M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 października 2013

Alior Bank rusza z kampanią

Po raz kolejny bank promuje pożyczki z "gwarancją najniższej raty".

2 października 2013

Marek Kmiecik odchodzi z Hoop Polska

Z Grupą Kofola i zależną od niej spółką Hoop Polska był związany od siedmiu lat.

2 października 2013

Polskie Radio rozpoczęło stałą emisję cyfrową w technologii DAB+

Jedno z najstarszych mediów w Polsce rozpoczęło nadawanie cyfrowe.

2 października 2013

Nowy spot Modafenu

Agencja Publicis przygotowała kampanię dla marki Modafen, która oprócz Polski pojawi się też na rynku rumuńskim.

2 października 2013

Max Olech odchodzi z Saatchi & Saatchi

Po 20 latach pracy z agencją żegna się dyrektor kreatywny.

3 października 2013

Spicy Mobile oferuje reklamę na tabletach

Reklamodawcy mogą wybierać target spośród różnych gatunków prasowych.

3 października 2013

Partnerstwo Think Kong i Freshdesk w obszarze social CRM

Agencja socialmediowa Think Kong podpisała umowę z międzynarodowym dostawcą oprogramowania wspierającego zarządzanie kontaktami firm z klientami.

3 października 2013

Ruszyła kampania centrów handlowych M1

Agencja Momentum realizuje projekt dla centrów handlowych M1, zarządzanych przez Metro Properties.

3 października 2013

Limitowana edycja Blacka

Rusza akcja konsumencka energetyku z portfolio FoodCare, która nawiązuje do kampanii autorstwa Grey Group.

3 października 2013

Sante debiutuje z produktem dla sportowców

Firma wprowadza na rynek batony funkcjonalne Go On!.

3 października 2013

Startuje kampania wspierająca program Tesco dla Szkół

Pod hasłem "Talent do niemarnowania" rusza kampania towarzysząca 11. edycji programu Tesco dla Szkół, który tym razem koncentruje się na problemie marnowania żywności.

3 października 2013

Lee świętuje swoje 125-lecie

Marka dżinsów w jesiennej odsłonie kampanii.

3 października 2013

Startuje "Paka dla bezdomniaka"

Zwierzęta z ludzką twarzą to pomysł agencji AtomClick na akcję, w którą zaangażowali się znani aktorzy i artyści.

3 października 2013

Wizz Air oferuje loty i hotele w pakiecie

Linia lotnicza rozpoczyna sprzedaż ofert turystycznych. Będzie je reklamowała. Planów sprzedażowych nie ujawnia.

3 października 2013

KitKat z androidową loterią

W konkursie do wygrania 1000 tabletów.

3 października 2013

Interwencja UOKiK w sprawie Złotych Wyprzedaży

Sklep internetowy ma zmienić regulamin.

3 października 2013

Pierwsza wspólna promocja Jutrzenki i Solidarności

Marketer rusza z dwumiesięczną akcją.

3 października 2013

Play miał w ub.r. 216 mln zł zysku netto

Przychody operatora wzrosły w ub.r. o 29 proc., a zysk z działalności operacyjnej się podwoił.

3 października 2013

Fashion Days zmienia pozycjonowanie

W Polsce kampania odbywa się w mediach online.

3 października 2013

Netsprint uruchamia platformę RTB

Nowe narzędzie pod nazwą Adfocus współpracuje ze światowymi systemami AdExchange.

3 października 2013

Bauer wspiera "Grazię" kolejną akcją rabatową

To już druga w tym roku akcja rabatowa magazynu. Tym razem, jak twierdzi wydawca, będzie największa w Polsce.

3 października 2013

Felix z mocnym uderzeniem przekąskowym

Głównymi bohaterami działań w mediach są wiewiórki.

3 października 2013

Beata Mońka szefem Gremi Business Communication

Kilka miesięcy po odejściu z NC+ menedżerka będzie kierować spółką wydającą prasę.

3 października 2013

Fabryka Komunikacji Społecznej z kampanią dla policji

Działania realizowane są pod hasłem "Kieruj się rozsądkiem".

3 października 2013

Praktiker zachęca do zakupów

Marketer wraca z akcją "0 proc." i proponuje klientom niższe ceny.

3 października 2013

Canal+ promuje filmowe i sportowe hity

Kampania, która potrwa do 3 listopada, obejmie ponad 60 stacji TV i 80 rozgłośni radiowych. Uzupełnieniem będzie komunikacja online.

