M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 czerwca 2013

Universal McCann bada wpływ kanałów komunikacji na realizację celów kampanii

Najnowsze badania domu mediowego pokazują, że przy precyzyjnie dobranych mediach zwrot z inwestycji może wynieść od 9 do 15 proc.

17 czerwca 2013

VML Poland z największą liczbą nominacji w Golden Arrow

Statuetki otrzyma 9 projektów, a 37 przypadną wyróżnienia.

17 czerwca 2013

Kadr i Tor na platformie YouTube

Studia filmowe udostępniają bezpłatnie ponad 60 polskich filmów pełnometrażowych.

17 czerwca 2013

TVP mianuje szefa Ośrodka Programów Regionalnych

Marek Pasiuta objął nowe stanowisko w telewizji.

17 czerwca 2013

Nowy team kreatywny w Directors

Tomasz Szewczyk i Maciej Miloch dołączają do agencji.

17 czerwca 2013

Jakub Kadłubowski w Mea Group

Nowy creative manager w agencji.

17 czerwca 2013

Nokia reklamuje Lumię 520

Smartfon dla młodych w przystępnej cenie.

17 czerwca 2013

Czesław śpiewa "Ona tańczy dla mnie"

Odpowiedź Play na Nju. Mobile.

17 czerwca 2013

Spot Nivei najchętniej oglądany w YouTube

Internet Research Center podsumował wyniki spotów za maj.

17 czerwca 2013

Astor współpracuje z S4

Agencja ma nowego klienta.

17 czerwca 2013

Nespresso stawia na inspirację

Ruszył duży projekt współpracy Nestle z artystami.

17 czerwca 2013

Kujawski po raz trzeci z odsieczą dla pszczół

Wystartowała trzecia edycja programu "Z Kujawskim pomagamy pszczołom".

17 czerwca 2013

Inea sponsorem stadionu w Poznaniu

Wartości pięcioletniego kontraktu strony nie ujawniają.

17 czerwca 2013

Fairy chce rządzić w kuchni

Procter & Gamble wprowadza na rynek nowy płyn do mycia naczyń i z pompą wchodzi w segment tabletek do zmywarek.

17 czerwca 2013

Anna Chojnowska w IQFM

Agencja ma nowego business development & communication managera.

17 czerwca 2013

Dwie nominacje z Polski w Cannes Lions

W kategorii innovation znalazły się kampanie K2 i Getin Noble Bank.

18 czerwca 2013

Payback promuje się, pomnażając punkty

Im więcej osób przystąpi do promocji, tym więcej punktów otrzyma.

18 czerwca 2013

Kaufland rusza z kampanią wizerunkową

Sieć dyskontów w kampanii komunikuje świeżość swoich produktów oraz lokalny charakter, czym chce odróżnić się od konkurentów.

18 czerwca 2013

Największa akcja Visy promująca płatności kartami

Za wszystkie, nawet najmniejsze zakupy w marketach Carrefour płacone kartami Visa klienci otrzymają bonusy. Przez dwa miesiące.

18 czerwca 2013

Artegence - zmiany w zarządzie i nowy new business director

Andrzej Szewczyk wszedł do zarządu, natomiast Anna Rębelska będzie odpowiadać za nowy biznes.

18 czerwca 2013

Fat Baby dla Schweppes

Agencja będzie odpowiadać za adaptację kampanii Axford Tjon na polski rynek.

18 czerwca 2013

Wrzuta.pl wyłącznym dystrybutorem Dancetrippin.tv

Użytkownicy Wrzuty mogą teraz korzystać z możliwości oglądania m.in. ekskluzywnych materiałów wideo z imprez z całego świata.

18 czerwca 2013

The Digitals autorem aplikacji Freebee

Aplikacja jest dostępna w AppStore i Google Play.

18 czerwca 2013

Ambra rozpoczyna produkcję cydru - wprowadza nową markę Cydr Lubelski

Pierwszy polski cydr produkowany na skalę przemysłową w cenie 9,99 zł za litr.

18 czerwca 2013

Cannes Lions: trzy nominacje dla DDB Warszawa

Wczoraj zaprezentowano kolejne short-listy. DDB Warszawa jest na nich jedyną polską agencją.

18 czerwca 2013

Alior Sync w ciągu roku pozyskał blisko 260 tys. klientów

Pierwotnie zakładane plany akwizycji były ambitniejsze.

