M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 kwietnia 2013

Przychodzi diabeł do emerytki, czyli nowa reklama Banku Pocztowego

W ostatnim z serii spotów bank promuje konta Nestor.

8 kwietnia 2013

Bakalland wchodzi na rynek produktów śniadaniowych

Ruszyła kampania reklamowa musli i płatków śniadaniowych.

8 kwietnia 2013

Skoda nie zmienia zasad współpracy z GoldenSubmarine

Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę brand portalu Skody, PR portalu i wybranych projektów "Skoda. Wiesz, co dobre!".

8 kwietnia 2013

Nowe osoby w Albo/albo

Wzmocnienia w agencji content marketingu.

8 kwietnia 2013

Kampania Halls z Marcinem Prokopem

Nowa kampania marki Halls należącej do Kraft Foods Polska.

8 kwietnia 2013

Cyfrowy Polsat nie chce Wirtualnej Polski

Spółka dementuje doniesienia Reutersa.

8 kwietnia 2013

Marcin Pyszora został senior strategic plannerem w Heurece

Poprzednio pracował jako digital innovation director w TBWA\Tequila.

8 kwietnia 2013

Hi 5ive - nowa agencja socialmediowa

Główna siedziba spółki mieści się w Londynie. W Polsce oddziały znajdują się we Wrocławiu i w Warszawie.

8 kwietnia 2013

Alior Bank zwraca 5 proc. za zakupy spożywcze

Maksymalnie 50 zł miesięcznie i 400 zł rocznie.

8 kwietnia 2013

Domino's Pizza chce być liderem dostaw w Warszawie

Sieć w 2013 r. planuje posiadanie 20 lokali w Warszawie i przewiduje otwarcie pierwszego punktu w innym mieście.

8 kwietnia 2013

K2 Media zastąpi ACR

Na czele nowej struktury staną Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski.

9 kwietnia 2013

Karwowski i Pietrzykowski w Plej

Agencja wzmacnia zespół.

9 kwietnia 2013

BR WP ma nowy produkt w ofercie

Wirtualna Polska rusza ze sprzedażą mailingu targetowanego na urządzenia mobilne.

9 kwietnia 2013

DDB Warszawa i Prosto dla marki Tiger

Tiger przemówił głosem młodego pokolenia w kampanii zrealizowanej przez DDB Warszawa we współpracy z wytwórnią Prosto.

9 kwietnia 2013

"Flesz" tworzy nowe stanowisko dla byłej szefowej Plejada.pl

Ewa Wojciechowska dołączyła do zespołu dwutygodnika Edipresse Polska.

9 kwietnia 2013

NC+ jednak ugnie się pod presją?

Na facebookowym profilu platforma satelitarna zapowiada, że nowe "rozwiązania" przedstawi jeszcze w tym tygodniu.

9 kwietnia 2013

LiquidThread zastąpi Strawberry w SMV

Starcom MediaVest szykuje się do wprowadzenia globalnej marki branded content.

9 kwietnia 2013

Rusza kampania Ministerstwa Gospodarki

Akcja realizowana jest pod hasłem "Wspieramy polską gospodarkę na świecie".

9 kwietnia 2013

Producent Żubrówki chce zrestrukturyzować dług

Wierzyciele zgodzili się darować spółce część długu. Z bilansu "zniknie" ponad 665 mln dol. zadłużenia. Firma zapewnia, że jej bieżąca działalność w Polsce nie ucierpi.

9 kwietnia 2013

Juliette Binoche zareklamuje kredyt hipoteczny z Credit Agricole

Do końca czerwca bank oferuje preferencyjne warunki na kredyty mieszkaniowe.

9 kwietnia 2013

Atmedia liczą na sezon komunijny

Firma rozpoczyna sprzedaż na maj br.

9 kwietnia 2013

Netmedia prowadzi kampanię performance'ową Rejsy.pl

Za kampanię odpowiada dział performance'owy agencji Socializer - Socialformance.

9 kwietnia 2013

Wojciech Borowski nowym CEO McCann Worldgroup w Polsce

Borowski przeszedł do McCann Worldgroup z firmy GeoMobile, gdzie zajmował stanowisko partnera.

9 kwietnia 2013

Anna Rabczuk account directorem w Interactive Solutions

Pokieruje jednym z lokalnych zespołów obsługi klienta w Interactive Solutions.

9 kwietnia 2013

"Gra o tron" bije rekord

W ciągu tygodnia trzeci sezon megaprodukcji "Gra o tron" obejrzało 700 tys. widzów.

