M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 lipca 2013

Polski Przemysł Spirytusowy prowadzi kampanię "Lepszy start dla Twojego dziecka"

Biuro reklamy BE Media po raz trzeci zostało wybrane do współpracy przy projekcie.

15 lipca 2013

IMS realizuje kampanię "Letnie orzeźwienie" dla restauracji McDonald’s

Wakacyjna oferta na nośnikach OOH.

15 lipca 2013

T-Mobile o smartfonowej rewolucji

Już 5,5 mln posiadaczy smartfonów regularnie korzysta w nich z mobilnego internetu.

15 lipca 2013

Trwa jubileuszowa kampania marki Tyskie

Kampania "400 lat Tyskiego" to cykl letnich imprez połączony z działaniami w telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży.

15 lipca 2013

Nestea prowadzi akcję samplingową

Za kreację i realizację projektu odpowiedzialny jest Havas Engage Warsaw.

15 lipca 2013

Zdaniem Sfinksa decyzja UOKiK pełna uchybień

Spółka zarządzająca siecią restauracji zgodnie z zapowiedziami odwołała się od kary nałożonej przez UOKiK i punktuje uchybienia, jakie - jej zdaniem - popełnili urzędnicy.

15 lipca 2013

Obi organizuje loterię, w której można wygrać mieszkanie

Akcję komunikuje kampania.

15 lipca 2013

Na letnie seanse pod chmurką pójdziemy do… Biedronki

Na miesiąc do 20 wypoczynkowych miejscowości zawita letnie kino plenerowe przy sklepach Biedronka. Kinomani będą mogli zaopatrzyć się w przekąski i napoje.

15 lipca 2013

Odrzucony pozew zbiorowy pośredników ubezpieczeniowych wobec Link4

Sąd uznał, że naruszenie dóbr osobistych nie może być podstawą dochodzenia roszczeń w postępowaniu zbiorowym.

15 lipca 2013

Polski Cukier startuje z kampanią ATL

Głównym kanałem komunikacji jest telewizja.

15 lipca 2013

Nowy produkt Hochlandu

Ser Trio trafia do sklepów.

15 lipca 2013

Redd’s w stylistyce popartu

Nowa kampania marki piwa inspirowana była światem komiksu.

15 lipca 2013

Reklamy Getin Banku w nowej stylistyce

Kreację przygotowała agencja DDB Warszawa.

16 lipca 2013

Kampania napojów Fortuna

Komunikacja reklamowa autorstwa Brand Place obejmuje TV, prasę, internet i OOH. Media zakupił MediaCom.

16 lipca 2013

Radio Zet rozstawia czerwone ławeczki

Niestandardowa kampania Radia Zet prowadzona jest przez wewnętrzny dział PR.

16 lipca 2013

Radek Kotapka dyrektorem kreatywnym Young & Rubicam w Polsce

Tomek Wojciechowski pozostanie na stanowisku deputy creative directora.

16 lipca 2013

Kubuś Play w telewizji

Rusza kolejna odsłona reklamowa Kubusia Play. Za kreację odpowiada Brasil, za planowanie i zakup mediów - ZOG.

16 lipca 2013

K2 Media będzie promował FRW

Prezes K2 dołączy do rady programowej Fundacji Rozwoju Wolontariatu.

16 lipca 2013

Lukoil wybiera agencję Think Kong

Koncern paliwowy wybrał agencję w drodze rekomendacji.

16 lipca 2013

Start nowej kampanii reklamowej NC+ i Canal+

Tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy rusza nowa kampania reklamowa Canal+.

16 lipca 2013

Pkt.pl zmienia sieć reklamową

Evolution Media Net ma teraz wyłączność sieciową i agencyjną na sprzedaż reklam w serwisach spółki.

16 lipca 2013

Studio 2x2 autorem kampanii rocznicowej powstania warszawskiego

Twarzą kampanii zostali sami warszawiacy.

16 lipca 2013

Wakacyjna akcja "Kino na leżakach"

W nadmorskich miejscowościach odbędą się seanse plenerowe. Współorganizatorem akcji jest KinAds.

16 lipca 2013

Reality o projektantach pierwszą polską produkcją Fox Life

Międzynarodowy format talent show debiutuje w Fox Life. Produkcją zajmuje się ATM Grupa.

16 lipca 2013

Anna Przybylska została ambasadorką marki Garnier

Po zakończeniu około dziewięcioletniej współpracy z firmą Astor aktorka zostanie ambasadorką konkurencyjnego brandu. Już w sierpniu ruszy kampania Garniera z udziałem Przybylskiej, którą przygotowuje agencja Publicis.

