M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 marca 2013

Grupa Maspex znacznie ograniczyła wydatki reklamowe

W ubiegłym roku - w porównaniu z 2011 - marketer zredukował swój budżet o około 15 mln zł.

1 marca 2013

Jeden nowy klient kosztował T-Mobile ponad 260 tys. zł

W ub.r. PTC zwiększyła liczbę klientów o ok. 1,9 mln, wydając na reklamy blisko pół miliarda złotych.

1 marca 2013

Chello wprowadzi do Polski kanały Trace

Na nasz rynek wkrótce wejdą stacje telewizyjne Trace Sports, Trace Urban i Trace Tropical.

1 marca 2013

Rusza kampania wizerunkowa Domino's Pizza

Za kreację odpowiada Brands Alive.

1 marca 2013

Żywiec Zdrój Smako-Łyk wprowadza dwie limitowane edycje

Z okazji premiery tych propozycji w internecie ruszył konkurs promujący nowe smaki, za który odpowiada agencja Heureka.

1 marca 2013

Agora odświeża "Gazetę Telewizyjną"

Piątkowy dodatek "Gazety Wyborczej" w nowej odsłonie i wsparty reklamą.

1 marca 2013

Kraft poszerza portfolio BelVity

Marketer wprowadza nowy wariant ciastek funkcjonalnych i zapowiada kontynuowanie aktywności dla marki.

1 marca 2013

Diferente promuje AXN

Działania promują nową ramówkę.

1 marca 2013

Anna Błaszczyk-Gawryś dołączyła do Wydawnictwa Zwierciadło

Miesięcznik "Sens" ma nowego specjalistę od promocji.

1 marca 2013

Reorganizacja struktur marketingowych Unilevera

Dział brand development ma przenieść się do Rotterdamu, marketer deklaruje, że nie planuje zwolnień.

1 marca 2013

Winiary dla pasjonatów gotowania

Marka odświeżyła stronę internetową.

1 marca 2013

CzteryCzwarte dla Łowicza

Agencja odpowiada za design opakowań nowych dżemów.

1 marca 2013

Prudential - historia pisana na nowo

Oficjalnie firma ruszy w przyszły wtorek.

1 marca 2013

Nairobia odnotowała 151 proc. wzrostu przychodów w 2012 r.

Agencja planuje w br. utrzymanie tempa wzrostu.

4 marca 2013

Radio Wrocław i RAM promuje się na outdoorze

Obie stacje radiowe wspólnie reklamują się na Dolnym Śląsku.

4 marca 2013

Heyah rusza z nową komunikacją

Marka powraca do prostych środków wyrazu.

4 marca 2013

Michał Dzienisz kierownikiem handlowym BusinessClick

Poprzednio menedżer współpracował z domem mediowym ACR (Grupa K2).

4 marca 2013

Koniec Presspubliki

Wydawca m.in. "Rzeczpospolitej" zmienia nazwę na Gremi Media.

4 marca 2013

Autentika nawiązała współpracę z agencją SEM

Firma Whites została wybrana jako partner w drodze biznesowej rekomendacji.

4 marca 2013

Finanse podkręciły wydatki w TV

W lutym telewizja znów wypełniona.

4 marca 2013

Grupa Adv zmienia się w Grupę SMT

Zmiana nazwy i dobre wyniki grupy kapitałowej.

4 marca 2013

Provident dla mikroprzedsiębiorstw

Firma pożyczkowa poszerza zakres usług.

4 marca 2013

Henkel chce zwiększyć wydatki na kosmetyki

Koncern planuje szczególne inwestycje w reklamę środków do koloryzacji i pielęgnacji włosów.

4 marca 2013

Elżbieta Gorajewska na czele OFBOR-u

Menedżerka była już prezesem tej organizacji w latach 2003-2005.

4 marca 2013

Kamil Kliniewski prezesem Daily Polska

Prezes i główny akcjonariusz Hygieniki powołany na stanowisko w sieci drogerii.

4 marca 2013

Serce i Rozum reklamują Neostradę Orange za 49 zł miesięcznie

Rozum ściągnął i zapamiętał cały internet.

