M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 listopada 2012

Bełza, Bartnik i Franciszek Toeplitz tworzą One Eleven

Do spółki dołączył Marcin Bełza, firma zmieniła nazwę na One Eleven.

30 listopada 2012

MediaCom przejmie McCain od ZOG

Producent frytek przenosi obsługę swoje budżetu na sześciu rynkach europejskich do MediaComu.

30 listopada 2012

Johnnie Walker Platinum Label debiutuje w segmencie reserved

Nowości Diageo na półce premium.

30 listopada 2012

Chojnacka odchodzi z Viacomu

Kilka miesięcy po awansie z firmą rozstaje się Monika Chojnacka.

30 listopada 2012

Szybszy rozwój Rossmanna

Firma zrewidowała swoje plany i osiągnie liczbę tysiąca sklepów już w 2014 r.

3 grudnia 2012

Klub Agencji Eventowych rekrutuje

Powstały pod egidą SAR w marcu br. klub ma zamiar poszerzać szeregi.

3 grudnia 2012

Grupa komunikacyjna Lowe z ADHD Warsaw

Lowe Poland, w skład której wchodzą firmy Lowe GGK, PanMedia Western i Open & Partners, rozszerza swoje kompetencje marketingowo-strategiczne.

3 grudnia 2012

Julien Verley z Canal+ prezesem połączonej platformy NC+

Dotychczasowy wiceprezes ds. strategii i finansów Grupy Canal+ we Francji przechodzi do Grupy TVN i z jej nominacji obejmuje stanowisko prezesa NC+.

3 grudnia 2012

PHD Media Direction wprowadza narzędzie Source

Dom mediowy zmienia proces planistyczny w grę.

3 grudnia 2012

Grupa Auchan przejmie hipermarkety Real

Francuski detalista kupi sklepy od Metro Group w naszym regionie za 1,1 mld euro.

3 grudnia 2012

Buzz Media stawia na inbound marketing

Agencja zaprezentowała nowe pozycjonowanie.

3 grudnia 2012

Gatta walczy z cellulitem

Rusza kampania kobiecej marki.

3 grudnia 2012

Trzydziesta kawiarnia Starbucks w Polsce

Lokal Starbucks otwiera się w gdańskim Olivia Business Centre.

3 grudnia 2012

Promocyjna kampania McDonald's

DDB Warszawa przygotowuje kolejną kampanię.

3 grudnia 2012

Eska TV kolejną telewizją hybrydową

Muzyczna stacja wprowadziła nowe rozwiązania technologiczne.

3 grudnia 2012

"Komputer Świat" w odświeżonym wydaniu

Magazyn dołączy specjalną wirtualną płytę.

3 grudnia 2012

Carat obsłuży Diora

Dystrybutor marki Dior w Polsce nawiązał współpracę z domem mediowym.

3 grudnia 2012

Praca Polaka wykorzystana w międzynarodowej kampanii

Projekt Sebastiana Powszuka, młodego grafika, samouka, został wykorzystany w ogólnoświatowej kampanii reklamowej, wartej ponad 750 tys. zł.

3 grudnia 2012

Qatar Airways chcą zabrać pasażerów z Okęcia do Doha i dalej w świat

Wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca Qatar Airways na polski rynek.

3 grudnia 2012

Agata Kulesza w kaloszach - kolejna realizacja Brain dla ING Banku

Bank promuje konta oszczędnościowe oprocentowane na 5,5 proc. zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.

3 grudnia 2012

Wrigley's rusza ze sklepem internetowym

Wszystkie produkty marki i gadżety będzie można kupić online.

3 grudnia 2012

Multibrandowa kampania Krafta

Marketer nagradza konsumentów na święta.

3 grudnia 2012

Tablety w kioskach Ruchu

Ruch przed świętami poszerza ofertę produktową.

3 grudnia 2012

Plus chwali się, że wciąż jest najbardziej rentowny wśród operatorów

W ciągu dziewięciu miesięcy jego przychody spadły o 1,88 proc., ma natomiast najwyższy na rynku zysk EBITDA.

3 grudnia 2012

TomTom rozpakowuje świat na święta

W Polsce rusza konkurs, będący częścią działań globalnych marki.

3 grudnia 2012

ZOG przewiduje mniejszy spadek rynku niż Starlink

Dom mediowy szacuje, że tym roku rynek reklamy zmniejszy się o 5,5 proc.

