M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 maja 2013

Schulz Brand Friendly dla Oeparol Stimulance

Krakowska agencja zrealizowała billboard sponsorski dla linii Oeparol Stimulance.

7 maja 2013

Sieć komórkowa Plus wspiera sprzedaż wycieczek TUI

Klienci operatora za przedłużenie umowy lub doładowanie konta mogą liczyć na rabaty przy rezerwacji wakacyjnych wycieczek w biurze podróży.

7 maja 2013

Marcin Samek w McCann Worldgroup

Będzie zarządzał działem strategii we wszystkich spółkach grupy.

7 maja 2013

Agnieszka Chylińska reklamuje ubezpieczenia na życie Avivy

Kreację przygotowała agencja Testardo. Kampania potrwa do połowy czerwca.

7 maja 2013

Agencja InAct wypromuje sieć Canappka

Umowę podpisano na rok.

7 maja 2013

Grimbergen - nowa marka piwa od Carlsberga

Nowość będzie dostępna jedynie w kanale HoReCa.

7 maja 2013

Katarzyna Byler dyr. sprzedaży w Interactions

Byler stanie na czele drugiego zespołu sprzedaży, pierwszym zarządza Agnieszka Kalbarczyk.

7 maja 2013

Get More Social obsłuży sklep Stendi.pl

Agencja zajmie się komunikacją sklepu online w social mediach.

7 maja 2013

Pierwszy projekt Infinity Group dla Nikona

Agencja stworzyła nową wersję portalu SzerokiKadr.pl.

7 maja 2013

Film Reaktor i Brasil dla Link4

Ubezpieczyciel promuje nową ofertę OC.

7 maja 2013

Bartek Hanus nowym dyrektorem strategii w Lowe GGK

Z TBWA\Tequila do Lowe GGK.

7 maja 2013

Jupik nakłania dzieci do aktywności

W nowym konkursie Jupika można wygrać wyjazd na letni obóz wypoczynkowy. Za akcję odpowiada OS3.

7 maja 2013

Tymbark Next z kolejną kampanią

Maspex kontynuuje inwestycje w Tymbark.

7 maja 2013

TV.Disco ma nowego channel managera

4fun Media powiększa zespół o channel managera oraz PR managera.

7 maja 2013

Coca-Cola zachęca do dzielenia się radością

Rusza kampania wspierająca zdjęcie logotypu z najcenniejszej marki FMCG.

7 maja 2013

Stanisław Krucki marketing managerem Orangina Schweppes Polska

Nowa spółka szykuje się do ekspansji.

7 maja 2013

Getin Bank z nową kampanią

Film Reaktor i agencja Bardzo dla banku.

7 maja 2013

Gremi wspiera "Rzeczpospolitą"

Na dwuetapową kampanię reklamową wydawca zamierza wydać ok. 2 mln zł.

7 maja 2013

Hoop Cola rusza z pierwszą odsłoną kampanii

Wilq, nowa "twarz" Hoop Coli, pokazuje, na czym polega bycie bohaterem.

8 maja 2013

Reader’s Digest w Polsce zmienia właściciela

Wydawca magazynu "Reader’s Digest" ma nowego właściciela.

8 maja 2013

Karol Stefański szefem komunikacji w Value Media

Były menedżer agencji OS3 dołączył do Value Media.

8 maja 2013

Paczkomaty InPost przy oddziałach BPH

Alternatywny wobec Poczty Polskiej operator pocztowy porozumiał się z bankiem BPH i będzie instalował swoje Paczkomaty przy jego placówkach.

8 maja 2013

Banki spółdzielcze SGB kuszą lokatami z nagrodami za 745 tys. zł

Kampanię przygotowała agencja Men at Work

8 maja 2013

Atmedia w czerwcu utrzymują poziom cen

Podobnie jak w poprzednich miesiącach średni koszt dotarcia zostaje utrzymany na poziomie ceny z czerwca 2012 r.

8 maja 2013

Nestle dopieszcza miłujących kawę

Wystartowała kampania Nescafe Gold.

8 maja 2013

Nowi szefowie kreacji w Hand Made

Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka nowymi dyrektorami kreatywnymi w agencji.

