M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 września 2013

Dorota Szczerbicka dyrektorem marketingu w North Food Polska

Była szefowa marketingu Coffeeheaven zmienia branżę, ale pozostaje w szeroko rozumianej gastronomii.

5 września 2013

Nowy design Tygrysków

Każda paczka chrupek ma inną grafikę, projekt stworzyła agencja Walk Design.

6 września 2013

"Voyage" z Heinekenem

Rusza polska odsłona globalnej kampanii Heinekena, w której marka wysyła mężczyzn na pustkowia Alaski, pustynie Maroka czy w dżungle Kambodży.

6 września 2013

Wizz TV w Polsce

Najnowszy film przygotowany przez linię Wizz Air promuje Warszawę.

6 września 2013

Margaryna Śniadaniowa rusza z kampanią

Bielmar intensyfikuje działania dla swojej marki.

6 września 2013

Mężczyźni lubią aplikacje

Według badania przeprowadzonego przez firmę Eniro aż 70 proc. użytkowników mobilnych aplikacji to mężczyźni.

6 września 2013

Nutricia wspiera lokalne społeczności

Tym razem pracownicy firmy w ramach akcji "Razem na szczyty" pomogli 13 niepełnosprawnym osobom zdobyć Śnieżkę.

6 września 2013

Janowski promuje Radio Złote Przeboje

Za kreację nowego spotu rozgłośni odpowiada agencja Walk Creative.

6 września 2013

Atmedia trzymają cenę w październiku

Średni koszt dotarcia w stacjach obsługiwanych przez Atmedia pozostaje na takim samym poziomie jak rok wcześniej.

6 września 2013

Bloger przeprasza Sokołów

Przeprosiny Piotra Ogińskiego są elementem ugody pomiędzy stronami. Pozew nie został jednak do tej pory wycofany.

6 września 2013

Agencja Cumulus dla lubelskiego Luxmedu

Agencja przygotowała kreację i odpowiadała za zakup mediów.

6 września 2013

Lemon Sky dla Volkswagen Banku

Bank chce być "bliżej klienta" i reklamuje się w salonach VW.

6 września 2013

Polityka Insight może być rentowna w 2014 roku

Po kilku miesiącach od debiutu firma spodziewa się, że projekt osiągnie dojrzałość biznesową szybciej niż zakładano.

6 września 2013

Greenpeace: "Adoptuj pszczołę"

Organizacja rusza z niestandardową akcją mającą na celu ochronę owadów zapylających.

6 września 2013

Ewa Chodakowska ambasadorką kosmetyków Adidas

Najsłynniejsza polska trenerka fitness wystąpi w reklamie kosmetyków Adidas.

6 września 2013

Drugi etap kampanii "Ja i mój Big Mac"

Spot i konkurs to kolejne elementy promujące flagowy produkt sieci.

6 września 2013

Frugo chadza po Żabce parami

FoodCare wprowadza limitowaną edycję dwupaku Frugo w sieciach Żabka i Freshmarket.

6 września 2013

Doświadczone konsultantki sprzedaży bezpośredniej zarabiają najlepiej

Wyniki badań Homo Homini przeprowadzonych wśród firm zrzeszonych w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej.

6 września 2013

Sfinks Polska chce podbić mniejsze miasta

Sieć decyduje się wprowadzić specjalną ofertę franczyzową, atrakcyjną dla mniejszych miejscowości.

9 września 2013

Jakub Korolczuk dyrektorem kreatywnym w Greyu

Transfer z Change Integrated do Grey Group.

9 września 2013

Serenada zapowiada, że coś się kroi

Wystartowała kampania teaserowa marki Spomlek.

9 września 2013

Media Markt świętuje 15. urodziny

Sieć przygotowała dla klientów promocje i wspiera je intensywnymi działaniami reklamowymi.

9 września 2013

Brain i MediaCom tworzą kampanię TV kwasu chlebowego Van Pura

Komunikacja ruszy 16 września. Oprócz klasycznych 30-s spotów będzie także sponsoring i product placement w "Kuchennych rewolucjach" i "Rodzinka.pl".

9 września 2013

Rodzinka.pl testuje usługi Orange

Firma telekomunikacyjna poszerza swoją obecność reklamową w serialach.

9 września 2013

Redan w sierpniu zwiększył przychody

Grupa jest zadowolona ze sprzedaży.

9 września 2013

Roma Gąsiorowska reklamuje ING Bank

Kolejna znana aktorka w reklamach tego banku.

9 września 2013

Glossy Media aktywniejsze na blogach i forach

Sieć kobiecej reklamy internetowej poszerza ofertę i tworzy nowy dział.