3 października 2013

Hubert Salik naczelnym "Parkietu"

Dotychczasowy z-ca kierownika działu ekonomicznego "Rzeczpospolitej" stanął na czele siostrzanej gazety.

3 października 2013

SMV ma nowego szefa od negocjacji

Do grupy Starcom MediaVest dołączył menedżer Atmediów.

4 października 2013

Jan Wernicki pokieruje Oriflame

Firma kosmetyczna ma nowego szefa.

4 października 2013

TVN ma nowego rzecznika

Emilia Ordon zastąpi Karola Smoląga na stanowisku szefa komunikacji.

4 października 2013

115 zgłoszeń w tegorocznej edycji Mixx Awards

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 6 listopada br.

4 października 2013

Audioriver szuka partnera strategicznego

To czwarty największy biletowany festiwal w Polsce i jedyny tak duży projekt muzyczny nieposiadający strategicznego partnera. Po ośmiu latach organicznego rozwoju ma się to zmienić.

4 października 2013

BR Wirtualnej Polski wprowadza nowe formaty rich media

Do oferty wchodzą kolejne trzy propozycje: video filmstrip, video ad control bar oraz time sync video ad.

4 października 2013

Bogdan Rowiński doradcą rektora SGH ds. marketingu

Przez osiem lat, do 2010 r., był dyrektorem obsługi klienta w firmie reklamy zewnętrznej Stroer.

4 października 2013

Nowi zarządzający w MSLGroup w Polsce

Jerzy Ciszewski, założyciel i prezes Ciszewski MSL przekazuje kierowanie firmą Sebastianowi Hejnowskiemu i Pawłowi Tomczukowi.

4 października 2013

Loteria Lubelli autorstwa Grupy 3

Nagrodą główną w najnowszej aktywacji marki jest 50 tys. zł.

4 października 2013

Grześki ozłacają szczerością

Jutrzenka Colian kontynuuje swoje czekoladowe działania.

4 października 2013

Przybywa heavy-userów VoD

Atmedia prezentują wyniki badania "Siła uVODzenia II".

4 października 2013

Powstaje Havas Worldwide Health Warsaw

Oferta w obszarze healthcare management obejmuje strategię, kreację, digital, consulting oraz medical events.

4 października 2013

Kropka Bordo dla Pharmaceris

Agencja stworzyła nową ideę kreatywną w przekazie firmy.

4 października 2013

Netia zmienia filozofię komunikacji marki

Po raz kolejny reklamowy "rozwód" z Tomaszem Kotem. Tym razem już na dobre? - Nigdy nie mów nigdy - odpowiada szef marketingu.

4 października 2013

Barbara Klejnons szefem sprzedaży w Atmediach

Wieloletni menedżer awansuje na stanowisko dyrektora komercyjnego spółki.

4 października 2013

ING Życie przestrzega przed nowotworami [wideo]

Idea kampanii oparta jest na damsko-męskich negocjacjach, podczas których kobiety mogą wynegocjować przebadanie się mężczyzn, w zamian za to, że i one zrobią coś dla swoich partnerów.

4 października 2013

Reuters: właściciel Pekao SA chce kupić BGŻ

Prezes UniCredit potwierdził, że włoska grupa złożyła ofertę przejęcia polskiego banku.

4 października 2013

Evolution Media Net wzmacnia dział sprzedaży międzynarodowej

Joanna Czayka dołącza do sieci reklamowej z Goldbach Polska.

4 października 2013

CSR - misja i konieczność

Wielkie marki w zderzeniu z małymi i średnimi przedsiębiorcami, raportowanie społecznej odpowiedzialności czy trudność przekonania dyrektorów sprzedaży do działań CSR-owych to tylko niektóre tematy poruszane na konferencji zorganizowanej przez VFP Communications.

5 października 2013

Wodna kampania smartfonu Xperia Z1

Smartfon Sony zanurzony w prawdziwej wodzi w kinach oraz salonach operatora telefonii komórkowej Orange.

7 października 2013

Tribal DDB dla marki Tchibo Privat Kaffee

Agencja stworzyła aplikację, dzięki której internauci mogą określić, który z wariantów Tchibo Privat Kaffee jest dla nich najodpowiedniejszy.

7 października 2013

Frosta zachęca do testowania swoich produktów

Większość działań komunikacyjnych i kampania rekomendacji będą prowadzone w internecie i w Facebooku.

7 października 2013

Hanna Kuźmierkiewicz odchodzi z Cityboard Media

Dyrektor marketingu rezygnuje ze stanowiska.