M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 września 2013

Pracuj.pl wystartowało z kampanią wizerunkową

Działania reklamowe skierowane są do kandydatów szczególnie cenionych na rynku pracy - specjalistów z wysokimi kompetencjami i dużym doświadczeniem zawodowym.

13 września 2013

Krzysztof Kouyoumdjian w CEDC

Producent alkoholi ma nowego dyrektora ds. relacji zewnętrznych.

13 września 2013

Warszawa bez dedykowanego biura promocji

Na czele zlikwidowanego biura stała Katarzyna Ratajczyk.

13 września 2013

Whirlpool partnerem "Top Chef" w Polsacie

Producent użycza sprzętu AGD do programu produkowanego przez Telewizję Polsat na licencji NBC Universal.

13 września 2013

UOKiK nałożył 8 mln zł kary na Playa

Operator stosował niezgodne z prawem zapisy w umowach. Play będzie się odwoływać.

13 września 2013

Infor tworzy jeden newsroom

Paweł Nowacki pokieruje wspólnym newsroomem "Dziennika Gazety Prawnej".

16 września 2013

Interactive Solutions po raz kolejny obsłuży Adidas Boost

Agencja zrealizuje niestandardową akcję dla marketera podczas 35. Maratonu Warszawskiego.

16 września 2013

Z Gorącym Kubkiem zakupy w Empiku tańsze o 20 proc.

Brand Unilevera robi ukłon w stronę kupujących w sieciach Empik.

16 września 2013

RWB wprowadzi markę papieru Liveste

Opracowanie strategii powierzono agencji NeumannBrown z Krakowa.

16 września 2013

Beko nagradza klientów

Rusza kolejna odsłona działań prokonsumenckich.

16 września 2013

Monika Dzieniak-Kwiatkowska odpowiada za marketing B2B Netii

Zastąpiła Beatę Gałęzę, która po 15 latach przeszła do HSBC Banku.

16 września 2013

Whirlpool gotuje w Polsat Cafe

Na antenie stacji startuje nowy program kulinarny wspierany przez producenta AGD.

16 września 2013

GSK rusza z kampanią Sensodyne Complete Protection

W działaniach promocyjnych pomysły kreatywne kontekstowo nawiązują do wybranych mediów.

16 września 2013

Nowy serwis Carrefour autorstwa K2

W ramach tej realizacji agencja opracowała architekturę informacji dla serwisu oraz badania prototypu.

16 września 2013

Skoda promuje model Superb

Za kampanię odpowiadają agencje: Opcom, Kalicińscy.com i MediaCom Warszawa.

16 września 2013

Im więcej Polacy kupują, tym więcej czytają

PBC analizuje aktywności konsumenckie czytelników prasy.

16 września 2013

Maja Wieczorek otwiera sklep ze zdrową żywnością

Po kilkunastu latach pracy w domach mediowych menedżerka założyła własny biznes.

16 września 2013

Pierwsza kampania reklamowa na pierwsze urodziny Gothaer

Rok po rebrandingu towarzystwo ubezpieczeniowe startuje z pierwszą kampanią w TV.

16 września 2013

SMV wydziela multiscreen management

Reorganizacja struktury teamów w grupie domów mediowych.

16 września 2013

Polacy akceptują reklamę OOH, ale uważają ją za nieciekawą

TNS Polska publikuje wyniki obszernego badania o estetyce przestrzeni publicznej.

16 września 2013

Cheil autorem nowej kampanii PCK

Agencja odpowiada za strategię, kreację i mechanizm przekazywania dotacji na rzecz niedożywionych dzieci.

16 września 2013

BBC Knowledge z rekordowymi wynikami

W roku 2013 kanał zwiększył udziały w widowni o 24 proc.

16 września 2013

Michał Rafa szefem marketingu firmy Gerlach

Producent m.in. luksusowej porcelany i sztućców ma nowego szefa marketingu.

16 września 2013

Beata Gałęza nową dyrektor marketingu banku HSBC

Jej poprzedniczka - Renata Pasternak - awansowała do centrali w Londynie.

17 września 2013

Atmedia uruchamiają blog ScreenLovers

Stronę oraz logo projektu przygotowała agencja Mindstar.

