M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 września 2013

ABC Data przeciw łapówkom

Firma wspiera ogólnopolską kampanię "Nie daję, nie biorę łapówek".

11 września 2013

Semahead ma nowego klienta

Agencja będzie promować sklep internetowy eButik.pl.

11 września 2013

Agencja Directors przygotuje nową kampanię UPC

Współpraca została nawiązana po wygranym konkursie ofert.

11 września 2013

Familijne z kampanią w telewizji

Jutrzenka Colian wystartowała z kolejną odsłoną działań dla swojej marki.

11 września 2013

Maspex dodaje pianki do kakao

Na rynek trafia kakao Puchatek z piankami Haribo.

11 września 2013

Henkel pierze na sportowo

Koncern poszerza portfolio Perwolla o linię do prania ubrań sportowych Sport & Active.

11 września 2013

Appetita rusza z promocją konsumencką

Działania mają zwiększyć rotację produktu na półce.

11 września 2013

Netsprint współpracuje z Allegro

Archiwum portalu działa w oparciu o rozwiązanie Netsprint Research.

11 września 2013

Pompidou dla Samsunga

Agencja promuje smartfony Samsung Galaxy S4 na nośnikach OOH.

11 września 2013

Anna Gąsiowska naczelną "Metra"

Na czele redakcji bezpłatnego dziennika stanęła była z-czyni redaktora.

11 września 2013

Jet Line zatrudnia dyrektora zarządzającego

Przez ostatnich sześć lat Andrzej Słomka związany był ze spółką Marvipol SA.

11 września 2013

Wawel ozłaca jesień

W połowie września na jubileusz firmy startuje kampania czekolad z Krakowa.

11 września 2013

Tribal DDB przygotował grę dla marki Big Milk

Bohaterem gry jest znany z reklamy telewizyjnej surfujący na patyku od lodów krab.

11 września 2013

Atmedia brokerem trzeciej stacji Grupy ZPR

Focus TV może zniwelować stratę kanałów Disneya w portfolio Atmediów.

11 września 2013

Mindshare po raz trzeci organizuje Purple Day

Tematem przewodnim będzie efektywność.

11 września 2013

Żegnaj "Tepso", witaj Orange!

19 września nasz były operator narodowy zmieni nazwę na Orange Polska i wchłonie Centertela (sieć komórkową).

11 września 2013

Monika Reszka przeszła z Atmedia do TVN Media

Biuro reklamy TVN Media powołuje nowe stanowisko menedżera ds. rozwoju produktu reklamowego.

11 września 2013

Imperial Tobacco wprowadza nową markę papierosów Parker & Simpson

Chodzi o papierosy Parker & Simpson, które są już dostępne w 12 krajach.

11 września 2013

MŚP też dba o lojalność

Prawie połowa małych i średnich firm realizuje programy lojalnościowe dla partnerów biznesowych.

12 września 2013

Atmedia z kolejną stacją nadającą z MUX-u

Przedwczoraj dom sprzedaży nawiązał współpracę z Focus TV. Kolejną jest Stopklatka TV. Obie pojawią się na MUX1.

12 września 2013

Kolko wypromuje aplikację Cooklet

Do obowiązków agencji należeć będzie media relations przy okazji współpracy partnerskiej Cooklet z programem "Top Chef".

12 września 2013

Jan Roszkiewicz dyrektorem zarządzającym PixAd

Na tym stanowisku zastąpił Angelikę Przeździęk, która objęła stanowisko buying directora w Goldbach Audience.

12 września 2013

Publicis dla Essentiale Max

Ruszyła kampania nowego wariantu suplementu diety dla mężczyzn.

12 września 2013

Rafał Krzyżański w ITI Neovision

PR manager The Addivtives zmienił firmę.

12 września 2013

Sales Link ponownie obsłuży promocję Philipsa

Agencja wygrała przetarg na obsługę promocji artykułów do pielęgnacji włosów.

