M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 marca 2013

Think Kong wzmacnia zespół

Jacek Mossakowski dołącza do agencji jako konsultant.

8 marca 2013

Przedwiosenne kampanie Banku BGŻ

Nowa odsłona pożyczki gotówkowej potrwa do 24 marca, a konta osobistego z premią do 21 marca.

8 marca 2013

Winiary wchodzą w nowy segment

Marka z portfolio Nestle oferuje koncentraty.

8 marca 2013

W połowie kwietnia ruszy TVP Rozrywka

Będzie to dziewiąty kanał tematyczny Telewizji Polskiej.

8 marca 2013

Mobiu oficjalnie wystartowało

Siecią reklamy mobilnej pokieruje Katarzyna Janicka, dotychczasowy sales director Cube Group.

8 marca 2013

Pięć kolejnych sal w ofercie Multikino Media

Broker rozpoczyna sprzedaż reklam w multipleksie w Tychach.

8 marca 2013

W kwietniu kolejny relaunch Okocimia

W tym roku Carlsberg Polska będzie wspierał reklamowo sześć marek.

8 marca 2013

Publicis dla BNP Paribas

Od dziś w telewizji emitowany jest drugi spot z kampanii prowadzonej przez BNP Paribas.

8 marca 2013

TVP łączy serwisy informacyjne z platformą hybrydową

"Wiadomości", "Teleexpress" i "Panorama" teraz będą miały swoje aplikacje służące pogłębianiu wiedzy z newsów.

8 marca 2013

PKO BP wprowadza własny system płatności mobilnych

Produkt będzie reklamował Szymon Majewski.

8 marca 2013

MasterCard promuje płacenie telefonem

Kampanię MasterCard Mobile koordynuje MRM Worldwide.

8 marca 2013

McDonald's znów promuje zestaw 2 for U [wideo]

Nowością w ofercie sieci jest kanapka Chikker.

11 marca 2013

U2 Media powiększa zespół

Dom mediowy ma nowego junior media plannera/buyera.

11 marca 2013

Magdalena Głębicka w zespole agencji Opcom

Poprzednio związana była z agencją Hand Made.

11 marca 2013

SAR: brak konfliktu interesów między Stroerem i MEC

SAR i Klub Mediowy nie widzą konfliktu interesów w sprawie, której wyjaśnienia domagał się Cityboard Media. Organizacja chce jednak wypracować zasady wykluczające w przyszłości tego typu sytuacje.

11 marca 2013

Sobowtór Clooneya w kampanii dla Małopolski

W maju ruszy kampania promująca Kraków i okolice adresowana do inwestorów.

11 marca 2013

Hypermedia Isobar aktywizuje społeczność marki Saga

Ruszył kolejny etap konkursu "Stwórz misia swoich marzeń".

11 marca 2013

Piotr Strzelczyk będzie przewodniczył jury Golden Arrow

Piotr Strzelczyk, marketing manager firmy Henkel, będzie przewodniczył obradom tegorocznej, ósmej edycji konkursu Golden Arrow. Ten największy polski konkurs marketingu bezpośredniego organizują VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu - SMB.

11 marca 2013

Oferta NC+ na dzień wiosny

Połączona platforma 21 marca br. zamierza przedstawić swoją ofertę.

11 marca 2013

Mikołaj Ciaś poszerza kompetencje w Coca-Coli

Senior marketing manager będzie odpowiadać także za kategorię wody.

11 marca 2013

Alicja Bachleda-Curuś w amerykańskiej kampanii Heinekena

Polka wystąpiła w spocie "Déjà vu".

11 marca 2013

Carlsberg Polska chce rosnąć, ale brakuje mu mocy produkcyjnych

Zachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów.

11 marca 2013

Daniel Lewczuk nie jest już członkiem zarządu ClickQuickNow

Zarząd spółki reprezentowany jest teraz przez dwie osoby.

11 marca 2013

Królewskie na składach Kolei Mazowieckich

Marka Grupy Żywiec ciekawie promuje się w przestrzeni miejskiej.

11 marca 2013

PudelekX.pl - nowy serwis Grupy O2

Serwis współtworzą internauci. To oni decydują, jakimi treściami chcą podzielić się z innymi czytelnikami każdego dnia.

