M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 kwietnia 2013

Magdalena Bulera-Payne PR managerem Louis Vuitton

Tuż przed otwarciem pierwszego sklepu Louis Vuitton w Polsce marketer mianuje osobę odpowiedzialną za komunikację.

3 kwietnia 2013

Izabela Kuna reklamuje BZ WBK...

...a Chuck Norris razem z nią.

4 kwietnia 2013

Nowy szef teamu USP Zdrowie w Starcomie

W związku z odejściem Mai Wieczorek szefem zespołu obsługującego jednego z największych klientów agencji została Małgorzata Łapińska.

4 kwietnia 2013

Eksperci Streetcomu rekomendują Xennę błonnik

Kampania ma na celu edukację i przełamywanie tabu związanego z tematem prawidłowego trawienia.

4 kwietnia 2013

Gatta rusza z kampanią outdoorową

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.

4 kwietnia 2013

Ad i Media Group ma nowego dyrektora sprzedaży

Do zespołu dołączył Mariusz Laurisz.

4 kwietnia 2013

Multikino Media z kampanią wizerunkową

Visuale kampanii nawiązują do hitów kinowych i przekonują do reklamy w sieci Multikino.

4 kwietnia 2013

Pietrzak szefem Mediabrands Analytics Hub

IPG Mediabrands ma nowego szefa działu analiz i ekonometrii.

4 kwietnia 2013

Jodłowska i Pryzowicz odchodzą z DDB Warszawa

Agencja szuka teamu kreatywnego.

4 kwietnia 2013

Ruszyła kampania wizerunkowa Oriflame

Działania są realizowane pod hasłem "Twoje marzenia - naszą inspiracją" w telewizji i internecie.

4 kwietnia 2013

W połowie kwietnia wystartuje TVP Rozrywka

TVP bliska debiutu nowej stacji.

4 kwietnia 2013

Małe stacje przerosły Wielką Czwórkę

W I kwartale rynek małych stacji przerósł pod względem udziałów w oglądalności cztery główne kanały, wynika z opracowań Atmedia na podstawie NAM.

4 kwietnia 2013

Tomasz Zamyślewski awansował w zespole Ringiera

Ringier Axel Springer Polska wzmacnia dział sprzedaży korporacyjnej.

4 kwietnia 2013

Smart w Orange coraz bliżej

Operator anonsuje już konkurs.

4 kwietnia 2013

Rainbow kusi rabatami do 25 proc.

Do 26 kwietnia touroperator co tydzień będzie promował inne kierunki wyjazdowe.

4 kwietnia 2013

Tablica.pl promuje się w kinach

Za kreację spotów odpowiada Pride & Glory Interactive.

4 kwietnia 2013

Nowa sieć dedykowana w Clear Channel

Sieć City Manager w ofercie firmy.

4 kwietnia 2013

Nestle sponsoruje "Przyjaciółki"

Marka lodów Movenpick wspiera perypetie kobiet z wielkiego miasta.

4 kwietnia 2013

Subway wciąż bez szefa marketingu

Przedłuża się proces rekrutacji dyrektora marketingu sieci.

4 kwietnia 2013

Samsung szykuje kilkumiesięczną kampanię wizerunkową

Ma ona być kolejnym krokiem w stronę ocieplania marki. Równolegle firma rusza z projektem własnych sklepów.

4 kwietnia 2013

Zmiany w biurze reklamy Marquard Media Polska

Dyrektorem biura reklamy została Julita Ziółkowska.

4 kwietnia 2013

Pierwszy spot Greya dla Tyskiego

Marka będzie miała dwa równoprawne warianty - Gronie i Klasyczne.

4 kwietnia 2013

Vectra promuje "więcej" internetu w azjatyckim klimacie

Drugi etap wiosennej kampanii operatora potrwa do końca czerwca.

5 kwietnia 2013

Tchibo wprowadza nową markę Privat Kaffee

Ruszyła kampania reklamowa nowej linii kaw mielonych i rozpuszczalnych.

5 kwietnia 2013

Steffen Möller twarzą kampanii marki Wilkinson

Osią kampanii "Wilkinson. Numer 1 w Niemczech!" zostały media społecznościowe.

