M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 lutego 2013

Nowa dyrektor ds. komunikacji i promocji w Clear Channel

Od marca br. do zespołu Clear Channel Poland dołączy Agnieszka Szlaska.

27 lutego 2013

Polski ambasador programu Your Future Bottle

Tomasz Rygalik zastał ambasadorem programu marki Heineken.

27 lutego 2013

Change powiększa dział kreacji

Do działu kreacji agencji dołączył nowy copywriter.

27 lutego 2013

Havas Worldwide Warsaw dla Peugeot Poland

Agencja Havas Worldwide Warsaw przygotowała kampanię dla Peugeot Poland.

27 lutego 2013

Aplikacja mobilna pomaga w nawigacji w Ikei

Kolejny projekt detalisty na smartfony.

27 lutego 2013

Adexon wydał mapę rynku reklamy internetowej w Polsce

Mapa ma być na bieżąco aktualizowana i dwa razy do roku będzie drukowana nowa edycja, uwzględniająca zachodzące w tym czasie zmiany.

27 lutego 2013

CQN nawiązała współpracę z firmą Cursor

W ramach współpracy CQN będzie dostarczał firmie Cursor leady marketingowe.

27 lutego 2013

Heureka autorem nowego projektu Actimela

Agencja stworzyła aplikację, dzięki której internauci mogą wysyłać znajomym życzenia dobrego dnia w wykonaniu satyryka Marcina Wójcika.

27 lutego 2013

Chętnych na telewizję cyfrową może być więcej

KRRiT otrzymuje kolejne wnioski pocztą.

27 lutego 2013

Nescafe startuje z jubileuszową kampanią [wideo]

Po dłuższej przerwie Nestle promuje podstawowy wariant kawy Nescafe.

27 lutego 2013

Cityboard Media chce interwencji SAR-u

Firma outdoorowa uważa, że może zachodzić konflikt interesów między domem mediowym a inną firmą outdoorową. Wniosek złożony do SAR dotyczy Stroera i MEC-u.

28 lutego 2013

Havas Worldwide Digital wzmacnia struktury

Szymon Szymański executive directorem agencji.

28 lutego 2013

Parasolowe marki OTC wygenerowały 6,6 mld zł sprzedaży

Największą sprzedaż w ujęciu wartościowym w zeszłym roku miała marka Ibuprom.

28 lutego 2013

Brand24 wchodzi na rynki zagraniczne

Firma testuje swoje narzędzia za oceanem i prowadzi kolejne rozmowy z partnerami w Europie.

28 lutego 2013

Smakiżycia.pl w ofercie Goldbach Audience

Witryna jest projektem restauratorki Magdy Gessler.

28 lutego 2013

Wojciech Walczak i Radosław Kaczmarek tworzą Melting Pot

Nowa agencja doradztwa strategicznego.

28 lutego 2013

Boysband w reklamie detergentu Henkla

Ruszyły działania interaktywne dla marki Bref pod hasłem "Bref Balls Band".

28 lutego 2013

Grey i Possible stworzą nową spółkę

Grey Worldwide w regionie EMEA współpracuje z Possible Worldwide.

28 lutego 2013

Facebook Offers w akcji Tyskiego Klasycznego

Marka łączy świat online i offline.

28 lutego 2013

Podróż do "wnętrza Ziemi" nagrodą w promocji World MasterCard

Wielokanałowa akcja promuje kartę.

28 lutego 2013

Grupa Maspex zwiększyła sprzedaż

W 2012 r. przychody ze sprzedaży wyniosły 2,91 mld zł, a w 2013 r. firma zamierza wydać 110 mln zł na inwestycje produkcyjne.

28 lutego 2013

K2 odpowiada za działania digitalowe turnieju Coca-Cola Cup 2013

Ruszyła 15. edycja rozgrywek, ambasadorami zostali Anna Dereszowska i Robert Lewandowski.

28 lutego 2013

Lubella poszerza portfolio

Marka Maspeksu proponuje szybkie dania z patelni.

28 lutego 2013

Schulz chrupie Beskidzkie

Współpraca agencji Schulz Brand Friendly i firmy Aksam rozpoczęła się od przygotowania nowego opakowania dla Beskidzkich Chipsów.

