M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 lipca 2013

Rynek sponsoringu w TV spadł dwucyfrowo

Stacje TVP zanotowały największy spadek w I poł. br. eq GRP dla sponsoringu. Należy jednak pamiętać, że ubiegłoroczne dane obejmują Euro 2012.

23 lipca 2013

Bankomaty eCard też będą kompatybilne z IKO

Właściciel 900 bankomatów dołącza do porozumienia sześciu banków w sprawie mobilnych płatności.

23 lipca 2013

Knorr prowadzi niestandardową kampanię na Kwejk.pl

Działania koordynowane są przez biuro reklamy Społeczności.pl na zlecenie domu mediowego PHD Media Direction.

23 lipca 2013

Nordea startuje z Lokatą Dynamiczną

Rusza nowa odsłona kampanii internetowej Nordea Banku.

23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

23 lipca 2013

Szum reklamowy i "niedowiezienie" widowni

Przedstawiciele Starlinka twierdzą, że zakończenie procesu cyfryzacji telewizji spowoduje w ciągu najbliższych miesięcy wzrost kłopotów dla czterech głównych anten.

23 lipca 2013

Polsat Romans zadebiutuje we wrześniu

Wraz z wysłaniem dzieci do szkół matki dostaną nowy kanał z filmami i serialami.

23 lipca 2013

Reklama Devil Energy uznana za seksistowską

Premium Distribution narusza Kodeks Etyki Reklamy.

23 lipca 2013

Phoenix Press wprowadza pismo dla 40-latek

Na rynku debiutuje nowy magazyn "Cała Ty!".

23 lipca 2013

Play chce zarabiać na… fitnessie

Skoro przychody z podstawowych usług telekomunikacyjnych się kurczą, operatorzy szukają innych źródeł…

24 lipca 2013

Milko zaprasza do projektowania koszulek

SM Mlekpol kontynuuje wsparcie marki Milko.

24 lipca 2013

Album Pepsi Light Lemon

Polskie blogerki modowe bohaterkami albumu internetowego Pepsi przygotowanego przez Digital One.

24 lipca 2013

Green Mill Cider w portfolio Kompanii Piwowarskiej

Producent piwa poszerza portfolio.

24 lipca 2013

Sharp promuje telewizory w sieci Interactions

Kampania prowadzona jest na sześciu rynkach, również w Polsce.

24 lipca 2013

Agnieszka Wiesławska w zespole agencji Pelagros

Firma specjalizująca się w projektach marketingowych kierowanych do rodzin z małymi dziećmi ma nowego key account managera.

24 lipca 2013

Avon rusza z kampanią na 14 rynkach

Za prowadzenie działań promocyjnych odpowiada Socializer.

24 lipca 2013

Nivea rusza ze wsparciem na dużym ekranie

Marka reklamuje się hasłem "Idealny sposób na głęboko nawilżoną cerę".

24 lipca 2013

WizzAir nie wraca do Modlina, a pasażerowie się cieszą

Za produkcję social content odpowiada agencja Fenomem.pl.

24 lipca 2013

Henkel wprowadza nową linię Somat

Somat Gold z aktywatorem namaczania mają przyspieszyć i ułatwić proces mycia naczyń.

24 lipca 2013

ZOG rozbudowuje dział Performics

Rafał Sobiczewski odpowiada za rozwój technologii w Performics.

24 lipca 2013

E_misja Interactive zbiera leady dla Wyższych Szkół Bankowych

Celem kampanii jest zebranie leadów osób, które właśnie podejmują decyzję dotyczącą wyboru studiów wyższych.

24 lipca 2013

BASF kontynuuje kampanię wizerunkową

Druga odsłona kampanii, która rozpoczęła się 1 lipca, prowadzona jest na wielkoformatowych tablicach reklamowych należących do Jet Line.

24 lipca 2013

Grupa RMF z nową ofertą reklamową

Stacje należące do Grupy podnoszą ceny reklam o ok. 2 proc.

24 lipca 2013

Sprzedaż bezpośrednia bazuje na kobietach

Firmy sprzedaży bezpośredniej analizują swoich przedstawicieli.

