M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 września 2013

Okapy z silnym wsparciem medialnym

Firma Ciarko rusza z promocja okapów linii Ciarko Design.

18 września 2013

Łukasz Ziarkiewicz w zespole Codemedia

Zajmie się obsługą Idea Banku.

18 września 2013

Samsung Electronics Polska promuje pralki razem z P&G

Ruszyła kampania pralek Eco Bubble.

18 września 2013

Agnieszka Pikuła account directorem w Equinoksie

Dom mediowy ma nowego account directora.

18 września 2013

Heyah promuje się w Kwejku

W serwisie uruchomiono konkurs "Jak minął dzień", którego bohaterem jest zwierz - Jak.

18 września 2013

Monika Perek szefem komunikacji Discovery

Nadawca mianował nowego corporate communications managera Central Europe.

18 września 2013

Zakopane przygotowuje się na zimę

Zaśnieżone samochody, foldery reklamowe w pociągach i eventy w największych miastach Polski to pomysły Zakopanego na jesienną promocję w tym roku.

18 września 2013

Wyborowa odświeża komunikację marki

Brytyjczyk, Francuz i Australijczyk zachwalają Polskę, naszą kulturę, a jednocześnie markę Wyborowa.

18 września 2013

Mexad uruchamia projekt poświęcony zakupowi wideo online

Pod nazwą Mexad.tv kryje się rozwiązanie dające dostęp do globalnego inventory wideo.

18 września 2013

Katarzyna Scheer wiceprezesem Allianza

Była dyr. zarządzająca rynkiem indywidualnym Polkomtela i szefowa marketingu usług domowych w TP SA zmieniła branżę na ubezpieczenia.

18 września 2013

Elseve rozdaje biżuterię, zegarki i pieniądze

Wystartowała loteria promocyjna "Kobiety kochają diamenty" przygotowana dla Elseve L'Oréal Paris przez Blueberry Group.

18 września 2013

Pentagon Research poszerza bazę kanałów do analiz product placement

Firma badawcza analizuje wydatki na product placement w dwóch kanałach tematycznych Grupy TVN.

18 września 2013

Maciej Kurzajewski razem z Szymonem Majewskim reklamują PKO BP

Dziennikarz sportowy TVP reklamuje bank. Za zgodą nadawcy.

19 września 2013

Nowa butelka Ballantine'sa

Marka stawia na bardziej nowoczesny design, który będzie promowany głównie aplikacją w Facebooku.

19 września 2013

Łódź promuje czy kreuje?

Miasto dostało szansę na dodatkową promocję, która podkreśla znaczenie Łodzi jako polskiej stolicy mody. Na modę nie ma jednak miejsca w nowej strategii łódzkiego urzędu marszałkowskiego, które jest w trakcie przeprowadzania odmiennego "rebrandingu".

19 września 2013

Ofertę Heyah można już kupić w salonach T-Mobile

Operator zdecydował, że oferty abonamentowe swojej drugiej marki także będzie sprzedawać w sieci sprzedaży.

19 września 2013

SAR uruchamia Szkołę Marketingu Interaktywnego

Partnerem merytorycznym SMI jest firma K2.

19 września 2013

Tesco wprowadza elektroniczne etykiety

Tradycyjne papierowe oznaczenia z cenami produktów zastąpią elektroniczne etykiety.

19 września 2013

Zymetria uruchamia nowe społeczności badawcze

Społeczności tworzone przez Zymetrię powstają na dedykowanych portalach badawczych będących autorskim narzędziem firmy.

19 września 2013

Mariusz Kiepas regionalnym dyrektorem marketingu wódek CEDC w Polsce

Poprzednio pełnił funkcję dyrektora generalnego w Coca-Cola System.

19 września 2013

Cydry reklamowane w telewizji jak piwo?

Winiarze chcą zmian w prawie dopuszczających reklamy cydru np. w telewizji tak jak piwa.

19 września 2013

Jerzy Kępiński dołącza do kreacji Lemon Sky

Nowy creative w zespole agencji.

19 września 2013

Winiary stawia na zdrowe posiłki

Marka poszerza portfolio i podkreśla walory zbilansowanej diety.

19 września 2013

Carrefour we współpracy z Caritas Polska

Sieć supermarketów już po raz trzeci wspiera program dożywiania dzieci w świetlicach Caritasu.