17 września 2013

PZU startuje z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych "Likwidacja szkód bez przeszkód" [wideo]

Kampania potrwa do 27 października. Koncept i kreację przygotowała agencja PZL, media zakupił Starlink, a działania online realizuje K2.

17 września 2013

Wilq, "k..." i Hoop Cola

Komisja Etyki Reklamy (KER) oddala skargę wniesioną przeciwko Hoop Polska.

17 września 2013

Sociomantic powiększa zespół accountów

Do firmy dołączyli menedżerowie odpowiedzialni za rynki węgierski i bułgarski.

17 września 2013

San Markos wprowadza na rynek Energię dla Firm

Agencja odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej firmy, zajmującej się niezależną sprzedażą energii elektrycznej w naszym kraju.

17 września 2013

Grupa GPD rozbudowuje oddziały w Warszawie i Poznaniu

W agencji na przestrzeni ostatnich tygodni wzmocnione zostały grupy strategiczno-kreatywne GPD Advertising, struktura interaktywna Wide Open i dom produkcyjny Simplicity.

17 września 2013

Empikfoto.pl ze wsparciem w TV

Billboard sponsorski emitowany jest w kanałach obsługiwanych przez Atmedia.

17 września 2013

Karolina Gruszka w reklamie niemieckiego sklepu [wideo]

Aktorka wystąpiła w spocie sklepu Otto.de.

17 września 2013

Play zakończył współpracę z Greyem

Operator wybierze nową agencję. Wiodącą pozostanie Grandes Kochonos.

17 września 2013

K2 Media zajmie się promocją Wittchen

Marka Wittchen startuje z szerszą akcją marketingową. Obsługę powierzyła agencji K2 Media.

17 września 2013

Nabywcy telewizorów Samsunga będą mogli oglądać bezpłatnie filmy z Cineman

Kampanię wspierającą tę promocję marketer przygotował we współpracy z Cheil Polska.

17 września 2013

Karina Lisowska rzecznikiem prasowym Eurolotu

Na tym stanowisku zastąpiła Annę Rusajczyk, która rozstała się z firmą.

17 września 2013

Prezes Żywca rezygnuje

Odchodzi z grupy Heineken, poza branżę piwowarską.

17 września 2013

Winiary chcą lepiej poznać swoją 70-letnią historię

W tym celu organizują konkurs konsumencki, na razie bez szerszego wsparcia komunikacyjnego.

17 września 2013

Agencja H7 dla Nivei

Ruszyła druga część kampanii promocyjnej nowego produktu.

17 września 2013

Estee Lauder ma nowego szefa

Joanna Zboch awansowała na dyrektora generalnego kosmetycznego koncernu.

17 września 2013

Vectra promuje ofertę sportową

Scholz & Friends Warszawa ponownie autorem kampanii Vectry.

17 września 2013

Smirnoff w dwóch, unikatowych smakach

Diageo wprowadza na krajowy rynek wódkę o smaku Espresso i Lime & Mint.

17 września 2013

Janusz Weiss w jesiennej ramówce radiowej Jedynki

Polskie Radio zaprezentowało ramówkę swojej flagowej stacji.

18 września 2013

Bombilla ruszyła z kampanią

Agencja Directors dla firmy Drink2Me.

18 września 2013

Owoce Świata Tymbarku z kampanią i w nowym opakowaniu

Maspex znowu mocno wspiera swoje napoje.

18 września 2013

Olga Sobieraj CEO grupy Ogilvy & Mather w Polsce

Tomasz Bałuk po 23 latach odchodzi ze stanowiska CEO i przechodzi do rady nadzorczej.

18 września 2013

Sfinks Polska odświeża wizerunek sieci Wook

Zmienia się menu, częściowo oferta, a także wizerunek restauracji opracowany wspólnie z agencją Open Gate.

18 września 2013

Tork zaprasza do samodzielnego projektowania reklamy

Firma udostępniła narzędzie, które pozwala samodzielnie zaprojektować reklamę, m.in. na dozownikach w restauracji.

18 września 2013

Chipsy z suszonych warzyw i owoców ruszyły z kampanią

Nowym hasłem marki Cripsy Natural jest "Chrup na zdrowie".

18 września 2013

Kruk SA umacnia pozytywny wizerunek

Firma rozpoczyna kampanię reklamową w mediach ogólnopolskich, która jest powiązana z CSR-owym projektem "Dobry plan".