M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 marca 2013

Hochland mocno wspiera sery i zaprasza już na majówkę

Niebawem startuje multibrandowa kampania połączona z konkursem.

25 marca 2013

Dawid Duda w zespole Universal McCann

Objął funkcję digital media plannera.

25 marca 2013

Krzysztof Kawaliło w "Harvard Business Review"

Były szef reklamy w Teleprogramie dołączył do ICAN Institute.

25 marca 2013

Mariusz Ławniczak awansował w Starlinku

Dom mediowy ma nowego senior media managera.

25 marca 2013

Joanna Kloskowska nowym szefem marketingu Ringier Axel Springer Polska

Wydawca mianował następcę Andrzeja Stepanowa.

25 marca 2013

Maggi z komunikacją w Facebooku

Przyprawa Winiar (Nestle) rusza z kulinarnymi poradami dla facebookowiczów.

25 marca 2013

Nomi rozpoczyna sprzedaż internetową

Sieć otwiera kolejny kanał sprzedaży.

25 marca 2013

Ikea poszerza zakres współpracy z Vacaloca

Agencja odpowiada za coraz więcej projektów internetowych klienta.

25 marca 2013

Sprostowanie: Decyzja UOKiK dotyczy trzech marek Lek-Amu

W czwartkowym MMP24 błędnie podaliśmy, że Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "Lek-Am" jest przedmiotem sprzedaży.

25 marca 2013

Cross-promocja AXN, Sony Mobile i Playa

Właściciele smartfonów Sony Xperia Z w sieci Play będą mogli oglądać kolejne odcinki serialu AXN pt. "Hannibal" pięć dni przed premierą telewizyjną.

25 marca 2013

T-Mobile zamyka Freeyah

Nie pomogła intensywna kampania reklamowa - operator likwiduje swój komunikator ze względu na nikłe zainteresowanie.

25 marca 2013

Dagmara Sitak i Katarzyna Cyran w Blueberry

Nowa copywriterka i account manager dołączyły do agencji.

25 marca 2013

Michał Kazimierczak CEO Young & Rubicam Brands

Do agencji przechodzi dotychczasowy dyr. zarządzający Saatchi & Saatchi Poland.

26 marca 2013

Prince Polo ruszy z kampanią

W kwietniu Kraft będzie podkreślał wyjątkowość wafelkowego brandu.

26 marca 2013

Grupa Eskadra znów wypromuje Factory

Ruszyła wiosenna kampania "Manifest your style".

26 marca 2013

Value Media poszerza zarząd

Dwóch menedżerów domu mediowego dołączyło do zarządu.

26 marca 2013

NC+ odporna (na razie) na krytykę abonentów

Pomimo szerokiej krytyki oferty cenowej nowej platformy satelitarnej jej zarząd nie zamierza rewidować cenników. Zapowiada indywidualne negocjacje z dotychczasowymi abonentami.

26 marca 2013

Martin Sorrell w Polsce

9 kwietnia w Warszawie na konferencji "Nowy marketing w kreowaniu wartości firmy" organizowanej przez Harvard Business Review Polska wystąpi Martin Sorrell - szef WPP, największego holdingu reklamowego na świecie.

26 marca 2013

McDonald's reorganizuje się w Gdańsku Oliwie

Niebawem w Gdańsku restauracja ruszy w nowej odsłonie, oferując m.in. interaktywne miejsce zabaw i przestrzenie do aktywności sportowych.

26 marca 2013

Frisco porównuje ceny z Tesco

Zaostrza się konkurencja między dwoma detalistami.

26 marca 2013

Nivea Polska zarządza trzema krajami bałtyckimi

Polski oddział koncernu przejął kierowanie działalnością firmy na Litwie, Łotwie i w Estonii.

26 marca 2013

Orange z dwiema nowymi kampaniami

Operator reklamuje ofertę na kartę i dla firm - kolejne realizacje Leo Burnett i Havas Worldwide Warsaw.

26 marca 2013

Do Polski wchodzi nowa platforma marketingu bezpośredniego

EmailForge4 działa na bazie modelu SaaS (software as a service).

26 marca 2013

Aktywacja dla Bridgestone od Sales Link

Agencja realizuje nową promocję konsumencką dla marki Bridgestone, producenta opon i wyrobów gumowych.

26 marca 2013

Spór sądowy K2 Internet z Biedronką

Sprawa przetargu sprzed kilku miesięcy ma zakończyć się na sali sądowej, wynika z naszych informacji.

