The Digitals ponownie z marką Nudle Knorr
Agencja przedłuża umowę z Unileverem.
Nowe pozycjonowanie i intensywna reklama sprawiły, że po raz pierwszy od lat marka piwa Żywiec przestała tracić udziały w rynku. W tym roku ma wzrosnąć.
Marketerzy z tego segmentu wydali 4 proc. więcej na reklamy w porównaniu z rokiem 2011.
Ruszyła kolejna część komunikacji sieci Biedronka promująca rodzime produkty.
Agencja ma wyłączność na działania promocyjne w sieci.
Zmiany personalne w strukturach sprzedaży marketera.
Łączna wartość nagród w konkursie wynosi 21 tys. zł.
Lidia Kłosowska założycielką biznesu przetworów owocowo-warzywnych premium.
Hyundai Motor Poland zamyka listę stałych partnerów biznesowych w obszarze komunikacji marketingowej.
Scenariusz optymistyczny to minimalny wzrost.
Nową kampanię reklamową przygotowała agencja PZL.
Polsatsport.pl ma być rozwinięciem oferty sportowej grupy.
Równocześnie rozpoczną się kampanie reklamowe kredytu gotówkowego i kredytu hipotecznego.
Według Ipsosu I kwartał roku 2013 z większymi nadziejami.
Nakłady na tę kategorię wzrosły o ponad 20 proc. w 2012 r.
Przewodnik będzie dostępny w postaci aplikacji na urządzenia mobilne.
Jak mówi Konrad Pankiewicz, prezes zarządu Adv, wycena Lemon Sky może przekroczyć 20 mln zł.
Kolejny raz działania realizuje na zasadach wyłączności Braughman Group Media.
Media Works, spółka zależna od Platformy Mediowej "Point Group", i producent telewizyjny Astro chcą mieć dwa kanały na MUX1.
W razie wygranej zainwestują wspólnie do 20 mln zł.
TVN i TVN24 będą współpracować z amerykańską stacją.
W tym tygodniu rusza akcja "Kocham kino w Multikinie".
Producent żywności funkcjonalnej wspiera grupę kolarstwa górskiego BSA Pro Tour.
Rieber Foods Polska wspiera owocową linię deserów.
Na rynku debiutuje miesięcznik "Historia Do Rzeczy".
Jakości w produkcji warzenia tego piwa pilnuje orzeł - nowy symbol marki.
Koncern przygotował międzynarodową komunikację nawiązującą do dziedzictwa marki.
Agencja PR rozpoczęła współpracę z Johnson & Johnson Vision Care, producentem miękkich soczewek kontaktowych marki Acuvue.
Brand OTC skierowany jest do kobiet, które zmagają się z bólami miesiączkowymi.
Nasz kraj będzie rynkiem debiutu systemu.
Pierwsze starcie dwóch talent show wygrał Polsat.
Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, Digital Sunset oraz Starcom.
W kreacji reklamowana jest nowa klasa A.
Aktorka wystąpiła w reklamie jednej z linii kosmetyków marki Bielenda.
Wnioskodawcy konkurują o cztery miejsca na multipleksie.
Za 11,5 mln zł Agora sprzedała miesięcznik poradnikowy wydawcy "Przyjaciółki" i "Pani Domu". Bauer nie zdecydował się na ten zakup.
Przychody operatora wzrosły o 29 proc., a EBITDA o 40 proc.
Spółki z grupy wspierają sieć we wszystkich bieżących działaniach reklamowych. Współpraca ma mieć charakter długofalowy.
Magazyn kieruje swoją zawartość do starszej grupy czytelników.
Streetcom Deals i Brand Advocates to nowe produkty agencji marketingu rekomendacji.
Firma kosmetyczna specjalizująca się w sprzedaży bezpośredniej wzmocniła struktury marketingowe.