M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 października 2013

Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię piwa Żubr

Działania reklamowe potrwają do końca roku.

7 października 2013

Red Bull promuje imprezę "Flying Bach"

Marketer reklamuje nietypowy spektakl.

7 października 2013

Uzupełnienie: KitKat z androidową loterią

Za działania wspierające odpowiadają JWT Warszawa, dom mediowy MEC i Linea Recta.

7 października 2013

"Show" z nowym dodatkiem

Dwutygodnik powiększa objętość o suplement "Wielki Świat".

7 października 2013

Premio reklamuje nową loterię

Za działania reklamowe odpowiadają agencje Linea Recta i Upgrade Marketing.

7 października 2013

Chivas Regal wyróżnia dżentelmenów

Na rynek trafia limitowana edycja alkoholu wprowadzana we współpracy z krawcem Patrickiem Grantem.

7 października 2013

Facebook odświeża mobilne formaty reklamowe

Reklamodawcy mogą dotrzeć z treścią tylko do użytkowników, którzy zainstalowali już daną aplikację.

7 października 2013

Google Shopping - rozpoczęły się testy

Product listing ads wyświetla się w samodzielnym polu po prawej stronie wyszukiwarki i jest niezależne od reklam Google Adwords.

7 października 2013

Unilever z niestandardowymi działaniami dla Domestosa

Dla produktu Domestos Turbo Fresh marketer realizuje ciekawą kampanię outdoorową.

7 października 2013

Tiger rządzi w Facebooku

Maspex chwali się wynikami działań dla swojej marki.

7 października 2013

Maciej Mitoraj po ośmiu latach wraca do Kompanii Piwowarskiej

Znany marketer ponownie zajmie się marką Tyskie, której sukces współtworzył.

8 października 2013

Plus w kampanii chce dotrzeć do studentów

Komunikat wykorzystywany w kampanii to "Kup internet w Plusie. Pokaż legitkę studencką i co miesiąc oszczędzaj nawet 15 zł".

8 października 2013

Urszula Chim założyła spółkę Pro Loko

Nowa firma zajmuje się product placement i branded content.

8 października 2013

Maciej Kutak awansuje w Replise

Jako vice-president zajmie się biznesem na rynkach wzrastających.

8 października 2013

Intel niestandardowo w warszawskiej Kinotece

Kinowy ekran zmienił się w ultrabooka.

8 października 2013

Polymus z aktywacją dla Hewlett-Packard

Agencja odpowiada za najnowszą promocję, w której klienci mogą odebrać prezenty, w tym nagrody pieniężne.

8 października 2013

Grey Group dla Cersanitu

Agencja stworzyła nowy serwis online dla producenta ceramiki sanitarnej.

8 października 2013

Tiger kontynuuje pozywanie FoodCare

Pięściarz Dariusz Michalczewski z kolejnym pozwem przeciwko firmie FoodCare.

8 października 2013

Opcom i MediaCom dla Skody

Producent aut promuje instalacje LPG.

8 października 2013

Drosed z propozycją dla zabieganych

Grupa Drosed wprowadza na rynek gamę mięs w marynacie dla konsumentów poszukujących szybkiego obiadu.

8 października 2013

Insignia wzmacnia dział kreacji

Copywriterzy dołączają do agencji interaktywnej.

8 października 2013

Orange reklamuje współdzielenie internetu dla firm

Kampania "Bądź zawsze online z Orange dla Firm" potrwa do 20 października br.

8 października 2013

Lubella z kulinarną kampanią w telewizji

Maspex z nowymi aktywnościami dla marki Lubella.

8 października 2013

K Mag będzie partnerem Pumy

Marketer rozpoczyna współpracę z platformą K Mag.

8 października 2013

Alior, Getin i Pekao SA w Biedronce?

Operator największej sieci handlowej wdroży płatności komórkami z trzema bankami. Na początek.

8 października 2013

Fox Life będzie miał polski show kulinarny

Stacja rusza z kolejną lokalną produkcją.

8 października 2013

Vegeta rozpoczyna rozległe działania komunikacyjne

Ruszają pierwsze akcje promocyjne Podravki w centrach handlowych.