5 kwietnia 2013

Maciej Rock będzie reklamował prepaidy Plusa

Gwiazda muzycznych programów Telewizji Polsat teraz będzie reklamowała ofertę dla młodych w Plusie, którą operator gruntownie odświeżył.

5 kwietnia 2013

Kampania marki Ale Owoc Danone

Za działania odpowiada Young & Rubicam.

5 kwietnia 2013

Facebook aktualizuje FB Ads Managera

Panel będzie zliczał osobno poszczególne akcje i wyceniał je indywidualnie.

5 kwietnia 2013

Artur Grobel przeszedł z Canal+ do Universala

Nadawca ma nowego sales managera.

5 kwietnia 2013

Zielone światło dla Świtalskiego i jego Czerwonej Torebki na przejęcie Merlina

UOKiK daje zgodę na transakcję.

5 kwietnia 2013

Firmy od pożyczek online reklamują się w telewizji

Firma Vivus ruszyła z drugą odsłoną kampanii TV, a na rynku debiutuje kolejny gracz - Wonga.

5 kwietnia 2013

Nowe działania Sales Link dla Bridgestone

Agencja jest odpowiedzialna za realizację projektu merchandisowego na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.

5 kwietnia 2013

Michał Kidała przeszedł z Carata do ClickAd

W nowej firmie objął stanowisko client service & strategy directora - wynika z naszych informacji.

5 kwietnia 2013

Interactive Research Center zbada mobilnych konsumentów

Nowa oferta firmy badawczej.

5 kwietnia 2013

Senior.pl w ofercie Evolution Media Net

Oprócz formatów reklamy display portal oferuje reklamodawcom także prowadzenie działań niestandardowych.

5 kwietnia 2013

Allegro rusza z modową kampanią

Działania promocyjne potrwają do 26 maja br.

5 kwietnia 2013

Biuro Podróży Reklamy projektuje kolejne site'y dla MMG

Agencja stworzy serwisy dla trzech galerii handlowych.

5 kwietnia 2013

Tribal DDB autorem serwisu dla niemieckiego oddziału Unilevera

Agencja przygotowała serwis margaryny do pieczenia Sanella.

5 kwietnia 2013

Proama powraca do reklam 70-proc. zniżek

Kampania w telewizji wspierana jest działaniami online.

5 kwietnia 2013

Pro Media ma trzech nowych klientów

W ciągu pierwszego kwartału dom mediowy pozyskał trzech klientów. Jednak stracił obsługę Żabki.

5 kwietnia 2013

Sławomir Zieliński pokieruje biurem koordynacji programowej TVP

Wieloletni pracownik TVP został nowym szefem BOK.

5 kwietnia 2013

Wojciech Rzążewski awansował w Ringierze

Wydawca powołał nowego z-cę szefa odpowiedzialnego za kontent serwisów internetowych.

5 kwietnia 2013

Hoop wprowadza na rynek Jupik słodzony stewią

Producent zmienia skład napojów dla dzieci i odświeża wygląd butelek.

8 kwietnia 2013

Burda Media tworzy dział digital

Piotr Kaliński pokieruje nową strukturą w ramach wydawnictwa Burda Media.

8 kwietnia 2013

"Puls Medycyny" ma nowego naczelnego

Małgorzata Konaszczuk na czele dwutygodnika "Puls Medycyny".

8 kwietnia 2013

Eurobank znów w rytmie disco polo

Piotr Adamczyk w kolejnej przeróbce hitu "Bierz, co chcesz" Shazzy.

8 kwietnia 2013

Joint venture Grey Group i Possible Polska

Na polskim rynku reklamy funkcjonuje już marka Grey Possible.

8 kwietnia 2013

741 zgłoszeń do konkursu KTR

Rekordowa liczba zgłoszeń w 10. edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy.

8 kwietnia 2013

Prudential rusza z główną odsłoną kampanii launchowej

W telewizji będą emitowane 45-sekundowe spoty, a w kinach - 75-sekundowe.

8 kwietnia 2013

Sobiesiak odchodzi z Eurozetu

Dyrektor promocji stacji lokalnych żegna się z nadawcą radiowym.