M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 lutego 2013

Marta Hopfer w Viacom International Media Networks

VIMN z nowym PR managerem.

4 lutego 2013

Orange wprowadzi nową taryfę prepaid Smart

Będzie to oferta specjalnie dla użytkowników smartfonów.

4 lutego 2013

USP Zdrowie z aplikacją o witamianch

Aplikacja rekomendowana jest przez brand Vigor.

4 lutego 2013

PKO BP z Majewskim na kolejny rok

Szymon Majewski będzie reklamował największy bank.

4 lutego 2013

Zofia Korecka-Rejczak brand directorem Reeboka w regionie

Michał Górnicki po 16 latach w firmie rezygnuje ze stanowiska.

4 lutego 2013

Marek Dorobisz pokieruje kreacją w Lemon Sky

Poprzednio związany był z agencją Next.

5 lutego 2013

Ruszyła kampania płatków Nestle

Po raz drugi twarzą kampanii została Anna Przybylska.

5 lutego 2013

Małgorzata Kaferska-Łysek awansowała na szefa redakcji "Naj"

Dwutygodnik Bauera ma nową redaktor naczelną.

5 lutego 2013

Michałki z kampanią w telewizji

W walentynki rozpocznie się kampania cukierków z Wawelu.

5 lutego 2013

Serwisy Presspubliki w sieci IDMnet

Poprzednio obsługą serwisów wydawcy zajmowała się sieć Evolution Media Net.

5 lutego 2013

Initiative powiększa zespół

Do domu mediowego dołączył nowy media planner/buyer.

5 lutego 2013

Lowe GGK dla marki Gorący Kubek Knorr

Gorący Kubek z nową strategią.

5 lutego 2013

Piotr Karniewicz dołącza do Chimneya

Dom produkcyjny i postprodukcyjny z nowym dyrektorem ds. sprzedaży.

5 lutego 2013

Polskie studio brandingowe trzecie na świecie

Pięć projektów studia Redkroft na podium międzynarodowego konkursu Design For Business.

5 lutego 2013

Link4 w programie Payback

Premium Club, główny konkurent Paybacka, traci jednego z trzech kluczowych partnerów.

5 lutego 2013

Styczeń ze wzrostami eq GRP w TV

Reklamodawcy zmniejszyli ograniczenia marketingowe? A może korzystają z "low season"? Pierwsze podsumowania wydatków pokazują wzrost wydatków reklamowych w telewizji?

5 lutego 2013

Online Media Group pracuje dla OK Money

W ramach współpracy OMG przeprowadzi kampanie efektywnościowe w celu pozyskania dużej ilości leadów.

5 lutego 2013

Vitasteron w nowej odsłonie

Kampanię przygotowały agencje Brand Support i MediaVest.

5 lutego 2013

Leo Burnett dla Samsunga

To pierwsza kampania telefonów koreańskiego producenta zrealizowana od początku do końca w Polsce.

5 lutego 2013

Aleksandra Zarychta odpowiada za PR marek w Kompanii Piwowarskiej

Nowa osoba zastąpi Tomasza Kantona, który obecnie pełni inne obowiązki w firmie.

5 lutego 2013

Kmh media powiększa zespół reklamowy

Nowe osoby dołączyły do wydawnictwa.

5 lutego 2013

Frugo ma nową stronę internetową

FoodCare prowadzi komunikację również w social mediach.

5 lutego 2013

Prawie wszyscy tracą w grudniowym Megapanelu

Pierwsza dziesiątka witryn pozostaje na swoich miejscach. Pod względem real users zyskał, i to nieznacznie, wyłącznie Facebook.

5 lutego 2013

Piotr Sroka w San Markos

Agencja zatrudnia brand managera.

5 lutego 2013

T-Mobile sponsorem trasy Depeche Mode

Klienci polskiego T-Mobile będą mogli wygrywać bilety na koncert w Warszawie 25 lipca.

5 lutego 2013

Netia odnotowuje rekordową konwersję z kampanii w Google

Po dwóch miesiącach współpracy z nowym domem mediowym Value Media działania reklamowe telekomu osiągnęły najwyższą liczbę konwersji w historii firmy.

5 lutego 2013

Lay'sy zachęcają do zabawy z nowymi smakami

PepsiCo rusza z loterią i kampanią czterech nowych smaków chipsów.

6 lutego 2013

Red8 Advertising wygrała budżet reklamowy Axa Direct

Ubezpieczyciel wybrał nową agencję.

