M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 września 2013

Chilli Zet zmienia nazwę

Będzie teraz Radiem Zet Chilli.

3 września 2013

Publicis dla marki Berlinki

W nowej kampanii parówki mają głos.

3 września 2013

Mondelez wspiera Delicje

Wystartowała loteria konsumencka, w której można wygrać m.in. Alfa Romeo.

3 września 2013

Leniva Studio powiększa zespół

Do agencji dołączył Dawid Koczy jako PR menedżer.

3 września 2013

Zamiast DnB Nord pozostaje DNB Bank - bez detalu, tylko korporacje

Po sprzedaży części detalicznej bank zmienił logo, wkrótce zmieni nazwę i skupi się na klientach korporacyjnych

3 września 2013

Tomasz Baran partnerem merytorycznym panelu Ariadna

Nowa rola byłego pracownika GG Network.

3 września 2013

Lidl żegna lato w meksykańskim stylu

Wczoraj wystartował Tydzień Meksykański w sieci dyskontów.

3 września 2013

Śmiałe plany i trzy przetargi marki Velvet

Nowy właściciel brandu szykuje na wiosnę wielką kampanię reklamową.

3 września 2013

Aflofarm zdetronizował w wakacje Unilevera

Raport Nielsena pokazuje, że w tym roku największym telewizyjnym reklamodawcą w lipcu i sierpniu był Aflofarm. Udziały wielkiej czwórki telewizyjnej w sprzedaży czasu reklamowego spadły poniżej 50 proc.

3 września 2013

Milka w dużej loterii rozdaje samochody aż do wiosny

Równolegle do działań dla Delicji ruszyło wsparcie brandu Milka.

3 września 2013

Czy wegetarianie lubią burgery - nowa kampania Orange Polska

Autorem kreacji jest Havas Worldwide Warsaw.

3 września 2013

Wzrosty w Grupie SMT

Właściciel m.in. domu mediowego Codemedia ma za sobą udane półrocze. Przychody wzrosły o 62 proc., EBITDA o 59 proc., a zysk netto o 160 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku.

3 września 2013

Bahlsen stawia na karmel

Firma poszerza słodkie portfolio.

3 września 2013

Kolejne odejścia z TV Puls

Dwóch menedżerów rozstało się z nadawcą.

3 września 2013

13th Street Universal spolszczony do 13. Ulicy

Nadawca zmienia nazwę i wprowadza polski programming.

3 września 2013

World MasterCard podkreśla emocje

Trwa kampania karty, w której główną nagrodą jest podróż na Antarktydę.

4 września 2013

Marketing Pumy zarządzany z Czech

W związku z reorganizacją w kierownictwie polskiego oddziału za marketing Pumy z czeskiej Pragi odpowiadać będzie szef regionu.

4 września 2013

Bank Millennium pożyczy na wyprawkę szkolną

Ósma odsłona kampanii w ramach nowej komunikacji banku.

4 września 2013

Activia aktywnie z celebrytami

Ruszyła kolejna kampania dla brandu Danone autorstwa Young & Rubicam.

4 września 2013

OAN kupił Vision Ads

Grupa OAN została większościowym udziałowcem spółki Vision Ads, specjalizującej się w reklamie typu captcha.

4 września 2013

Bebiko z nową odsłoną serwisu internetowego

Marka Bebiko prezentuje odmieniony serwis BebiKlub, który współtworzą mamy i specjaliści.

4 września 2013

Agencja Gong poszerza team

Radosław Grzybowski został strategy plannerem w agencji Gong.

4 września 2013

Hoop podsumowuje wakacyjne działania dla dzieci

Firma podsumowała akcję Jupik Camp.

4 września 2013

RMF24.pl odświeża layout

Portal wprowadził od początku września nowy layout.

4 września 2013

Wrigley's intensyfikuje działania dla dzieci wraz z nowym rokiem szkolnym

Akcja "Chroń dziecięce uśmiechy" nabiera tempa na początku września.

4 września 2013

CzteryCzwarte odświeża opakowania Jacobs

Nowy słoik ma być bardziej smukły i kobiecy.

