M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 czerwca 2013

Play odpowiada na Nju. Mobile

Ponad 1,5 miesiąca zajęło czwartemu operatorowi przygotowanie "właściwej" odpowiedzi na ofertę Orange.

12 czerwca 2013

Aleksandra Boćwińska będzie zarządzać MSLGroup Social Hive

Marta Zielińska po trzech latach pracy w agencji odchodzi ze stanowiska.

12 czerwca 2013

K2 wspiera promocyjnie PZU

Agencja odpowiada za kampanię ubezpieczyciela promującą OFE wśród młodego targetu.

12 czerwca 2013

Murator tworzy nową funkcję new businessu w BR

Alicja Bugajska objęła nowe stanowisko w strukturach działu reklamy "Super Expressu". Jej dotychczasowe obowiązki przejęła Iza Ozga.

12 czerwca 2013

Marka Hit z nowym sezonowym smakiem

Bahlsen wprowadza na rynek sezonowy, kawowy smak "imprezowych" ciastek.

12 czerwca 2013

Mondelez znów schładza lato kawą

Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii "Przełam lody".

12 czerwca 2013

Nestle poszerza portfolio Winiar

Do sosów zimnych dołącza sos chili.

12 czerwca 2013

San Markos ma nowego dyrektora kreatywnego

Piotr Zajlich objął stanowisko creative & strategy directora.

12 czerwca 2013

Cyfrowy Polsat reklamuje pakiety usług multimedialnych dla domu

Grey, Chimney i TFP dla Cyfrowego Polsatu.

12 czerwca 2013

Orange inwestuje w product placement w serialach TVP

Operator pojawia się w odcinkach "Ojca Mateusza" i "Rodzinka.pl".

12 czerwca 2013

Oświadczenie: Change nie na sprzedaż

Agencja deklaruje, że nie prowadzi żadnych rozmów o sprzedaży z WPP ani z jakimkolwiek innym podmiotem - oświadczenie w tej sprawie otrzymaliśmy od Marka Żołędziowskiego, prezesa Change Integrated.

12 czerwca 2013

Adkontekst: rynek reklamy kontekstowej wart ponad 207 mln zł

W ub.r. sektor wzrósł o 29 proc.

12 czerwca 2013

Tomasz Sandak dyrektorem TAI

Telewizyjna Agencja Informacyjna ma nowego szefa.

13 czerwca 2013

ING Życie diagnozuje osobowość finansową internautów

Autorem koncepcji, wdrożonej nie tylko na rynku polskim, jest holenderska agencja Brult.

13 czerwca 2013

Pizza Hut promuje lekkie menu

Sieć oferuje dwa nowe smaki pizzy, kolejną sałatkę i orzeźwiające napoje.

13 czerwca 2013

PKN Orlen promuje naukę chemii

Za pomocą aplikacji stworzonej przez GoldenSubmarine użytkownicy tabletów mogą w przyjemniejszy sposób zgłębiać wiedzę o chemii.

13 czerwca 2013

Ponad pół miliona internautów zainteresowała gra promocyjna PZU

Gra jest oparta na licencji Akinatora, zakupionej od firmy Elokence, kampanię online przygotowała VML Poland.

13 czerwca 2013

Onet rusza z platformą gier mobilnych

Dostawcami tytułów są m.in. Gameloft czy Vivid Games.

13 czerwca 2013

Interaktywny outdoor Coca-Coli ruszył w Polskę

Kampania "Podziel się radością" ma odsłonę na interaktywnym outdoorze.

13 czerwca 2013

Polish Creative Group dla Eurolotu

Agencja obsłuży działania komunikacyjne marki w social mediach.

13 czerwca 2013

9 statuetek i 37 wyróżnień Golden Arrow

Jury konkursu marketingu bezpośredniego zakończyło pracę.

13 czerwca 2013

Ivan Hernandez w Walk

Agencja ma nowego digital strategy and development directora.

13 czerwca 2013

Klimat PRL-u wraca za sprawą Pewex.pl

Szefowie Monster Media Group uruchamiają nowy projekt online.

13 czerwca 2013

Tymbark częstuje bąbelkami

Maspex rusza z wielką akcją samplingową dla Tymbarka Gazzzowanego.