16 lipca 2013

IKEA znów stawia wielkie kanapy

Ambientową kampanię realizuje agencja Mosqi.to.

16 lipca 2013

Nowa platforma Youp! dla e-biznesu

Platforma oferuje wsparcie sprzedażowe i promocyjne e-firmom, szybkie płatności i rozrywkę internautom.

16 lipca 2013

100 tys. zł kary dla iTV za pornografię

KRRiT ukarał nadawcę - spółkę Telestar SA - za rozpowszechnianie treści pornograficznych.

16 lipca 2013

Maciej Ziomek dyrektorem w londyńskim oddziale SMV

Media director Starlinka przeszedł do londyńskiego biura Starcom MediaVest Group.

16 lipca 2013

Sharp promuje duże telewizory - od 50 do 90 cali

Marketer rozda 1,2 tys. nagród za blisko 890 tys. zł.

16 lipca 2013

PMR: Rynek odzieży i obuwia zwalnia

Firma szacuje, że tegoroczna dynamika wzrostu segmentu wyniesie 1 proc.

16 lipca 2013

"Extra weekend" - kampania reklamowa Danone

Young & Rubicam autorem nowej kampanii dla marki Danio Extra z portfolio Danone.

17 lipca 2013

Platige Image autorem produkcji dla marki Hills

Reklamy skierowane na rynek międzynarodowy emitowane są m.in.: w Stanach Zjednoczonych, Australii oraz Nowej Zelandii.

17 lipca 2013

Unilever ogłosi, ile można zaoszczędzić, żyjąc w stylu eko

Edukacja konsumentów będzie jednym z filarów programu sustainability firmy.

17 lipca 2013

Amica stawia na design

Rodzimy producent reklamuje lodówki o nowoczesnej stylistyce.

17 lipca 2013

Michał Kocięba kierownikiem ds. komunikacji kanałów sportowych w platformie NC+

Były rzecznik Legii Warszawa pokieruje PR-em kanałów sportowych platformy satelitarnej.

17 lipca 2013

Procter & Gamble likwiduje część serwisów brandowych w internecie

Marketer dokonał przeglądu swoich działań digital.

17 lipca 2013

Sanitec Koło w Facebooku

Agencja Eura7 rozpoczyna kampanię urządzeń sanitarnych firmy Koło.

17 lipca 2013

T-Mobile reklamuje Firefox OS

Operator reklamuje pierwszy smartfon z nowym systemem operacyjnym Mozilli dostępny wyłącznie w jego sieci.

17 lipca 2013

Chris Lindner dołączył do Synthesis Media

Firma specjalizująca się m.in. w postprodukcji telewizyjnej stworzyła nowe stanowisko business development managera.

17 lipca 2013

Fox reklamuje serial z Diane Kruger

Na antenie stacji Fox zadebiutowała nowa produkcja serialowa "The Bridge: Na granicy".

17 lipca 2013

Robert Plesko pokieruje Macroscope

W związku z urlopem macierzyńskim Beaty Szcześniak funkcję szefa oddziałów OMD przejął dotychczasowy group account director.

17 lipca 2013

Wilkinson organizuje "Niemiecki podryw"

Zwycięzcy konkursu zorganizowanego w Facebooku otrzymają bony na wakacje od firmy Neckermann.

17 lipca 2013

Maciej Kaźmierczak objął stanowisko BEM culinary w Nestlé

Dotychczasowy country manager w Nestlé na Słowacji objął stanowisko business executive managera w dziale kulinariów Nestlé Polska.

17 lipca 2013

Nivea znów najchętniej oglądana w YouTube

Kolejny miesiąc z rzędu reklamy Nivei zajęły pierwsze miejsce w zestawieniu IRCenter.com.

17 lipca 2013

Saturn wchodzi w nowe media

Sieć sklepów chce mocniej angażować swoich klientów w social mediach.

18 lipca 2013

Kampania Moliera2.com

Realizowana przez Braughman Group Media akcja reklamowa obejmie sieć wielkoformatowych nośników w największych miastach Polski.

18 lipca 2013

Noidss wybiera On Board PR Ecco Network

Agencja będzie promować platformę internetową MinHolderNet firmy Noidss.

18 lipca 2013

Prawie 70 milionów odsłon kampanii Żywca

Akcja reklamowa przygotowana przez agencję Gong dotarła do 17 milionów użytkowników.

18 lipca 2013

"Bridgy Jones" w top 10 według Pocket Gamer

Produkcja studia Grow App została doceniona przez zagraniczny serwis.