4 marca 2013

Cube Group tworzy nową markę marketingu mobilnego

Szczegóły projektu będą znane w połowie tego tygodnia.

4 marca 2013

Tarczyński ruszył z nową kampanią [wideo]

Produkt przedstawiony jest jako uniwersalna mięsna przekąska premium.

4 marca 2013

Verco wybrał Mastermind i OMG Poland

Firmy będą odpowiadać za prowadzenie kampanii marki Pregna, będącej suplementem diety dla kobiet w ciąży.

4 marca 2013

Mariusz Rokos rozstaje się z Chilli Zet

Zastąpi go Weronika Wawrzkowicz z nowym programem. Do zespołu dołącza również Gabi Drzewiecka.

4 marca 2013

Ewa Lewandowska pokieruje marketingiem Telewizji Polsat

Zmiana szefa marketingu stacji.

4 marca 2013

Grupa O2 uruchomiła serwis parentingowo-lifestyle’owy

Ruszają Sexymamy.pl.

4 marca 2013

Urodziny Nescafe w Facebooku

Marka otworzyła kolejny etap komunikacji.

4 marca 2013

Publicis dla Garnier BB

Rusza kampania reklamowa marki.

4 marca 2013

Scholz & Friends przygotował kampanię dla Vectry

Pierwsza odsłona wspiera usługę telewizyjną.

4 marca 2013

PHD Media Direction autorem aplikacji Liptona

Unilever udostępnia aplikację mobilną, który ma zapewnić użytkownikom inspirujący początek dnia.

5 marca 2013

Tatra powraca z nową komunikacją.

Po dłuższej nieobecności w mediach Tatra powraca z nową komunikacją.

5 marca 2013

Wsparcie kreacji w Legend Group

Agnieszka Włodarczyk zasila szeregi kreacji agencji.

5 marca 2013

Robert Zarański nowym dyrektorem Zumi

Serwis lokalizacyjny Grupy Onet ma nowego dyrektora.

5 marca 2013

Tymbark uczy pić soki do śniadania

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja 303.

5 marca 2013

Dział projektowania graficznego w strukturze Jet Line

Od teraz Jet Line proponuje nie tylko wynajem powierzchni reklamowej i realizację techniczną kampanii wielkoformatowych, ale również graficzne projekty reklam z myślą o realizacjach wielkoformatowych.

5 marca 2013

Stowarzyszenie Ptaki Polskie ze spotem w telewizji

Agencja Diferente przygotowała spot społeczny pod hasłem "Spadajcie na drzewo".

5 marca 2013

PZU wybiera Starlink

Największy ubezpieczyciel wybrał ofertę swojego dotychczasowego partnera.

5 marca 2013

Lidl oferuje markowe wody toaletowe

Sieć dyskontów spożywczych poszerza ofertę o kolejne produkty z półki premium.

5 marca 2013

Replise Polska ma dwóch nowych menedżerów

Dominika Poleszak i Marek Bałabuch dołączyli do zespołu Replise.

5 marca 2013

Andrzej Białasiewicz marketerem Carlsberga w Azji

Współtwórca sukcesów Tyskiego, Lecha i Żubra po 11 latach odchodzi z Kompanii Piwowarskiej.

5 marca 2013

Digital One realizuje kampanię dla marki Plus

Agencja przygotowała nową kampanię internetową dla marki Plus "Nowa jakość internetu", która wspiera ofertę internetu LTE.

5 marca 2013

Hoop Cola przeszła redesign

Marketer wprowadza również nowy, wiśniowy smak.

5 marca 2013

Agnieszka Nowak odchodzi z The Addictives

Tymczasowo obowiązki PR directora przejmie Anna Robotycka, CCO agencji.

5 marca 2013

OS3 wypromuje Furby w Polsce

W lutym br. odbył się przetarg związany z nowym produktem Hasbro Polska. Przetarg na stworzenie serwisu WWW i prowadzenie działań w social mediach wygrało OS3 Multimedia. To już kolejny wspólny projekt OS3 i Hasbro Polska.