9 września 2013

Edipresse reklamuje akcję promocyjną "Flesza"

Dwutygodnik rusza z akcją rabatową dla swoich czytelników. Jej zasięg ma zwiększyć kampania reklamowa.

9 września 2013

Aleksandra Figacz odeszła z USP

Team marketingowy Apapu bez junior product managera.

9 września 2013

Canal+ reklamuje się ofertą filmową

Jesienna kampania obejmie telewizję, radio i internet.

10 września 2013

Audioteka w samochodach Forda

Audioteka zintegrowała swoje aplikacje (Android i iOS) z platformą Ford SYNC AppLink, dzięki czemu można nimi sterować bezpośrednio z deski rozdzielczej samochodu lub komendami głosowymi.

10 września 2013

Goldbach Audience zatrudnia i powołuje strukturę efektywnościową

Stanowisko buying directora objęła Angelika Przeździęk. Na czele działu performance stanął Adam Siedlecki.

10 września 2013

Gemius zatrudnia dyrektora ds. metodologii

Nowe stanowisko objął Emil Pawłowski, poprzednio związany z Redefine.

10 września 2013

Play za dwa miesiące uruchomi sieć LTE, ale już zaczyna ją reklamować i sprzedawać

Plus nie będzie już jedynym, który oferuje szybką transmisję LTE. Do końca roku sieć Playa obejmie 13 miast. A tuż za rogiem czekają T-Mobile z Orange.

10 września 2013

T-Mobile oferuje rozmowy w sieci, SMS-y do wszystkich lub internet w telefonie za 0 zł

Kampanię w TV, radiu, internecie, kinach i BTL przygotowały Saatchi & Saatchi oraz Starcom.

10 września 2013

Przemysław Dzierbicki odpowiada za globalne marki premium Carlsberga

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem przeniósł się do Kopenhagi - siedziby głównej marketera.

10 września 2013

Społeczności.pl bogatsze o pięć nowych witryn

W ofercie biura znalazły się m.in. Bomba.pl, Djoles.pl czy Atakuj.pl.

10 września 2013

Polsat Media porządkuje cennik Ipli

Biuro reklamy wprowadza zmiany w cenach kilku formatów.

10 września 2013

Discovery autorem specjalnej akcji promocyjnej Radomia

Na antenie dwóch stacji grupy będzie prowadzona niestandardowa akcja promocyjna miasta Radom.

10 września 2013

Group One z drugim domem mediowym

Do Change'a i Value Media dołączył Equinox.

10 września 2013

ZenithOptimedia realizuje kampanię Huawei

Dom mediowy odpowiada nie tylko za obsługę mediową, ale także za przygotowywanie kreacji internetowych.

10 września 2013

Play: przez naszą sieć przechodzi 4000 TB danych miesięcznie - najwięcej w kraju

Podobno to więcej niż T-Mobile generuje w Niemczech.

10 września 2013

Gravity.ad partnerem norweskiej firmy SocialCee

Polska agencja dzięki współpracy z zagranicznym partnerem zyskała nowe narzędzie CMS i CRM.

10 września 2013

Topex reklamuje narzędzia Graphite

Pod hasłem "Moc w twoich rękach" ruszyła kampania narzędzi Graphite.

10 września 2013

Stopklatka i TV Spectrum wygrały miejsca na MUX1

KRRiTV zakończyła proces przyznawania koncesji na pierwszy multipleks. ZPR-y z trzecim kanałem na MUX-ach.

10 września 2013

SIG tworzy cztery nowe spółki - także w Polsce

Service Innovation Group, oferująca innowacyjny sposób sprzedaży bezpośredniej produktów, usług oraz zarządzanie danymi, kontynuuje rozwój swojej sieci usług poprzez utworzenie czterech spółek - w Polsce, Rumunii, Holandii i we Włoszech.

10 września 2013

MTV rusza z kampanią kolejnego sezonu "Innej"

Stacja promuje jedną ze swoich pozycji programowych.

10 września 2013

Dwie grupy banków spółdzielczych po raz pierwszy od lat znów razem w reklamie

Dwie grupy banków spółdzielczych BPS i SGB po raz pierwszy od lat zdecydowały się na wspólną kampanię reklamową.

10 września 2013

Heyah wprowadza rozliczenia dzienne

Były już rozliczenia minutowe i sekundowe, a teraz Heyah wprowadza rozliczenia dzienne - 28 groszy za dzień rozmawiania, SMS-owania lub korzystania z internetu.

10 września 2013

Axa Direct: 18-proc. wzrost sprzedaży i o 9 proc. więcej zebranych składek

Po pierwszej połowie roku firma miała 417 tys. aktywnych polis.