M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 lipca 2013

Królewskie z nowym opakowaniem

Nowa identyfikacja graficzna piwa przygotowana przez agencję Wilk Studio.

18 lipca 2013

Kampania Skody wykorzystuje flesh mesh

Nowa technologia po raz pierwszy w reklamie OOH.

18 lipca 2013

Bakalland odświeża kanały komunikacji digital

Wystartowały nowa strona internetowa, blog i nowa komunikacja w Facebooku.

18 lipca 2013

Stroer bada percepcję OOH wśród kierowców

Instytut badawczy Millward Brown rozpoczął zlecony przez grupę Stroer laboratoryjny pomiar z użyciem symulatora jazdy.

18 lipca 2013

Hasco-Lek ponownie reklamuje Ulgix Wzdęcia Max

W najnowszej kampanii znów pojawia się Magda Gessler.

18 lipca 2013

Mood Polska wchodzi do Facebooka

Firma samodzielnie odpowiada za komunikację w tym serwisie.

18 lipca 2013

Tomasz Fryze pokieruje komunikacją digital Banku Millennium

Wieloletni pracownik domów mediowych rozpoczyna pracę po stronie klienta.

18 lipca 2013

Agora Sport ma nowego szefa

Marcin Gadziński awansuje w grupie Agora.

18 lipca 2013

Maspex wprowadza nowe przekąski dla dzieci

W portfolio Lubelli pojawiły się paluszki dla najmłodszych.

18 lipca 2013

Vue Entertainment może przejąć Multikino

Prezes UOKiK wydała pozytywną decyzję dotyczącą koncentracji.

18 lipca 2013

Proama wykorzystuje Skype'a do kontaktów z klientami

Dzięki wprowadzeniu nowego systemu połączenia ze Skype'a są obsługiwane jak tradycyjne kontakty telefoniczne.

18 lipca 2013

Euronet zachwala wypłacanie euro

Za przygotowanie strategii komunikacji i kreację odpowiada agencja San Markos.

18 lipca 2013

Krzysztof Kulesz awansuje w ZOG

Dom mediowy tworzy nowe stanowisko menedżera odpowiedzialnego za zakup mediów nietelewizyjnych.

18 lipca 2013

Dwóch nowych communications managerów w Caracie

Dom mediowy powiększa zespół.

18 lipca 2013

Kasztelan sponsoruje miniserial w TVP

"Wrzuć na luuuz" to projekt marki na kluczowy dla sprzedaży letni okres.

19 lipca 2013

Moje Miasto Payback

Rusza kampania informacyjna promująca karty Payback. Za kreację odpowiada agencja Ogilvy Action.

19 lipca 2013

Credit Agricole w niespełna dwa lata osiągnął 18-proc. rozpoznawalność marki

Reklamowany przez Juliette Binoche bank zna już prawie 9 na 10 pytanych.

19 lipca 2013

Sąd Najwyższy modernizuje stronę WWW, łamiąc prawo

Zarzuty wobec SN złożone przez Urząd Zamówień Publicznych potwierdzone.

19 lipca 2013

Nowa wersja WP serwisów na smartfony i tablety

Serwisy wideo wp.tv oraz ToSieWytnie jeszcze bardziej mobilne. Portal wprowadza aplikację wp.tv na Windows Phone.

19 lipca 2013

TVN Media tworzy zespół dedykowany branded contentowi

Anna Skupień stanęła na czele nowego teamu Premium TV.

19 lipca 2013

Adexon wprowadza bardziej precyzyjne targetowanie

Reklamy kierowane są do osób o konkretnych intencjach zakupowych lub reprezentujących wybrane branże.

19 lipca 2013

Futbolowa kampania Media Markt

Media Markt ustawi specjalne bramki przy swoich sklepach. Nagrodą za trafienie będą darmowe zakupy w sklepie.

19 lipca 2013

Wakacyjny spot Coca-Coli

Marka rusza z następnym etapem kampanii "Podziel się radością".

19 lipca 2013

CQN uruchamia quiz SMS-owy

Konkurs ma na celu poszerzenie bazy leadów.

19 lipca 2013

"Przegląd Sportowy" bardziej cyfrowy

Ringier Axel Springer Polska odświeża tytuł.

19 lipca 2013

OS3 wyodrębnia w ofercie usługi e-commerce

Za rozwój e-commerce w OS3 odpowiada Michał Kulka, doradca zarządu firmy.

19 lipca 2013

350 tys. zł nagród w loterii banku BZ WBK

Bank nagradza za otwarcie konta, wzięcie karty kredytowej, zwiększenie limitu, wpływ na rachunek i płatności bezgotówkowe.

