M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 września 2013

Bosch uruchamia grę w Facebooku

Gra składa się z dziewięciu poziomów, każdy odpowiada jednemu tygodniowi, o innym stopniu trudności.

30 września 2013

Debiutuje miesięcznik dla dzieci "Pszczółka Maja"

Egmont wprowadza na rynek nowy tytuł.

30 września 2013

RASP reorganizuje newsroom sportowy

Marcin Kalita nie będzie już naczelnym "Przeglądu Sportowego". Zastąpi go Michał Pol.

30 września 2013

Sebastian Wężyk odszedł z Coca-Coli

Objął kierownicze stanowisko w spółce Ekstraklasa.

30 września 2013

Kupiec wchodzi w kategorię makaronów

Mamma Mia to zupełnie nowa marka firmy Kupiec.

30 września 2013

Kampania wizerunkowa Radia Tok FM

W spotach i kreacjach reklamowych pojawią się prowadzący "Poranka Radia Tok FM": Janina Paradowska, Dominika Wielowieyska, Tomasz Sekielski, Jan Wróbel i Jacek Żakowski.

30 września 2013

Firmy pożyczkowe przeciw 30-proc. limitowi opłat

Resort finansów pracuje nad regulacjami ograniczającymi koszty pożyczek gotówkowych. Firmy pożyczkowe będące już w Polsce znaczącymi reklamodawcami zdecydowanie protestują. Boją się o swoje przychody.

30 września 2013

Orange reklamuje swoją chmurę

Użytkownicy prepaid otrzymują 1 GB, a abonenci - 5 GB na swoje dane.

30 września 2013

Saga uruchamia nową kampanię z rodziną misiów

Centralnym punktem komunikacji w social mediach jest tocząca się w Facebooku akcja "Wielka Księga Misiów", w ramach której fani Sagi wspólnie tworzą ilustrowane opowiadanie.

30 września 2013

Reklamy Orange Yes trafiły do emisji za wcześnie?

W piątek widzowie niektórych stacji mogli zobaczyć reklamy nowej taryfy Orange Yes, której operator jeszcze oficjalnie nie wprowadził.

30 września 2013

IQ Marketing dla marki Absolut

Na polskim rynku wódka Absolut pojawiła się w opakowaniu prezentującym blisko tysiąc twarzy fanów marki, którzy wzięli udział w konkursie "Odważ się zmieniać!".

30 września 2013

K2 z nowymi działaniami dla Kopernika

Agencja stworzyła nowy serwis do kupowania biletów online.

30 września 2013

Bank Millennium rozpoczął nową kampanię reklamową

"Centrum Oszczędzania" w czterech odsłonach.

30 września 2013

Kujawsko-pomorskie jest eko

Trwają aktywności związane z Festiwalem Ekologicznym, który jest elementem kampanii województwa kujawsko-pomorskiego "Jestem eko".

1 października 2013

Trzecia odsłona Cannes Lions Imagination Day

Prezentację najlepszych prac nagrodzonych na Cannes Lions 2013 poprzedzi wręczenie statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym festiwalu, oraz ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest.

1 października 2013

Durex uruchamia "Love Hacker"

Agencja TBWA\Tequila stworzyła nowe digitalowe narzędzie dla marki prezerwatyw.

1 października 2013

BZ WBK rozpoczyna zmianę na Santandera

BZ WBK przyłączy spółkę Santander Consumer Bank. Zmiana marki wydaje się przesądzona.

1 października 2013

Justyna Mazur w zespole Gong

Agencja powiększyła dział mediów społecznościowych.

1 października 2013

Gillette rzuca wyzwanie w Facebooku

Akcja ma na celu sprawdzenie, czy nowa maszynka poradzi sobie w ekstremalnych warunkach.

1 października 2013

Jacek Redźko i Dominik Siadak zakładają własną agencję

Powstaje agencja Asap & Asap.

1 października 2013

Stratosfera dla Sony Pictures Television

Firma specjalizująca się w marketingu strategicznym zrealizowała regionalny projekt dla nadawcy.

1 października 2013

Hand Made pracuje dla MK Cafe

W telewizji, portalu Facebook i na outdoorze trwa nowa kampania MK Cafe Premium. Kampanię przygotowała agencja Hand Made.

1 października 2013

PGE wyzwala "Energię słów"

Ze słów internautów wybrani artyści stworzą bajki, by przybliżyć dzieciom zagadki związane z energią odnawialną.

1 października 2013

Kotlin chce angażować swoich fanów

Akcję "Kotlin rządzi" przygotowała agencja Kamikaze.

