Leroy Merlin zachęca do porządków
Sieć prowadzi kampanię, którą przygotowały agencje Good, Brain i MEC.
Sieć prowadzi kampanię, którą przygotowały agencje Good, Brain i MEC.
Nowy sales manager odpowiada głównie za relacje z domami mediowymi i agencjami kreatywnymi.
Zastąpi p.o. Dariusza Piotrowskiego, który powróci do obowiązków dyrektora działu nowych technologii.
Kwartalnik jest również partnerem promocji ekranizacji "Życia Pi".
Tomasz Buk został dyrektorem marketingu i sprzedaży działu hardware.
Założyciele FaceAddicted tworzą nowy podmiot o szerokich kompetencjach.
Organizacja nazywa się Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Princessa i L'Oreal ruszyły ze wspólną promocją.
Firma przygotowała działania wspierające akcję Owsiaka.
Dom mediowy kupił udziały w spółce Quartic, która specjalizuje się w technologiach e-commerce.
Cała część "biała" gazety będzie miała formę magazynową.
Agencja 303 i dom mediowy Media Direction OMD realizują kolejną kampanię dla Polkomtela.
Dział zajmujący się wydawaniem gazety na czytniki ma nowego szefa.
Headz Marketing realizuje niestandardową akcję reklamową dla Toyoty.
Kolejny element współpracy reklamowej spółek kontrolowanych przez Zygmunta Solorza-Żaka.
Agencja interaktywna zatrudnia nowe osoby do działu produkcji i client service.
Dwa domy mediowe uczestniczą w kampanii "Moc porządku".
Od 9 stycznia do 28 lutego 2013 można zgłaszać prace do kolejnej edycji konkursu Media Trendy organizowanego przez SAR.
Wartość przejęcia 100 proc. udziałów FC Solidarność to według informacji marketera maksymalnie 210 mln zł. Nie wiadomo, co stanie się w obrębie połączonych struktur marketingowych.
Serwis Stopklatka.pl odwiedza miesięcznie 1,2 mln użytkowników generujących 6 mln odsłon.
Zimowa odsłona kampanii oparta na platformie komunikacyjnej "Syrop Paola - najsłodsze chwile" z 2011 r.
Chociaż operator sieci Plus ciął w ub.r. wydatki na reklamy telewizyjne o jedną piątą, to w Polsacie wydał aż o 100 mln zł więcej.
Firma ma nowego kierownika ds. rozwoju rynku.
Strony nie doszły do porozumienia. Bauer musi szukać nowych sposobów dystrybucji swoich tytułów.
Tylko w pierwszym tygodniu kampanii reklamowej SMS-y wysłało 65 tys. zainteresowanych.
Po premierze 7-minutowego filmu marki rozpocznie się trwająca do końca lutego kampania.
Favourite Website Award od 13 lat nagradza najlepsze projekty interaktywne.
Marketer wprowadza nowy zapach firmowany przez Małgorzatę Sochę.
Tyle Polska Organizacja Turystyczna chce przeznaczyć na dwuletnią kampanię reklamową, by zwiększyć liczbę turystów z Chin.
Na podstawie jednej z kampanii Johnson & Johnson dom mediowy przeanalizował skuteczność nośników digital OOH.
Sieć od 1 marca będzie miała w swoich szeregach nowego managera.
Szef komunikacji odszedł z Canal+ Cyfrowego.
Marketer i sieć chcą zmienić nawyki żywieniowe Polaków.
Za kampanię odpowiadają agencje BBDO Warszawa i MediaCom.
Po przejęciu Solidarności Grupa Colian ma ambitne plany na rynku.
Według szacunków firmy jej wyniki są lepsze niż średnia rynkowa.
Getin Bank repozycjonuje swoją markę, chce być postrzegany jako nowoczesny bank "pierwszego wyboru".
Do 30 stycznia młodzi mediowcy mogą być zgłaszani do kategorii Young Media Lions.
Istniejąca od sześciu lat agencja fotografii reklamowej Shootme zdecydowała się na odświeżenie wizerunku i oferty.
Czwarty operator także udostępni swoim użytkownikom serwis z muzyką.
Nowa Toyota Auris jest pierwszą z serii tegorocznych premier japońskiego producenta na polskim rynku.
Sławomir Topczewski i Stefan Nowak dołączyli do spółki.
"Rok darmowych rozmów z wybraną osobą z dowolnej sieci".
Do zespołu dołączyła Ewa Kłoszewska, dotychczas account supervisor w Saatchi & Saatchi.