13 czerwca 2013

Oreo na Dzień Ojca

Ruszyły intensywne działania ciastek Mondeleza.

13 czerwca 2013

Interia.pl udoskonala wersję mobilną

Po zmianach m.Interia.pl udostępnia wszystkie serwisy, które znajdują się na stronie głównej.

13 czerwca 2013

Henkel wprowadza ulepszoną wersję Persil Expert

Marketer zmienia opakowania i formułę proszków.

13 czerwca 2013

Polacy będą pachnieć Barcą

Właściciel m.in. takich marek jak Soraya czy Dermika wprowadza na rynek męskie preparaty firmowane marką katalońskiego klubu sportowego.

13 czerwca 2013

Hortex pakuje w PET

Marka oferuje letnie smaki napojów w nowych opakowaniach.

13 czerwca 2013

ING Bank Śląski zaprasza do konkursu fotograficznego

Zabawa "Małe wielkie odkrycie" jest komunikowana reklamowo w mediach ogólnopolskich.

14 czerwca 2013

Samsung kończy z rozmrażaniem

Ruszyła kampania promocyjna lodówek Samsung Cool.

14 czerwca 2013

Buzz Media dla LG Electronics Polska

Kampania rekomendacji miała na celu pozyskanie opinii użytkowników w kategorii mobile.

14 czerwca 2013

Łukasz Kukwa w zespole Value Media

Będzie odpowiadał za web analitykę i mierzenie wpływu mediów na sprzedaż online.

14 czerwca 2013

Uzupełnienie: Hortex pakuje w PET

Hortex wesprze swoją nowość kampanią.

14 czerwca 2013

Frugo wchodzi na murale

Kampania napoju obejmuje kolejne nośniki.

14 czerwca 2013

Ramówki wiosenne nie uratowały stacji ogólnopolskich

Tzw. wielka czwórka traci widzów, a wiosenne lokomotywy programowe nie odwróciły niekorzystnych trendów. Rynek kanałów tematycznych rośnie dzięki spadkom top 4 - wynika z analizy Atmediów.

14 czerwca 2013

Tribal DDB Warszawa dla Flory

Agencja przygotowała aplikację dla marki z portfolio Unilevera.

14 czerwca 2013

PKO BP przejmie Nordea Bank. Marka Nordea zniknie z ulic i reklam

Dzięki przejęciu 136 placówek Nordei PKO BP zwiększy sieć sprzedaży i skalę biznesu.

14 czerwca 2013

Divante optymalizuje sprzedaż PWN

Zadaniem agencji jest obsługa kanału e-commerce.

14 czerwca 2013

Facebook wprowadził kolejny drogi format

Do oferty dołączył Reach Block ze 100 proc. emisją w News Feedzie.

14 czerwca 2013

Mondelez znacząco zwiększył wydatki na reklamę

Od stycznia do końca maja Mondelez wydał na reklamę ponad 92,5 mln zł.

14 czerwca 2013

MRM autorem projektu dla Maybelline New York

Agencja odpowiada za uruchomienie nowego serwisu marki.

14 czerwca 2013

"Harper’s Bazaar Polska" na wielkim formacie

Tytuł promuje się za pomocą gigantycznego outdooru.

14 czerwca 2013

Black Jet startuje

Rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa "The sky’s the limit!" z udziałem Mike’a Tysona.

14 czerwca 2013

Magdalena Cybula wiceprezesem w Apelli

Zmiany w zarządzie spółki prowadzącej działalność wydawniczą.

14 czerwca 2013

Artegence planuje wejście na New Connect

Agencja interaktywna myśli o wejściu na parkiet.

14 czerwca 2013

"Poradnik Domowy" przeszedł relaunch

Edipresse odświeża tytuł.

14 czerwca 2013

DDB Warszawa z największą liczbą zgłoszeń na Cannes Lions

W tegorocznym konkursie agencja zgłosiła 29 prac w 9 kategoriach.

17 czerwca 2013

Magdalena Błaszczyk w Polcast Television

Właściciel m.in. kanału Tele 5 ma nowego dyrektora ds. operacyjnych.

17 czerwca 2013

"Show" droższe i w odświeżonej formule

Bauer poprawia jakość pisma magazynu people.