1 października 2013

T-Mobile na Maratonie

W ramach akcji, której kulminacją był Maraton Warszawski, firma przekaże 1 mln zł dla podopiecznych Fundacji TVN.

1 października 2013

FFW Communication powiększa team

Kamil Sokołowski dołączył do agencji contentmarketingowej.

1 października 2013

Oknoplast partnerem Olympique Lyon

To już trzecia po włoskim Interze Mediolan 
i niemieckiej Borussii Dortmund inwestycja sponsoringowa tej firmy.

1 października 2013

"Jesús García" powstał dzięki crowdsourcingowi

Fundusze na produkcję pilotażowego odcinka serialu internetowego zebrali fani, projekt nadal szuka sponsorów.

1 października 2013

Justyna Ganczarek-Jach menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls

Stacja ma nowego szefa sprzedaży.

1 października 2013

Pudliszki promują sosy

Change i Mindshare ponownie dla HJ Heinz Polska.

1 października 2013

Universal Networks przechodzi z Atmediów do Polsat Media

Kanały 13 Ulica, Universal Channel oraz SciFi Universal zmieniają brokera reklamowego.

1 października 2013

ZOG: lekka korekta prognoz wydatków w dół

O 6 proc., a nie o 5,9 proc., spadnie rynek reklamy w tym roku.

1 października 2013

Katarzyna Gola zastąpi Michaela Hähnela w Nivea Polska

Po blisko 1,5 roku z polskim oddziałem Nivei żegna się Michael Hähnel. Jego stanowisko obejmie Katarzyna Gola, wieloletni menedżer tej firmy.

1 października 2013

Badanie "Atlas" na finiszu

Projekt ma pozwolić na efektywniejsze wykorzystywanie dostępnych nośników outdoorowych.

2 października 2013

Po dziewięciu latach z GG odchodzi Jarosław Rybus

Rybus dołączył do Grupy Edukacyjnej SA jako PR manager i rzecznik prasowy.

2 października 2013

Wzmocnienie w Walk Digital

Sebastian Oszczepaliński poprzednio związany był z Leo Burnett jako head of digital.

2 października 2013

Hiszpańskie oliwki z kolejną odsłoną kampanii

Kampania realizowana jest w Polsce po raz trzeci.

2 października 2013

Ruszyła kampania Gatty

Marka obchodzi swoje 20-lecie.

2 października 2013

BAN wprowadza multiscreening

Nowy format reklamowy w ofercie sieci z Grupy Money.pl.

2 października 2013

Biuro Podróży Reklamy na zlecenie Austria.info

Agencja zajmie się częścią online’ową kampanii promocyjnej regionu Serfauss-Fiss-Ladis.

2 października 2013

BP kontynuuje współpracę z GPD

Agencja odpowiada za przygotowanie nowego katalogu z nagrodami dla klientów tej sieci stacji benzynowych.

2 października 2013

Tymbark gra w kapsle

Maspex rusza z kolejną aktywacją dla napoju w mediach społecznościowych.

2 października 2013

Multikino sprzedane za 48 mln euro

Vue-Entertainment Ltd. formalnie przejmuje spółkę.

2 października 2013

Rafał Szymczak rezygnuje z funkcji prezesa ZFPR

Jego kadencja formalnie miała zakończyć się w 2014 r.

2 października 2013

Rafał Mietelski wzmacnia zespół Primusa

Najmłodszy z domów mediowych GroupM ma nowego interaction managera.

2 października 2013

Marek Raczkowski w Gazeta.pl

Jedna z najpopularniejszych rysowników i satyryków rozpoczyna współpracę z Agorą.

2 października 2013

Kevin Spacey jako kelner - w reklamie BZ WBK [wideo]

W jeden weekend ekipa agencji Red8 i Propeller Film pod wodzą Jurka Bogajewicza nakręciła cztery spoty. Zdjęcia kręcono w Nowym Jorku.

2 października 2013

Piotr Adamczyk w dwóch nowych reklamach Eurobanku [wideo]

Eurobank wprowadza nowość: pożyczkobiorcom, którzy spłacają raty terminowo, odda w gotówce lub na konto 5 proc. każdej z nich.

2 października 2013

Kampania "Hello" w Poznaniu

Akcja, która obejmie głównie OOH, jest zapowiedzią otwarcia nowego centrum handlowego. Za kreację odpowiada poznańska agencja GPD Advertising.

2 października 2013

Polpharma kompletuje short-listę w przetargu na media

Pięć agencji ma przejść do kolejnego etapu konkursu.