M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 marca 2013

Polsat kupi TV4 i TV6?

Prezes Cyfrowego Polsatu przyznaje, że transakcja byłaby "uzasadniona biznesowo".

13 marca 2013

Andrzej Stepanów przechodzi z Ringiera do Gremi

Szef marketingu wydawcy m.in. "Newsweeka" i "Forbesa" zmienia pracę.

13 marca 2013

Piotr Młynek awansował w Opcomie

Z agencją związany jest od połowy 2012 r.

13 marca 2013

Polsat prognozuje 4-6 proc. spadku reklamy TV

Dynamikę z reklamy przewiduje na podobnym poziomie.

13 marca 2013

Oświadczenie: Cityboard Media odpowiada SAR

Firma outdoorowa nie jest usatysfakcjonowana wyjaśnieniem organizacji w sprawie możliwego konfliktu interesu między domem mediowym i jedną z firm OOH.

13 marca 2013

Paweł Małecki dołączy do kampanii Lidla

Duet kulinarnych mistrzów Lidla - Pascal Brodnicki i Karol Okrasa - zostanie uzupełniony o kompetencje Mistrza Polski Cukierników.

13 marca 2013

Poprawa finansów w TVP

Telewizja Publiczna zanotowała wyniki lepsze niż planowała.

13 marca 2013

Sociomantic Labs partnerem FBX

Biuro poszerza zasięg swoich kampanii o display Facebooka sprzedawany przez real time bidding.

13 marca 2013

BSH przejmie spółkę Zelmer

Prezes UOKiK wydała pozytywną decyzję w sprawie przejęcia na rynku AGD.

13 marca 2013

Polacy rzadko kupują żywność online

GfK Polonia zaprezentowała wyniki badania "Polska na widelcu - zwyczaje żywieniowe Polaków".

13 marca 2013

Nike reklamuje swoje kultowe buty biegowe

Marketer rozpoczął niestandardową kampanię OOH Nike Air Max Classics.

13 marca 2013

Mood zmienia strategię

Firma chce być kojarzona z experience designem.

13 marca 2013

POS Media Poland zacieśnia współpracę z Tesco

Firma nadal będzie miała wyłączność na reklamy na wózkach w Tesco, a także na sensomatach, czyli bramkach antykradzieżowych i przy kasach.

13 marca 2013

Nairobia tworzy dział digital

Liderem zespołu został Mariusz Karbowski.

13 marca 2013

Maciej Kruk kierownikiem zespołu jakościowego w Ipsosie

Badacz po przerwie wraca do Ipsosu.

13 marca 2013

Ostryga zintegruje się z OS3

Część zespołu agencji socialmediowej została zredukowana, wynika z naszych informacji.

14 marca 2013

Anna Guzik reklamuje Allevo

Niemal rok po debiucie produktu ruszyła kampania z udziałem aktorki.

14 marca 2013

Tomasz Skowroński odpowiada za rozwój MediaCom Beyond Advertising

Dom mediowy tworzy nowe stanowisko.

14 marca 2013

Goldbach Audience podpisał umowę z Bebzol.com

Po pół roku Evolution Media Net stracił obsługę tej witryny.

14 marca 2013

Deezer współpracuje z web developerami

Serwis streamingu muzyki na żądanie uruchomi program afiliacyjny dla twórców oprogramowania korzystających z otwartego API.

14 marca 2013

Paralotna dla Kia Motors

Kia chwali się wygraną w plebiscycie "Auto Motor i Sport".

14 marca 2013

Firmowi klienci Orange minut nie liczą

Agencja Havas Worldwide Warsaw przygotowała kreację do najnowszej kampanii marki Orange dla Firm.

14 marca 2013

Weltbild.pl wejdzie w skład Grupy PWN

Azymut, spółka z Grupy PWN, przejmuje sklep internetowy.

14 marca 2013

Psychoza w Saturnie

Bardzo "głośna" kampania reklamowa sieci elektromarketów.

14 marca 2013

Ipla na platformie NetRange

Aplikacja na Smart TV obsługiwać będzie w pierwszej kolejności treści dostępne bezpłatnie, w modelu reklamowym.

