej ekspansji będzie intensywnie rozwijać markę La Tagiatella.

28 listopada 2012

Rainbow Tours znów ucieka przed budzikiem

Chociaż firma sprzedała w tym roku sporo więcej wycieczek, ucierpiała jej rentowność; touroperator rozpoczął już sprzedaż oferty na lato 2013.

28 listopada 2012

Provident wybiera OMD

Dom mediowy wygrał obsługę marketera i zastąpi Starlinka.

28 listopada 2012

"Grazia" za 2 zł?

Jak wynika z naszych informacji, magazyn zadebiutuje z ceną 2 zł.

28 listopada 2012

Michał Kasperczyk przeszedł do Pride & Glory

Poprzednio związany był również z krakowską agencją Opcom.

28 listopada 2012

Lay's włącza się w akcję charytatywną

"Skomiksuj ziemniaka, wspomóż dzieciaka" to akcja realizowana we współpracy z Fundacją Świętego Mikołaja.

28 listopada 2012

Słodki rebranding Pszczółki

Fabryka Cukierków z Lublina zmieni opakowania i gramaturę swoich produktów.

28 listopada 2012

Motoryzacja zwiększa wydatki reklamowe

Według analizy Equinox Polska koncerny średnio wydają 3,7 tys. zł na reklamę każdego sprzedanego auta.

28 listopada 2012

Przegląd Polkomtela w sprawie działań lojalnościowych

Operator zaprosił agencję do prac m.in. nad programem 5Plus.

28 listopada 2012

Nowi na pokładzie iBillboard

W listopadzie iBillboard Polska powiększył zespół o dwie nowe osoby.

29 listopada 2012

Nikon na Pintereście

Firma uruchomiła swój oficjalny profil w kolejnym portalu społecznościowym.

29 listopada 2012

Samsung premiuje zakup dużych lodówek

Trzysta osób, które zdecydują się na zakup którejś z promocyjnych dużych lodówek Samsunga, otrzyma w prezencie ekspresy Nescafe Dolce Gusto.

29 listopada 2012

TBWA dla Nissana

Agencja obsłuży akcję informacyjną dla marki.

29 listopada 2012

BZ WBK też zwraca za zakupy online

Kolejny bank zwraca pieniądze za zakupy w sieci, tym razem bez ekstrawagancji - do 100 zł.

29 listopada 2012

Lisicki odwołany z "Uważam Rze"

Jan Piński został nowym naczelnym tygodnika Presspubliki.

29 listopada 2012

Novem Group wprowadza nowy format

FloorAd jest rozliczany w modelu CPM.

29 listopada 2012

Dr.Oetker i Duka przygotowują do świąt

Marketer i sieć sklepów będą organizować warsztaty dekoracji pierników.

29 listopada 2012

G+J wyda wraz z Multikinem magazyn filmowy

"Multikino & Gala" pod koniec grudnia br. wejdzie do sprzedaży w sieci kin Multikino.

29 listopada 2012

Udział double billboardu maleje

Format jest coraz mniej popularny - wynika z danych prezentowanych w najnowszym raporcie GemiusAdMonitor.

29 listopada 2012

Interactive Solutions z nowym projektem dla P&G

Agencja przygotowała m.in. nową strategię dla Blend-a-med i Oral B na rynek CEEMEA.

29 listopada 2012

Ruszyła telefonia dla niedowidzących SeeYou

Za wsparcie medialne i marketingowe tego projektu odpowiada agencja Livebrand Communications.

29 listopada 2012

Opus B autorem kampanii "Nie daj się nabrać!"

Kampania ma zwracać uwagę na problem tzw. chwilówek.

29 listopada 2012

Apella pracuje dla "W Sieci"

Agencja prowadzi konkurs dla nowego tygodnika prowadzonego przez Jacka Karnowskiego.

29 listopada 2012

"Grazia" z ceną 2 zł i nakładem 400 tys. egz.

Wydawnictwo będzie mocno wspierać pismo, ale nie przewiduje dołączania gadżetów.

29 listopada 2012

K2 współpracuje z TNS Polska

Dzięki współpracy K2 chce udoskonalać projekty prowadzone w ramach Ambasady Trendów.

29 listopada 2012

Orange wysłał do Multikina milion osób

Akcja "Środy z Orange" objęła 43,4 tys. seansów.

29 listopada 2012

Brand New Heaven zaczyna pracę dla nowego klienta

Agencja rusza z akcją informacyjną dla marki Coccine - specjalisty od pielęgnacji i konserwacji obuwia.

30 listopada 2012

Fox wchodzi do UPC

Stacja wchodzi do oferty największego operatora kablowego.

30 listopada 2012

Storck i H&M we wspólnej promocji

Na nadchodzące mikołajki sieć sklepów słodko wabi klientów.

30 listopada 2012

Universal McCann obsłuży kampanie Tempur

Producent materacy i poduszek nawiązał współpracę z domem mediowym Universal McCann.

30 listopada 2012

Capitan Morgan wpuszcza wirusowy klip

Za kampanię odpowiada agencja Albo/Albo.

30 listopada 2012

"Poznań daje pracę" - ruszyła kampania stolicy Wielkopolski

Ogólnopolska kampania skierowana jest do przedsiębiorców i osób indywidualnych.

30 listopada 2012

Nowa realizacja dla marki Scorbolamid

E_misja Interactive 360 odpowiada za stworzenie nowego landing page'a oraz gry dla tego brandu.

30 listopada 2012

Prognoza Yamondo na 2013 r.

Udział wyszukiwarek i social mediów w reklamie internetowej będzie się powiększał.

30 listopada 2012

Google ruszyło w Polsce z AdWords Express

Lokalne firmy mogą uruchomić kampanię w czasie krótszym niż 10 minut.

30 listopada 2012

New Age Media zwiększa zasięg

Oferta brokera obejmuje już prawie 500 sal kinowych.

30 listopada 2012

Socializer zatrudnił agencję PR

Agencja marketingu społecznościowego wybrała Kolko.

30 listopada 2012

Client service Opcomu po zmianach

Obowiązki client service directora podzielono na dwóch account directorów.

30 listopada 2012

Konsumenci są skłonni tolerować reklamy mobilne

Taki wniosek płynie z badania AdReaction 2012 zrealizowanego przez Millward Brown.

30 listopada 2012

Virgin Mobile zna 20 proc. osób

W ciągu trzech miesięcy call center nowego operatora komórkowego odebrało 20 tys. telefonów.

30 listopada 2012

TUI kolejny rok z tymi samymi agencjami

Touroperator trzeci rok z rzędu będzie pracował z Brasil oraz MediaVest.

30 listopada 2012

Trzeci spot Książęcego

Rozpoczęła się emisja trzeciego spotu wspierającego kampanię piwa Książęce.

30 listopada 2012

Metamorfoza serwisu Wirtualnej Polski

Portal gruntownie zmienia witrynę Dzieci.pl adresowaną do kobiet.

30 listopada 2012

Klub Brand Design - prezes ten sam i plany na przyszłość

Funkcjonujący w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR Klub Brand Design wybrał nowy zarząd i ogłosił najbliższe plany.

30 listopada 2012

Pierwsza duża kampania Diners Club w Polsce

Za 8 mln zł wystawca kart chce zwiększyć rozpoznawalność marki, zachowując prestiżowy charakter.