M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 września 2013

AI-Shop.com nabywa udziały w Traffic Trends

Doszło do połączenia firm specjalizujących się w e-commerce i pozycjonowaniu.

20 września 2013

Nowe władze EACA

Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, został ponownie wybrany do składu zarządu, a Polska umocniła swoją pozycję.

23 września 2013

Maciej Bojda w kreacji VML

Agencja zatrudnia copywritera.

23 września 2013

Anna Bednarska odeszła z AmRestu

Senior brand manager KFC odchodzi z firmy.

23 września 2013

Kampania Made in Poland

Od strony kreatywnej akcją informacyjno-promocyjną dla Ministerstwa Gospodarki zajęła się agencja What.

23 września 2013

Nową kampanię KFC przygotowała agencja Red8

Sieć wprowadza nowe propozycje do menu.

23 września 2013

Już oficjalnie: Bruno Duthoit prezesem TP SA; Maciej Witucki - szefem rady nadzorczej

Zmiany w spółce oficjalnie zatwierdzone.

23 września 2013

Polski Oktoberfest na stadionie

Kompania Piwowarska postanowiła zorganizować kulturalną biesiadę piwną na wzór Monachium. Koncern wystartował też z działaniami promocyjnymi festiwalu.

23 września 2013

Marka Optimus wraca do gry

Projekt spółki AB SA, która dokonała zakupu brandu, zakłada zbudowanie sieci franczyzowej dla małych i średnich integratorów IT.

23 września 2013

DDB Warszawa będzie obsługiwać sieć Green w Kazachstanie

Agencja rozpoczęła współpracę konsultingową z siecią hipermarketów.

23 września 2013

Dr.Oetker wspiera reklamowo markę Słodka Chwila

Marketer promuje swoje produkty jako przekąski.

23 września 2013

Sphinx z kampanią w telewizji i wsparciem loterii

Sieć restauracji realizuje drugą edycję loterii z nagrodami dla konsumentów.

23 września 2013

RASP dywersyfikuje biznes

Tygodnik "Auto Świat" otwiera pod swoją marką ośrodki szkolenia kierowców.

23 września 2013

Rebranding dwóch stacji AXN wsparty kampanią

SPT Networks wesprze promocją kanały AXN Black i AXN White.

23 września 2013

Maciej Cieślak szefem projektu TVN Player

Awans w grupie TVN.

23 września 2013

TV Puls rusza z emisją reality "Bankomat"

Endemol realizuje reality show "Bankomat". Partnerami programu są Orange, Sony oraz grupa SKOK.

23 września 2013

IKEA proponuje nowe rozwiązania w przechowywaniu

Startuje kolejna odsłona kampanii sklepu.

23 września 2013

Superstacja z nowym programem

Prowadzącą została znana z "Kawy czy herbaty?" Anna Matusiak.

23 września 2013

Next większy o trzy nowe osoby

Do zespołu agencji dołączają Ewelina Nowak, Dominika Andruszkiewicz i Tymoteusz Raffinetti.

23 września 2013

Sony zaplanowało mocne wsparcie smartfonów Xperia Z1

Kampania obejmie telewizję, internet, prasę, kina, outdoor i akcje marketingu bezpośredniego.

23 września 2013

Philips wprowadza w Polsce tablety

Do końca roku dostępne tylko w Media Markt i Euro RTV AGD.

23 września 2013

Złota kampania Radia Zet

Wystartowały działania promocyjne dla stacji Radio Zet Gold.

24 września 2013

Łódź promuje czy kreuje?

Miasto dostało szansę na dodatkową promocję, która podkreśla znaczenie Łodzi jako polskiej stolicy mody. Na modę nie ma jednak miejsca w nowej strategii łódzkiego urzędu marszałkowskiego, które jest w trakcie przeprowadzania odmiennego "rebrandingu".

24 września 2013

Andrzej Wyszomirski creative directorem w Pleju

Do Pleja przeszedł z agencji Swiift.

24 września 2013

Magdalena Mulenga nie zarządza już Quismą

Przedstawiciele GroupM, do której należy Quisma, poinformowali, że nie ma jeszcze następcy na jej stanowisko.

24 września 2013

IAA patronem 20. festiwalu Golden Drum

Nowością w tym roku będzie grand prix przyznane jako samodzielna nagroda dla najlepszej pracy w grupie.