28 lutego 2013

Alior Bank powraca w reklamie pożyczek do gwarancji najniższej raty

Marketer przestrzega, że inne banki "żonglują niskim oprocentowaniem" i "kuszą brakiem prowizji".

28 lutego 2013

Interia uruchomiła serwis VoD

Dostęp do filmów jest płatny.

28 lutego 2013

Mecenas Agata Przybysz używa Xperii

Sony inwestuje w product placement w serialu "Prawo Agaty" w TVN.

28 lutego 2013

"Fakt" współproducentem "Na językach"

Po raz pierwszy redakcja weszła w tak szeroką współpracę z programem telewizyjnym.

28 lutego 2013

Zarząd MEC z nowymi kompetencjami

Dom mediowy wprowadził nową organizację zarządu.

28 lutego 2013

Starcom MediaVest Group zakończyła rok z kilkuprocentowym wzrostem

W ubiegłym roku tylko badania i analizy urosły o ponad 200 proc.

28 lutego 2013

Kanał Getin Banku w YT deklasuje rywali

Spośród top 20 brandowych kanałów w YouTube Getin Bank miał najwyższą dynamikę odsłon.

28 lutego 2013

Alior Bank chce w br. pozyskać 400 tys. klientów

W akwizycji będzie dominować sieć placówek, ale za dwa lata tę rolę przejmie internet.

28 lutego 2013

Katarzyna Michalewska odpowiada za rozwój biznesu Redmobile

Wcześniej menedżerka odpowiadała za realizację konkursów z dziedziny marketingu.

1 marca 2013

Przychody reklamowe TVN znów gorzej niż rynek

Zarząd liczy na poprawę w 2013 r.

1 marca 2013

BNP Paribas dowcipnie reklamuje pożyczki [wideo]

Bank zainwestował także w product placement w serialach "Rodzinka.pl" oraz "Prawo Agaty".

1 marca 2013

Bank Millennium znów rywalizuje z Aliorem

Bank Millennium daje gwarancję najniższego oprocentowania, a Alior Bank - najniższej raty.

1 marca 2013

Na inwestycji w TTV TVN stracił w ub.r. 23 mln zł

Jeszcze więcej nadawca stracił na telezakupach Mango.

1 marca 2013

Pawłowska-Babut rozstała się z G+J Polska

Szefowa jednego z zespołów w BR wydawnictwa odeszła z firmy.

1 marca 2013

Wzrosła liczba zarejestrowanych abonentów RTV

TVP informuje, że o blisko 39 tys. wzrosła liczba osób zarejestrowanych w bazie abonentów RTV.

1 marca 2013

BGŻ płaci premię za sumienność

Ruszyła kampania reklamowa Banku BGŻ promująca właścicieli kont, którzy regularnie wpłacają i wypłacają środki.

1 marca 2013

Agnieszka Gajzler tworzy własną firmę

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w pracy w spółkach mediowych zakłada własną firmę.

1 marca 2013

Zwolnienia w Axa Polska

Z grupą ubezpieczeniową żegna się kilkadziesiąt osób.

1 marca 2013

Wawel z nowością przedświąteczną

Skórka pomarańczy w czekoladzie powiększa portfolio.

1 marca 2013

Jakub Loska w .bringMore Advertising

Do zespołu śląskiej agencji .bringMore Advertising dołączył Jakub Loska, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. public affairs.

1 marca 2013

Ilona Szajkowska odeszła z Agory

Wydawca czasopism Agory rozstała się z wydawnictwem.

1 marca 2013

E-mail podstawą komunikacji

Według badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych e-mail jest najpopularniejszą formą komunikacji w sieci.

1 marca 2013

FoodCare podsumowuje wyniki za 2012 rok

Obroty firmy uplasowały się na poziomie 652,5 mln zł, co stanowiło wzrost o ponad 35 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

1 marca 2013

Sieć Sphinx z kampanią w telewizji

Działania promocyjne ruszają 1 marca.

1 marca 2013

Lowe GGK dla KPH

Rusza kampania "Rodzice, odważcie się mówić".

1 marca 2013

"Wprost" ma nowego wydawcę

Magda Papuzińska objęła stanowisko wydawcy w redakcji tygodnika.