M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 marca 2013

Nowa osoba w OS3

Stanowisko PR managera objęła Angelika Rusiecka.

5 marca 2013

Słodkie Carlo Rossi w telewizji

Marka reklamuje się, sponsorując pokazy mody.

5 marca 2013

Atmedia będzie sprzedawać Stars.tv

Nowa stacja muzyczna weszła do oferty domu sprzedaży kanałów tematycznych.

5 marca 2013

Proama - kolejne 50 tys. sprzedanych polis w dwa miesiące

Ubezpieczyciel przekroczył liczbę 300 tys. klientów i deklaruje, że jest najszybciej rosnącą firmą sektora od dekady.

5 marca 2013

Dekoral Fashion wsparty kampanią

Marketer ruszył z akcją promocyjną swojego projektu modowego.

5 marca 2013

Stroer wprowadza narzędzie do planowania kampanii OOH

OKO 3.0 dostępne jest dla wszystkich klientów grupy Stroer od początku marca.

5 marca 2013

OAN uruchamia nową agencję socialmediową

Na rynku debiutuje Gravity Ad.

5 marca 2013

Wyjaśnienie: Grupa Maspex znacznie ograniczyła wydatki reklamowe

Dane dotyczyły marek produkowanych przez Maspex Wadowice: Tiger Energy Drink i Caprio.

5 marca 2013

Dyrektor marketingu Imperial Tobacco Polska odchodzi

Waldemar Zegar po roku pracy żegna się z firmą.

6 marca 2013

Płodni.com zadbają o social media Orange Polska

Poznańska agencja marketingowa rozpoczęła współpracę z Orange Polska. Agencja będzie wspierać wizerunek i komunikację marki w kanałach socialmediowych.

6 marca 2013

Adrino ma dwóch nowych menedżerów

Sieć reklamowa specjalizującą się w obsłudze kampanii na urządzeniach przenośnych powiększa zespół.

6 marca 2013

Netia kupuje od UPC Polska dostęp do ok. 450 tys. mieszkań

Dzięki temu Netia zwiększy zasięg własnej sieci o 17 proc., do 2,8 mln lokali.

6 marca 2013

Atmedia utrzymuje koszty reklam z ub.r.

Średni koszt czasu reklamowego w kwietniu w kanałach obsługiwanych przez Atmedia pozostanie na poziomie z 2012 r.

6 marca 2013

Knorr wprowadza nowe fiksy i wesprze je kampanią

Działania ruszą w kwietniu.

6 marca 2013

Ponad połowa internautów chce darmowej muzyki

Analiza OMD ma pokazać, że internauci nie chcą płacić za muzykę i wideo.

6 marca 2013

38 PR dla Colgate

Agencja współpracuje z brandem z portfolio Colgate-Palmolive w związku z ogólnopolską kampanią edukacyjną.

6 marca 2013

Robert Wieczorek przeszedł z TVN do ATM

W pierwszej kolejności nowy producent kreatywny zajmie się programem łączącym możliwości TV i internetu.

6 marca 2013

Point Group rezygnuje z ubiegania się o telewizyjny kanał społeczno-religijny

Uzasadnia to faktem, że o koncesję na ten kanał wystąpiła Telewizja Trwam.

6 marca 2013

Goliński dołączył do Lemon Sky

Członek grupy artystycznej panGenerator dołączył do agencji.

6 marca 2013

Majewski jak z baśni braci Grimm

Tym razem w towarzystwie Królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków.

6 marca 2013

Triumph zachęca do przymierzania

Producent bielizny rozpoczął kampanię linii Shape Sensation.

6 marca 2013

Dwa Prudentiale rozpoczynają równolegle kampanie reklamowe

Jeden pod marką Prudential, drugi jako Pramerica.

6 marca 2013

Roman gotuje dla Unilevera zupy

Elżbieta Pełka Creatives dla marki Amino.

6 marca 2013

Head & Shoulders w aplikacji Listonic

Marka Procter & Gamble wykorzystuje aplikację mobilną.

6 marca 2013

4fun Media rośnie i planuje dywidendę

Przychody nadawcy wzrosły w ub.r. o 34, a zysk o 14 proc. Zarząd spółki rekomenduje wypłatę dywidendy akcjonariuszom (nie została określona jej wysokość).

