M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 lipca 2013

TVN udostępnia wideo Polskapresse

W serwisach internetowych grupy Polskapresse pojawią się materiały wideo z serwisu agencyjnego TVN Media.

26 lipca 2013

Firma Zbyszko odchodzi od stewii

Z rynku zniknie Polo Cola Slim i Veroni Mineral Fit słodzone naturalnym słodzikiem.

26 lipca 2013

Plus wybiera fanów, którzy zagrają w kolejnej reklamie

Casting dla internautów do nowego spotu Plusa z Maćkiem Rockiem.

26 lipca 2013

KP reaktywuje markę 10,5

Browar wypuścił limitowaną serię piwa znanego z lat 90. XX wieku.

26 lipca 2013

Już tylko trzech chętnych w walce o outsourcing pracowników TVP

Konsorcjum Muratora, Time'a i Medelli podkreśla, że nie uczestniczy w kolejnym etapie przetargu na przejęcie świadczenia usług: dziennikarskich, grafiki komputerowej, montażu materiałów telewizyjnych i charakteryzacji wraz z przejęciem pracowników i współpracowników TVP.

26 lipca 2013

Menedżerki z K2 założyły firmę UX

Paulina Makuch i Paulina Rzymska otwierają La Wonderlab.

29 lipca 2013

Martini wraca do korzeni

Kampania z okazji 150 lat Martini nawiązuje do włoskich korzeni marki. Martini wraca też jako oficjalny partner Porsche Mobil 1 Supercup. W Polsce będzie współpracować z Proximity i Socializerem.

29 lipca 2013

Do Polski wchodzi Mobile Vikings - nowa marka telekomunikacyjna

Za fullservice'ową strategię marki na polskim rynku będzie odpowiedzialna Przeagencja.

29 lipca 2013

GoldenSubmarine uruchamia serwis dla Seata

Agencja uruchomiła serwis marki przeznaczony dla dziennikarzy.

29 lipca 2013

LiquidThread powiększa zespół

Do agencji dołączyła Justyna Strzelecka.

29 lipca 2013

McDonald's na dworcu centralnym w Warszawie

"Złote łuki" na antresoli Warszawy Centralnej.

29 lipca 2013

Remarketingowa kampania wspierająca Opla Corsę Active

Działania reklamowe prowadzone są w YouTube za pomocą narzędzi real-time bidding.

29 lipca 2013

Kompas wprowadza reklamę Freshand

Agencja wprowadza nowy format reklamowy - saszetkę z odświeżającą chusteczką.

29 lipca 2013

Małysz i Kubica wciąż na topie

Wśród najpopularniejszych sportowców plasuje się Agnieszka Radwańska, w górę pnie się Jerzy Janowicz.

29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

29 lipca 2013

MTV szykuje wiosną dwie polskie produkcje

Nadawca negocjuje z firmami produkcje dwóch lokalnych programów.

29 lipca 2013

Nowy serwis wideo dla kobiet

Grupa O2 przygotowuje serwis wideo Kafeteria.tv o charakterze lifestyle'owym.

29 lipca 2013

Dove pokazuje instrukcję obsługi mężczyzny

Spot reklamowy Dove Men + Care został zaadaptowany przez Tag Worldwide.

29 lipca 2013

Jajka a GMO - spór o reklamę

"Jajka od kur, co je karmią bez GMO" - te słowa użyte w kampanii reklamowej jednej z warszawskich firm nie spodobały się producentom drobiu.

29 lipca 2013

Na kampanię polskiej wieprzowiny za 16,8 mln zł mają szansę tylko największe agencje

Trzyletni projekt, wartość zamówienia to 16,8 mln zł, ale wymagania wysokie… mogą zgłaszać się tylko te agencje, które w ciągu ostatnich trzech latach zrealizowały minimum dwie kampanie po min. 4 mln zł każda. I to w branży spożywczej.

29 lipca 2013

Adidas ruszy z bardzo dużą kampanią marki Originals

Działania marketingowe wspierające kampanię w Polsce będą prowadzone w oparciu 
o zróżnicowane kanały komunikacji, jak prasa lifestyle'owa, telewizja, kino i internet, 
z naciskiem na kanały społecznościowe.

29 lipca 2013

UPS wprowadza etykiety z miejscem na reklamę

Klienci firmy kurierskiej zyskują dodatkową powierzchnię na działania promocyjne.

30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

30 lipca 2013

Kolporter dystrybuuje kosmetyki Realu Madryt

Sieć saloników prasowych będzie sprzedawała kosmetyki firmowane logo czołowego klubu piłkarskiego.

30 lipca 2013

Format wideo popularny w Polsce

Przed nami znalazła się tylko Ukraina - wynika z danych Gemiusa.