19 września 2013

Pierwszy spot autorstwa McCann dla Tablica.pl

Serwis należący do Grupy Allegro rozpoczyna kampanię.

19 września 2013

Mondelez przesuwa regionalny budżet mediowy do Aegis Media

Po 14 latach producent słodyczy kończy w Polsce współpracę ze Starcomem i przechodzi do Carata.

19 września 2013

Podravka z mocnym uderzeniem w mediach

Firma rozbudowuje portfolio Vegety i będzie mocno zaznaczała swoją obecność w mediach.

19 września 2013

ArtGroup zrealizowała kolejny projekt dla PKP Intercity

Kampania "Wszystko zaczyna się w Intercity" ma wspierać promocję kolei.

19 września 2013

Redmobile wydziela spółkę 1App

Nowa struktura specjalizuje się w rozwiązaniach informatycznych głównie dla sektora finansowego.

19 września 2013

Duże zmiany personalne w Film Produkcji

Zespół Film Produkcji powiększa się o nowe osoby.

19 września 2013

K Mag będzie reprezentował reklamowo blogerki modowe

KMag Online już rozpoczął współpracę z Maffashion.

19 września 2013

Aegis ma wyłączność na negocjacje z Socializerem

Strony przewidują, że negocjacje będą toczyły się do 15 grudnia br.

19 września 2013

Dział CSR Tesco traci menedżera

Beata Rożek zakończyła współpracę z firmą, pozostawiając dwa stanowiska - menedżer ds. CSR oraz prezes Fundacji Tesco Dzieciom.

19 września 2013

Kevin Spacey będzie reklamował Bank Zachodni WBK

Tym razem bank sięga po pierwszoligową gwiazdę Hollywood.

20 września 2013

Universal Networks odświeża kolejny kanał

Flagowa stacja nadawcy będzie komunikować się za pośrednictwem głównych bohaterów seriali.

20 września 2013

Bezpieczna kampania Państwowej Inspekcji Pracy

Fabryka Komunikacji Społecznej jest autorem nowej kampanii Państwowej Inspekcji Pracy.

20 września 2013

Merci z konkursem interactive

K2 Media poprowadzi działania promocyjne online połączone z akcją eventową, angażujące konsumentów marki.

20 września 2013

Wirtualna Polska uruchamia kampanię

Portal chce przekonać użytkowników, że mogą z niego korzystać gdziekolwiek są i cokolwiek robią.

20 września 2013

Almette wraca do telewizji

Od września marka Hochlandu wznowiła działania w telewizji.

20 września 2013

Razowy Kwas Chlebowy z kampanią w telewizji

Kampania ma przybliżyć konsumentom produkt z portfolio firmy Van Pur i zachęcić do spróbowania naturalnego napoju gazowanego.

20 września 2013

Liberty Direct - o 11 proc. więcej ze składek w I półroczu

Firma obsługuje 430 tys. polis, o 12 proc. więcej niż rok temu.

20 września 2013

Konspol chce się kojarzyć z aktywnym stylem życia

Producent wędlin rusza z kampanią reklamową. Rozpoczął także współpracę z trenerem gwiazd.

20 września 2013

Payback zachęca uczestników programu, by intensywniej z niego korzystali

Kampanię wspierającą akcję przygotowały agencje: Ogilvy Action, Kiss Digital, Performance Media i MediaVest.

20 września 2013

Yves Rocher będzie automatyzował działania marketingowe

Producent kosmetyków wykorzysta system SalesManago do wdrożenia nowych form łączenia sprzedaży w internecie ze sprzedażą tradycyjną w sieci sklepów.

20 września 2013

Gong zatrudnia nowy team kreatywny

W agencji pracę zaczynają Dariusz Palarczyk i Michał Sadowski.

20 września 2013

Media-Tech skorzysta z Online Eksperta

Usługa służy do zarządzania reputacją marki w kanale online.

20 września 2013

Yosh.pl pracuje z agencją Next

Modowa wyszukiwarka współpracuje z agencją z grupy Starcom MediaVest.

20 września 2013

Stanisław Kijowski odchodzi z DDB Warszawa

Strategic planner żegna się z agencją.

20 września 2013

National Geographic reklamuje "Pułapki umysłu"

Nowa seria programów będzie wsparta kampanią i akcją promocyjną.

20 września 2013

ING i OS3 z aplikacją na tablety

Agencja przygotowała projekt graficzny i animacje.