26 marca 2013

Streetcom wprowadza program lojalnościowy

Agencja marketingu rekomendacji aktywuje swoją społeczność.

26 marca 2013

TVP sprzedaje kolejne produkcje do Chin

Nadawca tym razem sprzedał prawa do produkcji serialowych.

26 marca 2013

Ars Thanea realizuje projekt na rynku chińskim

Agencja odpowiada za nową kampanię dla General Electric.

26 marca 2013

Zastępca naczelnego "Faktu" zamienia go na "Wprost"

Katarzyna Sielicka przechodzi do tygodnika "Wprost".

26 marca 2013

Nairobia udoskonala program lojalnościowy firmy Syngenta

Kolejna edycja projektu Plantacja Ziemia.

27 marca 2013

Urszula Uchańska szefem marketingu consumer lifestyle Philipsa na region

Szefowa marketingu w Philips Polska poszerzy swoje kompetencje na region.

27 marca 2013

Maspex odświeża opakowania napojów dla dzieci

Tymbark w kartonikach pojawił się w nowej szacie graficznej.

27 marca 2013

Przemysław Bojanowski z JWT do Malum

Nowy strategy director w agencji.

27 marca 2013

Alior najlepszy w akwizycji kont w ub.r.

Drugie miejsce w tej konkurencji zajął Bank Pocztowy, a trzeci na podium znalazł się Getin Noble Bank.

27 marca 2013

Evolution Media Net przejmuje Tipy.pl od Goldbach Poland

Serwis poradnikowy miesięcznie generuje 8 mln odsłon.

27 marca 2013

Krzysztof Dębowski w zarządzie Beemail

Dębowski nabył 70 proc. udziałów w spółce od Tyler & Cook Capital Fund LLC.

27 marca 2013

Vichy chce podkreślić swoją innowacyjność reklamą AR

L'Oreal razem z dwutygodnikiem "Viva!" przygotował specjalną reklamę, która ma podkreślić innowacyjny charakter kosmetyku.

27 marca 2013

Durex kontekstowo na Wielkanoc

To druga odsłona kampanii mobilnej Durex w aplikacji Listonic.

27 marca 2013

CI Polsat reklamuje swoją pierwszą lokalną produkcję

Serial "Polskie prywatne zbrodnie" zyskał wsparcie reklamowe.

27 marca 2013

Łękawa i Pura w zarządzie Grupy SMT, Karpińska składa rezygnację

W Grupie SMT (dawniej Grupa Adv) doszło do zmian w zarządzie.

27 marca 2013

Nowe funkcjonalności w Newspoint

Panel monitoringu został wzbogacony o dashboard, w którym pojawiły się też nowe wskaźniki.

27 marca 2013

Sport Management sprzedaje usługę Pictures Experience

Firma wprowadziła do oferty nową usługę łączącą eventy i promocję np. w mediach społecznościowych.

27 marca 2013

San Markos międzynarodowo dla Danfoss District Energy

Agencja bierze obecnie udział w międzynarodowym projekcie B2B, który zasięgiem obejmie pięć europejskich rynków.

27 marca 2013

Netia reklamuje ofertę dla firm w radiu

Dwa 30-sekundowe spoty będą emitowane do 4 kwietnia br.

27 marca 2013

"Polski" McWrap ma podbić USA

Produkt, który ma być orężem w walce McDonald's z Subwayem, został opracowany w Polsce.

27 marca 2013

PGE inwestuje w wizerunek

Pierwsza od wielu lat kampania wizerunkowa ma wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności marki.

27 marca 2013

Zmiany w akcjonariacie Socializera

Przedstawiciele M2.0, spółki zależnej Socializera, zmniejszyli swój udział w kapitale firmy. Podobnie jak prezes firmy Socializer Łukasz Misiukanis.

27 marca 2013

Marka Velvet wraz z fabryką w ręce funduszu i pracowników

Kimberly-Clark finalizuje wycofanie się z Polski.

27 marca 2013

Van Pur wprowadza podpiwek

Na rynku debiutuje marka Jędrzej.

28 marca 2013

PM Point Group zapowiada: była strata, będzie zysk

Przy przychodach wyższych o jedną dziesiątą zarząd obiecuje wypracować 2,3 mln zł zysku. Spółka miała ponad 11 mln zł straty w ub.r.