14 marca 2013

Skoda na muralu i w kinie

Premierze nowej Skody Octavii towarzyszy m.in. pierwszy w Polsce pokaz video mappingu 3D na muralu oraz w sali kinowej.

14 marca 2013

Kolejny projekt OS3 dla PKO BP

Agencja odpowiada za realizację filmów instruktażowych na temat płatności w systemie IKO.

14 marca 2013

Frugo zaklina wiosnę

Dzisiaj ruszają działania ambientowe marki.

14 marca 2013

Lion zaryczy w mediach

Rusza nowa kampania batonu Nestle.

14 marca 2013

Wzrosty Nescafe Sensazione Creme

Wariant łagodnej kawy przyczynił się do poprawy udziałów Nestle w segmencie kaw instant mainstream.

15 marca 2013

Powerade chce umocnić pozycję lidera, Korzeniowski ambasadorem

Coca-Cola Poland Services planuje największą w historii marki w Polsce kampanię promocyjną.

15 marca 2013

BusinessClick wprowadza retargeting

Sieć należąca do Grupy Money.pl poszerza swoją ofertę.

15 marca 2013

Lubię To powiększa client service

Agencja ma nowych accountów.

15 marca 2013

Adkontekst z nową ofertą

Sieć reklamowa wprowadza audience targeting służący bardziej precyzyjnemu dotarciu.

15 marca 2013

16 chętnych na cztery nowe kanały cyfrowej telewizji

Najwięcej, bo osiem, ofert wpłynęło na kanał edukacyjno-poznawczy, cztery - na kanał filmowy i po dwie - na kanały społeczno-religijny i dla dzieci.

15 marca 2013

Praktiker nadal z Maćkiem Gajwerem

Kampania powraca w nowej odsłonie pod hasłem "Praktikomania - Szał wielkich okazji!".

15 marca 2013

Kampania Palmy z Murzynkiem

Do końca marca br. potrwa wsparcie reklamowe margaryny kulinarnej z oferty Bielmaru.

15 marca 2013

T-Mobile opowiada o przyszłości [wideo]

Operator rusza z działaniami wizerunkowymi.

15 marca 2013

Kampania Małopolski krytykowana za granicą

"Podrobiony George Clooney w niesamowicie złych reklamach w Polsce" - pisze "AdWeek".

15 marca 2013

BrainJuice Group wygrywa w konkursie Diageo Marketing Brilliance Awards

Jest to jedyna polska agencja wyróżniona w czwartej edycji tego konkursu.

15 marca 2013

Henkel ujednolica strategię produktów z chemii budowlanej

Oferta produktowa firmy zostanie skupiona wokół pięciu marek.

15 marca 2013

Ziaja promuje serię kosmetyków Plus

Celem kampanii jest zaprezentowanie produktów przeznaczonych dla kobiet w różnym wieku.

15 marca 2013

"Women's Health" wchodzi na rynek polski

Motor-Presse Polska wprowadza siostrzany tytuł "Men's Health".

15 marca 2013

DDB Warszawa i Platige Image z kampanią społeczną

"Pieniądze mogą pokonać raka" na zlecenie Alivii - Fundacji Onkologicznej Osób Młodych.

15 marca 2013

Brain przejmuje obsługę Burger Kinga

Marka rozwiązała umowę z agencją The Brave, która wygrała przetarg pod koniec ubiegłego roku.

15 marca 2013

Marcin Malinowski członkiem zarządu Infor Biznes

Menedżer będzie odpowiadał za marketing i public relations.

15 marca 2013

Carlsberg testuje odwagę prawdziwych przyjaciół [wideo]

Piwna marka przygotowała spolszczoną wersję virala, który cieszy się już na świecie popularnością.

18 marca 2013

ABC Data zatrudnia specjalistów od marketingu

Rafał Garszczyński i Krzysztof Busz dołączyli do grupy ABC Data.

18 marca 2013

Adam Samsel przechodzi z PZL do G7

Strategic planner zmienia agencję.

18 marca 2013

Aldentro dla marki Inka

Firma Grana wybrała agencję Aldentro do zaplanowania i przeprowadzenia działań product placement dla marki Inka w roku 2013.