11 marca 2013

Bałwan od JWT dla Ikei

Agencja JWT Warszawa odpowiada za strategię, kreację i produkcję najnowszej kampanii Ikei pod hasłem "Schowaj zimę na wiosnę".

11 marca 2013

OMD prognozuje mniejszy spadek rynku reklamy

Dom mediowy przewiduje 4-proc. spadek wydatków reklamowych.

11 marca 2013

Henkel z nową linią Syoss

Firma wesprze nowy brand kampanią w mediach.

11 marca 2013

Kolejna "diabelska" odsłona Banku Pocztowego

Tym razem bank promuje kredyty gotówkowe.

11 marca 2013

40 proc. reklam telewizyjnych odsyła do internetu

Telekomy i finanse w niemal każdej reklamie zapraszają widzów do sieci - wynika z analizy Atmediów.

12 marca 2013

Anna Jarosz-Badziak szefem Vizeum, agencja przejmuje Ferrero

Dom mediowy ma nowego szefa i przejmuje obsługę jednego z największych klientów swojej siostrzanej agencji.

12 marca 2013

Aplikacja John Pitcher Interactive i McCann Warsaw

Agencje stworzyły "Zbędne kalorie" dla Polskiego Czerwonego Krzyża.

12 marca 2013

Coca-Cola wybrała agencję PR

W wyniku wygranego przetargu obsługą PR wszystkich marek w portfolio Coca-Cola Poland Services zajmie się Rc2.

12 marca 2013

Kayak ma kampanię TV

Internetowa porównywarka turystyczna reklamuje się w telewizji.

12 marca 2013

Kolejny etap Remix our Future Heinekena

Do sklepów w Polsce trafiają puszki z nową etykietą projektu zwycięzcy pierwszej edycji konkursu.

12 marca 2013

Eskadra dla Oknoplast

Z początkiem marca ruszyła kampania promująca nowe rozwiązanie firmy Oknoplast - system ColorFull.

12 marca 2013

Goldbach Audience z nowym produktem

Agencja oferuje remarketing spersonalizowany.

12 marca 2013

Kubuś interaktywnie i z kampanią

Ruszyła nowa strona internetowa marki, aktywizująca młodych konsumentów.

12 marca 2013

Grupa Onet promuje Biznes.pl

Ruszyła trzytygodniowa kampania reklamowa serwisu.

12 marca 2013

Reklama wideo w ofercie Panoramy Firm

Serwis sprzedaje cztery nowe formaty.

12 marca 2013

Barbara Kowalewska awansowała w OMG

Omnicom Media Group ma nowego digital media plannera.

12 marca 2013

Hill+Knowlton Strategies pracuje dla Spotify

Agencja realizuje obsługę biura prasowego i polskojęzycznych kanałów social media serwisu.

12 marca 2013

Magda Jakubowska dołączyła do Wonderland

Poprzednio związana była z agencją 4Frame.

12 marca 2013

Agata Zeman client service directorem w 24/7PR

Awans w strukturach agencji.

12 marca 2013

Novascon innowacyjnie wspiera markę Mini Linia [wideo]

Strategia komunikacji ma wykraczać poza schematy reklam sektora farmaceutycznego.

12 marca 2013

TVP uruchamia Agencję Produkcji Telewizyjnej i Filmowej

Nadawca publiczny łączy struktury.

12 marca 2013

KRRiT donosi na Cyfrowy Polsat za PPV. Operator zdziwiony

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce, by prokuratura zbadała, czy Cyfrowy Polsat, transmitując we wrześniu ub.r. mecze polskiej reprezentacji w systemie pay-per-view, nie złamał prawa.

12 marca 2013

P&G wprowadza platformę CRM EverydayMe

Marketer uruchomił multibrandowy serwis WWW, który będzie nowym kanałem kontaktu z konsumentami.

13 marca 2013

Streetcom przechodzi rebranding

Agencja marketingu rekomendacji ma nową identyfikację wizualną i nowe usługi.

13 marca 2013

Anna Elwart rozpoczęła pracę w sieci FashionFan

Sieć jest jedną z marek agencji Cube Group.