9 kwietnia 2013

Somersby ruszy z kampanią rekomendacji

Za działania dla piwnego napoju odpowiada Streetcom.

9 kwietnia 2013

Nowa struktura w Rochstar Events

Agencja eventowa wyłoniła zarządzających, którzy będą odpowiadać za działania poszczególnych komórek w strukturze.

9 kwietnia 2013

Chilli Zet z nowym programem niedzielnym

Wojtek Mazolewski poprowadzi nowy program "Mazolewski Concept".

9 kwietnia 2013

Replise chce jeszcze dogłębniej badać poszczególne branże

W ofercie firmy monitorującej pojawiła się usługa Social Insights Landscape.

9 kwietnia 2013

Wienerberger wybiera do współpracy Red8 Events

Agencja zajmie się obsługą polskiej edycji konkursu Brick Award oraz galą wręczenia nagród.

9 kwietnia 2013

Intermarché prowadzi kampanię wizerunkową [wideo]

Kampania obejmuje stacje ogólnopolskie i tematyczne, dodatkowym wsparciem jest BTL.

9 kwietnia 2013

Click House odświeża serwis Motoprezent.pl

Agencja odpowiada za unowocześnienia w zakresie e-commerce oraz wsparcie reklamowe.

10 kwietnia 2013

Serenada z kampanią

Agencja Schulz Brand Friendly kontynuuję kampanię dla marki z portfolio Spomleku.

10 kwietnia 2013

Wawel poszerza portfolio na wiosnę

W ofercie firmy pojawią się dwa nowe rodzaje cukierków, a producent nie wyklucza wprowadzenia ich do sprzedaży zagranicą.

10 kwietnia 2013

Tymbark z kolejną promocją konsumencką

Maspex kontynuuje wsparcie dla swojego kluczowego brandu pod hasłem "Odkapsluj nagrody".

10 kwietnia 2013

Okocim odmładza się o 20 lat

Zbigniew Bartman ma być twarzą reklamową marki w najbliższych latach. Reklamy przygotowuje agencja Grandes Kochonos.

10 kwietnia 2013

No Cookie Tracker od DDC Media

Internetowy dom mediowy z grupy DDB Warszawa wprowadza nowe oprogramowanie.

10 kwietnia 2013

Radosław Małyska przeszedł z MediaComu do UM

Universal McCann ma nowego digital media plannera.

10 kwietnia 2013

"Przegląd Sportowy" dorobił się tygodnika

Ringier poszerza markę dziennika "Przegląd Sportowy" o nowy magazyn.

10 kwietnia 2013

Media Group zmienia CI

Dom mediowy wprowadza nową identyfikację wizualną.

10 kwietnia 2013

NSA: Platforma Mediowa "Point Group" nie dopełniła obowiązków, kupując "Wprost"

Kara wobec prezesa została jednak umorzona.

10 kwietnia 2013

Marka Converse reklamuje nową linię trampek

Hasło kampanii brzmi "Shoes keep it clean. Sneakers get dirty".

10 kwietnia 2013

Wyborcza.pl debiutuje z usługą wideo w Piano Media

Agora i Piano Media wprowadza subskrypcje usług wideo.

10 kwietnia 2013

Grupa eBroker zmienia produkt i inwestuje w promocję

Firma wprowadza zmiany w jednym ze swoich flagowych produktów i rozpoczyna współpracę z agencją Cation PR.

10 kwietnia 2013

Big Data wprowadza nową usługę do monitoringu społeczności

Spółka uruchamia usługę pod nazwą Wisetrends.

10 kwietnia 2013

Marka E świętuje 40-lecie

Trwają intensywne działania reklamowe dla marki, której właścicielem jest obecnie Henkel (wcześniej PZ Cussons).

10 kwietnia 2013

Marka agencji Peppermint wraca na rynek

Netizens Peppermint dzieli się na dwa brandy.

10 kwietnia 2013

McDonald's wprowadza wiosenne menu

Sieć wprowadza do menu nowości i przywraca propozycje z poprzednich sezonów.

10 kwietnia 2013

KRRiT zajmuje stanowisko w sprawie NC+

Zdaniem KRRiT klienci platform satelitarnych powinni m.in. mieć prawną gwarancję obowiązywania kontraktu na stałych warunkach przez cały okres trwania umowy.

10 kwietnia 2013

Data Solutions z Atlasem

Agencja będzie zarządzać kluczowym programem adresowanym do branży budowlanej.