AdQuota otwiera biuro w Polsce
Firmą specjalizującą się w reklamie mobilnej pokieruje Agnieszka Standerska.
Firmą specjalizującą się w reklamie mobilnej pokieruje Agnieszka Standerska.
Muzyczny serwis streamingowy nawiązał współpracę z Alter Art, organizatorem festiwalu.
Nowa funkcjonalność sytemu mailingowego pozwala wyróżniać wiadomości reklamowe w skrzynce odbiorczej użytkowników poczty Wp.pl.
Firma Coyote Polska wprowadza na rynek system informacji o fotoradarach i zdarzeniach drogowych aktualizowany w czasie rzeczywistym.
Firmą TRND pokieruje Rafał Krauze.
Wall Ekspertów Tesco będzie mierzył 13x11 metrów.
O 4,5 proc. mniej widzów poszło do kina - wynika z danych Boxoffice.pl.
Eventy stacji odbędą się w dziesięciu miastach Polski.
W ofercie reklamowej portalu pojawiła się nowa forma reklamy.
Według badania "Raport o wynagrodzeniach SAR 2013" wzrost płac w agencjach reklamowych w ub.r. dotyczy 25 proc. stanowisk, obniżenie lub stagnacja płac zaś - 75 proc.
Zmienił się prezes i skład zarządu.
Podczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.
Spółka zarządzająca siecią restauracji ma zapłacić 464 228 zł kary.
Klienci platformy satelitarnej mogą kupić dwa abonamenty - za 99 i 149 zł.
Według danych firmy blisko 40 proc. konsumentów tej marki to przedstawicielki płci pięknej.
Działania mają na celu podkreślenie wizerunku Schweppes jako napojów kategorii premium.
Do tej pory grupa była związana z siecią IDMnet.
Akcja "Kuchnia pełna nagród" otrzyma wsparcie reklamowe.
Dom mediowy rusza z nowym projektem badawczym "Spot Liga by Lowe Media" analizującym zapamiętywanie reklam.
Grupa angażuje się w serwis o tematyce polityczno-ekonomicznej.
Zysk netto grupy kapitałowej Socializer wyniósł w 2012 r. ponad 2,1 mln zł.
Wydawnictwo wprowadza trzy redakcyjne platformy tematyczne.
Marka z portfolio grupy British American Tobacco ma nową identyfikację wizualną.
Od uruchomienia aplikacji na początku ub.r. klienci wykonali za jej pośrednictwem blisko 1,4 mln przelewów.
Pięć banków, które stworzą wspólną koalicję, obsługuje 15 mln klientów.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejrzewa, że wymuszali oni minimalne ceny markowych zegarków.
Do 5 września we wszystkich kinach sieci od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi mogą kupować bilety rodzinne i płacić za bilet tyle co dziecko.
W ciągu kilku miesięcy trwania akcji polski projekt stał się najlepszym w Europie. Promocja potrwa do października br.
Kampania outdoorowa poświęcona jest konkretnym lokalom serwującym piwo Książęce.
Bank obsługujący 1,6 mln klientów wesprze inicjatywę pod auspicjami PKO BP.
Dotychczasowy szef sprzedaży i marketingu rynku prywatnego będzie teraz w pełni odpowiadał za wszystkie kanały sprzedaży.
Obowiązki dyrektora departamentu komunikacji marketingowej banku pełni Tomasz Ziemiński.
Nowe grupowanie w wynikach badania Megapanel PBI/Gemius oparto na dwóch utworzonych w tym celu rejestrach: usługodawców i grup usługodawców.
Abonenci będą mogli obejrzeć m.in. "Nędzników".
Wzrost kosztów wydawniczych jest głównym powodem zmiany ceny egzemplarzowej.
Piątkowy "Parkiet" doniósł, że wśród chętnych są: ING, BNP Paribas, Credit Agricole i Getin. Wycena to ok. 3 mld zł.
Były szef marketingu Prudentiala, PZU i Orange dyrektorem marketingu segmentu postpaid.
Od połowy ub.r. polska firma oferuje tablety, a w przyszłym roku wypuści na rynek smartfony pod własną marką. Więcej zamierza przeznaczyć też na marketing.
Dotychczasowy prezes Maciej Jankowski zostanie wiceprezesem.
Wprowadzona na przełomie roku marka nabiera tempa.
Umowa ma na celu edukację i profesjonalizację rynku eventów.
Po kilku miesiącach pełnienia obowiązków menedżerka prezesem zarządu.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP organizuje kampanię internetową "Chorwacja welcome to EU".
Cel: wzajemne zwiększenie kompetencji, wspólne pozyskiwanie klientów i zwiększenie skali biznesu.
Klient jest autoryzowanym dilerem marek Mazda, Lancia, Jeep.
Marketer kontynuuje projekt Programator Korzyści Beko.
Same billboardy sponsorskie w Polsacie widziało 22,2 mln osób.
Instytut GfK Polonia zbadał dystrybucję, czytelnictwo i opinie o prasie handlowej.