19 lipca 2013

Deutsche Bank zachęca klientów do gry w golfa

Nowa inicjatywa banku dla posiadaczy prestiżowych kart kredytowych.

19 lipca 2013

Trzy agencje przygotowały serwis Axa Direct

Digital One, Red8 Digital i UseLab stworzyły nową stronę dla ubezpieczyciela.

19 lipca 2013

Beko ćwiczy celebrytów

Marka już po raz drugi organizuje zawody sportowe.

19 lipca 2013

Przychody marketingowe czołowych klubów wzrosły w ub.r. o 14,5 proc.

Z umów sponsorskich i reklamowych, sprzedaży gadżetów kluby rodzimej Ekstraklasy uzyskały 192 mln zł. Ze sprzedaży praw do transmisji meczów - 100 mln zł, a ze sprzedaży biletów - 61 mln zł. Tylko te pierwsze przychody wzrosły.

22 lipca 2013

Liderzy rynku marketingu relacji stworzyli Grupę VSC

ProgramyLojalnościowe.pl, SecretClient i Polski Program Jakość Obsługi połączyły siły, tworząc Grupę VSC.

22 lipca 2013

Google Maps pyta o adres

Zmiany w Google Maps mogą dostarczać informacji o odbiorcach treści reklamowych.

22 lipca 2013

Serial o dziennikarzach promowany głównie w kanałach informacyjnych

HBO przygotowuje kampanię serialu "Newsroom" opowiadającego o dziennikarzach tworzących wieczorne wiadomości "News Night" w fikcyjnej telewizji ACN.

22 lipca 2013

Pentagon Research rozpoczyna monitoring reklam w YouTube

Firma badawcza zakończyła testy swojej nowej usługi.

22 lipca 2013

Nivea zapewnia o sukcesie swoich działań

Firma informuje, że swoimi działaniami zainteresowała 25-tysięczną publiczność.

22 lipca 2013

TVP: Więcej z abonamentu, ale mniej z reklam

Spółka po raz kolejny deklaruje, że skończy ten rok na plusie.

22 lipca 2013

Wedel po włosku i francusku

Lotte Wedel wprowadza na rynek trzy nowe warianty czekolady inspirowane europejskimi deserami.

22 lipca 2013

Lubię To powiększa team

Wzmocniono obsługę klienta oraz dział IT.

22 lipca 2013

Kolejna realizacja K2 dla PKO Banku Polskiego

Nowy portal internetowy dla domu maklerskiego.

22 lipca 2013

Niemcy generują największy ruch w polskiej sieci

Gemius zaprezentował dane ukazujące zagraniczny ruch w sieci na polskich witrynach.

22 lipca 2013

Hotchili otrzymuje certyfikat nkQuality

Portal społecznościowy nk.pl przyznał certyfikat agencji Hotchili za tworzenie gier i aplikacji.

22 lipca 2013

Unilever ma nowego wiceprezesa ds. HR w regionie CEE

Tom Dewaele będzie jednocześnie członkiem zarządu ds. HR w Unilever Polska.

22 lipca 2013

"Niech prawda Cię orzeźwi" - nowa kampania Sprite'a

W portalach Twitter i Facebook rusza akcja reklamowa Sprite'a. Marka organizuje konkurs na reklamę telewizyjną.

22 lipca 2013

TVN Media partnerem Ekstraklasy w internecie

BR będzie odpowiedzialne za sprzedaż reklam w serwisie Ekstraklasa.tv.

23 lipca 2013

Domino's Pizza zaprasza do świętowania lata

W wakacje firma zaproponowała wiele atrakcji w plenerze dla warszawiaków.

23 lipca 2013

ZOG ma nowego regionalnego szefa

Nicole Pruesse przejmie zarządzanie nad nowo zdefiniowanym regionem obejmującym także Polskę.

23 lipca 2013

Aflofarm ściął wydatki reklamowe. Mimo to rynek urósł o 8,6 proc.

Lider wśród reklamodawców farmaceutycznych w I półroczu br. wydał prawie o 20 proc. mniej. Pozostali gracze mocno zwiększyli budżety reklamowe.

23 lipca 2013

KGHM współpracuje z Grey Group i Millward Brown

Po raz pierwszy KGHM Polska Miedź i KGHM International przejdą kompleksowy audyt i badania w zakresie wizerunku.

23 lipca 2013

"No stress" na plaży z PZU

Do 26 sierpnia plażowicze w dziewięciu nadbałtyckich kurortach będą mogli odwiedzić specjalne strefy wypoczynku i zabawy zorganizowane przez firmę ubezpieczeniową.