30 lipca 2013

Momentum ogłasza wyniki raportu o skuteczności marketingu doświadczeń

Agencja marketingu zintegrowanego, należąca do McCann Worldgroup, ogłosiła wyniki pierwszego, światowego badania na temat marketingu doświadczeń.

30 lipca 2013

UOKiK: jeden dzień ważności warunków pożyczki to stanowczo za krótko

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów skrytykował Getin Noble Bank i ukarał go kwotą blisko 3 mln zł.

30 lipca 2013

Polsat Media poszerza ofertę o serwis Polsatsport.pl

Biuro reklamy Polsatu rusza ze sprzedażą reklam wideo w Polsatsport.pl.

30 lipca 2013

Prezes Grupy Nokaut odchodzi

Wojciech Czernecki nie podaje powodów decyzji o odejściu.

30 lipca 2013

Jakub Kleszcz szefem biura reklamy i promocji KMH Media Group

Awans w strukturach firmy.

30 lipca 2013

Beata Miros szefem teamu Playa w MediaComie

Tomasz Skowroński, który dotychczas łączył kierowanie zespołem Playa i zarządzanie MBA, oddał opiekę nad telekomem Beacie Miros.

30 lipca 2013

Joanna Krupa twarzą Betsson.com

Firma oferująca usługi i produkty związane z hazardem w sieci przy współpracy z Przeagencją rozpocznie kampanię viralową.

30 lipca 2013

Kompania Piwowarska notuje 14-proc. spadki sprzedaży

To efekt zarówno wysokiej bazy porównawczej z ub.r., jak i wzrostu presji cenowej na rynku.

31 lipca 2013

Tomasz Borchowiec szefem marketingu Prudentiala

W ostatnim czasie związany był z grupą kapitałową Rovese, właścicielem marek Cersanit i Opoczno, gdzie pracował na stanowisku global brand managera.

31 lipca 2013

Grey otrzyma wsparcie strategiczne

Grey Group Polska podejmuje współpracę z międzynarodową agencją consultingową LHBS.

31 lipca 2013

Buzz Media ma nowego klienta

Agencja rozpoczęła współpracę z marką Jeliton.

31 lipca 2013

Original Source na festiwalu w Białymstoku

Marka angażuje się w promocję festiwalu Original Source Up To Date.

31 lipca 2013

Karol Bzik awansuje w Divante

Z agencją związany jest od ponad dwóch lat.

31 lipca 2013

Lodówki Amiki w TVN

Rusza kolejna odsłona kampanii sponsoringowej marki z Wronek.

31 lipca 2013

Względna stabilizacja na rynku kinowym

Mimo zapowiedzi analityków kina zebrały większą widownię niż w roku ubiegłym.

31 lipca 2013

TVN zarabia na celebrytach

Prowadzący "X-Factor" najbardziej "dochodowymi" celebrytami.

31 lipca 2013

Knorr inspiruje amatorów sałatek

Firma namawia do przyrządzania sałatek latem wraz z producentem miksów Ole!.

31 lipca 2013

KRRiT nakłada karę na TVN za "Sędzię Annę Marię Wesołowską"

Spółka telewizyjna dostała 100 tys. zł kary za błędne oznaczenie programu, a to wbrew zasadzie kwalifikowania przekazów mogących mieć negatywny wpływ na rozwój małoletnich.

31 lipca 2013

Zespół Classic zachęca do konkursu T-Mobile

Operator jako jeden z pierwszych top marketerów realizuje projekt specjalny w Polo TV. Promuje w nim usługi na kartę.

31 lipca 2013

Radio uchu coraz milsze

Z badań Millward Brown wynika, że Polacy coraz dłużej słuchają radia.

31 lipca 2013

Grupa TVN nie chce już kanału stricte biznesowego

Po sześciu latach kończy się projekt TVN CNBC. Nadawca nie chce jednak rezygnować z samego kanału, tylko zmienić jego formułę.

31 lipca 2013

Michał Krygier dyrektorem marketingu marek Knorr i Amino

Na stanowisku zastąpił Małgorzatę Dziubałę. Z właścicielem marek - koncernem Unilever - jest związany od 10 lat.

31 lipca 2013

Kwas chlebowy Van Pura będzie reklamowany w TV

Będzie to pierwszy tego typu produkt reklamowany w telewizji. Firma wybiera właśnie agencję, która przygotuje spoty. Kampania ruszy we wrześniu.

31 lipca 2013

Grey i Papaya zrealizowały dla marki Redd's KP kolejną reklamę

Kampania wspiera debiut dwóch nowych wariantów Redd's: Apple Dry i Apple Max.

31 lipca 2013

Agencja Engine przygotowała nowy serwis korporacyjny T-Mobile

Operator chce unowocześnić własną komunikację korporacyjną.