M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 maja 2013

UOKiK ukarał Samsunga 2,3 mln zł za podszywanie się pod rządową kampanię cyfrowej TV

Samsung chciał zarobić na Babci Lodzi. Czy będzie musiał zapłacić?

14 maja 2013

Saatchi & Saatchi dla Aussie

Nowa marka w portfolio Procter & Gamble.

14 maja 2013

Polymus finalizuje konkurs kreatywny dla Coty

Konkurs w formie aplikacji na profilu facebookowym Sephory został rozstrzygnięty.

14 maja 2013

Heineken zaprasza designerów do współpracy

Druga odsłona Open Design Explorations.

14 maja 2013

Lipton Ice Tea rusza z konkursem "Weź to na chłodno"

Za wsparcie akcji odpowiada Digital One.

14 maja 2013

Black rozwija skrzydła z LOT-em i Mikiem Tysonem

FoodCare zapowiada ekspansję na rynki zagraniczne, a z brandem Fitella wchodzi w nowy segment.

14 maja 2013

Ringier Axel Springer promuje oFeminin.pl

Wydawca ruszył z kampanią wizerunkową serwisu.

14 maja 2013

Adrian Domitrz pokieruje BrandScience w Media Direction OMD

W związku z odejściem Rafała Wyszyńskiego struktura analityczno-badawcza ma nowego szefa.

14 maja 2013

Avon przygotował trzy spoty rekrutacyjne

Firma kosmetyczna ruszyła z emisją filmów reklamowych zachęcających do współpracy.

14 maja 2013

OS3 wspiera markę Littlest Pet Shop

Hasbro Polska zdecydowało się na kolejny konkurs SMS-owy, który ma wspierać sprzedaż produktu.

14 maja 2013

ING Bank kończy kampanię superszybkich pożyczek

Rusza ostatni etap komunikacji reklamowej Pożyczki Superszybkiej ING Banku Śląskiego. Na finał przygotowano nowe spoty.

14 maja 2013

Książkowski i Suda szefami redakcji serwisów Muratora

PoradnikZdrowie.pl i Glamki.pl mają nowych redaktorów naczelnych.

14 maja 2013

Vue Entertainment chce przejąć sieć Multikino

Światowy operator i deweloper kin wielosalowych chce przejąć od ITI i Area Property Partners 100 proc. akcji polskiej sieci.

14 maja 2013

Teaser Tesco rozwiązany - ceny w dół

Detalista komunikuje obniżkę cen hasłem "Ciach!".

14 maja 2013

UPC prowadzi przetarg na media

Telewizja kablowa przegląda oferty agencji mediowych.

15 maja 2013

Telewizja Puls chce mieć 7-proc. udział w widowni

Za kilka dni stacja kończy nadawanie analogowe. W tym roku spółka ma przekroczyć 100 mln zł przychodów.

15 maja 2013

Agnieszka Stańczuk awansowała w Ringier Axel Springer Polska

Wydawca stworzył nowe stanowisko w biurze reklamy.

15 maja 2013

Joanna Soroko poprowadzi dział PR w Płodni.com

Agencja ma nowego PR managera.

15 maja 2013

Lemon Sky tworzy komórkę performance marketingu

Za jej rozwój odpowiada Daniel Świątkowski, który wcześniej pełnił m.in. funkcję dyrektora zarządzającego Ceneo.pl.

15 maja 2013

Spółki należące do Lowe Group Poland zmieniają nazwy

Polskie agencje grupy ujednolicają branding zgodnie z globalnymi standardami sieci.

15 maja 2013

Heyah wprowadza ofertę abonamentową - odpowiedź PTC na Nju. Mobile

Rozmowy i SMS-y bez ograniczeń i 0,5 GB transferu danych za 47 zł.

15 maja 2013

Okocim sponsorem Mistrzostw Świata w siatkówce plażowej

Impreza w tym roku po raz pierwszy odbędzie się w Polsce.

15 maja 2013

Wzmocnienie w Think Kong

Nowym social media team directorem została Anita Wojtaś-Jakubowska.

15 maja 2013

Polski Bank Komórek Macierzystych wystartuje z kampanią

Komunikacja skierowana jest przede wszystkim do kobiet w drugiej ciąży.