6 lutego 2013

Magdalena Kotuła nowym PR managerem Grupy Ströer

Do branży outdoorowej przeszła z firmy alkoholowej CEDC.

6 lutego 2013

Rezygnacja prezesa Agory dużym zaskoczeniem

Kilkanaście dni przed publikacją wyników finansowych za 2012 r. z funkcji prezesa zarządu Agory zrezygnował Piotr Niemczycki. Czasowo obowiązki nadzorcze przejęła Wanda Rapaczyńska, członek rady nadzorczej, a także była prezes Agory.

6 lutego 2013

Maciej Stożek z Unilevera przeszedł do Nivei

Z marketingu Unilevera Maciej Stożek przeszedł do Nivea Polska.

6 lutego 2013

Hoop zwiększy wydatki reklamowe w 2013 r.

Marketer zapowiada wzmocnienie wsparcia swoich głównych marek w mediach.

6 lutego 2013

5tka PR obsłuży dwie marki Develey Polska

Agencja odpowiada za komunikację brandów Tabasco i Kikkoman.

6 lutego 2013

Socializer promuje nowy tablet Huawei

Aplikacja "Jaki to hit" powstała jako efekt współpracy Huawei Polska z T-Mobile.

6 lutego 2013

Artur Stachowiak przeszedł do E-Commerce Polska

Odpowiada za komunikację zewnętrzną, wewnętrzną oraz w mediach społecznościowych.

6 lutego 2013

Mariusz Świtalski chce przejąć Merlina

Znany inwestor, twórca Eurocashu, Biedronki i Żabki, a obecnie sieci pasaży Czerwona Torebka, chce przejąć jeden z najstarszych rodzimych sklepów internetowych.

6 lutego 2013

Duże wahania na rynku reklamy wielkoformatowej

W porównaniu z 2011 r. wydatki na ten rodzaj reklamy spadły o 0,7 proc. i wyniosły 83 mln zł.

6 lutego 2013

FoodCare chce zwiększyć udziały marki Blow

Po dwóch miesiącach od zakupu marki firma FoodCare wprowadziła na rynek energetyk w nowej odsłonie.

6 lutego 2013

Cezary Jaszkowski dyr. ds. obsługi klientów w BR O2

Tym samym Jaszkowski zostaje zastępcą Filipa Hołowczyca, dyrektora działu agencyjnego i performance.

6 lutego 2013

UOKiK nakłada karę na sklep Morele.net

Wątpliwości Urzędu wzbudziły niektóre postanowienia dotyczące zwrotu zakupionego towaru.

6 lutego 2013

Maciej Kutak wprowadza nowy międzynarodowy podmiot

Były wiceprezes Presspubliki startuje z nowym projektem. Będzie odpowiedzialny za debiut nowej firmy konsultingowej.

6 lutego 2013

Rainbow Tours nie narzeka na sprzedaż letnich wycieczek

Biuro podróży sprzedało o jedną piątą więcej rezerwacji niż rok temu.

6 lutego 2013

Marzec bez zmian w kanałach obsługiwanych przez Atmedia

Kolejny miesiąc z rzędu Atmedia utrzymują ceny reklam.

6 lutego 2013

Tchibo podkreśla rodzinny wizerunek

Ruszyła kampania i promocja Tchibo Family.

6 lutego 2013

Agros Nova inwestuje we wsparcie reklamowe sosów do dań Łowicz

Nowa linia gotowych sosów włoskich Łowicza uzupełnia ofertę tej marki w segmencie premium.

6 lutego 2013

Zamierzamy oszczędniej żyć

Niemal 2/3 internautów powyżej 25. roku życia zamierza w br. ograniczyć wydatki na artykuły codziennego użytku, czyli spożywcze i chemię gospodarczą. Najpopularniejszym sposobem oszczędzania będzie porównywanie cen i wybór sklepów, w których towary są tańsze - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.

7 lutego 2013

Nowa wersja Allegro w środę

Największy w rodzimy serwis e-commerce chce być mniej aukcyjny, a bardziej platformą e-sklepów.

7 lutego 2013

OAN przejmuje obsługę witryn Wolters Kluwer

Online Advertising Network dołączy nowe serwisy do biznesowej sieci Business.ad.

7 lutego 2013

Anna Górka head of international sales w Evolution Media Net

Poprzednio związana była ARBOinteractive (obecnie Goldbach Audience).

7 lutego 2013

Natalia Kościuk z Euro 2012 do Agory

Spółka mediowa pozyskała specjalistę ds. klientów sportowych.