12 września 2013

Apap na jesień w nowym opakowaniu

Po pięciu latach lek odświeża opakowanie.

12 września 2013

Agnieszka Śliwińska odpowiada za sprzedaż w POS Media

Poprzednio odpowiadała za nowy biznes w domu mediowym Mastermind.

12 września 2013

MBank chce mieć 5 mln klientów w 2015 r.

Do nowej wersji banku "przeniosło" się już 1 mln klientów.

12 września 2013

FreshMail wprowadza nowe narzędzie

Dzięki FreshMail Designerowi można stworzyć mailing bez pomocy osób trzecich.

12 września 2013

Rusza agencja specjalizująca się w kampaniach w YouTube

Działanie TubeAd opiera się na formatach reklamy wideo w YouTube.

12 września 2013

Reserved rusza z jesiennym wsparciem

Kampanię realizuje Zjednoczenie.com.

12 września 2013

Łukasz Sokołowski szefem działu akcji specjalnych Społeczności.pl

Z biurem reklamy związany jest od października 2010 r.

12 września 2013

Te-Jot poszerza portfolio o "Werandę Weekend"

Kolejny tytuł poszerzający markę "Weranda" debiutuje na rynku.

12 września 2013

Lothar Böhm Associates Polska z nowym dyrektorem zarządzającym

To stanowisko objął Julian A. Reiner-Szamocki.

12 września 2013

Tymbark uruchamia swój sklep internetowy

Marka chce być jeszcze bliżej klienta i pozwoli mu np. zaprojektować etykietę.

12 września 2013

Wojciech Bogusz odpowiada za marki globalne w Grupie Żywiec

Nowy group brand manager zastąpił Przemysława Dzierbickiego, który przeszedł do Carlsberga i pracuje w Kopenhadze.

12 września 2013

Znamy już nominowanych do Effie

Liczące 73 osoby jury XIV edycji tego konkursu nominowało 52 kampanie.

13 września 2013

Marcin Duda ponownie w zespole Multikino Media

Broker zatrudnia key account managera.

13 września 2013

Awanse w Clear Channel Poland

Stanowiska wicedyrektorów sprzedaży objęli Beata Bieniek i Piotr Luberadzki.

13 września 2013

Ve Interactive wkracza do Polski

Rozwojem biznesu w naszym kraju pokieruje Alicja Lewanczyk.

13 września 2013

Radiowa Jedynka w górę

Wzrasta słuchalność najstarszej stacji radiowej w Polsce.

13 września 2013

Ogilvy & Mather muzycznie na poważnie

Agencja przygotowała kampanię promocyjną dla Sinfonia Varsovia.

13 września 2013

Witucki złożył rezygnację z funkcji prezesa TP SA

Jego następca - Bruno Duthoit - prawie na pewno zostanie wybrany 19 września.

13 września 2013

Olivier Zantour w New Age Media

Firma ma nowego sales managera.

13 września 2013

Mokate znów ze Steczkowską

Firma prowadzi dla marki Loyd Tea rozległą kampanię w mediach.

13 września 2013

Atmedia dołączają do oferty serwis Netvi.tv

Netvi.tv dołącza do pakietu wideo online - @vod.

13 września 2013

Unlimited realizuje promocję konsumencką zapachu Katy Perry

Agencja przygotowała konkurs na zlecenie Coty Polska.

13 września 2013

Robert Paszkiewicz dyr. marketingu w ATM SA

Odpowiada za kreowanie i egzekucję strategii marketingowej firmy oraz działania z zakresu PR.

13 września 2013

Andrzej Kuźniak pokieruje Tom Tomem w Polsce

Producent nawigacji ma nowego country managera. Firma stawia na rozwój w nowych kategoriach.

13 września 2013

Goldbach Group ma nowego dostawcę powierzchni digital signage

Firma nawiązała współpracę z Amscreen.