3 grudnia 2012

Plus stawia na harmonię

Za kreację spotu promocyjnego dla operatora odpowiada agencja 303.

4 grudnia 2012

Kubuś opowiada bajki świąteczne

Rusza telewizyjna kampania promująca aplikację marki Maspeksu.

4 grudnia 2012

Strategiczne zmiany w Digital One

Agencja idzie w kierunku quality social media, czyli jakościowej komunikacji w mediach społecznościowych.

4 grudnia 2012

BBDO i Starcom pracują dla AIG

AIG znów nazywa się AIG - rusza pierwsza po rebrandingu kampania telewizyjna.

4 grudnia 2012

Dorota Maj pokieruje "Olivią"

Miesięcznik Bauera ma nową redaktor naczelną.

4 grudnia 2012

Nordea Bank - od hipotek do banku uniwersalnego

Bank chce odejść od wizerunku specjalisty w kredytach hipotecznych na rzecz bankowości uniwersalnej; stawia na relacje i startuje z kampanią wizerunkową.

4 grudnia 2012

Polski MediaCom Business Science regionalnym hubem

Dział badawczy MediaComu koordynuje prace na dziewięciu rynkach w Europie Środkowej.

4 grudnia 2012

Serwis Zuzanny Ziomeckiej projektem USP Zdrowie

Hellozdrowie.pl jest częścią programu "Stworzone dla zdrowia".

4 grudnia 2012

KinAds wprowadza emisję spotów z QR kodami

Oferta skierowana jest głównie do branż, które wykorzystują mechanizm szybkiego call to action.

4 grudnia 2012

Monika Rudnicka kieruje marketingiem Hestii

Półtora roku po przyjściu do firmy Rudnicka awansowała z zastępcy na szefa marketingu firmy ubezpieczeniowej.

4 grudnia 2012

DeLonghi promuje się w telewizji

Ruszyła kampania reklamowa ekspresu Primadonna.

4 grudnia 2012

Kosek zastąpi Szlaską w Zwierciadle

Katarzyna Kosek została dyrektorem ds. promocji i PR Wydawnictwa Zwierciadło.

4 grudnia 2012

ParkingAD będzie sprzedawać reklamy na lukusowych osiedlach

Inagoodcompany.com stworzyła nowy system reklamowy przeznaczony do promocji dóbr luksusowych.

4 grudnia 2012

Dorota Haller w banku BNP Paribas

Jako dyrektor komunikacji będzie odpowiadać za zarządzanie marką, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną oraz PR.

4 grudnia 2012

DDB Warszawa wstępuje do IAB

Jak mówi Szymon Gutkowski, dyr. generalny agencji, jego firma staje się podmiotem interaktywnym.

4 grudnia 2012

Interactive Research Center wprowadza nową usługę badawczą

Badanie Digital Consumers to cross-platformowa metoda umożliwiająca dokładne poznanie grup konsumenckich zarówno biernych, jak i aktywnych internautów.

4 grudnia 2012

Justyna Kurowska odeszła ze Stroera

Trwa rekrutacja na stanowisko PR managera.

4 grudnia 2012

Katarzyna Leszczyńska-Bohdan odeszła z Grupy Insignia

Jej obowiązki przejął Grzegorz Miłkowski.

4 grudnia 2012

Absolut uhonorował Polaków

Po raz pierwszy w historii limitowana edycja marki donosi się do całego narodu.

4 grudnia 2012

IKEA wesprze kampanią launch produktów RTV

Już pod koniec lutego zadebiutuje linia Uppleva.

5 grudnia 2012

Pudliszki w kampanii HJ Heinz

Pod hasłem "Pudliszkowa, mmm pycha" w internecie i telewizji trwa kampania reklamowa koncentratu pomidorowego Pudliszki.

5 grudnia 2012

Zimowa kampania lodów

Producent lodów Algida, firma Unilever, z początkiem grudnia rozpoczyna kampanię "Zaserwuj porcję przyjemności" promującą lody Carte d’Or.

5 grudnia 2012

Clue PR wzmacnia zespół

Alicja Wysocka-Świtała dołączyła do zespołu.

5 grudnia 2012

Walk zajmie się obsługą marki Grześki

Jutrzenka Colian, polski producent artykułów spożywczych, wybrał Walk Social Media do obsługi wafli Grześki.