24 września 2013

JWT Warszawa autorem nowego spotu herbaty Saga

Pluszowe misie powracają.

24 września 2013

Omega Air Polska uaktywnia się marketingowo

Niblo poprowadzi działania komunikacyjne dla firmy.

24 września 2013

Telepizza poszerza współpracę z nadawcami

Niedawno Telepizza ruszyła ze wspólną akcją z Viacomem i MTV Mobile. Teraz uruchamia projekt z 4fun.tv.

24 września 2013

CUK Ubezpieczenia ze spotami w TV

The New Black jest autorem nowej kampanii promocyjnej, która pojawi się wkrótce w TV.

24 września 2013

Asus zachęca do grywalizacji

Producent sprzętu komputerowego ogłasza konkurs we współpracy z blogerami i start-upami.

24 września 2013

Ars Thanea zdobywa srebro na Spikes Asia

Agencja została nagrodzona w kategorii print.

24 września 2013

Daniel Miętus awansuje w dziale marketingu BNP Paribas

Zespół ds. komunikacji marketingowej dla klientów firmowych i wsparcia oddziałów ma nowego szefa.

24 września 2013

Interactive Solutions powiększa team obsługujący Procter & Gamble

Nina Obradović dołącza do zespołu odpowiedzialnego za projekty tego marketera w Europie Środkowej.

24 września 2013

Agata Papis przeszła z UN do Canal+

Kanały dziecięce NC+ mają nowego brand managera.

24 września 2013

On Board PR z nową specjalizacją

Agencja poszerza swoją działalność o sektor weterynaryjny.

24 września 2013

Przedświąteczne promocje Electroluksa

Marka zamierza przyciągnąć klientów dzięki nagrodom i promocjom.

24 września 2013

Zmiany w strukturach zarządczych OS3

Do zarządu OS3 Multimedia dołączyli Paweł Jędrak i Elżbieta Nowak. Marcin Maj zasiada nadal w zarządzie OS3 Group.

24 września 2013

Orange pozywa Plusa za reklamy

Za hasło: "Internet w Plusie szybszy od Neostrady". Pomarańczowy operator domaga się wstrzymania kampanii.

24 września 2013

Mindshare Polska realizuje działania reklamowe dla Grupy Eurocash

Akcja promocyjna obejmie około 10 tys. sklepów.

24 września 2013

Marta Winiarska w Headlines Porter Novelli

Winiarska jako senior consultant pokieruje m.in. kampanią informacyjno-promocyjną "Made in Poland".

24 września 2013

Ibuprom Zatoki rozpoczyna nową kampanię [wideo]

Bohaterką spotu jest dziewczyna do zadań specjalnych.

25 września 2013

Współpraca FleishmanHillard i 77 Creative

Warszawskie biuro firmy nawiązało strategiczne partnerstwo z butikiem kreatywnym 77 Creative, działającym na polskim i brytyjskim rynku.

25 września 2013

4Fun Media szykuje się do przejęć

Capital One Advisers będzie doradzać giełdowej firmie w szukaniu nowych obszarów inwestycji. Pierwsze przejęcie ma nastąpić w ciągu kilku miesięcy.

25 września 2013

Strestest PZU powie ci, kim jest Buka

Landing page jest elementem trwającej kampanii "Likwidacja szkód bez przeszkód". Dzięki quizowi, który znajduje się na stronie, można dowiedzieć się m.in. jaka jest najpopularniejsza trauma z dzieciństwa.

25 września 2013

Polska firma z Lublina poszerza portfolio

Fabryka Cukierków "Pszczółka" poszerzyła portfolio o kawowe cukierki i tym samym wchodzi w segment słodyczy premium.

25 września 2013

Karolina Hasińska i Katarzyna Walczak awansowały w TBWA PR

Do ich obowiązków należy bieżąca obsługa klientów oraz udział w projektach z zakresu new business development.

25 września 2013

Marka Chiquita rusza z kampanią

Działania dla marki ruszają pod hasłem "Nic nie smakuje tak jak Chiquita".

25 września 2013

Powstał nowy portal dla miłośników motoryzacji

Autorem projektu jest Dawid Lekszycki z Focus Media Group.

25 września 2013

Rado Bogasch dołączył do Artegence

Poprzednio związany był ze studiem Platige Image.