7 marca 2013

McDonald's wraca do amerykańskiej oferty

Dwie "amerykańskie" kanapki i frytki, debiutuje nowość.

7 marca 2013

Ceny powodem braku porozumienia Spotify i T-Mobile

Operator liczy jednak na powrót do rozmów.

7 marca 2013

Joanna Jankowska w zespole Evolution Media Net

Poprzednio była związana z siecią reklamy Glossy Media należącą do Agory.

7 marca 2013

Design Studio w Mea Group

Agencja poszerza ofertę o samodzielne usługi projektowe w zakresie szeroko pojętej grafiki oraz tworzenia stron internetowych.

7 marca 2013

Hill & Knowlton Strategies pracuje dla Facebooka

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

7 marca 2013

Microsoft znów promuje Windows 8

Za kampanię odpowiadają Wunderman i Universal McCann.

7 marca 2013

AdTotal nie sprzedaje już reklam w Telepolis.pl

Serwis przeszedł do Evolution Media Net i będzie obsługiwany przez tę sieć reklamową najbliższe dwa lata.

7 marca 2013

Społeczności.pl wydzielone ze struktur Fotka.pl

Na stanowisko prezesa zarządu Społeczności.pl powołana została Joanna Nieminuszczy.

7 marca 2013

Piszczako i Szklarski dołączyli do agencji Ars Thanea

Nowi artyści na pokładzie agencji.

7 marca 2013

Startuje kampania marki Bebilon

Nietypowa komunikacja marki z segmentu baby food, w której udział wzięli tylko ojcowie.

7 marca 2013

T-Mobile szykuje nowe działania wizerunkowe

Operator chce się pokazać jako nowoczesny, a markę - jako otwartą na przyszłość.

7 marca 2013

Nivea ruszyła z komunikacją Nivea Stress Protect

Marketer ruszył z kampanią promującą najnowszą serię dezodorantów.

7 marca 2013

Nowi top managerzy w Samsungu

Maciej Filipkowski został wiceprezesem odpowiedzialnym za mobile i IT, Marcin Bołbot zaś - za elektronikę konsumencką.

7 marca 2013

Mentolowy Afrin kusi zapachem z wiat przystankowych

Firma farmaceutyczna wykorzystała marketing zapachowy do promocji preparatu.

7 marca 2013

Schwarzkopf kusi Paryżem

Palette rusza z loterią sygnowaną przez Annę Dereszowską.

7 marca 2013

Provident pożycza i zarabia coraz więcej

W ub.r. Provident Polska zwiększył liczbę klientów, dzięki czemu wzrosły jego zyski.

7 marca 2013

Więcej nowych mediów Universal McCann

Dom mediowy stworzy team dla social mediów i usług mobilnych.

7 marca 2013

Edyta Gut-Wierchowiec head of sales w Tradedoubler

Zmiany w dziale sprzedaży firmy.

7 marca 2013

Provident z nowym dyrektorem biura ds. PR

Szefem public relations został Roman Jamiołkowski, były rzecznik prasowy Fortum Power and Heat Polska.

7 marca 2013

Mediapolis PR ma nowego klienta

Firma nawiązała współpracę z Amberstone Associates.

8 marca 2013

Tele5 ma nowego szefa dystrybucji

Arkadiusz Taciak w Polcast Television.

8 marca 2013

Marek Matysek w Walk PR

Nowy business development director w agencji.

8 marca 2013

Turner może wprowadzić do Polski kolejne kanały rozrywkowe

Grupa zamierza skupić się w regionie na rozwoju takich stacji, jak TNT Film, TNT Serie i Glitz. Prawdopodobnie kanały te wejdą także na nasz rynek.

8 marca 2013

Marcin Piotrowski odchodzi z Vizeum

Aegis rozpoczął poszukiwania nowego szefa domu mediowego.

8 marca 2013

Odlot z marką Eris

W miesięcznikach dostępnych na lotniskach pojawi się stały 10-stronicowy dodatek przygotowany przez redakcję "Sense of Beauty".