8 października 2013

Mlekołaki poszerzają portfolio

Dodatkowo Maspex proponuje śniadaniową promocję.

8 października 2013

Agnieszka Chylińska nową gwiazdą Playa

Kolejny kontrakt reklamowy piosenkarki. Wiosną reklamowała ubezpieczenia Avivy.

8 października 2013

Lokalna kampania kremów Garnier

Ambasadorki wybrane w konkursie wezmą udział w akcji promocyjnej marki zorganizowanej tylko na rynku polskim. Za kreację odpowiada agencja Publicis.

8 października 2013

Kłosiaki Bakomy sponsorują różne programy

Kolejny etap działań promocyjnych jogurtów 7 zbóż ma odsłaniać brand heroes marki.

8 października 2013

ASM Group planuje ekspansję międzynarodową

Po przejęciu w ub.r. dwóch włoskich spółek polska firma myśli o rozwoju na innych rynkach.

8 października 2013

Po 18 latach z Agory odchodzi Iwona Grochowska

Z giełdową spółką rozstaje się kolejny menedżer z wieloletnim stażem.

9 października 2013

K2 Media partnerem iBillboard

Agencja będzie rekomendowanym partnerem dla klientów iBillboard w zakresie zakupu mediów online, a szczególnie działań RTB.

9 października 2013

MediaCap SA przejmuje pakiet kontrolny Grupy IQS

Umowa zakłada odkupienie przez MediaCap pakietu 53 proc. udziałów w polskiej grupie badawczej.

9 października 2013

Super-Pharm startuje z nową kampanią

Adaptacją spotów zajęła się agencja reklamowa Communication Unlimited i dom produkcyjny Motion Brand.

9 października 2013

Nestle zakwasza żelki

Właściciel marki Jojo iLike Sour kieruje swój produkt do młodych dziewcząt i kobiet.

9 października 2013

Prince Polo pakuje się w większe pudełka

Mondelez proponuje nowy format swoich flagowych wafli.

9 października 2013

PE: slimy będą dozwolone. Mentolowe też, ale tylko przez 8 lat

Europarlamentarzyści odrzucili w głosowaniu medyczne restrykcje względem e-papierosów. Awantura o lobbing ze strony Philip Morris.

9 października 2013

Nudle dookoła Indii

Knorr wprowadza dwa nowe smaki zup instant.

9 października 2013

Polacy zaczynają rozsmakowywać się w winie, jednak wiedzą o nim wciąż niewiele

Według badań wykonanych na zlecenie Lidla ubiegłoroczne spożycie wina w Polsce wyniosło 100 mln litrów i będzie rosło.

9 października 2013

Wystartowała kampania marki Vifon

Havas Worldwide Warsaw dla marki z portfolio Tan-Viet.

9 października 2013

Heinz wprowadza na rynek keczup kulinarny

Keczup Heinz będzie miał towarzystwo.

9 października 2013

Credit Agricole weźmie "rozwód" z Juliette Binoche?

Bank zaprosił pięć agencji do przetargu. - Jesteśmy otwarci na wszelkie koncepcje - deklaruje szef marketingu banku.

9 października 2013

Jan Majle dyrektorem kreatywnym w Change Integrated

Dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather Advertising opuszcza agencję.

9 października 2013

Atmedia utrzymują koszty na dotychczasowym poziomie

Broker rusza ze sprzedażą na listopad.

9 października 2013

Media Regionalne promują treści serwisów

Wydawca prasy regionalnej organizuje konkurs reklamujący internetowy kontent.

9 października 2013

TVN24 Biznes i Świat ruszy w styczniu

Nadawca wykorzystuje siłę marki kanału TVN24 i zastępuje TVN CNBC stacją TVN24 Biznes i Świat.

9 października 2013

Pierwsza część short-listy Golden Drum

Siedem polskich agencji dostało nominacje w ośmiu kategoriach.

9 października 2013

Większy zespół Value Media

Dom mediowy zasilili Rafał Ciok i Stanisław Jaworowicz.