25 lipca 2013

Dyskontem Polska stoi

Lidl zwiększył w pierwszym półroczu wydatki reklamowe, Biedronka je ścięła, w szranki staje również duńskie Netto.

25 lipca 2013

Adexon przystępuje do IAB Polska

Sieć reklamowa i platforma SSP wzmacnia szeregi Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

25 lipca 2013

Zmiana zakresu obowiązków w marketingu Muratora

Irena Walczak i Michał Bąk mają nowe kompetencje.

25 lipca 2013

KFC ruszyło z letnią promocją

Kubełek z kurczakiem powiększa się o gratisowy dodatek.

25 lipca 2013

Radosław Kozłowski dyrektorem PR i marketingu BGŻOptima

Karolina Sudwoj-Nogalska opuszcza stanowisko.

25 lipca 2013

Katarzyna Bojarska ponownie w Telewizji Puls

Po kilku miesiącach pracy w TV4 Bojarska wróciła do Telewizji Puls.

25 lipca 2013

Wakacyjny Okocim w Facebooku

Multi Communications uaktywnia profil marki Okocim Radler i Okocim Jasne Pełne w Facebooku.

25 lipca 2013

Michał Sojka przeszedł z The North Face do Triumpha

Producent bielizny ma nowego szefa sprzedaży.

25 lipca 2013

Nowy format w ofercie Goldbach Audience

Propozycja sieci to boks tekstowo-graficzny.

25 lipca 2013

Compensa ułatwia życie agentom i klientom

Za sprawą aplikacji mobilnej ubezpieczyciel eliminuje papierowy obieg dokumentów.

25 lipca 2013

Lajkonik wprowadza nowość i wesprze ją kampanią

Rewersy otrzymają marketingowe wsparcie na przełomie sierpnia i września.

25 lipca 2013

Mlekovita odnotowuje dynamiczne półrocze

Pierwsze półrocze 2013 r. firma zamknęła z 16-procentową dynamiką przychodu w stosunku do roku ubiegłego.

25 lipca 2013

Egmont z nowym tytułem dla dziewczynek

Wydawca wprowadza na rynek "Violetta. Prosto z Ekranu" dla fanek serialowej bohaterki.

25 lipca 2013

Bruno Duthoit będzie nowym prezesem TP SA

Wczoraj prezes Maciej Witucki oficjalnie potwierdził krążące od kilku tygodni pogłoski o swoim odejściu.

25 lipca 2013

Przychody TP SA spadły o 10 proc., a zysk o 70 proc.

Firma telekomunikacyjna opublikowała dane operacyjne i finansowe za drugi kwartał br.

25 lipca 2013

Nju. Mobile - 80 tys. w dwa miesiące

Orange Polska ujawnia pierwsze wyniki nowej marki.

25 lipca 2013

Dariusz Stolarczyk pokieruje Ruchem

Ruch SA powołał nowego członka zarządu.

26 lipca 2013

Tramwaje Coffeeheaven & Costa

Nietypowa ochłoda w mieście.

26 lipca 2013

Wojciech Adryańczyk szefem studia w Lemon Sky

Do Lemon Sky Adryańczyk przechodzi z Hypermedia Isobar.

26 lipca 2013

Raport marketingowy firmy Teradata

Jak wynika z badań europejskiego sondażu firmy Teradata, 79 proc. firm deklaruje inwestycje w marketing mobilny i sieci społecznościowe.

26 lipca 2013

Play rozpoczął współpracę z Google

Operator wdraża metodę płatności direct billing.

26 lipca 2013

Joanna Mazur pokieruje komunikacją Wydawnictwa Zwierciadło

Wydawca "Zwierciadła" i "Sensu" ma nowego szefa promocji i komunikacji.

26 lipca 2013

Gminy mają decydować, gdzie zawisną billboardy

Samorządy województw raz na 20 lat będą sporządzać audyt krajobrazowy.

26 lipca 2013

ING projektuje koszulki

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię reklamową konta oszczędnościowego.

26 lipca 2013

Kampania napoju Roko przynosi efekty

Firma Zbyszko jest zadowolona z działań komunikacyjnych prowadzonych dla swojej marki.

26 lipca 2013

Starcom awansuje w zestawieniu Recmy

MEC, Starcom i MediaCom w czołówce największych domów mediowych w Polsce.