18 czerwca 2013

Malma w portfolio Maspeksu

Lubella sfinalizowała transakcję zakupu marki Malma.

18 czerwca 2013

ZOG: rynek reklamy będzie mniejszy od wcześniejszych prognoz

ZOG rewiduje swoje szacunki wydatków reklamowych.

18 czerwca 2013

Rusza kolejna promocja konsumencka Braun

Ruszają działania pod hasłem "Dodaj sobie blasku z Silk-epil".

18 czerwca 2013

Prudential zadowolony z rezultatów launchu marki

- Przekroczyliśmy zakładane plany zarówno odnośnie do komunikacji, jak i sprzedaży - twierdzi szef marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudentiala.

18 czerwca 2013

Ponad 30 proc. firm w ostatnich pięciu latach przeprowadziło rebranding

Ipsos zrealizował badania dla Grupy OEX.

18 czerwca 2013

Dorota Kozlowicz szefem marketingu L'Oreal Paris

Szefowa marketingu Garnier na obszar Europy Środkowo-Wschodniej objęła obowiązki dyrektora marketingu L'Oreal Paris.

18 czerwca 2013

Frisco prowadzi kampanię porównawczą

Internetowy supermarket rozpoczyna kolejny etap projektu.

18 czerwca 2013

USP Zdrowie likwiduje stanowisko Stefana Laux

Firma farmaceutyczna redukuje funkcję dyrektora zarządzającego.

19 czerwca 2013

Beef Master inwestuje w sponsoring sportowy

Producent mięsa wołowego został sponsorem łódzkiej drużyny siatkarek.

19 czerwca 2013

Maciej Malec przestaje zarządzać Equinox Polska

Maciej Malec przekazuje zarządzanie Equinox Polska. Jego funkcję obejmie Jakub Potrzebowski, CEO agencji.

19 czerwca 2013

Faster & Better przejmuje obsługę Grecos Holiday

Agencja Socializer traci budżet.

19 czerwca 2013

Żabka powalczy z dyskontami o rynek wina

Sieć wprowadzi do sprzedaży markę Jack Rabbit.

19 czerwca 2013

Weltbild zaprasza do zakupów online

Wystartowała kampania reklamowa księgarni internetowej. W jej ramach klienci mogą liczyć na darmową dostawę zamówionych produktów.

19 czerwca 2013

Lech Premium organizuje koncerty w browarze

Bilety na koncerty Myslovitz, Czesław Śpiewa i Hurts dla konsumentów marki. Akcja jest wsparta kampanią w mediach.

19 czerwca 2013

E-commerce Polska wstępuje do Ecommerce Europe

Przyłączenie oznacza m.in. wzajemny dostęp do badań i raportów, co ma pozwolić na kształtowanie wizerunku branży i obserwację dynamiki rynku.

19 czerwca 2013

Frugo idzie w ruch

Obrandowane skutery z logo Frugo do wygrania w sieci sklepów Biedronka.

19 czerwca 2013

Skoda ruszyła z kampanią Octavii Combi

Kampania wizerunkowa z oryginalnie rozpisanym claimem ma uwiarygodnić wyjątkowość modelu.

19 czerwca 2013

V&P zbada efektywność materiałów POS

Materiały będą badane w realnym środowisku.

19 czerwca 2013

Matras korzysta z rozwiązania firmy Netsprint

Sklep internetowy księgarni wdraża nowe narzędzie do skuteczniejszej sprzedaży.

19 czerwca 2013

Wystartowała ogólnopolska akcja "Nie bądź burak, jedz warzywa"

Fundacja Allegro All For Planet namawia do jedzenia warzyw.

19 czerwca 2013

Piotr Winiarz dyrektorem sprzedaży w GoldenAd

Poprzednio związany był z Provident Polska, gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale internetowym.

19 czerwca 2013

Marlboro wybrało Focus Media Group

Agencja przygotuje letnie aktywności.

19 czerwca 2013

Kulesza, Kluźniak i Braciak razem w reklamie ING

Kolejna realizacja Brain i Lowe Media dla ING Banku Śląskiego.

19 czerwca 2013

Bielmar rozdaje śniadania pracownikom biurowców

Zakłady Tłuszczowe "Bielmar" ruszyły z działaniami w ramach Śniadaniowej Klasy.