15 maja 2013

Kinoplex.pl promuje polskie kino na Filmfest PL

Wydarzeniu towarzyszy kampania promocyjna w prasie oraz internecie.

15 maja 2013

Wspólna kampania Asusa z Intelem

Akcję ambientowo-socialową realizuje agencja Biuro Podróży Reklamy.

15 maja 2013

147 proc. wzrostu Socializera w I kwartale

Grupa kapitałowa wygenerowała skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 3,69 mln zł. Zysk netto wyniósł 251 tys. zł.

15 maja 2013

TVP kupuje prawa do igrzysk w Soczi i Rio de Janeiro

Zimowe i letnie zmagania sportowe nadawca zamierza transmitować na kilku kanałach.

15 maja 2013

Ringier łączy redakcje motoryzacyjne

Wojciech Jakóbczyk pokieruje połączonym newsroomem.

15 maja 2013

Carlsberg wzmacnia jakościowo markę Harnaś

Nowa kampania ma ją otworzyć na szerszy target.

16 maja 2013

Eryk Kłopotowski PR managerem Gremi Media

Wydawca m.in. "Rzeczpospolitej" ma nowego PR managera.

16 maja 2013

Agora notuje blisko 7-proc. spadek przychodów

Spadki w kategorii prasowej oraz kinowej miały istotny wpływ na wyniki spółki za I kwartał br.

16 maja 2013

Nowy team kreatywny w McCann Warsaw

Agencja powiększa dział kreacji.

16 maja 2013

Diabeł Lucek i bobasy - rusza kampania Heyah non stop

Kampanię przygotowały: G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.

16 maja 2013

TVP outsourcuje coraz bardziej

Telewizja chce ograniczać koszty, wprowadzając outsourcing.

16 maja 2013

K2 Media rozpoczyna pracę dla Primy

Nowy klient w portfolio agencji.

16 maja 2013

Bucholc dyrektorem kreatywnym w agencji Gong

Awans jest związany z poszerzeniem portfolio klientów agencji.

16 maja 2013

Fenix3 chce płacić za oglądanie reklam

Szczecińska firma testuje nowy system dotarcia z reklamą.

16 maja 2013

Mobehave poszerza ofertę o mobilne wsparcie sprzedaży

Nośnikiem przekazu są wiadomości SMS oraz MMS.

16 maja 2013

Purmo z aplikacją SmartBox

Producent kaloryferów i grzejników stworzył specjalną aplikację na smartfony.

16 maja 2013

Przychody reklamowe Polsatu na razie dużo słabiej niż w ub.r.

Bilans ratują przychody od abonentów telewizji satelitarnej.

16 maja 2013

Quisma wzmacnia zespół

Zuzanna Gębka i Marcin Markowski dołączają do agencji będącej partnerem Group M.

16 maja 2013

Drosed z nowym serwisem internetowym

Grupa Drosed z Siedlec sukcesywnie odświeża swój wizerunek.

16 maja 2013

"The most wanted" od DDB Warszawa

Pierwsza na świecie aplikacja ułatwiająca zapamiętywanie twarzy poszukiwanych przestępców.

16 maja 2013

Hoop Cola na podwójnym dopalaniu

Hoop wprowadza na rynek letni wariant coli - z guaraną.

16 maja 2013

Lowe Warsaw dla Wyborowej

"Wchodzisz w to?" pod takim hasłem wystartowała nowa kampania wódki Wyborowa Smaki Świata (Pernod Ricard Polska).

16 maja 2013

Frugo walczy o młodego konsumenta i przywrócenie dobrych zwyczajów

Za kreację kampanii odpowiada Iwo Zaniewski z agencji PZL.

16 maja 2013

Nescafe promuje się podczas Nocy Muzeów

Nowy wariant 3 w 1 z brązowym cukrem zadebiutuje w sobotę.

17 maja 2013

PMPG kończy z "Filmem"

W czerwcu ukaże się ostatni numer miesięcznika.

17 maja 2013

Kia promuje nowy model Carens

Ruszyła kampania nowego modelu samochodu.