8 maja 2013

BAN obsłuży Womenshealth.pl

Kolejna witryna Motor Press Polska trafia do ofert sieci BAN.

8 maja 2013

Serce i Rozum nad ogromną betonową wsią

Publicis przygotował spot informujący o nowej ofercie FunPack.

8 maja 2013

Mateusz Felsmann dyrektorem kreatywnym Artegence

Poprzednio związany był z agencją The Digitals.

8 maja 2013

Nestea poszerza portfolio

Coca-Cola wspiera swój brand kampanią.

8 maja 2013

Knorr wielbi makaron

Marketer wesprze swoje Fiksy promocją konsumencką i nagrodzi największych makaronożerców.

8 maja 2013

Hochland wspiera serek z owocami

Wystartowała kampania Almette z jabłkiem i gruszką.

8 maja 2013

Gremi Media tworzy zespół ds. produktów digital

Radosław Krawczyk pokieruje pracami zespołu.

8 maja 2013

Tesco po raz pierwszy reklamuje się w kinie

Kampania obejmuje emisję 45-sek. spotu w sieci Cinema City.

8 maja 2013

Spicy Mobile - nowa agencja komunikacji mobilnej

Założycielami agencji są Artur Zawadzki, były prezes Gemiusa, i Rafał Karczewski, dyrektor sprzedaży ds. internetu w Polsat Media.

8 maja 2013

Goldbach Audience kończy proces rebrandingu

Firma wprowadza nową ofertę oraz nowy cennik.

8 maja 2013

O2 uruchamia agencję Star2

Oferta dotyczy kampanii wykorzystujących popularność blogerów, twórców amatorskich i profesjonalnych wideo oraz celebrytów sieci.

8 maja 2013

Tymbark z kolejną intensyfikacją działań

Maspex konsekwentnie inwestuje w Tymbark kolejnymi działaniami w mediach.

8 maja 2013

Lemon Sky obiera strategię 36@

Agencja w najbliższych latach zamierza oferować pełny wachlarz możliwości w komunikacji marketingowej.

8 maja 2013

Plus reklamuje wspólną ofertę z TUI Poland

Agencja reklamowa Change i studio TFP zrealizowały kolejny projekt dla Polkomtela.

8 maja 2013

Streetcom ma już ćwierć miliona ekspertów

Agencja marketingu rekomendacji może hucznie obchodzić 9. urodziny.

8 maja 2013

Hoop publicystycznie i pozytywnie

Pierwsza odsłona kampanii Hoop Coli posługuje się konwencją absurdu, ale skłania się też ku publicystyce.

8 maja 2013

Galposter i Light zmienią szyldy Kredyt Banku na BZ WBK

Bank nie ujawnia, ile go to będzie kosztowało.

8 maja 2013

NC+ i Orange rozszerzają współpracę

Nowy pakiet 109 kanałów TV i 8GB mobilnego internetu za 99 zł miesięcznie. Będą kolejne oferty.

9 maja 2013

Verbena na ekranie

Marka z portfolio I.D.C. Holding a.s. wprowadza nowy smak ziołowych cukierków.

9 maja 2013

Tomasz Szurawski szefem marketingu korporacyjnego Gremi

Po 11 latach menedżer przeszedł z Ringier Axel Springer do Gremi Media.

9 maja 2013

Colorovo organizuje ogólnopolski konkurs

Młodzi artyści mogą wygrać 10 tys. zł.

9 maja 2013

Przychody reklamowe TVN spadły o 6 proc.

Przychody ze sprzedaży czasu reklamowego spadły o 9 proc., natomiast wzrosły ze sponsoringu i z opłat za kanały tematyczne - odpowiednio o 16 i 2 proc.

9 maja 2013

Virgin Mobile ma już 100 tys. użytkowników

Wyniki są zgodne z założeniami - twierdzą przedstawiciele wirtualnego operatora.

9 maja 2013

Motor-Presse zwiększa nakład "Women's Health"

Po kilku dniach od debiutu sprzedaż pisma jest na tyle wysoka, że wydawca zdecydował się na dodruk pisma.