4 września 2013

Windows Lumia, czyli Microsoft kupuje biznes telefonów Nokii

Za 5,44 mld euro Microsoft przejmie 32 tys. pracowników, marki Lumia i Asha na własność, a prawa do używania marki Nokia przez 10 lat.

4 września 2013

Nowy format sklepów - Saturn Connect

Detalista wprowadza specjalistyczne salony ze sprzętem mobile i akcesoriami.

4 września 2013

Brief na badania PBI ma być gotowy w październiku

Udziałowcy wciąż pracują nad założeniami badania.

4 września 2013

MediaVest straci budżet GSK

GlaxoSmithKline podzielił globalnie swój budżet pomiędzy GroupM i Omnicom Media Group. To oznacza, że MediaVest traci jednego z największych klientów.

4 września 2013

Gatta świętuje 20-lecie

Beata Tyszkiewicz, Katarzyna Zielińska i Julia Kuczyńska będą twarzami jubileuszowej kampanii producenta damskiej bielizny.

4 września 2013

Delecta wspiera tarty

Rieber Foods, właściciel marki Delecta, wchodzi w nowy segment i wspiera tarty kampanią.

4 września 2013

Frugo w seledynie

FoodCare poszerza portfolio swojego napoju o nowy, wieloowocowy smak w kolorze seledynowym.

4 września 2013

Ikarus z klocków Lego

Model legendarnego Ikarusa jeżdżącego 30 lat po Warszawie może stać się pierwszym polskim zestawem klocków Lego.

4 września 2013

Pomidorowa Fortuna w rytmie muzyki

Soki Agros-Novej sponsorują program "Must be the music".

4 września 2013

Kulminacja akcji Desperadosa

Desperados, który całe lato promował się na koncertach, ogłasza miejsce i datę kulminacyjnego w promocji marki wydarzenia.

4 września 2013

Familijne promują się w sieciach

Marka wafelków Jutrzenki Colian mocno eksponowana w sieciach Carrefour i Intermarche.

5 września 2013

Debiutuje Amber Czarny Bez

Nowa propozycja Browaru Amber.

5 września 2013

Big Milk propaguje radość w Facebooku

Na zakończenie sezonu Algida (Unilever) proponuje użytkownikom muzyczną aplikację obdarowującą prezentami.

5 września 2013

Śnieżka pomaga urządzać wnętrza

Wystartował nowy serwis internetowy farb i lakierów.

5 września 2013

Ponad 300 tys. sprzedanych numerów "Cała Ty!"

Wydawca ogłasza pierwsze wyniki sprzedażowe swojego nowego magazynu.

5 września 2013

Android KitKat - nietypowa współpraca Google i Nestle

Nowa nazwa systemu operacyjnego i limitowana edycja batonika.

5 września 2013

Ferrero nadal z Multikino Media

Marka kontynuuje projekt "Bueno Czwartki".

5 września 2013

Tiger powraca z kampanią telewizyjną

Brand hero przemawia głosem rapera Sokoła.

5 września 2013

Kanały Disneya przechodzą z Atmedia do TVN Media

Oferta Premium TV poszerzy się o trzy stacje dziecięce.

5 września 2013

Tomasz Sowa awansuje w Equinoksie

Dom mediowy ma nowego general managera.

5 września 2013

MTV Mobile poniżej oczekiwań - 160 tys. klientów

Viacom ujawnił wyniki projektu telekomunikacyjnego z T-Mobile.

5 września 2013

Polacy nie kochają outdooru?

TNS Polska prezentuje pierwsze wnioski z raportu "Reklama w przestrzeni publicznej".

5 września 2013

Polacy kupują mniej energetyków

Według danych GfK Polonia na rynku notuje się 10,5-proc. spadek w ujęciu wartościowym w porównaniu z pierwszym półroczem roku ubiegłego.

5 września 2013

Hyper Island w Polsce

Na zaproszenie agencji Digital One jedna z najbardziej uznanych uczelni digital przeprowadzi w Polsce warsztaty o tematyce digital i branded content.